__________________________________________________________________quote:Eerst zal je flink wat bronzen pakjes moeten kopen tot je trade vol zit.
download dan dit:
http://www.cheatengine.org/downloads.php
open het daarna, zorg dat je de webapp ook aan hebt staan.
Ik raad aan om Firefox te gebruiken.
klik dan linksboven op het computericoontje en zoek de plugincontainer.exe op.
Vervolgens pak je de webapp erbij, pak je een bronze ding uit je tradepile, en zet je de BIN op 200. Nog niet op de markt zetten. Dan ga je naar Cheat Engine en voer je bij value 200 in. Klik op First Scan.
Maak daarna de BIN 250, zet hem nog steeds niet op de markt. Voer dan in de Cheat Engine 250 in en klik op next scan.
Als het goed is blijft er een line over, dubbelklik daarop.
Hij verschijnt dan onderin. Dubbelklik op value en maak er 150 van. Vink dan ook het blokje active aan zodat ie blijft gelden. Vervolgens kan je alle spelers erop gooien voor 150.
© Dudeweiser
PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Kaka,Pato,Welliton,Bastos,Hulk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:38 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik ga een Gold Brasil team maken (niet origineel, I know).
Heeft iemand advies voor de CAM-ST-LM en RM posities? Of misschien uberhaupt een goede formatie voor Brasil skillars?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
Waarom heeft iedereen 3 gold packs voor niks?
Compensatie voor die TP issues. Ik was een Powell kwijtgeraakt, die 3 packs waren in waarde misschien wel minder waard maar veel scheelt het nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
Waarom heeft iedereen 3 gold packs voor niks?
Danke.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Kaka,Pato,Welliton,Bastos,Hulk.
Ik heb dat nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:43 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben dus niet de enige, hoe kan dit dan?
Ik heb het op een van mijn 3 accounts zie ik nu, en dat terwijl ik op alle 3 accounts dit probleem heb gehad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet voor de gek, maar hij moet iig een account aanmakenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:54 schreef Confetti het volgende:
Denken dat je Tim voor de gek kunt houden met een spoilertje
Jaja, typfoutquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:55 schreef Fuszy het volgende:
Ben ik met een meisje aan het praten die ooit een crush had op me... hadden we het over haar relatie en dan zegt ze ineens: en hoe is het met jou en de boys???typfout, maar dat kwam wel hard aan
. even suggereren dat ik homo ben. vuile slet
dat dit kan in Nederlandquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:55 schreef Fuszy het volgende:
Ben ik met een meisje aan het praten die ooit een crush had op me... hadden we het over haar relatie en dan zegt ze ineens: en hoe is het met jou en de boys???typfout, maar dat kwam wel hard aan
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:55 schreef Fuszy het volgende:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:57 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn huidige voorhoede. Nu werken aan de rest
notbad.jpgquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:57 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn huidige voorhoede. Nu werken aan de rest
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:45 schreef Fuszy het volgende:
Iemand die voor mij een 4-2-3-1 hybrid kan maken met golds?
De enige speler die er in MOET is Santi Cazorla
Budget 300k. Liever minder, maar niet meer.
Geen ideequote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Oke ik wil wel ff wat proberen, wie wil je er nog meer in?
stille genieterquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:09 schreef MartijnTor het volgende:
Ik lees hier al een paar daagjes mee en mee en dacht, laat ik me ook maar eens aanmelden:)
Oké.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:09 schreef MartijnTor het volgende:
Ik lees hier al een paar daagjes mee en mee en dacht, laat ik me ook maar eens aanmelden:)
Wie is tot nu toe je favoriete user in deze reeks?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:09 schreef MartijnTor het volgende:
Toefjes, lindgren en van de mar:Dquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wie is tot nu toe je favoriete user in deze reeks?
welkom
Dankjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:13 schreef MartijnTor het volgende:
Nou, ik moet zeggen dat ik Rijst en Toefjes wel geniaal vind
FOUT!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:13 schreef MartijnTor het volgende:
Nou, ik moet zeggen dat ik Rijst en Toefjes wel geniaal vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Dit heb ik nou ookquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:15 schreef MartijnTor het volgende:
Vorig jaar alleen maar FUT gespeeld, maar ik overweeg bijna om al mijn coins op te maken aan packs, ik vind er niks aan PING-PONG
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kan iemand mij ff helpen voor word?
microsoft office 2010 nl? tr..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Precies de reden waarom ik mijn coins had weggegooid.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:15 schreef MartijnTor het volgende:
Vorig jaar alleen maar FUT gespeeld, maar ik overweeg bijna om al mijn coins op te maken aan packs, ik vind er niks aan PING-PONG
Ziet er wel grappig uit, maar ik ben niet zo'n fan van ronaldinhoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je een pacehoer bent kun je natuurlijk nog Damiao vervangen voor Welliton
Ik bedenk wel wat anders, ben je een pacehoer?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ziet er wel grappig uit, maar ik ben niet zo'n fan van ronaldinho. Eigenlijk sowieso niet van een half braziliaans elftal
Nee niet echt, maar te langzaam is ook niet goedquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:20 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik bedenk wel wat anders, ben je een pacehoer?
Jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:22 schreef pascal08 het volgende:
Krijgt nu alleen een specifiek groepje gamers die gratis gold packs?
Wanneer ben je het van plan? ik wil namelijk ook kopen maar durf nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:24 schreef MartijnTor het volgende:
Ik wil eigenlijk een mega pack opening doen , maar ik weet nu al dat er prul inzit en dat ik morgen toch weer fut ga spelen uit verveling en dat ik dan wel kan huilen vanwege mijn weggegooide coins...
Vraag ff of ie mijn account unbannedquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb zowaar een niet paki aan de haak geslagen op de live chatEens even mijn gold packs claimen
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar te langzaam is ook niet goed
Kan je me een linkje geven?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel grote kwaliteitsverschillen
heb je hem daarna afgesloten dan of slaat hij hem dan niet op?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Heb hem gemaakt zonder in te loggen
Gaat 'm niet worden, die gold packs krijgen je omdat sommige mensen hun loyalty packs niet konden claimen, dus niet voor de Trade Pile issues.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb zowaar een niet paki aan de haak geslagen op de live chatEens even mijn gold packs claimen
Is gedaan, heb gevraagd of ie Fife-fore-twelf wil unbannenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:29 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Vraag ff of ie mijn account unbanned
Hij heeft mij zojuist vertelt dat mijn onderzoek binnen nu en 2 dagen wordt gedaan, en dat iedereen waaruit bleek dat er idd mensen verdwenen waren, een of meerdere graties packs kregen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden, die gold packs krijgen je omdat sommige mensen hun loyalty packs niet konden claimen, dus niet voor de Trade Pile issues.
Bij mij is niks verdwenen, heb we trade pile issues gehad.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij heeft mij zojuist vertelt dat mijn onderzoek binnen nu en 2 dagen wordt gedaan, en dat iedereen waaruit bleek dat er idd mensen verdwenen waren, een of meerdere graties packs kregen.
wat?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij heeft mij zojuist vertelt dat mijn onderzoek binnen nu en 2 dagen wordt gedaan, en dat iedereen waaruit bleek dat er idd mensen verdwenen waren, een of meerdere graties packs kregen.
http://www.futhead.com/fifa/squads/204598/quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
heb je hem daarna afgesloten dan of slaat hij hem dan niet op?
Mijn van Ooijen's zijn alle 3 spoorloos verdwenenquote:
Morgen 13.37quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:36 schreef Anonymous61 het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)-off#kxbnMtaVkBh:360
holy shit! Wanneer kun je het beste packs kopen en kans maken op een IF?
IF Bony, sick...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:36 schreef Anonymous61 het volgende:
Nu.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:36 schreef Anonymous61 het volgende:
Er zijn er wel meer.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:38 schreef MartijnTor het volgende:
Sinclair IF is nu uit de packs, en er zijn er nog maar 5 van op de markt
[ afbeelding ]
Als we die opkopen hebben de hele markt voor ons
Nou ik zie dat veel mensen IF's hebben gekregen en hebben meteen op de TP gezet. En als ik het nu koop heb ik wss geen kans maar morgen miss wel..quote:
Je vergeet alle Sinclair's die niet op de trade pile staan bij mensen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:38 schreef MartijnTor het volgende:
Sinclair IF is nu uit de packs, en er zijn er nog maar 5 van op de markt
[ afbeelding ]
Als we die opkopen hebben de hele markt voor ons
Ja, en sommige zijn al verlopen er nog niet nieuw op gezetquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:39 schreef MartijnTor het volgende:
Zoek hem maar eens opdit is alles
Op de markt ja, maar er zijn er ook zoals jij die ze in hun club hebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:39 schreef MartijnTor het volgende:
Zoek hem maar eens opdit is alles
Suarez, terwijl ie een paar uur geleden nog IF wasquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:40 schreef Alovenac het volgende:
110k invested in packs, een van de laatste packs Lavezzi en Suarez in 1 pack.
Waarom hebben mensen Gold Packs gekregen?
Rik vond dat ze nuttige posts posten hier. Ik kreeg er 13quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:40 schreef Alovenac het volgende:
110k invested in packs, een van de laatste packs Lavezzi en Suarez in 1 pack.
Waarom hebben mensen Gold Packs gekregen?
Ja was om 7 uur alquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Suarez, terwijl ie een paar uur geleden nog IF was
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Rik vond dat ze nuttige posts posten hier. Ik kreeg er 13
Cardweight NIF Suarez > Cardweight IF Suarez, dus als een 'm een paar uur eerder had opengemaakt, had je waarschijnlijk geen Suarez gehad.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Suarez, terwijl ie een paar uur geleden nog IF was
Logisch, maar het blijft grappigquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Cardweight NIF Suarez > Cardweight IF Suarez, dus als een 'm een paar uur eerder had opengemaakt, had je waarschijnlijk geen Suarez gehad.
En terecht, mooiste kit ooit.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ajax home kit in een packNu komen er waarschijnlijk weer mensen die vinden dat ik hem moet discarden maar dat doe ik niet
En wie is dat?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb iemand 500 coins laten betalen voor een non shiny bronze CB
fantastisch.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:46 schreef MartijnTor het volgende:
Yeah op een ander forum al een hulp gevonden voor de Sinclair fix
Gehrigquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En wie is dat?Okugo is ook non-shiny maar hij is wel 3k waard.
Als het bij een ander gebeurd wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Logisch, maar het blijft grappig
Doen! Laat even weten hoe het ging.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:46 schreef Anonymous61 het volgende:
Ribery is wel goedkoop 500K laat staan IF RiberyZal ik pakjes kopen en hopen op een ribery
?
Dat wordt weer een slapeloze nacht!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Anders mis ik even een IF Ivanovic voor 40kSowieso kon ik hem niet kopen want ik had nog unassigned items.
Wel let je om het uit te proberen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:48 schreef MartijnTor het volgende:
Trouwens, werk de cheat engine nog?
neequote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:48 schreef MartijnTor het volgende:
150bin wel maar 59th minute niet meerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:48 schreef MartijnTor het volgende:
Hey KNUX! jou heb ik nodig man wil je voor mij ff pakjes openen? Heb je al een miljoenenlot gekocht vanwege je geluk?quote:
Ja, alweerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat wordt weer een slapeloze nacht!
Kom clubben!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat wordt weer een slapeloze nacht!
[..]
Wel let je om het uit te proberen?
ik geef je 20k voor t hele teamquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:16 schreef MartijnTor het volgende:
En dan probeer ik 1 keer speedteampje, ja ik win maar de lol is er vanaf
Okay, maar de contract prijs ligt lager dit jaar, maar verkoop je bronze contracts nog wel voor 150?:Pquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
150bin wel maar 59th minute niet meer
¤5quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:50 schreef UltimateTeam het volgende:
Heeft iemand die chemistry tabel nog hier?
ik wil ze wel voor je bewaren.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik moet echt van die Coins af, nu kan ik me telkens niet inhouden om een pack te kopen
Voor hoeveel moet ik er een speler opzetten. Ik bewaar ze wel voor je.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik moet echt van die Coins af, nu kan ik me telkens niet inhouden om een pack te kopen
Succesquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dadelijk ben ik aan de vodkaquote:
Sorryquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:51 schreef Thorb het volgende:
Een account aanmaken, IF Sinclair willen pricefixen en vervolgens te dom om te kijken of iets werkt en of je iets kan verkopen
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wil ze wel voor je bewaren.
Diegene die het tamperen niet snapten komen weer om coins vragen hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Voor hoeveel moet ik er een speler opzetten. Ik bewaar ze wel voor je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Diegene die het tamperen niet snapte komen weer om coins vragen hoorik snapte het wel, ik was alleen niet to the point genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Diegene die het tamperen niet snapte komen weer om coins vragen hoorBereid je maar voor op een aanslag op je enkels met clubs, skkltje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh. en je zit ook nog es op Fok! xDquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eten en een begin maken en het 200 pagina's tellende kut boek wat ik moet leren
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op een aanslag op je enkels met clubs, skkltje.
?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:53 schreef UltimateTeam het volgende:
Club link en competitie link en een dode link is dat nou 7 chem of 9 chem
Ojoquote:
Voor hoeveel ik zin hebquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:49 schreef Anonymous61 het volgende:
Ben benieuwd wie IF Ribery krijgt:P zwz meer dan 500K
Hoe kom jij aan dat persone knopje? ik heb alleen fullscreenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben hem al aan het pricefixen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb hem ook. Niets voor gedaan. Moet je wel meer accounts hebben op hetzelfde emailadres natuurlijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan dat persone knopje? ik heb alleen fullscreen
Moet je Xbox en PS3 persona koppelen aan dezelfde EA ID.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan dat persone knopje? ik heb alleen fullscreen
??quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja hier:quote:
Was wel een leuke openingquote:
mijn tip quick sell voor 704quote:
hommoquote:
Als je een xbox koopt en wat winst marge bespreektquote:
Ik had er twee gekocht, eerst eentje voor 13k en daarna eentje voor 8k.. die van 8k heb ik veranderd naar 41212 en die van 13k verkocht voor 18.5k, dat was echt fantastischquote:
Toch weer mooie instant winstquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had er twee gekocht, eerst eentje voor 13k en daarna eentje voor 8k.. die van 8k heb ik veranderd naar 41212 en die van 13k verkocht voor 18.5k, dat was echt fantastisch
Not bad indeed.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:16 schreef Rijst het volgende:
Opgepikt voor 200c. Had waarschijnlijk meer ingezeten maarja not bad toch DS2
[ afbeelding ]
hoe wil je dat maken, via access?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:17 schreef pascal08 het volgende:
Ik heb me de laatste weken verdiept in het maken van een alternatief voor Ultimatedb. Is hier een beetje draagvlak voor om deze zoekmachine ook online te runnen in verband met de kosten voor een domeinnaam etc.? Het wordt uiteraard een prive-zoekmachine, dus alleen voor de echte FOK! diehards.
Gewoon kopen wat je hebben willen!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Not bad indeed.
Ik ken de prijzen van golds niet goed dus ik weet niet wat ik wel en niet moet kopen
Wat moet zoiets kosten? Als iedereen een euro neerlegt komen we al een eind.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:17 schreef pascal08 het volgende:
Ik heb me de laatste weken verdiept in het maken van een alternatief voor Ultimatedb. Is hier een beetje draagvlak voor om deze zoekmachine ook online te runnen in verband met de kosten voor een domeinnaam etc.? Het wordt uiteraard een prive-zoekmachine, dus alleen voor de echte FOK! diehards.
quote:
Nee, PHP en MySQL.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:19 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
hoe wil je dat maken, via access?
Dief.quote:
Geen idee. Het gaat mij erom dat er heel veel tijd in gaat zitten om dit alleen werkend online te krijgen. Als niemand interesse heeft, is het voor mij niet interessant aangezien ik het ook gewoon vanaf m'n computer kan draaien.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:20 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Wat moet zoiets kosten? Als iedereen een euro neerlegt komen we al een eind.
Mooi.quote:
Hoeveel kost het ongeveer?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:22 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
UT database zit inderdaad erg bagger in elkaar, hoe wil je dit dan aanpakken kwa kosten?
Gewoon kijken of er genoeg interesse is en dan kijken wat zo'n domein onderhouden kost. Als jullie de kosten dekken wil ik het best online zetten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:22 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
UT database zit inderdaad erg bagger in elkaar, hoe wil je dit dan aanpakken kwa kosten?
Maar wat is het voordel van jouw systeem tegen over het huidige systeem? UltimateDB?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon kijken of er genoeg interesse is en dan kijken wat zo'n domein onderhouden kost. Als jullie de kosten dekken wil ik het best online zetten.
Geen PVRquote:
Ik hack je pc wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon kijken of er genoeg interesse is en dan kijken wat zo'n domein onderhouden kost. Als jullie de kosten dekken wil ik het best online zetten.
Heb je al een manier gevonden om in de EA database te komen dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Geen idee. Het gaat mij erom dat er heel veel tijd in gaat zitten om dit alleen werkend online te krijgen. Als niemand interesse heeft, is het voor mij niet interessant aangezien ik het ook gewoon vanaf m'n computer kan draaien.
ik ken wel een goede vriend met een Hosting bedrijfjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sneller, mooier en de mogelijkheid om functie toe te voegen wanneer ik wil.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:23 schreef Luukiee09 het volgende:
[..]
Maar wat is het voordel van jouw systeem tegen over het huidige systeem? UltimateDB?
Ja, al een tijdje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heb je al een manier gevonden om in de EA database te komen dan?
Ik stond 2-0 voor in de rust met career en toen bleef hij in de rust een beetje van boven het stadion uit verschillende camerahoeken filmen en het ging niet meer verder.quote:
KOM NOU CLUBBEN JOH WE HEBBEN JE NODIGquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:28 schreef Thorb het volgende:
Een indicatie van totale kosten zou wel handig zijn, ik denk dat weinig mensen een idee hebben aan wat voor bedrag ze moeten denken
@Iwan GJE deed gewoon pc stream aangezien je via webapp opent.
Ik heb daar geen ervaring mee, dus ik moet dan gaan uitzoeken hoeveel een goede Hoster kost. Ik weet in ieder geval dat er wel wat interesse voor is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:28 schreef Thorb het volgende:
Een indicatie van totale kosten zou wel handig zijn, ik denk dat weinig mensen een idee hebben aan wat voor bedrag ze moeten denken
@Iwan GJE deed gewoon pc stream aangezien je via webapp opent.
Zijn jullie al gedegradeerd? Zette trouwens mijn xbox net aanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:29 schreef n0ir het volgende:
[..]
KOM NOU CLUBBEN JOH WE HEBBEN JE NODIG
bij mij liep ie voor de tweede keer vast toen ik een huurling wilde vastleggenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:27 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik stond 2-0 voor in de rust met career en toen bleef hij in de rust een beetje van boven het stadion uit verschillende camerahoeken filmen en het ging niet meer verder.
Nu moet ik dus 4 wedstrijden opnieuw spelen ofzo, puur omdat ik toen moest dashboarden en de vorige potjes niet opgeslagen waren.
http://www.stylehosting.nl/quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb daar geen ervaring mee, dus ik moet dan gaan uitzoeken hoeveel een goede Hoster kost. Ik weet in ieder geval dat er wel wat interesse voor is.
Heb je gewoon een connectiestring en moet je geen speciale database driver hebben of gebruiken ze gewoon een standaard database server, oracle of sql server o.i.d. ?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zelfde manier hoe jouw browser communiceert met de database.
Versio als hosting, erg goedkoop voor wat ze bieden en ik heb er goede ervaringen mee.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:17 schreef pascal08 het volgende:
#inspiratieloos#durftevragen#weetjijhet?quote:
Ik heb alleen nog maar met Engelse bronzes gespeeld dus nee, ik heb Benzia nog niet geprobeerd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:36 schreef Lindgren. het volgende:
BDILWat een packs!
Darksonic2, heb je al met Benzia gespeeld? Ik denk dat ik verliefd ben, wat een speler. Hij doet me qua voetbalstijl echt heel erg denken aan El Shaarawy van vorig jaar.
Echt een heerlijke voetballer.
Liga Mx teamquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:37 schreef TJV het volgende:
[..]
#inspiratieloos#durftevragen#weetjijhet?
Hij is echt net zo goed als zijn stats zeggen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar met Engelse bronzes gespeeld dus nee, ik heb Benzia nog niet geprobeerd.
Is 'ie duur?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij is echt net zo goed als zijn stats zeggen.Soms zie je hem 10 minuutjes niet en dan opeens veegt ie twee spelers aan de kant met een ronaldo chop en ramt 'ie 'm van een metertje of 20 in de verre hoek.
In welke opstelling heb je hem?quote:
3-5-2. Als linkerspits.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
In welke opstelling heb je hem?
TJV, hoe zit jij nou in je coins?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:37 schreef TJV het volgende:
[..]
#inspiratieloos#durftevragen#weetjijhet?
100k, de tampercoins zijn inmiddels allemaal achterhaald door EA. FML.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
TJV, hoe zit jij nou in je coins?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:48 schreef Alovenac het volgende:
Bidwar bij Suarez en Lavezzi hier. Lavezzi voor 33k eruit.
Suarez zijn ze al aan het opbieden tot 46k.
Ziet er wel netjes uitquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
3-5-2. Als linkerspits.
[ afbeelding ]
Dit hele team is trouwens bizar goed. Ghezzal op links, Dembele in de spits met de pace, Dedola op 10 met 4* skills en een prima dribbel en verdedigend ijzersterk met veel pace en kracht. Heb nu een potje of 6 of 7 gespeeld en alles easy gewonnen.
Had 50K van je gekregen. Zet er maar iets op voor 80K. Beetje rentequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:48 schreef TJV het volgende:
[..]
100k, de tampercoins zijn inmiddels allemaal achterhaald door EA. FML.
Keertje tegen mijn MLS bronze spelen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
3-5-2. Als linkerspits.
[ afbeelding ]
Dit hele team is trouwens bizar goed. Ghezzal op links, Dembele in de spits met de pace, Dedola op 10 met 4* skills en een prima dribbel en verdedigend ijzersterk met veel pace en kracht. Heb nu een potje of 6 of 7 gespeeld en alles easy gewonnen.
laat je MLS bronze eens zien?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Keertje tegen mijn MLS bronze spelen?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had 50K van je gekregen. Zet er maar iets op voor 80K. Beetje rente
Ja. Had het geld van jou toen geinvesteerd in een RvP. Die heeft 100K opgeleverd. De ander die mij 50K gegeven had heb ik ook 80K gegeven. Dus jij krijgt het zelfdequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:50 schreef TJV het volgende:
[..]Heb jij zoveel dan? Over een kwartiertje heb ik weer plek op mijn TP.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja. Had het geld van jou toen geinvesteerd in een RvP. Die heeft 100K opgeleverd. De ander die mij 50K gegeven had heb ik ook 80K gegeven. Dus jij krijgt het zelfde
Rond de 30k, inclusief kaartjes zo'n 3 a 4k meer.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ziet er wel netjes uit.
Hoeveel kostte het ongeveer in totaal?
Nee!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Keertje tegen mijn MLS bronze spelen?
Klote formatie was het..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]Ik kocht Lavezzi in voor 29k en heb hem net verkocht voor 38k BIN
Jij hebt al het risico genomen. Zou niet netjes zijn als ik zou zeggen: bedankt, en alleen rijk zou worden.quote:
Ah oke, dit was 4-3-3.quote:
30k valt toch best mee, ik verwachtte meer.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Rond de 30k, inclusief kaartjes zo'n 3 a 4k meer.
[..]
Nee! [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |