Door hulp van een ander ja.quote:
troll eens niet... 't is geen ONZquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:58 schreef Maanvis het volgende:
waarom legde je je spullen niet gewoon even neer?
In dit geval kleine moeite groot plezier. En de volgende keer weet hij wel hoe het moet want dat heb ik dus ook even uitgelegdquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:57 schreef Crutch het volgende:
[..]
Door hulp van een ander ja.
Je kan niet van hem verwachten dat ie het wiel opnieuw uitvindt.
Nou ja, dat vroeg ik me eigenlijk ook wel af. Hij zegt wel dat andere mensen doorlopen, maar dat deed hij eerst ook.quote:
En je hebt de omgeving laten zien dat er iig nog mensen zijn die anderen te hulp schieten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:02 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
In dit geval kleine moeite groot plezier. En de volgende keer weet hij wel hoe het moet want dat heb ik dus ook even uitgelegd
Doe niet zo debiel joh.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, dat vroeg ik me eigenlijk ook wel af. Hij zegt wel dat andere mensen doorlopen, maar dat deed hij eerst ook.
quote:
Is geen trollen, hij liep ook door net zoals die anderen, wilde ik alleen even aangeven.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:00 schreef DeRakker. het volgende:
Sorry maar als het niet in de middel of no where is ga ik mijn handen daardoor niet vies maken.
Ik moest ook vaak naar huis lopen omdat de fiets gestolen was/ lekke band enz... het hoort erbij.
Toch dat laatste herken ik niet.. als mensen een ongeluk krijgen/ vallen helpt men altijd.
Dus wel meegemaakt kop-staartbotsing midden op de snelweg een bestuurder in shock de ander met onbekend letsel kermend van de pijn. heb de auto erachter gezegd met knipperlichten en de ledbar aangezet waarna ik direct medische hulp ben gaan verlenen. Niemand die stopte echter wel een hoop getoeter en middelvingers mijn kant op.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:02 schreef Luxuria het volgende:
Goed bezig![]()
Ik kan het ook niet hebben als ik zie dat mensen gewoon doorlopen.
Wat jij zegt over een ongeluk herken ik niet.
Auto stond letterlijk 5 meter verder en had mijn handen vol met apparatuur want je zult net zien dat als je helpt een ander het wegpaktquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, dat vroeg ik me eigenlijk ook wel af. Hij zegt wel dat andere mensen doorlopen, maar dat deed hij eerst ook.
Toch vraag ik me erg af dat op internet vele hem zouden helpen maar in de praktijk deze mensen ook gewoon doorlopen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:02 schreef Luxuria het volgende:
Goed bezig![]()
Ik kan het ook niet hebben als ik zie dat mensen gewoon doorlopen.
Wat jij zegt over een ongeluk herken ik niet.
Mmh dat is wel apart.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:09 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
[..]
Dus wel meegemaakt kop-staartbotsing midden op de snelweg een bestuurder in shock de ander met onbekend letsel kermend van de pijn. heb de auto erachter gezegd met knipperlichten en de ledbar aangezet waarna ik direct medische hulp ben gaan verlenen. Niemand die stopte echter wel een hoop getoeter en middelvingers mijn kant op.
Pas nadat de Rijkswaterstaat erbij kwam werd het pas rustiger helaas was wel een held moet ik hem nagegeven
[..]
Auto stond letterlijk 5 meter verder en had mijn handen vol met apparatuur want je zult net zien dat als je helpt een ander het wegpakt
Joh een beetje zeep en water en het is weer weg. Heb weleens de trein gemist om zoiets nou ach 10 minuten later komt de volgende weer.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:09 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Toch vraag ik me erg af dat op internet vele hem zouden helpen maar in de praktijk deze mensen ook gewoon doorlopen.
Zou je echt wanneer je naar school gaat en je bijv. al bijna te laat bent voor als voorbeeld de trein je handen vies gaat maken met smeer en zooi om een jongen te helpen?
Die zooi krijg je er niet zo makkelijk vanaf.. laat staan op school/werk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |