Lapo huntressquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:59 schreef Fera het volgende:
Ik heb nog nooit zo vaak in 24 uur de lapo gehad.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oeh kerel, raak haar met 1 vinger aan en je wil niet weten wat ik met je doe..
:p Jong bent je als je 16 bent, dit is mhua, oke, eigenlijk nogsteeds jongquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:57 schreef Flippiee het volgende:
20 zomers.
En ik mocht van Crack_ een man hebben omdat zij Tchock heeft.
Het is dat Koffie er niet is, dat is een echte jager.quote:
Lapo -hunterquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:59 schreef Fera het volgende:
Ik heb nog nooit zo vaak in 24 uur de lapo gehad.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
Dat mag Flips helemaal zelf weten
Faxie.quote:
Ik snap dat niet zoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is dat Koffie er niet is, dat is een echte jager.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oeh kerel, raak haar met 1 vinger aan en je wil niet weten wat ik met je doe..
Ik heb geen pic van mezelf, ja eentje maar die is vrij gay omdat pink omhoogquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je leeftijd klinkt aantrekkelijk. Pics van jou in WA?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
Dat mag Flips helemaal zelf weten
Ja ik wilde 19 zeggen, maar ik ben inmiddels al gewend aan 20 zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:59 schreef Braamyo het volgende:
[..]
:p Jong bent je als je 16 bent, dit is mhua, oke, eigenlijk nogsteeds jongalleen niet zo jong als dat je deed doen geloven.
Heeft er dan verdomme niemand meer respect voor de dibs regel...quote:
Boeie, je bent een jongedamequote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb geen pic van mezelf, ja eentje maar die is vrij gay omdat pink omhoog
[..]![]()
[..]
Ja ik wilde 19 zeggen, maar ik ben inmiddels al gewend aan 20 zijn
als je dit in losse posts zou doen gaat je aantal zo rap omhoogquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
[..]
Een TT verzinnen is ook best moeilijkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik schiet elke keer in paniek als ik perongeluk de lapo heb.
Hebben ze geen respect voor jou?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heeft er dan verdomme niemand meer respect voor de dibs regel...
Beam me up Scotty, this planet sucks.
Je bent Mileyquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
[..]
haha, dat ken ik heel goed :pquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:01 schreef Flippiee het volgende:
dibs telt alleen onder bro'squote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dibs telt alleen onder bro'sniet over mensen die je op internet ziet
Ik heb dat soort dingen al lang opgegeven, iets met nooit een leuke tt kunnen verzinnen enzo.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:01 schreef Murdera het volgende:
Ik schiet elke keer in paniek als ik perongeluk de lapo heb.
Tammiquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:04 schreef Tamashii het volgende:
Wat een hosseltopic is dit toch ook.
Jou hosselen lukte me nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:04 schreef Tamashii het volgende:
Hoiquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:04 schreef Tamashii het volgende:
Euhm hoi.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:04 schreef Tamashii het volgende:
Hehhee, volgens mij heb jij elke week een andere FOK!ker.quote:
Zoals ik al zei heeft Crack_ dibsquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan?quote:
Normaal zit ik mobiel en dan gaat mijn postcount tering hardquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als je dit in losse posts zou doen gaat je aantal zo rap omhoog
Ja fan, fan, ik was gecharmeerd van een paar gifjes van Miley.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je bent Miley![]()
. Ownee want dan had je wel meer foto's
. Fan?
Gelukkig, weer iets waar ik niet de enige ben.quote:
Smakelijkquote:
Jajajaja, waar is die dm/pm dan!quote:
Een vraag he, waarom heb jij geen fobo.quote:
Heb ik wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een vraag he, waarom heb jij geen fobo.
ik vind het vrij amuserend allemaalquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:04 schreef Tamashii het volgende:
Echt he viezerikken. Allemaal!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:04 schreef Tamashii het volgende:
De servers kunnen zijn awesomeness niet aanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een vraag he, waarom heb jij geen fobo.
Ik zou niet eens weten hoe hossellen gaat, so I shan't agree...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:04 schreef Tamashii het volgende:
I'm taking it slowquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jajajaja, waar is die dm/pm dan!
Daar lijkt t wel opquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehhee, volgens mij heb jij elke week een andere FOK!ker.
Iedereen weet dat ik al gehosseld ben door JijHebtGeenRokje. Iedereen weet ook dat zij hier vanavond is en dan gaat reageren op deze post, want spytool. Dat is waarom. Appel enzo.quote:
Ah okquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja fan, fan, ik was gecharmeerd van een paar gifjes van Miley.
Soms wel. Soms denk ik; get a fucking life!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind het vrij amuserend allemaal
Ja, op die vrijdag werk ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:07 schreef AldoTheApache het volgende:
flips
de vrijdag van jouw herfstvakantie??
Nee, heeft er nix mee te maken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt he viezerikken. Allemaal!
Oh wacht daarom heet het Sex SC.
Zou ik niet kunnen bepalen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
De servers kunnen zijn awesomeness niet aan
Ik ook niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe hossellen gaat, so I shan't agree...
Altijd goed. Of nja, meestal dan.quote:
Jij weet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
De servers kunnen zijn awesomeness niet aan
Verdomd goeie hossel dan, als ik zo jou fobo ff snel bekijk... /jaloers op JijHebtGeenRokje...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:07 schreef Tamashii het volgende:
Iedereen weet dat ik al gehosseld ben door JijHebtGeenRokje. Iedereen weet ook dat zij hier vanavond is en dan gaat reageren op deze post, want spytool. Dat is waarom. Appel enzo.
Op ieder potje past een dekseltje, en soms passen zelfs potjes op potjes. Alleen op mijn dekseltje past geen potje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Iedereen weet dat ik al gehosseld ben door JijHebtGeenRokje. Iedereen weet ook dat zij hier vanavond is en dan gaat reageren op deze post, want spytool. Dat is waarom. Appel enzo.
Stel je niet aan!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Op ieder potje past een dekseltje, en soms passen zelfs potjes op potjes. Alleen op mijn dekseltje past geen potje.
Deksels!
Hehehehehe.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:09 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Verdomd goeie hossel dan, als ik zo jou fobo ff snel bekijk... /jaloers op JijHebtGeenRokje...
Klopt overal op FOK! wordt gehosseld.quote:
Succesquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:09 schreef Fera het volgende:
Holy shit, ik ben eventjes wat nuttigs doen.
Fok is toch nuttig?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:09 schreef Fera het volgende:
Holy shit, ik ben eventjes wat nuttigs doen.
Heus wel. Ik geloof erin.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Op ieder potje past een dekseltje, en soms passen zelfs potjes op potjes. Alleen op mijn dekseltje past geen potje.
Deksels!
Hehe, zodra ik er klaar voor ben dm ik welquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Altijd goed. Of nja, meestal dan.
Ik hossel liever. Anders gebeurt er toch niks in mijn leven.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:10 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik word geloof ik altijd gehosseld, is makkelijk
Daar verdien ik geen geld mee.quote:
Dit dusquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hossel liever. Anders gebeurt er toch niks in mijn leven.
Ik bedoelde dat ik dat al aan het doen was en toen het hele topic volschoot.quote:
Op ieder potje past een dekseltje, wat een grapjas was die man.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Deksels!
Ik begrijp dat dan ook wel. Mijn partner heeft niks met FOK! en dat is toch een gemis.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Klopt overal op FOK! wordt gehosseld.
Dan is het goed.quote:
True true. Point proven.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hehe, zodra ik er klaar voor ben dm ik wel. Maar andersom mag ook
.
Oh zoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik dat al aan het doen was en toen het hele topic volschoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |