Doe ewns normaal man.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:03 schreef He-man- het volgende:
DIT TOPIC MOET DICHT GA TERUG NAAR VBL!
Ditquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:59 schreef ForzaMilan het volgende:
Bruno Martins Indi man of the match, Strootman was drama.
Doe zelf lekker normaal.quote:
Erg Nederlands klinkend weer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:49 schreef Keselo het volgende:
Bruno Martins Indi, Neerlands hoop in bange dagen.
Ik zeg 1-5-4 op het WK, kan makkelijk met Brunoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:49 schreef Keselo het volgende:
Bruno Martins Indi, Neerlands hoop in bange dagen.
Tegen Roemeniė wel jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik zeg 1-5-4 op het WK, kan makkelijk met Bruno
Hij woont al bijna zijn hele leven in Nederland.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:41 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Erg Nederlands klinkend weer.
Daar stoor ik me vaak aan.
Ja maar niet geboren hierquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij woont al bijna zijn hele leven in Nederland.
Tja, het is gewoon een Portugees in mijn ogen maar wel handig dat ie goed kan ballen, voegt zeker wat toe dat ziet iedereen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij woont al bijna zijn hele leven in Nederland.
Ach ja, als hij zich maar verstaanbaar kan maken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar niet geboren hier
En verder is Rotterdam nou ook niet echt goed voor je taalniveau
Een Afrikaanse, Portugese Nederlander.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:48 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Tja, het is gewoon een Portugees in mijn ogen maar wel handig dat ie goed kan ballen, voegt zeker wat toe dat ziet iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |