Bij vele onderwerpen staat in de FAQ wie de mods zijn maar niet bij alle, bij de rest heb ik in de topics gekeken en vooral bij de gesloten topics.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh, ik had het lijstje naar excel gekopieerd, om even uit te proberen, helaas zag het er niet echt geweldig uit. Maar wel mooi gedaan van je trouwens, hoop werk
Toch doet het nog steeds pijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:42 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Bij vele onderwerpen staat in de FAQ wie de mods zijn maar niet bij alle, bij de rest heb ik in de topics gekeken en vooral bij de gesloten topics.
Het is veel werk maar het resultaat mag er zijn.
Weet ik nog niet, hangt van het middelste deel van jouw username af.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:51 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Hoe kan ik de pijn verzachten?
Uuuhhhhh ik FOK! niet met FOK!ers!quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, hangt van het middelste deel van jouw username af.
Je loopt wel erg hard van stapel noh... Laten we beginnen met een kusjequote:Op maandag 15 oktober 2012 16:58 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Uuuhhhhh ik FOK! niet met FOK!ers!
Ik dacht omdat de meeste altijd maar gelijk ..... willenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je loopt wel erg hard van stapel noh... Laten we beginnen met een kusje
Dan kom je toch echt de verkeerden tegen poppetje.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:05 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Ik dacht omdat de meeste altijd maar gelijk ..... willen
Oké, gelukkig dan maarquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan kom je toch echt de verkeerden tegen poppetje.
Ok, maar in wezen is er dus niks veranderd. Ik sta niet in de lijst en ik voel me verdrietig....quote:
Ik vind je wel zielig en heb medelijden met jequote:Op maandag 15 oktober 2012 17:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, maar in wezen is er dus niks veranderd. Ik sta niet in de lijst en ik voel me verdrietig....
Meisje toch... nu heb ik ook medelijden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:33 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Ik vindt je wel zielig en heb medelijden met je
Echt waar?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Meisje toch... nu heb ik ook medelijden.
quote:
Wel waar, 12e van onderen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:43 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zie stevenmac niet eens in de lijst
Komt omdat ik zwart benquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:43 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zie stevenmac niet eens in de lijst
Maar je bent wel gaan tellenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan heb je een bril nodig want bij mij staat ie helemaal nergens.
Ja en ieren moeten ze ook al nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt omdat ik zwart ben
stelletje racisten hierzo
Zou knap zijn als ik die wel kreegquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kutmod ben jij, jij krijgt geen stem
wanneer is de prijsuitreiking.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:51 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Dit topic zit weer in de bloei
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |