Als je eenmaal 7 seizoenen erin zit zou het ook nergens op slaan om nu af te haken alleen omdat er een paar matige afleveringen tussen zitten.quote:Op zondag 4 november 2012 22:11 schreef glannie het volgende:
Ik hou gewoon sowieso vol tot het einde!
Weet je zelf wel wat het beter zou maken?quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Gisteravond de eerste vier afleveringen van s8 gekeken. Dan verwacht je dat het beter wordt, zeker na een matig seizoen 7 en dan krijg je alsnog bagger voorgeschoteld. Een enkele keer kunnen lachen om Barney, dat nog wel
Tot nog toe erg jammer. Ik kan dan wel denken "het wordt vast beter" maar dat dacht ik afgelopen seizoen ook...
Dat weet ik wel, maar dat gaat nooit gebeuren omdat het verhaal dat niet toe laat. Ik doel dus op de verhaallijnen uit de eerste paar seizoenen. Bro code, losbandige Marshall dat soort dingen. Nu met alle relaties is het allemaal zo soft.quote:Op maandag 5 november 2012 21:22 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Weet je zelf wel wat het beter zou maken?
Dan kijk je maar een herhaling van S01!quote:Op maandag 5 november 2012 21:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar dat gaat nooit gebeuren omdat het verhaal dat niet toe laat. Ik doel dus op de verhaallijnen uit de eerste paar seizoenen. Bro code, losbandige Marshall dat soort dingen. Nu met alle relaties is het allemaal zo soft.
Jij wilt zeggen dat de serie nu zo veel beter is dan?quote:Op maandag 5 november 2012 21:31 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Dan kijk je maar een herhaling van S01!
Beter? Nee, maar ook zeker niet slechter.quote:Op maandag 5 november 2012 21:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat de serie nu zo veel beter is dan?
Those were the days...quote:
Niet helemaal, poppig a chub is het krijgen van een erectie, grub is eten (jus is gravy). Dus hij roept "Wie krijgt er een stijve voor wat eten?".quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:21 schreef shiznuts het volgende:
Who's popping a chub, for some grub!?
Vrij vertaald kun je dat zien als Wie prikt een dikke lek om aan vette jus te komen!? (meen ik)![]()
Hoe je bij die eerste vertaling was gekomen kon ik me nog wel voorstellen toen ik het las, op dat tweede was ik nooit gekomenquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:31 schreef shiznuts het volgende:
Ach so.Ik dacht 'chub' als in 'chubby, dik persoon' en 'popping' als in 'steken met een mes' en de rest was dan om iets om te eten te hebben. Als je iemand die dik is lekprikt zal er wel dikke jus uit komen zetten.
Ik ook, HIMYM probeert veel te grappig te zijn. Die eenaarlaatste scene dat Ted het uitmaakt vond ik echt goed, zou wel wat meer inhoud willen zien van de serie. Hoeft niet altijd flauwe comedy te zijn.quote:
Lees: lily, marshal en barney.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:08 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik kijk het inmiddels puur omdat ik wil weten hoe het af gaat lopen, maar het niveau was deze aflevering wel heel laag...
Ligt natuurlijk gewoon aan de schrijvers. Hij is zijn komische talent niet ineens kwijt ofzo.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:08 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe moet zo'n Jason Segel zich wel niet voelen als ie dit speelt zeg.
Die moet ook huilend naar bed gaan 's nachts als ie nadenkt hoe diep ie wel niet gezonken is.
Oude Marshall was moeilijk baas, zo niet samen met Barney de drager van de serie, maar nu is hij het zinkende schip zeg.
Dat bedoel ik ook. Ik bedoel dat hij eerst hele vette dingen moest spelen en nu als de debiel van het stel wordt weg geschreven.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk gewoon aan de schrijvers. Hij is zijn komische talent niet ineens kwijt ofzo.
Daar heeft Hoogstaande het helemaal niet overquote:Op woensdag 7 november 2012 12:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk gewoon aan de schrijvers. Hij is zijn komische talent niet ineens kwijt ofzo.
Ik bekeek de aflevering en dacht: WTF? De serie wordt echt ruk zoquote:Op woensdag 7 november 2012 12:08 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe moet zo'n Jason Segel zich wel niet voelen als ie dit speelt zeg.
Die moet ook huilend naar bed gaan 's nachts als ie nadenkt hoe diep ie wel niet gezonken is.
Oude Marshall was moeilijk baas, zo niet samen met Barney de drager van de serie, maar nu is hij het zinkende schip zeg.
Ik had precies hetzelfdequote:Op woensdag 7 november 2012 12:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik bekeek de aflevering en dacht: WTF? De serie wordt echt ruk zo
Even gekeken op IMDB en er staan nog wel wat films van hem in de planning. Dus dat is nice. Maar ik vraag me ook wel af hoe dat gaat. Segel is het grootste talent van de cast denk ik en hij moet toch wel doorhebben dat het helemaal niet zo grappig is wat ze de laatste tijd doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Ik bedoel dat hij eerst hele vette dingen moest spelen en nu als de debiel van het stel wordt weg geschreven.
En je ziet de break up van T&V mijlenver aankomen. Wanneer komt er weer een ouderwetse Barney-episode? Desnoods een spin offquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |