Ik ook, HIMYM probeert veel te grappig te zijn. Die eenaarlaatste scene dat Ted het uitmaakt vond ik echt goed, zou wel wat meer inhoud willen zien van de serie. Hoeft niet altijd flauwe comedy te zijn.quote:
Lees: lily, marshal en barney.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:08 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik kijk het inmiddels puur omdat ik wil weten hoe het af gaat lopen, maar het niveau was deze aflevering wel heel laag...
Ligt natuurlijk gewoon aan de schrijvers. Hij is zijn komische talent niet ineens kwijt ofzo.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:08 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe moet zo'n Jason Segel zich wel niet voelen als ie dit speelt zeg.
Die moet ook huilend naar bed gaan 's nachts als ie nadenkt hoe diep ie wel niet gezonken is.
Oude Marshall was moeilijk baas, zo niet samen met Barney de drager van de serie, maar nu is hij het zinkende schip zeg.
Dat bedoel ik ook. Ik bedoel dat hij eerst hele vette dingen moest spelen en nu als de debiel van het stel wordt weg geschreven.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk gewoon aan de schrijvers. Hij is zijn komische talent niet ineens kwijt ofzo.
Daar heeft Hoogstaande het helemaal niet overquote:Op woensdag 7 november 2012 12:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk gewoon aan de schrijvers. Hij is zijn komische talent niet ineens kwijt ofzo.
Ik bekeek de aflevering en dacht: WTF? De serie wordt echt ruk zoquote:Op woensdag 7 november 2012 12:08 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe moet zo'n Jason Segel zich wel niet voelen als ie dit speelt zeg.
Die moet ook huilend naar bed gaan 's nachts als ie nadenkt hoe diep ie wel niet gezonken is.
Oude Marshall was moeilijk baas, zo niet samen met Barney de drager van de serie, maar nu is hij het zinkende schip zeg.
Ik had precies hetzelfdequote:Op woensdag 7 november 2012 12:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik bekeek de aflevering en dacht: WTF? De serie wordt echt ruk zo
Even gekeken op IMDB en er staan nog wel wat films van hem in de planning. Dus dat is nice. Maar ik vraag me ook wel af hoe dat gaat. Segel is het grootste talent van de cast denk ik en hij moet toch wel doorhebben dat het helemaal niet zo grappig is wat ze de laatste tijd doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Ik bedoel dat hij eerst hele vette dingen moest spelen en nu als de debiel van het stel wordt weg geschreven.
En je ziet de break up van T&V mijlenver aankomen. Wanneer komt er weer een ouderwetse Barney-episode? Desnoods een spin offquote:
Grappig dat de smaken zo uiteenlopen. Ik vond dit de slechtste aflevering ooit.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:11 schreef Seam het volgende:
Eindelijk weer een goede aflevering
Goede karakterontwikkelingen en mooi om te zien dat Ted gegroeid als persoon. Ik vond het einde met Victoria erg goed en logisch uitgewerkt. Ook een leuke vondst van de inner princess, Marshall toonde altijd al een erg vrouwelijk kant.
Barney was ook opnieuw erg sterk, hilarisch en slim tegelijkertijd om een hond als BRO te gebruiken. Het lijkt wel alsof ze dezelfde schrijvers uit de eerste seizoenen gebruikt hebben.
Kan niet wachten tot de volgende aflevering!
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Grappig dat de smaken zo uiteenlopen. Ik vond dit de slechtste aflevering ooit..
Lol, ik neig die post als sarcasme te zien. Dat kan toch haast niet anders?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Grappig dat de smaken zo uiteenlopen. Ik vond dit de slechtste aflevering ooit..
Was sarcastischquote:Op donderdag 8 november 2012 14:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die PI gaf een hint lijkt me.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Lol, ik neig die post als sarcasme te zien. Dat kan toch haast niet anders?
Ja klopt, maar die smiley is zo vreemd, ik lees alle posts daarmee als sarcastisch.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:22 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, PI's worden vaak nogeens misplaatst gebruikt (niet misbruikt).
Maar volgens mij is hij wel als positief bedoelt, toch? Ik zou denk ik eerder voorquote:Op donderdag 8 november 2012 14:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar die smiley is zo vreemd, ik lees alle posts daarmee als sarcastisch. [ afbeelding ] << creepy...
Okay, back to the show!quote:Op donderdag 8 november 2012 15:21 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Maar volgens mij is hij wel als positief bedoelt, toch? Ik zou denk ik eerder voor [ afbeelding ], [ afbeelding ] of [ afbeelding ] zijn gegaan [ afbeelding ] (In den beginne bedoel ik, niet bij deze post)
Maar het feit dat het hier over PI's gaat ipv over de aflevering zegt ook wel weer genoeg
quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:43 schreef Fukjoeman het volgende:
Marshall en Lilly zijn dit seizoen echt tenenkrommend.
Michelle nog wel!quote:Op vrijdag 9 november 2012 03:28 schreef Stefan het volgende:
Wow wat een slechte aflevering, hoevaak kan Ted nog een relatie uitmaken, fucking boring en Marshal en Michelle zijn nog vervelender
Haha, ik zal de laatste zijn die zich stoort aan het feit dat de moeder maar niet komt, ook ik kijk het als een comedy. Ik heb het alleen een bigass analyse for once gegeven.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:08 schreef Aestivate het volgende:
ArnieAlberts wat een verhaal... het blijft een 20 minuten sitcom he. Zoals hier al vaker gezegd is de titel gewoon niet handig, zit je te wachten op dat moment? Stop dan met kijken en wacht op de laatste aflevering en kijk alleen die.
Als de serie Friends 2 had geheten had dan niemand er wat van gezegd? Of als Friends how i got back to rachel had geheten hadden mensen zich er dan ook aan geïrriteerd dat dat zo lang duurde? Neemt niet weg dat ik de afleveringen al een tijd gewoon ook slechter vind.
Als het Friends 2 zou zijn dan hadden ze geen flashback gebruikt. Nee, de eerste seizoenen was er een duidelijk leidraad die naar het ontmoeten van de moeder toewerkte.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:08 schreef Aestivate het volgende:
ArnieAlberts wat een verhaal... het blijft een 20 minuten sitcom he. Zoals hier al vaker gezegd is de titel gewoon niet handig, zit je te wachten op dat moment? Stop dan met kijken en wacht op de laatste aflevering en kijk alleen die.
Als de serie Friends 2 had geheten had dan niemand er wat van gezegd? Of als Friends how i got back to rachel had geheten hadden mensen zich er dan ook aan geïrriteerd dat dat zo lang duurde? Neemt niet weg dat ik de afleveringen al een tijd gewoon ook slechter vind.
En iedere keer dat je dan een moment ziet dat een vriendin hem verlaat is het stiekem de realiteit die tot hem probeert door te dringen?quote:Op maandag 12 november 2012 19:11 schreef ejiraM het volgende:
[ afbeelding ]
Stiekem zou ik zo'n eind nog best kunnen waarderen![]()
![]()
![]()
inderdaad mooi einde weer eens wat anders dan de clichés.quote:Op maandag 12 november 2012 19:11 schreef ejiraM het volgende:
[ afbeelding ]
Stiekem zou ik zo'n eind nog best kunnen waarderen![]()
![]()
![]()
Je hebt mensen die week na week zitten te droeftoeteren. Deze week toevallig niet... Maar die mensen.. Daar kan ik weinig mee.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:41 schreef shiznuts het volgende:
Want als je kritiek hebt kijk je niet meer voor je plezier naar de serie?
Ik denk dat niemand echt met tegenzin iets gaat zitten kijken hoor.
Nu Barney en Ted single zijn, kunnen ze niet in MacLaren's nog een keer wat plays en wingmanship laten zien? Uitgelezen kans om weer een beetje oude tofheid terug te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |