Die opas en omas zijn ook een magisch iets he.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:33 schreef CREADO het volgende:
Onze kleine : wanneer wordt ik opa mama?
Of als later groot ben en kindjes heb ga ik naar opa op visite.
Of mama die mevrouw is er niet meer he die is nu een sterretje:-
Keelpijn lijkt over, ze is levendig en heeft net een lange wandeling mee gemaakt. Ik heb goede hoop dat het niet doorzet. Ze mag alleen nog niet zwemmen, tot groot verdriet. Niet dat het kan, met 15graden, maar ze wil zo graagquote:Op zondag 12 mei 2013 13:20 schreef Moonah het volgende:
[..]
Prachtig!
Als ze maar niet ziek wordt, dan zou ik zéker terug naar huis gaan...
Ik duim voor jullie!![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:55 schreef DaviniaHR het volgende:
Eli had afgelopen zaterdag een mooie:
Eten is 18 in het Engels.
eight-ten. Eten.
Ik vond het heel slim bedacht.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:15 schreef Asyniur het volgende:
Harry wil slapen in mama's bed. In een poging Harry zo ver te krijgen dat hij naar zijn eigen bed gaat, zeg ik: hoor, ik geloof dat ik Nijntje (bedknuffel) hoor roepen 'Harry, waar ben je?'.
Harry kijkt me aan en zegt: mama, wat ben je toch een grapjas...
lekker bijdehandjequote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:15 schreef Asyniur het volgende:
Harry wil slapen in mama's bed. In een poging Harry zo ver te krijgen dat hij naar zijn eigen bed gaat, zeg ik: hoor, ik geloof dat ik Nijntje (bedknuffel) hoor roepen 'Harry, waar ben je?'.
Harry kijkt me aan en zegt: mama, wat ben je toch een grapjas...
Wauw!quote:Op maandag 13 mei 2013 12:55 schreef DaviniaHR het volgende:
Eli had afgelopen zaterdag een mooie:
Eten is 18 in het Engels.
eight-ten. Eten.
Ik vond het heel slim bedacht.
Laat Jaël (mits/als oud genoeg) het boek 'Koning van Katoren' lezen, over de 'schuifelende kerken van uikumene'. Dat hoofdstuk handelt over kerken die in beweging komen (en er zit nog een boodschap in ook!)quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:33 schreef MamaPurk het volgende:
Onze tuinkers was een beetje ingestort, maar water doet wonderen. Jaël: 'kijk mam ze zijn omhoog gevallen'.
We hadden het over vrienden die in Ridderkerk wonen. Jaël: 'dat is heel ver rijden he mam, konden we die kerk maar oppakken en verplaatsten'.
Haha ze is 3quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:14 schreef Onaniem het volgende:
[..]
Laat Jaël (mits/als oud genoeg) het boek 'Koning van Katoren' lezen, over de 'schuifelende kerken van uikumene'. Dat hoofdstuk handelt over kerken die in beweging komen (en er zit nog een boodschap in ook!)
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |