Lapo huntressquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:59 schreef Fera het volgende:
Ik heb nog nooit zo vaak in 24 uur de lapo gehad.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oeh kerel, raak haar met 1 vinger aan en je wil niet weten wat ik met je doe..
:p Jong bent je als je 16 bent, dit is mhua, oke, eigenlijk nogsteeds jongquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:57 schreef Flippiee het volgende:
20 zomers.
En ik mocht van Crack_ een man hebben omdat zij Tchock heeft.
Het is dat Koffie er niet is, dat is een echte jager.quote:
Lapo -hunterquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:59 schreef Fera het volgende:
Ik heb nog nooit zo vaak in 24 uur de lapo gehad.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
Dat mag Flips helemaal zelf weten
Faxie.quote:
Ik snap dat niet zoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is dat Koffie er niet is, dat is een echte jager.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oeh kerel, raak haar met 1 vinger aan en je wil niet weten wat ik met je doe..
Ik heb geen pic van mezelf, ja eentje maar die is vrij gay omdat pink omhoogquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je leeftijd klinkt aantrekkelijk. Pics van jou in WA?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
Dat mag Flips helemaal zelf weten
Ja ik wilde 19 zeggen, maar ik ben inmiddels al gewend aan 20 zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:59 schreef Braamyo het volgende:
[..]
:p Jong bent je als je 16 bent, dit is mhua, oke, eigenlijk nogsteeds jongalleen niet zo jong als dat je deed doen geloven.
Heeft er dan verdomme niemand meer respect voor de dibs regel...quote:
Boeie, je bent een jongedamequote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb geen pic van mezelf, ja eentje maar die is vrij gay omdat pink omhoog
[..]![]()
[..]
Ja ik wilde 19 zeggen, maar ik ben inmiddels al gewend aan 20 zijn
als je dit in losse posts zou doen gaat je aantal zo rap omhoogquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
[..]
Een TT verzinnen is ook best moeilijkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik schiet elke keer in paniek als ik perongeluk de lapo heb.
Hebben ze geen respect voor jou?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heeft er dan verdomme niemand meer respect voor de dibs regel...
Beam me up Scotty, this planet sucks.
Je bent Mileyquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
[..]
haha, dat ken ik heel goed :pquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:01 schreef Flippiee het volgende:
dibs telt alleen onder bro'squote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dibs telt alleen onder bro'sniet over mensen die je op internet ziet
Ik heb dat soort dingen al lang opgegeven, iets met nooit een leuke tt kunnen verzinnen enzo.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:01 schreef Murdera het volgende:
Ik schiet elke keer in paniek als ik perongeluk de lapo heb.
Tammiquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:04 schreef Tamashii het volgende:
Wat een hosseltopic is dit toch ook.
Jou hosselen lukte me nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:04 schreef Tamashii het volgende:
Hoiquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:04 schreef Tamashii het volgende:
Euhm hoi.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:04 schreef Tamashii het volgende:
Hehhee, volgens mij heb jij elke week een andere FOK!ker.quote:
Zoals ik al zei heeft Crack_ dibsquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan?quote:
Normaal zit ik mobiel en dan gaat mijn postcount tering hardquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als je dit in losse posts zou doen gaat je aantal zo rap omhoog
Ja fan, fan, ik was gecharmeerd van een paar gifjes van Miley.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je bent Miley![]()
. Ownee want dan had je wel meer foto's
. Fan?
Gelukkig, weer iets waar ik niet de enige ben.quote:
Smakelijkquote:
Jajajaja, waar is die dm/pm dan!quote:
Een vraag he, waarom heb jij geen fobo.quote:
Heb ik wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een vraag he, waarom heb jij geen fobo.
ik vind het vrij amuserend allemaalquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:04 schreef Tamashii het volgende:
Echt he viezerikken. Allemaal!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:04 schreef Tamashii het volgende:
De servers kunnen zijn awesomeness niet aanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een vraag he, waarom heb jij geen fobo.
Ik zou niet eens weten hoe hossellen gaat, so I shan't agree...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:04 schreef Tamashii het volgende:
I'm taking it slowquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jajajaja, waar is die dm/pm dan!
Daar lijkt t wel opquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehhee, volgens mij heb jij elke week een andere FOK!ker.
Iedereen weet dat ik al gehosseld ben door JijHebtGeenRokje. Iedereen weet ook dat zij hier vanavond is en dan gaat reageren op deze post, want spytool. Dat is waarom. Appel enzo.quote:
Ah okquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja fan, fan, ik was gecharmeerd van een paar gifjes van Miley.
Soms wel. Soms denk ik; get a fucking life!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind het vrij amuserend allemaal
Ja, op die vrijdag werk ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:07 schreef AldoTheApache het volgende:
flips
de vrijdag van jouw herfstvakantie??
Nee, heeft er nix mee te maken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt he viezerikken. Allemaal!
Oh wacht daarom heet het Sex SC.
Zou ik niet kunnen bepalen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
De servers kunnen zijn awesomeness niet aan
Ik ook niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe hossellen gaat, so I shan't agree...
Altijd goed. Of nja, meestal dan.quote:
Jij weet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
De servers kunnen zijn awesomeness niet aan
Verdomd goeie hossel dan, als ik zo jou fobo ff snel bekijk... /jaloers op JijHebtGeenRokje...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:07 schreef Tamashii het volgende:
Iedereen weet dat ik al gehosseld ben door JijHebtGeenRokje. Iedereen weet ook dat zij hier vanavond is en dan gaat reageren op deze post, want spytool. Dat is waarom. Appel enzo.
Op ieder potje past een dekseltje, en soms passen zelfs potjes op potjes. Alleen op mijn dekseltje past geen potje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Iedereen weet dat ik al gehosseld ben door JijHebtGeenRokje. Iedereen weet ook dat zij hier vanavond is en dan gaat reageren op deze post, want spytool. Dat is waarom. Appel enzo.
Stel je niet aan!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Op ieder potje past een dekseltje, en soms passen zelfs potjes op potjes. Alleen op mijn dekseltje past geen potje.
Deksels!
Hehehehehe.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:09 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Verdomd goeie hossel dan, als ik zo jou fobo ff snel bekijk... /jaloers op JijHebtGeenRokje...
Klopt overal op FOK! wordt gehosseld.quote:
Succesquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:09 schreef Fera het volgende:
Holy shit, ik ben eventjes wat nuttigs doen.
Fok is toch nuttig?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:09 schreef Fera het volgende:
Holy shit, ik ben eventjes wat nuttigs doen.
Heus wel. Ik geloof erin.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Op ieder potje past een dekseltje, en soms passen zelfs potjes op potjes. Alleen op mijn dekseltje past geen potje.
Deksels!
Hehe, zodra ik er klaar voor ben dm ik welquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Altijd goed. Of nja, meestal dan.
Ik hossel liever. Anders gebeurt er toch niks in mijn leven.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:10 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik word geloof ik altijd gehosseld, is makkelijk
Daar verdien ik geen geld mee.quote:
Dit dusquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hossel liever. Anders gebeurt er toch niks in mijn leven.
Ik bedoelde dat ik dat al aan het doen was en toen het hele topic volschoot.quote:
Op ieder potje past een dekseltje, wat een grapjas was die man.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Deksels!
Ik begrijp dat dan ook wel. Mijn partner heeft niks met FOK! en dat is toch een gemis.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Klopt overal op FOK! wordt gehosseld.
Dan is het goed.quote:
True true. Point proven.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hehe, zodra ik er klaar voor ben dm ik wel. Maar andersom mag ook
.
Oh zoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik dat al aan het doen was en toen het hele topic volschoot.
Enlighten me.quote:
Oke oke. 3.4 dan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen bonuspunten voor originaliteit?
dat vooralquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Soms wel. Soms denk ik; get a fucking life!
Ben aardig op weg, ja. Bijna klaar.quote:
lk ken je probleem. Ik kan alleen maar soep maken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:11 schreef AldoTheApache het volgende:
godverdomme
zelfs een zakje aardappelpuree maken lukt niet
Ik wil geen FOK!ster.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dan ook wel. Mijn partner heeft niks met FOK! en dat is toch een gemis.
Niet zo depri doen hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:09 schreef Faxie het volgende:
Deksels!
Prutser, dat kan ik zelfsquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:11 schreef AldoTheApache het volgende:
godverdomme
Oja je deed niet aan pityfucks he?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan is het goed.Want medelijden heb ik niet.
Oooh, iedereen mag van mij een kusje. Op de wang.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:12 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Whoop... I got E-kisses from Tamashii
Mwah of dat een gemis is zo ik niet zo zeker over zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dan ook wel. Mijn partner heeft niks met FOK! en dat is toch een gemis.
Laster! Smaad!quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil geen FOK!ster.
Die kennen mijn posthistorie.
Toch jammer wel als je je naam niet meer boven aan de post stats ziet.quote:
Dat is wel echt een regelrechte culineare faal van het hoogste niveau !quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:11 schreef AldoTheApache het volgende:
godverdomme
Nee het was om te praten over Big Brother.quote:
Een man die onthoud wat ik zeg.quote:
Ohnee?quote:
Lolz. Daar heb ik klonen voor. Onee. Niet hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil geen FOK!ster.
Ja en? Als zij Fok!ster jij ook. Dus?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil geen FOK!ster.
Awwww, lief !quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:13 schreef Tamashii het volgende:
Oooh, iedereen mag van mij een kusje. Op de wang.
Hier nu niet iig..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohnee?
[..]
Lolz. Daar heb ik klonen voor. Onee. Niet hoor.
Aardappelpurreesoep.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:14 schreef AldoTheApache het volgende:
ik had de achterkant verkeerd gelezen. Ik moest maar 250ml gebruiken, ik dacht 2x 250 dus en melk en water
Van fouten maken leer toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:14 schreef AldoTheApache het volgende:
ik had de achterkant verkeerd gelezen. Ik moest maar 250ml gebruiken, ik dacht 2x 250 dus en melk en water
Serieus??!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Alles met het woord 'fuck' erin?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sommige dingen blijven hier beter hangen dan anderen
Mwah een partner die niet internet terwijl ik een diehard internetter ben.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah of dat een gemis is zo ik niet zo zeker over zijn.
Oh ik hoop van wel, want ik heb wat fouten gemaakt in mijn levenquote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mwah een partner die niet internet terwijl ik een diehard internetter ben.
Wie nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ik hoop van wel, want ik heb wat fouten gemaakt in mijn leven
Dat mijn ex die fok door mij leerde kennen en er nu op zit vind ik wel onprettig zo nu en danquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Serieus??!
Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken dat mn vriend ook op fok zou zitten! MIJN
Had ik. Hoewel ik toen veel minder deed internetten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Met mijn posthistorie valt ook niet tr FOK! hosselen. Ik kom dan over als een wanhopige emo zonder zelfvertrouwen.quote:
Ach, kleinigheidjes blijf je houdenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mijn ex via FOK leren kennen , en ze is weggegaan toen het uit gingquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat mijn ex die fok door mij leerde kennen en er nu op zit vind ik wel onprettig zo nu en dan.
Ach, ik lees niet eens iemands posthistory.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Met mijn posthistorie valt ook niet tr FOK! hosselen. Ik kom dan over als een wanhopige emo zonder zelfvertrouwen.
Ja, no kidding. Hij begrijpt soms niet waarom ik lach of huil.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Serieus??!
Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken dat mn vriend ook op fok zou zitten! MIJN
Zou jij de postgeschiedenis van een ander checken dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Met mijn posthistorie valt ook niet tr FOK! hosselen. Ik kom dan over als een wanhopige emo zonder zelfvertrouwen.
Beter bekekenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn ex via FOK leren kennen , en ze is weggegaan toen het uit ging
Jaja, ik hou je in de gaten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lolz. Daar heb ik klonen voor. Onee. Niet hoor.
Guiltyquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat deed mn exquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, ik lees niet eens iemands posthistory.
1 zoeken die niet je hele historie door leest en je niet meer zo gedragenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had ook een ex via FOK!, ben ook weggegaan toen het uitging. Nu weer terug met een fris account.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo jaag je de weinige vrouwen die hier zitten ook nog wegquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denk het niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou jij de postgeschiedenis van een ander checken dan?
Jij bent die exquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had ook een ex via FOK!, ben ook weggegaan toen het uitging. Nu weer terug met een fris account.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Binnenkort schatje, binnenkort
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had ook een ex via FOK!, ben ook weggegaan toen het uitging. Nu weer terug met een fris account.
Het interesseert me vrij weinig. Ik leer iemand kennen op dat moment. Als die persoon geweldig voor me is, hoef ik echt niet al z'n voorgaande topics te lezen. Dat zijn dingen uit het verleden.quote:
En die jonger is dan mij. Daar zijn er te weinig van.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
1 zoeken die niet je hele historie door leest en je niet meer zo gedragen
Ow dat zou ik ook niet doenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja
ze zei dat ik een kloon aan moest maken omdat 'iedereen' ons kende. Ja fuckit
Ideaalquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn vriend zit veel op internet maar gelukkig niet op fok, Hij heeft een hekel aan fora, Nou prima zo!
Eigenlijk niet via FOK!, dat zeg ik verkeerd. Dankzij hem ging ik naar FOK!, maar kende hem elders van.quote:
Ik ook niet. En als ze dat wel doet, tsja er staat niets op Fok! waarvoor ik mij hoef te schamen. Of ik perse geheim zou willen houdenquote:
Nee dat snap ik. Maar ze probeerde me altijd te pakken op de dingen die ik posttequote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Het interesseert me vrij weinig. Ik leer iemand kennen op dat moment. Als die persoon geweldig voor me is, hoef ik echt niet al z'n voorgaande topics te lezen. Dat zijn dingen uit het verleden.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo jaag je de weinige vrouwen die hier zitten ook nog weg
Ah oké.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Eigenlijk niet via FOK!, dat zeg ik verkeerd. Dankzij hem ging ik naar FOK!, maar kende hem elders van.
Ah net als mijn ex dusquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Eigenlijk niet via FOK!, dat zeg ik verkeerd. Dankzij hem ging ik naar FOK!, maar kende hem elders van.
Wat een kutwijf.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Maar ze probeerde me altijd te pakken op de dingen die ik postte
Welnee johquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:20 schreef heloef het volgende:
[..]
En die jonger is dan mij. Daar zijn er te weinig van.
Aan de andere kant zijn er ook Fok!sters die meerdere Fok!kers hebben gehad, zouden die dan ook weg gaan?quote:
Ben ik wel blij om. Had het niet willen missen.quote:
quote:
die van mij was erger ik kon nog niet eens met een meisje praten of ik kreeg al een verwijt naar mijn kopquote:
Neuh, de vrouwen die hier zitten zijn 100x.mooierquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo jaag je de weinige vrouwen die hier zitten ook nog weg
Dat is gewoon niet tofquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Maar ze probeerde me altijd te pakken op de dingen die ik postte
Waarom wil je dan iemand die jonger is als jou?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:20 schreef heloef het volgende:
En die jonger is dan mij. Daar zijn er te weinig van.
Best kansloos inderdaad.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
die van mij was erger ik kon nog niet eens met een meisje praten of ik kreeg al een verwijt naar mijn kop
Er zitten inderdaad leuke vrouwen op Fok!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neuh, de vrouwen die hier zitten zijn 100x.mooier
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben ik wel blij om. Had het niet willen missen.
Eens!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zitten inderdaad leuke vrouwen op Fok!
hoax, vrouwen zitten niet op FOK!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zitten inderdaad leuke vrouwen op Fok!
Mhua, niet al mijn ex'en zijn prima, maar ze wonen inderdaad wel allemaal ver weg, ik zal ze waarschijnlijk niet snel tegen het lijf lopenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:24 schreef AldoTheApache het volgende:
mijn ex is opzich prima, maar die woont ook in een andere stad
quote:
ja zeker als je bedenkt dat die vriendin van me waar ik mee sprak lesbisch is en wou weten of mijn toenmalige vriendin beschikbaar wasquote:
Helaas zijn sommige leuke vrouwen bezet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas zijn sommige leuke vrouwen bezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ik kan echt niet overweg met mn ex. Spullen nog zien te krijgen en dan is het toedelsquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:24 schreef Fera het volgende:
Ik ben eigenlijk sinds kort weer op goede voet met ex (niet de recente, maar van twee jaar terug of zo).
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja zeker als je bedenkt dat die vriendin van me waar ik mee sprak lesbisch is en wou weten of mijn toenmalige vriendin beschikbaar was
die kop toen ik dat aan mijn vriendin vertelde was priceless
vervelend is datquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan echt niet overweg met mn ex. Spullen nog zien te krijgen en dan is het toedels
Mwah er valt wel over heen te komen wat ik allemaal post. Ondertussen ben ik ook nog de meest gecultiveerde user op FOK! Ik denk dat dat het meest vervelende is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet. En als ze dat wel doet, tsja er staat niets op Fok! waarvoor ik mij hoef te schamen. Of ik perse geheim zou willen houden
[..]
Helaas zijn sommige leuke vrouwen bezet.Dat probleem bestaat niet alleen op de FOKSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
ik heb me kapot gelachen dat kan ik je wel vertellenquote:
[..]
Helaas zijn sommige leuke vrouwen bezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
Is er meer dan Fok?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat probleem bestaat niet alleen op de FOKS
Het is twee jaar geleden voor mij en hij heeft sindsdien ook alleen maar aardig gedaan en me ook met rust gelaten toen ik dat goed duidelijk had gemaakt (dat ging ook eerst niet echt lekker). Maar binnenkort spreek ik weer even met 'm af, eventjes bijkletsen enz.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan echt niet overweg met mn ex. Spullen nog zien te krijgen en dan is het toedels
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:27 schreef Faxie het volgende:
Ik ga weer... m'n nest in voel me niet zo lekker...
Beterschapquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:27 schreef Faxie het volgende:
Ik ken er 4, het moeilijk vissen in een zee waar maar 4 vissen zitten natuurlijk.quote:
Ik vind het een lief compliment.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vind je niet erg tochHeul gezellig enzo
pas op voor oude gevoelensquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is twee jaar geleden voor mij en hij heeft sindsdien ook alleen maar aardig gedaan en me ook met rust gelaten toen ik dat goed duidelijk had gemaakt (dat ging ook eerst niet echt lekker). Maar binnenkort spreek ik weer even met 'm af, eventjes bijkletsen enz.
Beterschap Fax.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:27 schreef Faxie het volgende:
Er zitten toch wel meer jongere meiden op fok?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken er 4, het moeilijk vissen in een zee waar maar 4 vissen zitten natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hebben jullie veel gedatet met Fok(st)ers?ik nog nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Daar hoef ik me geen zorgen om te maken. Er is voorlopig maar één iemand die dat bij me los maakt.quote:
Wel leuk voor jou/jullie, denk ikquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is twee jaar geleden voor mij en hij heeft sindsdien ook alleen maar aardig gedaan en me ook met rust gelaten toen ik dat goed duidelijk had gemaakt (dat ging ook eerst niet echt lekker). Maar binnenkort spreek ik weer even met 'm af, eventjes bijkletsen enz.
die van mij moet ik echt niet zien dat word hell en oorlog dat weet ik nu alquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
ikkuh?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar hoef ik me geen zorgen om te maken. Er is voorlopig maar één iemand die dat bij me los maakt.
Hebben jullie veel gedatet met Fok(st)ers?Ik sinds een paar weken voor het eerst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die ex waar ik het over heb ken ik niet via FOK!, dus vind ik niet meetellen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Dat kan ik wrs ook over een jaar ofzo wel weer, voor nu hebben we geen contact enzo.. We zien wel hoe het over een tijd loopt, zou leuk zijn normaal te kunnen doen, maar anders jammer en doei..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat wel. Het oogsten begint denk ik als ik rond de 22 ben dan zijn er een stuk meer van dezelfde leedtijd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zitten toch wel meer jongere meiden op fok?
Ik zou het niet kunnen, en er ook totaal geen behoefte aan hebbenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:28 schreef Vinniiee het volgende:
Wel leuk voor jou/jullie, denk ik
Ik zou dat echt niet kunnen.
Awwww, lief !quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:28 schreef Fera het volgende:
Daar hoef ik me geen zorgen om te maken. Er is voorlopig maar één iemand die dat bij me los maakt.
Hebben jullie veel gedatet met Fok(st)ers?Ja. 2 jaar geleden 2 serieuze en 1 minder serieuze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maandag met TGND![]()
We hoeven geen dikke vrienden te worden, maar we konden vroeger altijd wel leuk met elkaar omgaan. ook als vrienden enz.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel leuk voor jou/jullie, denk ik
Ik zou dat echt niet kunnen.
oogsten?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat wel. Het oogsten begint denk ik als ik rond de 22 ben dan zijn er een stuk meer van dezelfde leedtijd.
Hebben jullie veel gedatet met Fok(st)ers?Tsja, soort van. Durf het niet echt een date te noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Nee.quote:
Precies dit.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:29 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen, en er ook totaal geen behoefte aan hebben
Hebben jullie veel gedatet met Fok(st)ers?Via fok een jonge dame leren kennen waar ik een paar keer het bed mee gedeelt heb. Anders dan dat twee keer ge-meet, beide keren waren online een stuk leuker dan RL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben jullie veel gedatet met Fok(st)ers?Ik 1x. Ging wat moeizaam, dus dacht op het einde van, laat ik maar niet proberen te zoenen, hoorde ik later dat ze dat wel had gewildSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Zoals ik het zeg, oogsten.quote:
Arme jijquote:
Met mijn recente ex heb ik ook vriendelijk contact, maar ik merk wel dat die behoefte er niet zo is. Het is nog vers, hij heeft alweer een vaste relatie. Bovendien heeft hij af en toe van die kutstreken waarvan ik denk: "Jong, val kapot".quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat kan ik wrs ook over een jaar ofzo wel weer, voor nu hebben we geen contact enzo.. We zien wel hoe het over een tijd loopt, zou leuk zijn normaal te kunnen doen, maar anders jammer en doei..
Stuk fijner dan als dat het bij mij gaat.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:30 schreef Fera het volgende:
[..]
We hoeven geen dikke vrienden te worden, maar we konden vroeger altijd wel leuk met elkaar omgaan. ook als vrienden enz.
Het einde van een relatie is klote, meestal iig. Zou een goede reden zijn om er niet meer aan te beginnen, maar dan mis je het mooie aan een relatie, het beginquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
Een voordeel van nog nooit echt een relatie hebben gehad is geen exen hebben. Elk nadeel heeft z'n voordeel
Gewoon wat je tijdens een date met iemand die niet op fok zit ook zou zeggen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:32 schreef AldoTheApache het volgende:
maar wat zeg je dan tijdens zo'n date?
leuk he FOK! ??
Haha kan ook tijdens een meet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:32 schreef AldoTheApache het volgende:
leuk he FOK! ??
Zie het als een blind date, met het hele, hey how u doing, en hey wat doe je zoals, er op en er aan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:32 schreef AldoTheApache het volgende:
leuk he FOK! ??
Nope, sorry. Like I said, één iemand momenteel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Arme jij![]()
Dus ik maak nog kans Fera?
Hangt er vanaf hoe je date verloopt. Ik werd maandag even belachelijk gemaakt omdat ik bepaalde nummers niet kendequote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:32 schreef AldoTheApache het volgende:
leuk he FOK! ??
ik ben nog nooit echt met iemand op date gegaanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon wat je tijdens een date met iemand die niet op fok zit ook zou zeggen.
Met het verschil dat je nu nog kunt roddelen over users
Niet echt blind, vind ikquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:33 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Zie het als een blind date, met het hele, hey how u doing, en hey wat doe je zoals, er op en er aan.
Als je sociaal incapabel bent kom je niet verder dan dat nee.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:32 schreef AldoTheApache het volgende:
leuk he FOK! ??
Hahaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Nope, sorry. Like I said, één iemand momenteel.
Kaneel?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook niet veel date ervaring hoor. Was eigenlijk de eerste keer. En dat was niet eens als date afgesproken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben nog nooit echt met iemand op date gegaan![]()
ik had een relatie van 4 jaar en daarna had ik af en toe sex na een of ander studentenfeest, tot zover mijn 'date' ervaringendus ik zou het echt niet weten
Ik twijfel of ik t weetquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou het al wel weer kunnen denk ik, maar toch ook weer niet denk ik, oftewel, beter voorlopig nog maar nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Met mijn recente ex heb ik ook vriendelijk contact, maar ik merk wel dat die behoefte er niet zo is. Het is nog vers, hij heeft alweer een vaste relatie. Bovendien heeft hij af en toe van die kutstreken waarvan ik denk: "Jong, val kapot".
quote:
Dan zeg ik: SORRY THAT I HAVE PENISquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:32 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Niet als ze dit in je post historie terugvinden
Wie?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:35 schreef Flippiee het volgende:
Een FOK!ker gedate.Niet zo geslaagd
Jij weet wel meer van mij, maar het is misschien niet je eerste ingeving.quote:
Dat is iedereen hier toch. Of ben ik nu echt de enige hier?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je sociaal incapabel bent kom je niet verder dan dat nee.
Ditquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Het interesseert me vrij weinig. Ik leer iemand kennen op dat moment. Als die persoon geweldig voor me is, hoef ik echt niet al z'n voorgaande topics te lezen. Dat zijn dingen uit het verleden.
Dan heb je mij nog niet gedatequote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:35 schreef Flippiee het volgende:
dm maarquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga ik echt niet zeggen ivm spytool.
Dit.quote:
Dan heb je de verkeerde uitgekozen uit al die liefdesverklaringenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:35 schreef Flippiee het volgende:
De mensen houden van mij. Ik ben dan ook geweldig.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is iedereen hier toch. Of ben ik nu echt de enige hier?
Klopt.quote:
quote:
Meeste is niet serieus, en het blijft FOK!. Valt allemaal mee dus.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde uitgekozen uit al die liefdesverklaringen
Daten?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:37 schreef heloef het volgende:
[..]
De mensen houden van mij. Ik ben dan ook geweldig.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij weet wel meer van mij, maar het is misschien niet je eerste ingeving.
Je gaf zelf het antwoordt al!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:35 schreef Fera het volgende:
[..]Als je dat nu nog niet in de gaten hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Juist, lekker afgeven op andere FOK!kers.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Een date via fok! loopt eigenlijk hetzelfde als een andere date, met t verschil dat je het over anders users kan hebben
Wanneer dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
[..]
Meeste is niet serieus, en het blijft FOK!. Valt allemaal mee dus.
Neen.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
[..]
Je gaf zelf het antwoordt al!Weet ik, schat. Maar ben blij dat dit je eerste ingeving was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Niemand wil met mij datenquote:
Waarop kwamen ze precies?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:38 schreef Tamashii het volgende:
Ik ken ook maar 4 mensen irl.8 als je er vier meetelt die er later op zijn gekomen.
Wanneer kan jij dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wanneer we een datum geprikt hebben.
maar maar wij zouden eerst meeten?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wanneer we een datum geprikt hebben.
Ik ken er sowieso een aantal uit valkenswaard irl, maar buiten dat een stuk of 5 denk ik. Wil altijd graag naar meets, maar komt er vaak niet van door werk enzoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:38 schreef Tamashii het volgende:
Ik ken ook maar 4 mensen irl.8 als je er vier meetelt die er later op zijn gekomen.
Tel je mij dan al mee?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:38 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben blij voor je! je verdient hetquote:Op [url=http://forum.fokou .nl/topic/1880685/6/50#117825622]woensdag 10 oktober 2012 19:38[/url] schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik, schat. Maar ben blij dat dit je eerste ingeving was.
Wat is er over 2 weken dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:40 schreef Fera het volgende:
Waarom organiseren we niet een meet, speciaal zodat we Flips kunnen zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |