Oke oke.... (softie, ik weet het)quote:
Wat is de inhoud van zo'n doodsaaie oneliner?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Terrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrring. Foto's beoordelen. Alle 50 niks... En dan toch 6 "toppers" waarvan je er van 3 een doodsaaie oneliner krijgt![]()
![]()
Ik zou een twee drie ook geen andere opening weten. Geef zelf eens een voorbeeld van een goede oneliner, zodat wij er wat van kunnen leren.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je ziet er leuk uuuuuuuuuuuuuit! Mooie piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiic! Ooooh mooie ogen!
Ik ben een vrouw. Ik hoef me niet druk te maken om opgeningszinnenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou een twee drie ook geen andere opening weten. Geef zelf eens een voorbeeld van een goede oneliner, zodat wij er wat van kunnen leren.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:17 schreef eefje801 het volgende:
Korte date update: Het is erg gezellig en ik blijf een dagje langer
Ik kreeg net dit "hi, wat een ontzettend mooie foto! vooral je ogen zijn heel erg spreken. waar kom je vandaan? groetjes xx"quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je ziet er leuk uuuuuuuuuuuuuit! Mooie piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiic! Ooooh mooie ogen!
Ik ben zelf geneigd om er wat sarcasme in te gooien, maar volgens mij komt dat wat raar over als eerste bericht aan iemand.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Ik hoef me niet druk te maken om opgeningszinnen
Nee, geen idee wat me bij sommige oneliners nou enthousiast maakt... Sowieso vind ik de wat uitgebreidere oneliners altijd wel wat leuker, waarin ook wat persoonlijkheid van de ander doorklinkt. Alles op uiterlijkheden vind ik al meh.
Och, hou maar op, wát een oppervlakkigheid.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:26 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik kreeg net dit "hi, wat een ontzettend mooie foto! vooral je ogen zijn heel erg spreken. waar kom je vandaan? groetjes xx"
Sarcasme doet het goed bij mij.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben zelf geneigd om er wat sarcasme in te gooien, maar volgens mij komt dat wat raar over als eerste bericht aan iemand.![]()
Je bent gewoon een zeurpietje!![]()
Ja? Gaat dat echt zo bij vrouwen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Terrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrring. Foto's beoordelen. Alle 50 niks... En dan toch 6 "toppers" waarvan je er van 3 een doodsaaie oneliner krijgt![]()
![]()
Dat is een grapje?! Moeten die extra's u's, i's en o's soms nog wat lengte aan het bericht geven?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ja, het is net als met sollicitatiebrieven. Zijn ze te standaard en voor de hand liggend dan vallen ze niet op. Ik geef ook wel eens een compliment op het uiterlijk maar probeer vooral ook een opmerking te maken over bijvoorbeeld de achtergrond of de sfeer in het plaatje.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou een twee drie ook geen andere opening weten. Geef zelf eens een voorbeeld van een goede oneliner, zodat wij er wat van kunnen leren.
You're kidding right?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:58 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Nou ja, het is net als met sollicitatiebrieven. Zijn ze te standaard en voor de hand liggend dan vallen ze niet op. Ik geef ook wel eens een compliment op het uiterlijk maar probeer vooral ook een opmerking te maken over bijvoorbeeld de achtergrond of de sfeer in het plaatje.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:17 schreef eefje801 het volgende:
Korte date update: Het is erg gezellig en ik blijf een dagje langer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |