Weet je waarom dat grappig is?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:36 schreef heloef het volgende:
Oh ja ik ben geweldig, wil me wel eens ontglippen.
Niet van de belangrijkste.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:36 schreef Fera het volgende:
Ik heb heel veel nummers van FOK!mannen.
Dat zei ik ook niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Meeten wel, maar er overheen niet
Van mij niet inderdaadquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet je waarom dat grappig is?![]()
[..]
Niet van de belangrijkste.
Je mist een belangrijke.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:36 schreef Fera het volgende:
Ik heb heel veel nummers van FOK!mannen.
Vertel bro.quote:
High-five.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:39 schreef Samzz het volgende:
Ik heb het telefoonnummer van Monopoly. Je telt pas mee als je zijn nummer hebt.
Die heb ikquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:39 schreef Samzz het volgende:
Ik heb het telefoonnummer van Monopoly. Je telt pas mee als je zijn nummer hebt.
Ik wou het gewoon even horen.quote:
HEY ALLERLIEFSTE SNOEZEPOES IK ZOU JOU WEL IN MIJN ARMEN WILLEN HOUDEN EN JE HELEMAAL KAPOTKNUFFELENquote:
quote:
Haaiquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:44 schreef heloef het volgende:
Ik ga even naar buiten voor dat ik begin met draaien, misschien tot straks,
Kan je dan niet beter blijven zitten? Te veel lopen is ook niet goed als je toch al aanleg hebt om draaierig te worden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:44 schreef heloef het volgende:
Ik ga even naar buiten voor dat ik begin met draaien, misschien tot straks,
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:45 schreef DaMook het volgende:
Maar ik ging NCIS kijken, dus tot straks
.
Je kan beter lopen dan zitten is mijn ervaring.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter blijven zitten? Te veel lopen is ook niet goed als je toch al aanleg hebt om draaierig te worden.
Bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:40 schreef Capstan het volgende:
Ik ken die hele Monopoly niet eens. Vertel me dan maar niet wat dat zegt
Mag ik je aanrakenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:46 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb er ook een stuk of 20. Stoer he.
Vanwaar dat vurige verlangen om dat te kunnen zeggen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:46 schreef Samzz het volgende:
Ik zou graag willen zeggen dat ik geen nummers van FOK!ers heb, maar dan zou ik liegen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
HEY ALLERLIEFSTE SNOEZEPOES IK ZOU JOU WEL IN MIJN ARMEN WILLEN HOUDEN EN JE HELEMAAL KAPOTKNUFFELEN
Letterlijk?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
HEY ALLERLIEFSTE SNOEZEPOES IK ZOU JOU WEL IN MIJN ARMEN WILLEN HOUDEN EN JE HELEMAAL KAPOTKNUFFELEN
Ik wil jou nummerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:46 schreef Samzz het volgende:
Ik zou graag willen zeggen dat ik geen nummers van FOK!ers heb, maar dan zou ik liegen.
Ach, dat opscheppen om hoeveel nummers je hebt, boeiendquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vanwaar dat vurige verlangen om dat te kunnen zeggen?
Ik had een andere ervaringquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Je kan beter lopen dan zitten is mijn ervaring.
mag ik je aanraken? :$quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:46 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb er ook een stuk of 20. Stoer he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |