Dat denken de meeste rationeel denkenden daarom zitten daar wss zoveel incompetente mensen XD.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:22 schreef Mint_Clansell het volgende:
Als er één instantie is waar ik nooit meer bij wil werken is het wel bij (dat tuig van) het UWV.
Je weet niet zeker dat je ontslagen gaat worden in april?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:15 schreef SupremeEvil het volgende:
Het aanbod is op zich erg redelijk. 6x maandloon over 4 dagen in de week werken, terwijl ik vanaf januari 3 dagen zal/zou gaan werken. Als ik inderdaad zo'n vaststellingsovereenkomst voor elkaar kan krijgen zou ik dus 6 maanden loon krijgen (minus reiskostenvergoeding) en daarna nog bijna een half jaar ww want werk er vijf jaar. Dan heb ik dus bijna een jaar om een andere baan te zoeken... Of dat gaat lukken geen idee... Hoe lang doen mensen hier er gemiddeld over?
Maar kan ook terug gaan werken om vervolgens bijvoorbeeld in april alsnog ontslagen te worden, dan heb ik niet het geld van het aanbod en ww over maar 3 dagen werken in de week. Ik moet dus inschatten of ik denk dat ze me alsnog gaan ontslaan omdat er geen werk voor me is. Want die garantie kon werkgever me niet geven.
Ik neig nu naar aanbod aannemen, mits ww en misschien dat ze me kunnen helpen met het zoeken naar een andere baan...alleen... Geen pensioenopbouw (toch?), vakantiegeld, korting op verzekering, tantieme
Either way, ik ben op zoek naar wat anders. Zie alleen steeds dezelfde vacatures voorbij komen. Of het zijn studentenbaantjes, want ik zoek iets parttime.
Bah.
Oh en correctiefactor 1 geeft mij ongeveer de helft minder geld dan wanneer ik het aanbod aanneem?
Apart, zeker voor een simpele functie laten ze toch meestal wel snel iets horen. Zelf al nog eens contact gezocht?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:08 schreef MissionPhailed het volgende:
Duurt nogal lang voordat PostNL uitkomst v/d sollicitatieprocedure laat weten (dinsdag gesprek gehad, nu nog nada duidelijkheid)![]()
Verder nog een open sollicitatie gestuurd naar het UWV. En volgende week dinsdag bij een organisatie 60 km verderop een sollicitatiegesprek.
Tof.quote:
Zal morgenmiddag nog 'ns bellen als er dan nog geen antwoord is. Kan me niet voorstellen dat ik een afwijziging ontvangquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Apart, zeker voor een simpele functie laten ze toch meestal wel snel iets horen. Zelf al nog eens contact gezocht?
"Hallo met Missionphailed."quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:49 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Zal morgenmiddag nog 'ns bellen als er dan nog geen antwoord is. Kan me niet voorstellen dat ik een afwijziging ontvang
Wat !? Komen er nieuwe regels m.b.t de WW-uitkering? Is daar al wat over te lezen ergens?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:08 schreef automatic_ het volgende:
Al zit je misschien wel met de eventuele nieuwe regels rondom ww als die er komen.
Naja, daar zijn / waren ze toch mee bezig?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:19 schreef samara het volgende:
[..]
Wat !? Komen er nieuwe regels m.b.t de WW-uitkering? Is daar al wat over te lezen ergens?
Hoeveel kans is er dat die er komen?
( Bah zul je altijd zien, jaren gewerkt en per januari waarschijnlijk werkloos. Gaan ze daar weer mee rommelen, bah, bah)
je zo kleden dat ze weten dat 'ze je om een boodschap kunnen sturen'quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:59 schreef Jesse_ het volgende:
wat is de dresscode voor een gesprek met een recruiter eigenlijk?
Dat sowieso natuurlijk. Meer wel of geen das?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je zo kleden dat ze weten dat 'ze je om een boodschap kunnen sturen'.
hoeft m.i. nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:02 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat sowieso natuurlijk. Meer wel of geen das?
Het is ook een cliché. Ik zou afsluiten met zoiets als: "Ik kijk ernaar uit om mijn sollicitatie verder toe te lichten in een persoonlijk gesprek. Met vriendelijke groet..."quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:53 schreef Maanvis het volgende:
carriëretijger vindt in afwachting verblijven een cliché. maar hoe sluit je dan op een nette manier je brief af?
Ik schreef altijd: Ik hoop dat deze sollicitatie aanleiding geeft tot een persoonlijk gesprek. oid.
En dan met vriendelijke groet.
Etc etc.
hangt er vanaf wat voor bedrijf. Commerciëel en dragen ze daar normaal op de werkvloer een pak dan moet jij ook in pak met das. Ga anders voor 'smart casual' nette broek (bijv. grijs of beige) riem overhemd jasje en nette schoenen (geen sneakers!)quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:59 schreef Jesse_ het volgende:
wat is de dresscode voor een gesprek met een recruiter eigenlijk?
soms heb je een dip maar er komt een moment...!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:22 schreef Dimens het volgende:
Ik heb het idee dat ik voor jan-lul aan het solliciteren ben. 9 Van de 10 sollicitaties krijg je gewoon geen reactie en als je een reactie krijgt, gaat het over 300 andere sollicitanten waar ze een selectie uit hebben gemaakt voor een gesprek en ik niet een van die mensen ben.
Zelfde hier.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ben benieuwd wanneer dat moment komt na bijna 1 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |