Aaww wat liefquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:31 schreef MamaPurk het volgende:
En ik eindigde met:
En nu beseft ze dat papa vannacht niet thuis slaapt, 'mama als je je alleen voelt mag je wel bij mij in bed komen hoor.'![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Of juist niet. Hij snapt in ieder geval niet dat ie naast die ene zere vinger nog 9 vingers heeftquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:36 schreef Nijna het volgende:
MeNicole, wat een inventief kind heb je
Jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:04 schreef Morretje het volgende:
Leander!
Het peutert toch het fijnst met een wijsvinger he?
Ligt eraan wat je met de winst doetquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:07 schreef Nijna het volgende:
Die peuter-vinger is wel erg heilig he, laten we maar zeggen dat neuspeuteren goed is voor je weerstand
wat een rare vraag.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:06 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja![]()
Mijn lief zegt wel eens tijdens het stoeien tegen hem: Moet ik je vingers breken?
Das nog niksquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:30 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Das nog niks![]()
Haha Leander vraagt sinds mijn lief met Matthias van de trap viel geregeld tijdens het stoeien aan mijn lief: Zal ik jou been eens breken? En dan stelt mijn lief die vraag van de vingers terug!
Mooi laten staan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
Je geslacht staat trouwens op man.
Uhm, juist ja?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:30 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Das nog niks![]()
Haha Leander vraagt sinds mijn lief met Matthias van de trap viel geregeld tijdens het stoeien aan mijn lief: Zal ik jou been eens breken? En dan stelt mijn lief die vraag van de vingers terug!
ik kan er geen humor in ontdekken eigenlijk. Helemaal omdat één van de kinderen daadwerkelijk zijn beentje had gebroken door met papa van de trap te vallen. Ik zou ten alle tijden willen vermijden dat mijn kind maar íets het idee zou hebben dat er een kern van waarheid zit in die grap. kinderen maken vreemde denkstappen...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:10 schreef Fannie het volgende:
Dat mag je vinden, ik zie het anders.
ohquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:25 schreef trui het volgende:
mooi briefje van Cato gevonden, die onlangs ingewijd is in het grote sinterklaasgeheim.
"Lieve Sinterklaas, gaat het goed in de hemel? Ik mis je. XXX Cato"
Eva deed pas ook zo iets. Ze heeft een boekje over boerderijdieren waarbij ze op de rug van het paard mogen rijden. Wijst ze de poes aan: 'papa'quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:17 schreef Fannetje het volgende:
Heerlijk al die kinderpraatjes. Hier begint dat nu ook.
Gisteren waren we dierenplaatjes in het album aan het doen en daarin moet ook wat info geschreven worden over de eigenaar van het boek.
Er stond: papa lijkt op een? Dus ik vroeg aan Anne op welk dier papa lijkt. Het antwoord was geit.
Daarna kwam dezelfde vraag over mama. Geeft ze als antwoord: koe!!!
En bedankt...
Ah Tess, je kan zo in K3quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:59 schreef Vicky het volgende:
Ik was vanmorgen met Tess TeleRomeo aan het zingen. Om en om een zinnetje.
Ik: wie heb ik aan de lijn
Tess: hallo hallo
ik: waar benje dan?
Tess: HIERRRRR
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:06 schreef Estrys het volgende:
Seb reageerde erg enthousiast op het idee om zaterdag even de stad in te gaan. 'JAAAAA en een worstje eten bij de HEMA. En en en dan gaan we naar de speelgoedwinkel!' En op dezelfde enthousiaste toon: ' 'Dan gaan we niks kopen maar alleen maar kijken!! '
Wij hebben nooit problemen met een zeurend kind in de speelgoedwinkel
Zo zag het er ook uit. Kon hem geen ongelijk geven. We hebben normaal altijd verse. Nu door tijdgebrek een keer zo'n potje van hak. Is toch anders!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:01 schreef Stiemie het volgende:
MeNicole het klinkt wel heel vies hoor poep uit een pannetje![]()
Dat versje is bij ons ook favoriet. Er wordt vanalles mee getoverd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:25 schreef Kleurdoos het volgende:
Later vond ze een tak, stond ze er mee te zwaaien 'Hokus pokus pilatus pas, ik wou dat de tak jou slaat *MEP*
In de bus op de terugweg, draait ze zich om naar de man achter ons 'kijk eens niet zo dom'altijd pret onderweg
Welkom in mijn leven...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:02 schreef Vicky het volgende:
Tess was aan het spelen met een knuffelpapegaai.
Ik: wat een lieve papegaai!!
Tess: mama, dat is geen papegaai... dat is een geelvleugel ara...
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:17 schreef Fannetje het volgende:
Heerlijk al die kinderpraatjes. Hier begint dat nu ook.
Gisteren waren we dierenplaatjes in het album aan het doen en daarin moet ook wat info geschreven worden over de eigenaar van het boek.
Er stond: papa lijkt op een? Dus ik vroeg aan Anne op welk dier papa lijkt. Het antwoord was geit.
Daarna kwam dezelfde vraag over mama. Geeft ze als antwoord: koe!!!
En bedankt...
Dat was Mevr. Bufo. Ik zat er bij en ik keek er naar en vroeg me érnsig af hoe ze zich er uit ging redden...quote:Op zondag 4 november 2012 17:18 schreef Tinuviel het volgende:
Beelzebufo, jeetje heb jij bijna sint nicolaas de kinderheld om het leven gebracht
Dora snapt er idd niks van, moet je idd alles 10 keer tegen zeggenquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:28 schreef innepin het volgende:
Dora: "Zie jij het oerwoud?"
Willow: "Daar!"
Dora: "Waar dan?"
Willow: "DAAHAAR. *draait om naar mij* Dora snapt er niks van! Ik zei toch al dat het oerwoud daar is maar ze snapt het gewoon helemaal niet!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |