abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117826286

Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! *O*.

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_117826327
Vertel over Rome *O*
pi_117826343
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:49 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Oke...... Ik heb vernomen dat het niet halal is....
Mwa dat weet je niet met zekerheid, er hangt wel een certificaat maar of dat betrouwbaar is?

Ik zelf zou in ieder geval bij doner company geen turkse pizza halen.. Is met een rare soort vleespasta gemaakt, niet eens lahmacun te noemen daaro en wat voor vlees het is? Dont trust em
pi_117826429
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:52 schreef xminator het volgende:

[..]
vleespasta
:{
pi_117826439
Jezus wat een mongolen bestaan er op de wereld en waarom komen die mongolen mij elke avond lastigvallen om electriciteit te verkopen. :(

quote:

[..]

Mwa dat weet je niet met zekerheid, er hangt wel een certificaat maar of dat betrouwbaar is?

Ik zelf zou in ieder geval bij doner company geen turkse pizza halen.. Is met een rare soort vleespasta gemaakt, niet eens lahmacun te noemen daaro en wat voor vlees het is? Dont trust em
Ik ken iemand die daar werkt. Over hem zeiden ze, hij verkoopt niet halal vlees. Of het werkelijk zo is, durf ik niet te zeggen, immers mensen hadden het niet zo op hem.
pi_117826482
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:50 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

In Tilburg hangt een halalcertificaat aan de muur. Weet niet of dat elders ook zo is.
Niet opgelet
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Ja ik let heeeeel goed op. Ik eet ook niet bij de Mac en sinds kort ook geen KFC. Bleek ook niet halal te zijn. Drink ook 0,0 alcohol. :9
Koop alleen visburger bij de mac, en kfc ben ik alleen in Turkije geweest :P

quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:49 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Oke...... Ik heb vernomen dat het niet halal is....
hmm, mijn ex-zwager werkt in DC op Sloterdijk en volgens hem was het wel halal dacht ik, maar dat kan ook per winkel verschillen. Koop geen döner trouwens, die vertrouw ik helemaal niet.
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_117826487
quote:

[..]

;( Ik haal buitenshuis geen lahmacun.... Dat is geen lahmacun te noemen.... .
pi_117826524
Ik was vorig jaar in Turkije en ik heb daar gewoon Mac gegeten. Vond ik bijzonder. :') .
pi_117826538
heb trouwens gehoord dat de baas van DC een pkk'er is, maar kan ook een roddel zijn
pi_117826589
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik was vorig jaar in Turkije en ik heb daar gewoon Mac gegeten. Vond ik bijzonder. :') .
Vies he, daarzo? BurgerK is wel lekkerder in TR.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:56 schreef Eagle_99 het volgende:
heb trouwens gehoord dat de baas van DC een pkk'er is, maar kan ook een roddel zijn
Volgens mij worden sommige roddels de wereld in geholpen, omdat ze jaloers zijn.. :)
pi_117826614
quote:

[..]

Volgens mij krijgen ze kant- en klare lahmacun die ze alleen hoeven te verwarmen.
pi_117826639
Ik ben daar heel ziek van geworden.
pi_117826763
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:57 schreef Ambipur het volgende:

Volgens mij worden sommige roddels de wereld in geholpen, omdat ze jaloers zijn.. :)
Dat is dan ook zeker iets Turks' en "islamitisch" :D
cola waar "er is geen allah" op staat, nike schoenen waaronden allah is geschreven en allerlei spam :')
pi_117826832
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:00 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Dat is dan ook zeker iets Turks' en "islamitisch" :D
cola waar "er is geen allah" op staat, nike schoenen waaronden allah is geschreven en allerlei spam :')
Ik vind dat heel lelijk. Je speelt met het brood van iemand anders. (Is dat goed Nederlands?)
Cola halal.... pffff.
pi_117826879
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:57 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Volgens mij krijgen ze kant- en klare lahmacun die ze alleen hoeven te verwarmen.
Ja daarom juist, lijkt net vleespasta ofzo dat erover heen is gesmeerd. Beter bij de bakker vers gemaakte lahmacun halen lekkerder, goedkoper en betrouwbaarder.
pi_117826900
Las trouwens iets met geheime ingrediënt van cola, bleek % alcohol te hebben.
pi_117826955
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:01 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik vind dat heel lelijk. Je speelt met het brood van iemand anders. (Is dat goed Nederlands?)
Cola halal.... pffff.
cola zit wel een kleine percentage alcohol in.

quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:02 schreef xminator het volgende:

[..]

Ja daarom juist, lijkt net vleespasta ofzo dat erover heen is gesmeerd. Beter bij de bakker vers gemaakte lahmacun halen lekkerder, goedkoper en betrouwbaarder.
ik heb een plek gezien waar zulke kant- en klare lahmacun gemaakt wordt, vlees zag er normaal uit. maar het was een klein bedrijfje
pi_117827032
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:03 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

[..]

ik heb een plek gezien waar zulke kant- en klare lahmacun gemaakt wordt, vlees zag er normaal uit. maar het was een klein bedrijfje
Wist ik niet..

"Cola blijkt niet zo onschuldig als men denkt: uit onderzoek blijkt dat de drank alcohol bevat. 0.001 procent om precies te zijn. Dat betekent dat u na 13.000 blikjes cola niet meer achter het stuur mag zitten.

Populaire merken als Coca Cola en Pepsi bevatten tien milligram alcohol per liter. Dat is met name slecht nieuws voor moslims, schrijft The Sun. Zij drinken uit geloofsovertuiging geen alcohol en nemen daarom vaak een colaatje.

Coca Cola en Pepsi benadrukken dat de alcohol niet expres in hun drankjes belandt. Vermoedelijk wordt de substantie geproduceerd tijdens het gisten van natuurlijke fruiten"

Ik drink gewoon alcohol, mij maakt het dus niet uit.
pi_117827083
Ik dronk al lang geen cola meer, dus ja.
pi_117827094
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:03 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

[..]

Sommige plekken kan het misschien wel goed, maar dat van DC ziet er niet uit imo..
pi_117827122
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:05 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Wist ik niet..

"Cola blijkt niet zo onschuldig als men denkt: uit onderzoek blijkt dat de drank alcohol bevat. 0.001 procent om precies te zijn. Dat betekent dat u na 13.000 blikjes cola niet meer achter het stuur mag zitten.

Populaire merken als Coca Cola en Pepsi bevatten tien milligram alcohol per liter. Dat is met name slecht nieuws voor moslims, schrijft The Sun. Zij drinken uit geloofsovertuiging geen alcohol en nemen daarom vaak een colaatje.

Coca Cola en Pepsi benadrukken dat de alcohol niet expres in hun drankjes belandt. Vermoedelijk wordt de substantie geproduceerd tijdens het gisten van natuurlijke fruiten"

Ik drink gewoon alcohol, mij maakt het dus niet uit.
Ik denk dat in alle "gazoz" wel een klein percentage alcohol in zit, ook uludag enz.
pi_117827161
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:06 schreef xminator het volgende:

[..]

Sommige plekken kan het misschien wel goed, maar dat van DC ziet er niet uit imo..
Ik vertrouw ze ook eigenlijk niet, maar had zin vanmiddag :@
pi_117827177
0.001% :')
pi_117827244
Misschien een domme vraag....

Jullie drinken geen alchohol, maar gebruiken jullie dan wel parfum? Kende een meisje dat dat niet gebruikte om die reden.
pi_117827315
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:09 schreef Ambipur het volgende:
Misschien een domme vraag....

Jullie drinken geen alchohol, maar gebruiken jullie dan wel parfum? Kende een meisje dat dat niet gebruikte om die reden.
Mag wel. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')