In de basis willen mannen graag buiten met vrienden aan lopen kloten en dat als ze 's avonds thuiskomen de maaltijd klaar staat en als het meezit ook nog een beurt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Iedereen vind zich zelf uniek, maar aan het eind van het verhaal kan je altijd wel dingen vinden die iedereen wel heeft.
Zo heelmerg verschillen zijn we niet van elkaar
Nee hoor, ik hou heel erg van koken en vind het zeer prettig om dat samen te doen met partner. Wijntje erbij... muziekje op. Gawd, wat klink ik als een saaie ouwe lulquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:56 schreef zalkc het volgende:
[..]
In de basis willen mannen graag buiten met vrienden aan lopen kloten en dat als ze 's avonds thuiskomen de maaltijd klaar staat en als het meezit ook nog een beurt.
Net zoals dat de vrouwen in de basis graag met vriendinnen lopen te kletsen en 's avonds met een drankje op de bank voor de tv zitten.
kom maar op met je opmerkingen dat dit absoluut niet voor jou geld. Waarschijnlijk denk je precies hetzelfde over de mensen om je heen
Kaal worden doe je weinig tegen. Ja een dure haartransplantatie. Maar je wordt het of je wordt het niet. Dus niet alle kale mannen over 1 nutteloze kam scheren graagquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:05 schreef Mystikvm het volgende:
Niet alle mannen worden blokjesoverhemddragende, kalende bierbuiken met een slecht gevoel voor humor. Helaas is dit wel vaak waar, maar dat zijn meestal ook van die figuren die er om vragen om ingekakt te raken. Van die gasten die op hun veertigste als enige verzetje nog het wekelijks potje voetballen 'met de jongens' hebben, om daarna kansloos in een weinig inspirerende sportkantine doodgeslagen bier weg te tanken en klaverjas te spelen.
De mannen die ik ken zijn vrijwel zonder uitzondering alleen maar goed aan het rijpen, misschien heeft het iets met instelling te maken. Ik vind het belangrijk dat ik er altijd goed uit zie, daarom besteed ik er tijd en aandacht aan. De kalende veertigers schijnbaar niet.
Dat klopt, maar scheer het dan helemaal af. Ik zat maandagavond Voetbal International te kijken en het publiek bestond vrijwel alleen maar uit de door mij beschreven mannen. Trek verdomme iets vlotters aan en haal een scheermes over je harses, dan zien ze er in elk geval niet uit alsof ze onder metersdikke plak bij hun vrouw zitten, die bovendien ook nog hun kleding koopt, schijnbaar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kaal worden doe je weinig tegen. Ja een dure haartransplantatie. Maar je wordt het of je wordt het niet. Dus niet alle kale mannen over 1 nutteloze kam scheren graag
Betreft wat vrouwen willen weet ik niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:56 schreef zalkc het volgende:
[..]
In de basis willen mannen graag buiten met vrienden aan lopen kloten en dat als ze 's avonds thuiskomen de maaltijd klaar staat en als het meezit ook nog een beurt.
Net zoals dat de vrouwen in de basis graag met vriendinnen lopen te kletsen en 's avonds met een drankje op de bank voor de tv zitten.
kom maar op met je opmerkingen dat dit absoluut niet voor jou geld. Waarschijnlijk denk je precies hetzelfde over de mensen om je heen
De meeste mannen en vrouwen die ik ken passen niet in dit plaatje.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:56 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik ken ze wel, maar die zijn op hun 22e al van mijn radar verdwenen omdat ze teveel voldoen aan de beschrijving en derhalve bijna niet meer op straat worden waargenomenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
De meeste mannen en vrouwen die ik ken passen niet in dit plaatje.
ik denk daar niet eens aan, in mijn familie hebben we geen kale mannen!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:09 schreef Mystikvm het volgende:
het is slechts mijn allergrootste angst. Kaal worden lijkt me verschrikkelijk
coolquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:04 schreef Taexon het volgende:
Hmm best wel leuk, op Paiq meisje leren kennen die net als ik meestal sávonds/snachts werkt :p
Kortom overdag ook alle tijd heeft en op 5 minuten afstand woont.
Misschien nog deze week en anders volgende week een date!
U komt nooit in KLB?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:16 schreef Ballard het volgende:
hey bevat dit topic bovenmatig veel gezeik over wat anderen allemaal fout doen vergeleken met de rest van fok
Ach, mannen worden kaal, vrouwen kunnen zich maar tot hun 40e voortplanten. Die beperkte houdbaarheid wordt door de 1 als een wat grotere belemmering gezien dan voor de ander. En da's maar goed ookquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kaal worden doe je weinig tegen. Ja een dure haartransplantatie. Maar je wordt het of je wordt het niet. Dus niet alle kale mannen over 1 nutteloze kam scheren graag
elk jaar een nieuwe iphone, elke 2 jaar een nieuwe vrouw/man. de consumptiemaatschappij.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ach, mannen worden kaal, vrouwen kunnen zich maar tot hun 40e voortplanten. Die beperkte houdbaarheid wordt door de 1 als een wat grotere belemmering gezien dan voor de ander. En da's maar goed ook
klinkt chillquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:20 schreef dawg het volgende:
[..]
elk jaar een nieuwe iphone, elke 2 jaar een nieuwe vrouw/man. de consumptiemaatschappij.
helmond, wie dan? woon er zelf ook.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:36 schreef An_awesome_wave het volgende:
Yessss... toffe dame gevraagd om wat te gaan drinken binnenkort, stelt ze zelf voor om naar Utrecht te komen ipv dat ik helemaal naar fucking Helmond moet.
[ afbeelding ]
dm kan ook, al vermoed ik dat ik haar toch niet ken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:40 schreef An_awesome_wave het volgende:
Verwacht je nu dat ik haar voor en achternaam in de topic neer ga zetten?
Ik denk dat het voor mij een jaartje of 4 geleden is (heb daar vrienden wonen). Maar er is volgens jou daadwerkelijk wat te doen daar? En als je in een van de 4 grote steden woont dan laat je je uiteraard altijd laatdunkend uit over de rest van het landquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:42 schreef dawg het volgende:
[..]
dm kan ook, al vermoed ik dat ik haar toch niet ken.
mensen die zeiken over helmond zijn er de laatste 10 jaar duidelijk niet meer geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |