SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Mwa dat weet je niet met zekerheid, er hangt wel een certificaat maar of dat betrouwbaar is?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oke...... Ik heb vernomen dat het niet halal is....
Ik ken iemand die daar werkt. Over hem zeiden ze, hij verkoopt niet halal vlees. Of het werkelijk zo is, durf ik niet te zeggen, immers mensen hadden het niet zo op hem.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Mwa dat weet je niet met zekerheid, er hangt wel een certificaat maar of dat betrouwbaar is?
Ik zelf zou in ieder geval bij doner company geen turkse pizza halen.. Is met een rare soort vleespasta gemaakt, niet eens lahmacun te noemen daaro en wat voor vlees het is? Dont trust em
Niet opgeletquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In Tilburg hangt een halalcertificaat aan de muur. Weet niet of dat elders ook zo is.
Koop alleen visburger bij de mac, en kfc ben ik alleen in Turkije geweestquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja ik let heeeeel goed op. Ik eet ook niet bij de Mac en sinds kort ook geen KFC. Bleek ook niet halal te zijn. Drink ook 0,0 alcohol.
hmm, mijn ex-zwager werkt in DC op Sloterdijk en volgens hem was het wel halal dacht ik, maar dat kan ook per winkel verschillen. Koop geen döner trouwens, die vertrouw ik helemaal niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oke...... Ik heb vernomen dat het niet halal is....
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Mwa dat weet je niet met zekerheid, er hangt wel een certificaat maar of dat betrouwbaar is?
Ik zelf zou in ieder geval bij doner company geen turkse pizza halen.. Is met een rare soort vleespasta gemaakt, niet eens lahmacun te noemen daaro en wat voor vlees het is? Dont trust em
Vies he, daarzo? BurgerK is wel lekkerder in TR.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik was vorig jaar in Turkije en ik heb daar gewoon Mac gegeten. Vond ik bijzonder..
Volgens mij worden sommige roddels de wereld in geholpen, omdat ze jaloers zijn..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:56 schreef Eagle_99 het volgende:
heb trouwens gehoord dat de baas van DC een pkk'er is, maar kan ook een roddel zijn
Volgens mij krijgen ze kant- en klare lahmacun die ze alleen hoeven te verwarmen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is dan ook zeker iets Turks' en "islamitisch"quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:57 schreef Ambipur het volgende:
Volgens mij worden sommige roddels de wereld in geholpen, omdat ze jaloers zijn..
Ik vind dat heel lelijk. Je speelt met het brood van iemand anders. (Is dat goed Nederlands?)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:00 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Dat is dan ook zeker iets Turks' en "islamitisch"![]()
cola waar "er is geen allah" op staat, nike schoenen waaronden allah is geschreven en allerlei spam
Ja daarom juist, lijkt net vleespasta ofzo dat erover heen is gesmeerd. Beter bij de bakker vers gemaakte lahmacun halen lekkerder, goedkoper en betrouwbaarder.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:57 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze kant- en klare lahmacun die ze alleen hoeven te verwarmen.
cola zit wel een kleine percentage alcohol in.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vind dat heel lelijk. Je speelt met het brood van iemand anders. (Is dat goed Nederlands?)
Cola halal.... pffff.
ik heb een plek gezien waar zulke kant- en klare lahmacun gemaakt wordt, vlees zag er normaal uit. maar het was een klein bedrijfjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja daarom juist, lijkt net vleespasta ofzo dat erover heen is gesmeerd. Beter bij de bakker vers gemaakte lahmacun halen lekkerder, goedkoper en betrouwbaarder.
Wist ik niet..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:03 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
cola zit wel een kleine percentage alcohol in.
[..]
ik heb een plek gezien waar zulke kant- en klare lahmacun gemaakt wordt, vlees zag er normaal uit. maar het was een klein bedrijfje
Sommige plekken kan het misschien wel goed, maar dat van DC ziet er niet uit imo..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:03 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
cola zit wel een kleine percentage alcohol in.
[..]
ik heb een plek gezien waar zulke kant- en klare lahmacun gemaakt wordt, vlees zag er normaal uit. maar het was een klein bedrijfje
Ik denk dat in alle "gazoz" wel een klein percentage alcohol in zit, ook uludag enz.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wist ik niet..
"Cola blijkt niet zo onschuldig als men denkt: uit onderzoek blijkt dat de drank alcohol bevat. 0.001 procent om precies te zijn. Dat betekent dat u na 13.000 blikjes cola niet meer achter het stuur mag zitten.
Populaire merken als Coca Cola en Pepsi bevatten tien milligram alcohol per liter. Dat is met name slecht nieuws voor moslims, schrijft The Sun. Zij drinken uit geloofsovertuiging geen alcohol en nemen daarom vaak een colaatje.
Coca Cola en Pepsi benadrukken dat de alcohol niet expres in hun drankjes belandt. Vermoedelijk wordt de substantie geproduceerd tijdens het gisten van natuurlijke fruiten"
Ik drink gewoon alcohol, mij maakt het dus niet uit.
Ik vertrouw ze ook eigenlijk niet, maar had zin vanmiddagquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Sommige plekken kan het misschien wel goed, maar dat van DC ziet er niet uit imo..
Mag wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:09 schreef Ambipur het volgende:
Misschien een domme vraag....
Jullie drinken geen alchohol, maar gebruiken jullie dan wel parfum? Kende een meisje dat dat niet gebruikte om die reden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |