Weet je waarom dat grappig is?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:36 schreef heloef het volgende:
Oh ja ik ben geweldig, wil me wel eens ontglippen.
Niet van de belangrijkste.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:36 schreef Fera het volgende:
Ik heb heel veel nummers van FOK!mannen.
Dat zei ik ook niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Meeten wel, maar er overheen niet
Van mij niet inderdaadquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet je waarom dat grappig is?![]()
[..]
Niet van de belangrijkste.
Je mist een belangrijke.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:36 schreef Fera het volgende:
Ik heb heel veel nummers van FOK!mannen.
Vertel bro.quote:
High-five.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:39 schreef Samzz het volgende:
Ik heb het telefoonnummer van Monopoly. Je telt pas mee als je zijn nummer hebt.
Die heb ikquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:39 schreef Samzz het volgende:
Ik heb het telefoonnummer van Monopoly. Je telt pas mee als je zijn nummer hebt.
Ik wou het gewoon even horen.quote:
HEY ALLERLIEFSTE SNOEZEPOES IK ZOU JOU WEL IN MIJN ARMEN WILLEN HOUDEN EN JE HELEMAAL KAPOTKNUFFELENquote:
quote:
Haaiquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:44 schreef heloef het volgende:
Ik ga even naar buiten voor dat ik begin met draaien, misschien tot straks,
Kan je dan niet beter blijven zitten? Te veel lopen is ook niet goed als je toch al aanleg hebt om draaierig te worden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:44 schreef heloef het volgende:
Ik ga even naar buiten voor dat ik begin met draaien, misschien tot straks,
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:45 schreef DaMook het volgende:
Maar ik ging NCIS kijken, dus tot straks
.
Je kan beter lopen dan zitten is mijn ervaring.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter blijven zitten? Te veel lopen is ook niet goed als je toch al aanleg hebt om draaierig te worden.
Bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:40 schreef Capstan het volgende:
Ik ken die hele Monopoly niet eens. Vertel me dan maar niet wat dat zegt
Mag ik je aanrakenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:46 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb er ook een stuk of 20. Stoer he.
Vanwaar dat vurige verlangen om dat te kunnen zeggen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:46 schreef Samzz het volgende:
Ik zou graag willen zeggen dat ik geen nummers van FOK!ers heb, maar dan zou ik liegen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
HEY ALLERLIEFSTE SNOEZEPOES IK ZOU JOU WEL IN MIJN ARMEN WILLEN HOUDEN EN JE HELEMAAL KAPOTKNUFFELEN
Letterlijk?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
HEY ALLERLIEFSTE SNOEZEPOES IK ZOU JOU WEL IN MIJN ARMEN WILLEN HOUDEN EN JE HELEMAAL KAPOTKNUFFELEN
Ik wil jou nummerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:46 schreef Samzz het volgende:
Ik zou graag willen zeggen dat ik geen nummers van FOK!ers heb, maar dan zou ik liegen.
Ach, dat opscheppen om hoeveel nummers je hebt, boeiendquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vanwaar dat vurige verlangen om dat te kunnen zeggen?
Ik had een andere ervaringquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Je kan beter lopen dan zitten is mijn ervaring.
mag ik je aanraken? :$quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:46 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb er ook een stuk of 20. Stoer he.
Gelukkig bleef ik nog redelijk bescheidenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, dat opscheppen om hoeveel nummers je hebt, boeiend.
Wat een complimentquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er valt weinig te hosselen aan ME
Kaneel niet de belangrijkste vinden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet je waarom dat grappig is?![]()
[..]
Niet van de belangrijkste.
Genoeg.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet.
@Fera:wat is veel?
Jou mis ik inderdaad nog. DM?quote:
jij hebt haar toch gehosseldquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er valt weinig te hosselen aan ME
FOK!ker vast ja. FOK!ster niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:47 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb t nummer van de leukste fok!ker
Zitten heeft ongetwijfeld ook leuke ervaringen, maar niet als je van 's morgen half 8 tot 's avonds een uur of 11/12 bijna aan 1 stuk door op stoelen zitquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik had een andere ervaringZo gaat de grap er overigens snel af, flauw als 'ie was
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan eerst een w ergens moet tussenvrotten.
Oh, is ze al gehosseld. Wat jammer voor Muur.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo, als ze al gehosseld is blijft er weinig over..
verdomme, ik heb het nummer van WT nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]. WT kent mij te goed, inmiddels.
Oh, jouw nummer heb ik ook.
En dan denk ik dat ik nog wel eens veel zitquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zitten heeft ongetwijfeld ook leuke ervaringen, maar niet als je van 's morgen half 8 tot 's avonds een uur of 11/12 bijna aan 1 stuk door op stoelen zit
Beetje lage dunk van jezelf?quote:
Sociaal sociaal!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
fok!sters boeien me ook niks
Dat is wel inclusief woon-werk verkeer, maar ja, dan zit je ookquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
En dan denk ik dat ik nog wel eens veel zit
Meh, dan ben ik in ieder geval nog deels in bewegingquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel inclusief woon-werk verkeer, maar ja, dan zit je ook
Inderdaadquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
gaat veel te snel hier, ik hou het niet meer bij O.o
quote:
Truequote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Meh, dan ben ik in ieder geval nog deels in beweging
Hou mij maar bij.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
gaat veel te snel hier, ik hou het niet meer bij O.o
mhm.. even kijken wie wie moet bijhoudenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mhm.. even kijken wie wie moet bijhouden
tomaatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
nee sorry schatje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kun je ff je waffeltje dicht houden? De grote mensen zijn aan het praten.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mhm.. even kijken wie wie moet bijhouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh, shit is on!
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kun je ff je waffeltje dicht houden? De grote mensen zijn aan het praten.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Zitten alle kabels wel goed vast?quote:
Mijn drinken vloog met Fera's internet meequote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nog niet broeder?
Maar aan haat topics te lezen mocht iedereen er overheen.
Wat ben jij al een grote stoere meid.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:54 schreef MissExpert het volgende:
[..]
nee sorry schatje.
en ik zal me zeker niet aanpassen als jij dat vraagt
quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn drinken vloog met Fera's internet mee.
Topic kill postquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hihi
nu ff drinken halen.. niet zo snel dus
Ik heb niets gekregen iigquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:57 schreef Fera het volgende:
Heb ik überhaupt DM's verstuurd? Ik heb er wel 20 getypt, geen idee of er één is aangekomen.
Breek me de bek niet open, ik vind het hier ook niet geweldig.quote:
Ik heb er net 1 gestuurd en nog niks ontvangenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:57 schreef Fera het volgende:
Heb ik überhaupt DM's verstuurd? Ik heb er wel 20 getypt, geen idee of er één is aangekomen.
Alhoewel het makkelijker is met, was je zonder óók wel te vinden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]. WT kent mij te goed, inmiddels.
Oh, jouw nummer heb ik ook.
Is maar tijdelijk, toch? Dat overleef je welquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open, ik vind het hier ook niet geweldig.
Moet je haar niet spanken?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat ben jij al een grote stoere meid.
Niet aan jou, maar telkens als ik een DM stuurde ging het mis.quote:
Ik leef met je meequote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open, ik vind het hier ook niet geweldig.
Ik heb nog totaal geen DM-problemen gehad.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:57 schreef Fera het volgende:
Ja, ik had 'm wel gezien.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb er net 1 gestuurd en nog niks ontvangen
Ik wacht wel ff.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hihi
nu ff drinken halen.. niet zo snel dus
Daarom.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is maar tijdelijk, toch? Dat overleef je wel.
Uiteraardquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alhoewel het makkelijker is met, was je zonder óók wel te vinden.
Weer een illusie armerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet aan jou, maar telkens als ik een DM stuurde ging het mis.
wat ben jij toch een ongelofelijke irritant kutkind.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat ben jij al een grote stoere meid.
ik sleur je mee aan je harenquote:
Hij is ouder dan jij hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:59 schreef MissExpert het volgende:
[..]
wat ben jij toch een ongelofelijke irritant kutkind.
boem nu staat het 1-0
2-0 bedoel je. En niet voor jou.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:59 schreef MissExpert het volgende:
[..]
boem nu staat het 1-0
Nee, ik heb leukere dingen te doen.quote:
Naar het drinken, of wat?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik sleur je mee aan je haren
Kloptquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:01 schreef vanillaforlife het volgende:
Goede avond aleen....
super sfeertje zie ik..
Ik neem aan niet meer vandaag?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, ik heb leukere dingen te doen.
Ik moet nog naar de tandarts, een begrafenis en een depressieve vriend van de rand van een gebouw praten.
Niemand is hier alleen, hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:01 schreef vanillaforlife het volgende:
Goede avond aleen....
super sfeertje zie ik..
Nou, stouterd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:59 schreef MissExpert het volgende:
[..]
boem nu staat het 1-0
Daar is het een forum voor héquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:02 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Ik zie dat er altijd baas boven baas is qua uitspraken...
Ja,idd....typo....alleen...maar daar was je al achterquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niemand is hier alleen, hoor. Zie je niet hoe druk het is
!!
ik lig anders alleen in bed hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niemand is hier alleen, hoor. Zie je niet hoe druk het is
!!
Prima hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:01 schreef vanillaforlife het volgende:
Goede avond aleen....
super sfeertje zie ik..
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
naar de lade vol marsepein
Congratsquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:03 schreef Fera het volgende:
EINDELIJK KLAAR MET WERKEN.
PRAISE THE LORD.
OMG! Wantquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jou niet, alleen tamme assertrutjebiAtchquote:
And pass the ammonutionquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:03 schreef Fera het volgende:
PRAISE THE LORD.
Hallo! Alsnog.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:01 schreef vanillaforlife het volgende:
Goede avond aleen....
super sfeertje zie ik..
quote:
Is het stoer om op dergelijke manier te typen? Heb ik de memo gemistquote:
Ik wil de 18k nog halen. Nog 169 posts te gaan na dezequote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:04 schreef Fera het volgende:
Nu weer even mijn postaantal opkrikken.Kijken of we de 10k halen vanavond.
Ik heb al een beetje teveel marsepein op vandaag.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik zie dat ik net pas over 9k heen zit.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil de 18k nog halen. Nog 169 posts te gaan na deze
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:03 schreef Fera het volgende:
PRAISE THE LORD.
Wat is lekkor? En ben jij van nature Nederlands?quote:
je zou het toch ook niet opeten dan, remember?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb al een beetje teveel marsepein op vandaag.Ga bijna dood van dikke buik.
Ik wou net zeggen, jij moet er zowat nog 1000quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie dat ik net pas over 9k heen zit.
Jij haalt die vanavond wel Vin.
Wat is lekkor? En ben jij van nature Nederlands?quote:
Ahhhh zo lief. Voel die fking liefde.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jou niet, alleen tamme assertrutjebiAtch
Meh, dat is meer dan ik kan zeggen.quote:
Je dacht, ik post het even dubbel zodat niemand de vraag mistquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat is lekkor? En ben jij van nature Nederlands?
[..]
Ahhhh zo lief. Voel die fking liefde.
Ja sowwy.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je zou het toch ook niet opeten dan, remember?
dikke buik zegt ze.. kusje op
![]()
Ik wil wel langskomen heur.quote:
jij wintquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meh, dat is meer dan ik kan zeggen.
Wacht! Ik heb... Tieten.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat is lekkor? En ben jij van nature Nederlands?
[..]
Ahhhh zo lief. Voel die fking liefde.
Hehehe, we dachten hetzelfde, typte hetzelfde.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je dacht, ik post het even dubbel zodat niemand de vraag mist?
geeft niet, heb nog genoeg, maar dat bewaren we wel danquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja sowwy.Ik had zo'n honger. Eigenlijk gewoon verslaafd.
Mijn jeugd, wat doe je.quote:
I knowquote:
Mufasaquote:
dat weet ik ook niet, zal niet heel laat zijn denk ikquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil wel langskomen heur.Maar ik weet niet of de bus nog rijdt tegen die tijd.
De taalnazi in mij moet echt janken om dergelijk taalgebruikquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehehe, we dachten hetzelfde, typte hetzelfde.
Nee, echt een schijtlijn is dat.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
dat weet ik ook niet, zal niet heel laat zijn denk ik
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
De taalnazi in mij moet echt janken om dergelijk taalgebruik.
Met woorden verbasteren heb ik geen enkel probleem mee, echter vind ik het heel naar wanneer hoofdletters en punten ontbreken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
De taalnazi in mij moet echt janken om dergelijk taalgebruik.
Oh. Even mijn posts aanpassen danquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Met woorden verbasteren heb ik geen enkel probleem mee, echter vind ik het heel naar wanneer hoofdletters en punten ontbreken.
Dat vooral. Maar lekkor? Nee, niet alle letters kan je met een o vervangenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Met woorden verbasteren heb ik geen enkel probleem mee, echter vind ik het heel naar wanneer hoofdletters en punten ontbreken.
Maar dat heeft één keer in m'n voordeel uitgepakt.quote:
D's en t's verwisselen is ook niet erg charmant hoor...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
vertel, vertelquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat heeft één keer in m'n voordeel uitgepakt.
da is hoal naer jaequote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vooral. Maar lekkor? Nee, niet alle letters kan je met een o vervangen. Ik vind dat echt heel naar
.
Hersenkloof.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:11 schreef MissExpert het volgende:
ik ben 100% nederlands. sorry dat ik bepaalde woorden gebruik die niet in jullie vocabulaire zitten. generatiekloof he
Je doet het verkeerdquote:
Nee, gewoon achterlijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:11 schreef MissExpert het volgende:
ik ben 100% nederlands. sorry dat ik bepaalde woorden gebruik die niet in jullie vocabulaire zitten. generatiekloof he
Fixedquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je doet het verkeerd.
Da's onmeunig noar, joa.
Je hebt er anders nog niet op geslagen kuch en of gezien. Bloot enzo. Toch?quote:
dat komt doordat ik soms Curaçaos praat, en daar praten ze met zekOr wetOn.. alles met een O op het eind.quote:
Ik weet niet, hoor...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:11 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
D's en t's verwisselen is ook niet erg charmant hoor...
Toen je lag te slapenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je hebt er anders nog niet op geslagen kuch en of gezien. Bloot enzo. Toch?![]()
Van jou kan ik veul hebben!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Oh. Even mijn posts aanpassen dan
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:12 schreef MissExpert het volgende:
[..]
dat komt doordat ik soms Curaçaos praat, en daar praten ze met zekOr wetOn.. alles met een O op het eind.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik blijf hier hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:13 schreef MissExpert het volgende:
doei mensen. kom wel weer terug als iedereen heppie de peppie is
Gaat het lekker? Ze is denk ik een beetje jonger als jou en dus praat ze anders....heb ik ook als ik met mijn opa praat...heel normaal...hij vind ook dat ik rare taal bezig...quote:
Dat doet mij goedquote:
dankje schatquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:14 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Gaat het lekker? Ze is denk ik een beetje jonger als jou en dus praat ze anders....heb ik ook als ik met mijn opa praat...heel normaal...hij vind ook dat ik rare taal bezig...
Laat iedereen in zijn eigen waan...
Charmant is anders.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:11 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
D's en t's verwisselen is ook niet erg charmant hoor...
Bedoel je niet 'waarde' in plaats van 'waan'?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:14 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Gaat het lekker? Ze is denk ik een beetje jonger als jou en dus praat ze anders....heb ik ook als ik met mijn opa praat...heel normaal...hij vind ook dat ik rare taal bezig...
Dat vond mijn opa nooit van mijquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:14 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Leuke woordkeuzequote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:14 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Een reactie mogelijk:quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:11 schreef MissExpert het volgende:
waarom schrijf je niet gewoon VEEL... jij was degene die over spelfouten begonquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat doet mij goed
Maar toch zal ik dan vanaf nu mijn zinnen met de hoofdletter beginnen.. Ik voel me alleen een beetje betrapt dan :$
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Trust me, die bus had je nooit gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaneel had het hele OV omgekocht
Waan is wel goed gekozen toch, niet?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Bedoel je niet 'waarde' in plaats van 'waan'?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Trust me, die bus had je nooit gehaald.
Kaneel had het hele OV omgekocht
Nee, hoor. Dat was ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:14 schreef MissExpert het volgende:
[..]
waarom schrijf je niet gewoon VEEL... jij was degene die over spelfouten begon
Edit: Een reactie hier op is ook leuk ipv alleen een pi. Dus; motthafucka!quote:
Misschien in deze context wel, ja.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Waan is wel goed gekozen toch, niet?
Sorry
Nee, waan is niet goed gekozenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Waan is wel goed gekozen toch, niet?
Sorry
Wat lul jij?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:14 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Helemaal niet. Mond houden jij.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:14 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Grapje hoor, k zou toch wel wachten tot je wakker was :$quote:
Ik ben een beetje traag van begripquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je hebt geen feeling met mijn humor
Jouw humor is prima...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Is daar een schriftelijk cursus voor?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar onder ben je nakend?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:17 schreef kingtoppie het volgende:
Hallo, ik heb een lab-jas aangetrokken
Mijn borsthaar steeks er heel mooi tussendoor
Rawrrrrwrwrr
Kom tof doen dangggg.. KOM DANGGGGquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Edit: Een reactie hier op is ook leuk ipv alleen een pi. Dus; motthafucka!
Je hebt het tegen iemand die in staat is een post van een half jaar oud door de spreekwoordelijke edit-molen te gooien als 'ie een tikfout ontdekt. Ik mag dus wel stellen dat ik toch een zeker iets met taal heb, wat het dan ook moge zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een beetje traag van begrip.
Justice i quess?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
Wel grappig dat toen ik een grapje maakte over ME, iedereen boos werd en diezelfde mensen haar nu net zo hard zitten af te zeiken.
Wtf is with that.
Soms moet je mensen nog een tweede kans geven of een derde, maar na de derde heb ik ook zoiets van gtfo.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
Wel grappig dat toen ik een grapje maakte over ME, iedereen boos werd en diezelfde mensen haar nu net zo hard zitten af te zeiken.
Wtf is with that.
Zijn dat de mensen die haar wilde hosselen maar pech hadden ?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
Wtf is with that.
Ik ken het. Ik ben ook een taalnazi. Maar ik had je grap even niet door, wel een goede, trouwensquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je hebt het tegen iemand die in staat is een post van een half jaar oud door de spreekwoordelijke edit-molen te gooien als 'ie een tikfout ontdekt. Ik mag dus wel stellen dat ik toch een zeker iets met taal heb, wat het dan ook moge zijn
En uiteindelijk kom je er wel
Waarom nou schriftelijk?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is daar een schriftelijk cursus voor?
Net alsof je mij niet 3^30 kansen gegeven hebtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Soms moet je mensen nog een tweede kans geven of een derde, maar na de derde heb ik ook zoiets van gtfo.
Nee. Maakt ook niet uit verder, ik vond het typischquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:19 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Zijn dat de mensen die haar wilde hosselen maar pech hadden ?
Ik ben weg, de hond is bang geworden door jou. Grgr dikke gerda en poot.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Kom tof doen dangggg.. KOM DANGGGG
En mijn grapje was gewoon heel grappigquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Soms moet je mensen nog een tweede kans geven of een derde, maar na de derde heb ik ook zoiets van gtfo.
is het ook....viel mij ook opquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maakt ook niet uit verder, ik vond het typisch.
..........................quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben weg, de hond is bang geworden door jou. Grgr dikke gerda en poot.
Zit ook een cam op. Op de mijne wel.quote:
Hosselen is onzin. Iedereen die hier over hosselen begint lult maar wat. Uiteindelijk is hosselen gelukkig zijn en niet op FOK! zitten te ouwehoeren. Dat is mijn mening.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:19 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Zijn dat de mensen die haar wilde hosselen maar pech hadden ?
Hoe kan dat? Toentertijd was jij er niet bij, dacht ik?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:20 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
is het ook....viel mij ook op
Dat is deel 1, deel 2 is IRLquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die twee dingen gaan perfect samen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hosselen is onzin. Iedereen die hier over hosselen begint lult maar wat. Uiteindelijk is hosselen gelukkig zijn en niet op FOK! zitten te ouwehoeren. Dat is mijn mening.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:21 schreef Murdera het volgende:
MissExpert? Ben je er nog?
Ik bedoelde het niet zo naar hoor. Ik ben soms gewoon een beetje een clowntje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hoor, drie nu.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Net alsof je mij niet 3^30 kansen gegeven hebt
Ik had geen profiel nee...dat klopt...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Toentertijd was jij er niet bij, dacht ik?
Wil je heel graag?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Zit ook een cam op. Op de mijne wel.
Ik wilde net zeggen, van het één kan best het ander komen. Maar dat zal meer mensen bekend zijnquote:
Ja sorry, straf me niet svp.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
En mijn grapje was gewoon heel grappig.
Dus versieren is gelukkig zijn?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hosselen is onzin. Iedereen die hier over hosselen begint lult maar wat. Uiteindelijk is hosselen gelukkig zijn en niet op FOK! zitten te ouwehoeren. Dat is mijn mening.
quote:
Oke oke, no problem. Kusjons!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
..........................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat kan heul niet via FOK!quote:
Natuurlijk. Maar hier continu over hosselen praten en met iedereen flirten, nee dat linkt bij mij niet aan het feit dat je gelukkig thuis zit met iemand die je gehosseld hebt.quote:
Kusjekroel likje gr gr gerda en de axolotlsquote:
Uiteraard. Je moet streng zijn!quote:
Neuh, ik vind het wel leuk wanneer mensen er eindelijk achter komen dat ik wel mensenkennis hebquote:
Daarom hossel ik ook nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar hier continu over hosselen praten en met iedereen flirten, nee dat linkt bij mij niet aan het feit dat je gelukkig thuis zit met iemand die je gehosseld hebt.
Tinychat.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:24 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe heette die site ook weer waar jij ook altijd op zat Rokjen...
/ Mur waar wij bij die vriend van je in amsterdam achter zaten?
Ik vind slap ouwehoeren gewoon leuk. Als het daar bij blijft, dan maakt het voor die persoon op de bank toch ook niks uit?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar hier continu over hosselen praten en met iedereen flirten, nee dat linkt bij mij niet aan het feit dat je gelukkig thuis zit met iemand die je gehosseld hebt.
perversiusquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:24 schreef kingtoppie het volgende:
Die heb ik al.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan moet hij je even zijn email dmmen
Eh?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:24 schreef kingtoppie het volgende:
Heb je MSN?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alternatieve wegen gebruiken hur hurrr ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |