__________________________________________________________________quote:Eerst zal je flink wat bronzen pakjes moeten kopen tot je trade vol zit.
download dan dit:
http://www.cheatengine.org/downloads.php
open het daarna, zorg dat je de webapp ook aan hebt staan.
Ik raad aan om Firefox te gebruiken.
klik dan linksboven op het computericoontje en zoek de plugincontainer.exe op.
Vervolgens pak je de webapp erbij, pak je een bronze ding uit je tradepile, en zet je de BIN op 200. Nog niet op de markt zetten. Dan ga je naar Cheat Engine en voer je bij value 200 in. Klik op First Scan.
Maak daarna de BIN 250, zet hem nog steeds niet op de markt. Voer dan in de Cheat Engine 250 in en klik op next scan.
Als het goed is blijft er een line over, dubbelklik daarop.
Hij verschijnt dan onderin. Dubbelklik op value en maak er 150 van. Vink dan ook het blokje active aan zodat ie blijft gelden. Vervolgens kan je alle spelers erop gooien voor 150.
© Dudeweiser
PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Kaka,Pato,Welliton,Bastos,Hulk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:38 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik ga een Gold Brasil team maken (niet origineel, I know).
Heeft iemand advies voor de CAM-ST-LM en RM posities? Of misschien uberhaupt een goede formatie voor Brasil skillars?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
Waarom heeft iedereen 3 gold packs voor niks?
Compensatie voor die TP issues. Ik was een Powell kwijtgeraakt, die 3 packs waren in waarde misschien wel minder waard maar veel scheelt het nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
Waarom heeft iedereen 3 gold packs voor niks?
Danke.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Kaka,Pato,Welliton,Bastos,Hulk.
Ik heb dat nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:43 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben dus niet de enige, hoe kan dit dan?
Ik heb het op een van mijn 3 accounts zie ik nu, en dat terwijl ik op alle 3 accounts dit probleem heb gehad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet voor de gek, maar hij moet iig een account aanmakenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:54 schreef Confetti het volgende:
Denken dat je Tim voor de gek kunt houden met een spoilertje
Jaja, typfoutquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:55 schreef Fuszy het volgende:
Ben ik met een meisje aan het praten die ooit een crush had op me... hadden we het over haar relatie en dan zegt ze ineens: en hoe is het met jou en de boys???typfout, maar dat kwam wel hard aan
. even suggereren dat ik homo ben. vuile slet
dat dit kan in Nederlandquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:55 schreef Fuszy het volgende:
Ben ik met een meisje aan het praten die ooit een crush had op me... hadden we het over haar relatie en dan zegt ze ineens: en hoe is het met jou en de boys???typfout, maar dat kwam wel hard aan
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:55 schreef Fuszy het volgende:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:57 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn huidige voorhoede. Nu werken aan de rest
notbad.jpgquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:57 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn huidige voorhoede. Nu werken aan de rest
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:45 schreef Fuszy het volgende:
Iemand die voor mij een 4-2-3-1 hybrid kan maken met golds?
De enige speler die er in MOET is Santi Cazorla
Budget 300k. Liever minder, maar niet meer.
Geen ideequote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Oke ik wil wel ff wat proberen, wie wil je er nog meer in?
stille genieterquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:09 schreef MartijnTor het volgende:
Ik lees hier al een paar daagjes mee en mee en dacht, laat ik me ook maar eens aanmelden:)
Oké.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:09 schreef MartijnTor het volgende:
Ik lees hier al een paar daagjes mee en mee en dacht, laat ik me ook maar eens aanmelden:)
Wie is tot nu toe je favoriete user in deze reeks?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:09 schreef MartijnTor het volgende:
Toefjes, lindgren en van de mar:Dquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wie is tot nu toe je favoriete user in deze reeks?
welkom
Dankjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:13 schreef MartijnTor het volgende:
Nou, ik moet zeggen dat ik Rijst en Toefjes wel geniaal vind
FOUT!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:13 schreef MartijnTor het volgende:
Nou, ik moet zeggen dat ik Rijst en Toefjes wel geniaal vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Dit heb ik nou ookquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:15 schreef MartijnTor het volgende:
Vorig jaar alleen maar FUT gespeeld, maar ik overweeg bijna om al mijn coins op te maken aan packs, ik vind er niks aan PING-PONG
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kan iemand mij ff helpen voor word?
microsoft office 2010 nl? tr..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |