Klopt, maar dit bod ligt me helaas veels te hoog!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:33 schreef StormS.A het volgende:
vanmorgen of vanmidaag bood nog iemand een van diesel aan hierzo.
Aangezien er maar 150 op de wereld van zijn denk ik niet dat we het eens kunnen worden over de prijs. Zou ik me bedenken, dan stuur ik je een pm!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:30 schreef mc-lovin het volgende:
ik heb wel een profuomo grote vierkante. zijn er maar 150 van gemaakt wereldwijd.
indien interesse pm of dm effe voor een foto. en uiteraard geen namaak
Deze: [TK] Diesel DZ9030 Horloge (met nieuwe band)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:33 schreef StormS.A het volgende:
vanmorgen of vanmidaag bood nog iemand een van diesel aan hierzo.
dat zal je verbazenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:34 schreef Lewouxk het volgende:
[..]
Klopt, maar dit bod ligt me helaas veels te hoog!
[..]
Aangezien er maar 150 op de wereld van zijn denk ik niet dat we het eens kunnen worden over de prijs. Zou ik me bedenken, dan stuur ik je een pm!
Je hebt een pm!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:36 schreef mc-lovin het volgende:
[..]
dat zal je verbazenvoor 100 mag ie weg!
Het is inderdaad een heel erg mooi horloge. Ik zal er eens over nadenken. Neem aan dat het geen haast heeft? Als ik interesse heb zal je wel een pm zien verschijnen!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:42 schreef Kelb het volgende:
Ik heb deze nog liggen, ongedragen inclusief doos en certificaat van echtheid, tevens ook 2 jaar garantie op het uurwerk.
Calvaneo 1583 Astonia Platin Ice white
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bij interesse kun je een bod doen
Het liefste wel, bevalt me ook het meeste, ziet er sportief uit en het is gewoon een simpele/leuke uitvoering. Als je een ander model hebt (los van G-shock) wil ik hem wel eens zien of het wat is.quote:
Ik zal eens even gaan zoeken!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 06:49 schreef iFok. het volgende:
User biedt een D&G aan hier. Vraagt 70e.
Topic moet je even opzoeken.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:37 schreef Lewouxk het volgende:
[..]
Het liefste wel, bevalt me ook het meeste, ziet er sportief uit en het is gewoon een simpele/leuke uitvoering. Als je een ander model hebt (los van G-shock) wil ik hem wel eens zien of het wat is.
Kan het topic zelf (helaas) niet meer vinden, toch bedankt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:41 schreef Holenbeer het volgende:
ergens hier in v&a wordt een micheal kors horloge aangeboden
Niet echt het type-model wat ik zoek voor een casio helaas.quote:
Prima, ik zal je dadelijk een pm sturen!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:22 schreef ago_ergo_sum het volgende:
Hee. Ik heb nog een Armani horloge liggen. De nieuwprijs was hoog maar aangezien die een paar krasjes heeft ( niet op glas wijzerplaat ) en ik het doosje etc niet meer heb, mag je hem hebben voor een leuk prijsje. Heb voor mijn verjaardag een tag heuer gekregen dus de armani is overbodig. PM voor foto's. Prijs komen we zeker wel uit aangezien die nu toch overbodig is ( Let wel op: 100 % echt uiteraard, dus niet te koop voor 5 euro haha )
Hoor het wel
prutserquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:11 schreef Lewouxk het volgende:
[..]
Kan het topic zelf (helaas) niet meer vinden, toch bedankt.
Bedankt bedankt!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:27 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
prutser
[TK] 2wkn oud Michael Kors horloge
wat vraag je hier voor?quote:
Hallo,quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:10 schreef Sosa het volgende:
Ik verkoop mijn onlangs gekochte Invicta: [TK] Invicta Grand Diver 3044 horloge, nieuw in doos
Okquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:29 schreef Lewouxk het volgende:
[..]
Hallo,
helaas valt deze voor mij af. Ik hou niet zo van het model van het horloge. Het is en blijft wel een mooi horloge dat moet ik wel zeggen. Toch bedankt voor het posten en succes met de verkoop ervan!
Groetjes,
Lewouxk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |