Ik heb het horloge +/- 3 jaar geleden gekocht. Als je me zou vragen hoe vaak ik het horloge "echt" heb gedragen dan komt dit uit op ongeveer 1 jaar, omdat ik nog een aantal horloges hebquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:02 schreef BigSmurf het volgende:
Hoe oud is het horloge? Dat "opwind"mechaniek is best wel slijtgevoelig.
Er zit net een nieuw bandje om van 35 euro + het horloge is gewoon nog heel netjes. Laten we zeggen dat ik het horloge niet voor bijna nop weg wil doen. Dan blijft hij bij de restquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:18 schreef Lewouxk het volgende:
Zeer mooi horloge al vind ik zelf. Ben zelf ook een groot liefhebber van horloges. Vraag me alleen of je daadwerkelijk nog ¤ 225 gaat krijgen voor het horloge dat al 3 jaar oud is.
Bedankt voor je bod!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:26 schreef Lewouxk het volgende:
Dat klopt inderdaad. Omdat je er een nieuwe band omheen hebt gezet verhoogt het de waarde weer een beetje. Er zijn wel 3 jaar verstreken waarin Diesel weer nieuwe/opvolgers ervan gemaakt heeft. Ik doe een voorzichtig bod van ¤135,-. Ik heb alle tijd, dus mocht je over een paar weken/maanden nog niemand vinden heb je in ieder geval dit bod al staan.
Bedankt voor het aanbod, maar ik heb meerdere horloges en doe deze weg omdat ik er te veel hebquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:32 schreef Lewouxk het volgende:
Doe je ook aan een ruiling? Ik heb nog een mooi Fossil horloge hier liggen, met bijbetaling van mijn kant natuurlijk.
Succes met de verkoopquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:13 schreef Lewouxk het volgende:
Zal het eens gaan proberen, morgen of overmorgen zal ik hem eens in de verkoop gooien. Mocht ik hem verkopen wordt mijn bod natuurlijk hoger. Ik laat je nog wat weten, ik kan niks beloven.
Zodra ik klaar ben met werken zal ik het voor je opmeten. Volgens Diesel zelf zijn dit de afmetingen:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:25 schreef MeneerLogica het volgende:
Zou je miss de breedte van de klok zelf willen opmeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |