Je bent lief.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je! je verdient het
En nu gaat de laptop dicht, Tv kijken![]()
Ik had er vandaag al één. You suck.quote:
Oh dat wist ik niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:42 schreef Fera het volgende:
Over twee weken is Flips er niet bij hoor.
[..]
Je bent lief.
Goed plan, ik moet nog steeds een keer naar haar kont starenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:40 schreef Fera het volgende:
Waarom organiseren we niet een meet, speciaal zodat we Flips kunnen zien?
Op ieder potje past een dekseltje he.quote:
Hij spreekt de waarheid Flips.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:42 schreef heloef het volgende:
Ik meld me aan voor het daten met Flippiee. Dan is ze CR zo vergeten.
Jouw kroeg? Dan kunnen we allemaal met flips speeddatenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed plan, ik moet nog steeds een keer naar haar kont staren
Not really ...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar niet vanaf mijn vingers
And you wish i suck
Maar ga nu niet proberen om trucjes met een bal te doen hequote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:42 schreef heloef het volgende:
op ieder potje past een ander potjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Op ieder potje past een dekseltje he.
Ik vind dat zo'n grappige uitspraak.
Oh wacht maar jouw tijd komt nog welquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Op ieder potje past een dekseltje he.
Ik vind dat zo'n grappige uitspraak.
Ja is goed hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jouw kroeg? Dan kunnen we allemaal met flips speeddaten
Heinekenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Royco, welk bier heb je op de tap?
Jij mag niet meedoenquote:
Zeker.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die meet was wel erg tof ja
+1quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:44 schreef heloef het volgende:
Ik heb behoorlijk veel FOK!kers ontmoet. Ze vallen me elke keer weer mee.
Ja euhh ik heb toevallig volgende week en week daarna paar dagen vrij.quote:
Ook wij zouden meeten als er een datum geprikt is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar maar wij zouden eerst meeten?
Doe maar niet, dan is het super lullig als ik afhaak en daarnaast beetje aandachtshoerend van mijn kant af.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:40 schreef Fera het volgende:
Waarom organiseren we niet een meet, speciaal zodat we Flips kunnen zien?
Dit jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:41 schreef AldoTheApache het volgende:
flips adoratietopic #398577968347589347218
Lukt ook niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:42 schreef Fera het volgende:
Over twee weken is Flips er niet bij hoor.
[..]
Je bent lief.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:42 schreef heloef het volgende:
Iemand anders presteerde dat al maar die ziet mij niet zitten.quote:
Ik heb er inmiddels ook aardig wat ontmoet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:44 schreef heloef het volgende:
Ik heb behoorlijk veel FOK!kers ontmoet. Ze vallen me elke keer weer mee.
Ik heb andere kwaliteiten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ga nu niet proberen om trucjes met een bal te doen he
We gaan wel op ziekenbezoek bij jou.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moeten we gauw eens overdoen. Met m'n krukken
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja euhh ik heb toevallig volgende week en week daarna paar dagen vrij.
[..]
Ook wij zouden meeten als er een datum geprikt is.Komt heus goed.
[..]
Doe maar niet, dan is het super lullig als ik afhaak en daarnaast beetje aandachtshoerend van mijn kant af.
[..]
Dit ja
[..]
Lukt ook niet.
[..]
[..]
Iemand anders presteerde dat al maar die ziet mij niet zitten.
Nog zo'n giller.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh wacht maar jouw tijd komt nog wel
Ja en de drankjes verzorgenquote:
Ooh god. Ik zal de buren waarschuwenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
We gaan wel op ziekenbezoek bij jou.
Goed idee, meet bij D. thuisquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
We gaan wel op ziekenbezoek bij jou.
Tell me about it.quote:
Ik kom het niet doenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:46 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb echt tering veel afwas, maar heb totaal geen zin om de vaat te doen
Kan ik me voorstellen met die autisten hierquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik niet zo voor.
Waarom?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh god. Ik zal de buren waarschuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |