Op leeftijdquote:
quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:06 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
al ben ik natuurlijk een heel stuk jonger met m'n 31,5.
Hoeveel had jij gezopen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:05 schreef Silenus het volgende:
Over 8 jaar is je toekomstige vriendin waarschijnlijk ook ongeveer 'een oud wijf van 40' he.
40-jarige vrouwen kunnen er nu eenmaal af en toe tussendoor glippen. Een maandje geleden was ik aan het stappen in Groningen en dacht ik dat ik een vrouw van ongeveer 32 had versierd...vertelt ze haar leeftijd, is ze 48.![]()
![]()
![]()
tis allemaal wat omslachtigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:54 schreef An_awesome_wave het volgende:
Hoe werkt dat nou op die site? Zonder credits kun je geen foto's checken ofzo?
Waarom iets jonger?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:20 schreef ook_gek het volgende:
Ik zoek wel een iets jongere vriendin trouwens. Tussen ze 25 en 31 jaar zal perfect zijn
Dames, ik heb DM komt u maar
Ik zou op zich wel kids willen, maar niet nu al. Met een vrouw van mijn leeftijd gaat dat een stuk moeilijker.quote:
Is dat een kwestie van berekendheid, ja?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:53 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ik zou op zich wel kids willen, maar niet nu al. Met een vrouw van mijn leeftijd gaat dat een stuk moeilijker.
Andersom (zie progje) lukt idd beter.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:53 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ik zou op zich wel kids willen, maar niet nu al. Met een vrouw van mijn leeftijd gaat dat een stuk moeilijker.
Yup. Bij mij wel eerlijk gezegd. Is dat héél gek?. Ik heb nu nog even zin om 'voor mezelf te leven', maar over een aantal jaren zou ik graag kinderen willen. Mijn vorige relatie was met een vrouw van dezelfde leeftijd en dat is één van de redenen waarom het stuk is gelopen, zij wilde kids. Ik nog niet. Vandaar dat ik nu liever een wat jongere partner zou willen hebben waarbij onze verwachtingen qua kids overeen komen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Is dat een kwestie van berekendheid, ja?
Een vrouw die over een jaar of vier/vijf 30 is en dan kinderen wil zou voor mij perfect zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:02 schreef Perzephone het volgende:
Volgens mij werd er al reeksenlang geklaagd dat vrouwen van 30 zo graag kinderen willen en dat de heren daar echt niet op zitten te wachten.. Leuk contrast deze keer
en jij bent?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:08 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Een vrouw die over een jaar of vier/vijf 30 is en dan kinderen wil zou voor mij perfect zijn
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:15 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind het vooral belangrijk dat een man nog niet kalend is
Écht, ik ben zo blij met m'n haargenenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:15 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind het vooral belangrijk dat een man nog niet kalend is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |