Als je een bepaald vakgebied hebt en er een vakblad is dan willen daar ook nog wel eens goede vacatures in staan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:58 schreef lavacaloca het volgende:
Heeft iemand misschien met tips mbt solliciteren?
Ik heb mijn CV op vrijwel alle jobsites geplaatst , heb op jobbird een zgn. karakterprofiel aangemaakt en stuur die vanaf nu mee met mijn sollicitaties , heb mijn netwerk aangesproken , hou dagelijks de jobsites in de gaten.
Wat kan ik nog meer doen?
LinkedIn profiel aanmaken / update posten dat je op zoek bent..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:58 schreef lavacaloca het volgende:
Heeft iemand misschien met tips mbt solliciteren?
Ik heb mijn CV op vrijwel alle jobsites geplaatst , heb op jobbird een zgn. karakterprofiel aangemaakt en stuur die vanaf nu mee met mijn sollicitaties , heb mijn netwerk aangesproken , hou dagelijks de jobsites in de gaten.
Wat kan ik nog meer doen?
Check.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je een bepaald vakgebied hebt en er een vakblad is dan willen daar ook nog wel eens goede vacatures in staan.
Ahh , LinkedIn heb ik nog niet aangemaakt , is het niet zo dat iedereen dan mijn gegevens e.d. kan zien?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:01 schreef From het volgende:
[..]
LinkedIn profiel aanmaken / update posten dat je op zoek bent..
Zelf naar websites van potentiële werkgevers gaan en de vacature pagina's zoeken..
Twee vingers in de neus en gaan met die banaan. Gewoon net als je CV en motivatie maken. Alles invullen wat je ook in je CV hebt staan (zo zag ik het althans, en zo doen de meesten het)quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:27 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind LinkedIn tot nu toe niet echt handig ofzo, maar dat komt misschien ook omdat ik niet goed weet waar ik alles weg moet zetten
Het is wel heel handig, zo ben ik al eens aan een baan gekomenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:27 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind LinkedIn tot nu toe niet echt handig ofzo, maar dat komt misschien ook omdat ik niet goed weet waar ik alles weg moet zetten
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:56 schreef Ordos20 het volgende:
Nou,
Ik kan weer uit dit topic weg. Maandag begin ik weer! Aan een nieuwe baan!
Dat ligt echt aan de branche/setting.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:23 schreef From het volgende:
Ik twijfel soms of ik strak in pak moet gaan voor een gesprek of nette broek / shirt / colbert ..
Doen jullie standaard pak of minder ?
Ja dat heb ik dus ook.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:23 schreef From het volgende:
Ik twijfel soms of ik strak in pak moet gaan voor een gesprek of nette broek / shirt / colbert ..
Doen jullie standaard pak of minder ?
Bij PostNL toevallig? Zoja dan kan je gewoon in je vrije tijds kleding komen hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook.
Vanmiddag sollicitatiegesprek voor pakketbezorger.Dan ga ik natuurlijk niet in nette broek enzo.
Dus skinny nette jeans, zwarte laarzen, wit shirtje en een groene blazer. Netjes maar toch casual.
Nee bij Sandd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:43 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet heel netjes voor te zijn mag ik hopenBij PostNL toevallig? Zoja dan kan je gewoon in je vrije tijds kleding komen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |