Ik heb zijn foto's gezien.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik zou het moeten zien.
Ja, wanneer kun je meeten dan?quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb zijn foto's gezien.
[..]
Ja, wanneer kun je meeten dan?
Ik ook niet eigenlijk.quote:
Worth it?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het bijzonder komisch dat ik het iedere keer presteer om een meet met jullie te voorkomen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder komisch dat ik het iedere keer presteer om een meet met jullie te voorkomen.Het genoegen is geheel aan mijn kant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jah maar ik mag toch wel van koken houden, in het bijzonder voor andere... heeft nog geen enkele vriendin van mij ooit erg gevondenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent toch een vent?
Maar keukens.
Ik heb 2 weken vrij na deze week. Alleen volgende week maandag sportdag en vrijdag workshop in managen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:16 schreef Fera het volgende:
[..]!!!
Wie weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Canei drinken?![]()
Nee, maar je zei 'soppen'. Dat doen mannen doorgaans niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:17 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah maar ik mag toch wel van koken houden, in het bijzonder voor andere... heeft nog geen enkele vriendin van mij ooit erg gevonden
Caneiquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het genoegen is geheel aan mijn kant.Als we dat nou eens oplossen in samen huilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd?quote:
Niet mijn type.quote:
Ok. Ik stel morgen een datum voor dan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken vrij na deze week. Alleen volgende week maandag sportdag en vrijdag workshop in managen.
Sportdag !quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:17 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb 2 weken vrij na deze week. Alleen volgende week maandag sportdag en vrijdag workshop in managen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als we dat nou eens oplossen in samen huilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende week zondag is ook geen strak plan. Ik vier 3 dagen lang ADE.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet mijn type.
[..]
Ok. Ik stel morgen een datum voor dan.
Wat is ADE?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgende week zondag is ook geen strak plan. Ik vier 3 dagen lang ADE.
Stuk of vier, voor mij alleen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
U is welkom
Hoeveel flessen moet ik halen?
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is best een felicitatie waardig.
Ik moet er ook een.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:20 schreef Murdera het volgende:
Dat is best een felicitatie waardig.
Ik moet er ook een.
Vooral op het hbo om te vieren dat we halverwege het semester zitten en we moeten teambuilden.quote:
Dealquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Stuk of vier, voor mij alleen.
[..]
Gefeliciteerd.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:19 schreef Murdera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat je om een felicitatie vroeg.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik moet geen felicitatie, ik moet een woning.
Ik deed altijd mee bij het onderdeel marathon tijdens sportdagen, rawr ! Altijd weer een waar feescht als ik na een uurtje of 4 weer als eerste over de streep kwamquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:23 schreef Flippiee het volgende:
Vooral op het hbo om te vieren dat we halverwege het semester zitten en we moeten teambuilden.
Al krijg ik wel zo een clinic enzo in bep. sporten das wel tof.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die geen woning voor mij kopen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je om een felicitatie vroeg.
Ik wil je best n woning aanbieden, maar ik heb er zelf ook geen.
Marathon. Dat hoop ik ook ooit in mijn leven uit te kunnen rennen. En dat geeft wel een kick als je de eerste bent.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:24 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik deed altijd mee bij het onderdeel marathon tijdens sportdagen, rawr ! Altijd weer een waar feescht als ik na een uurtje of 4 weer als eerste over de streep kwam
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Amsterdam Dance Event. 5 dagen lang alle grote (mainstream ja) artiesten in Amsterdam
Dan moeten we je uithoudingsvermogen maar eens gaan trainen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Marathon. Dat hoop ik ook ooit in mijn leven uit te kunnen rennen. En dat geeft wel een kick als je de eerste bent.
Mensen die niet liever 5 dagen met Mur.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Amsterdam Dance Event. 5 dagen lang alle grote (mainstream ja) artiesten in Amsterdam
In welke omgeving wil je een woning dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:25 schreef Murdera het volgende:
Mensen die geen woning voor mij kopen.
Is wel een goede manier om je vetjes kwijt te raken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Marathon. Dat hoop ik ook ooit in mijn leven uit te kunnen rennen. En dat geeft wel een kick als je de eerste bent.
Niet de beste.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel een goede manier om je vetjes kwijt te raken.
Mhua, niet omdat ik zo snel was hoor, maar ik was de enige die uberhaupt in staat was om dat ding in een keer te rennen, de rest gebruikte teampjes van 2 of 3 man. En dan nog waren ze gewoon echt langzaamquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:25 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die geen woning voor mij kopen.
Moet ik eerst mijn rooster krijgen, bipsje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga maar 3 avonden he. En overdag alle tijd. Als jij nou gewoon even een datum prikt.
Ik dacht dat dat mijn koosnaampje was.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik eerst mijn rooster krijgen, bipsje.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:26 schreef Murdera het volgende:
Dan moeten we je uithoudingsvermogen maar eens gaan trainen.
Dat zou wel handig zijn ja.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan moeten we je uithoudingsvermogen maar eens gaan trainen.
Doee dannn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik eerst mijn rooster krijgen, bipsje.
Sorry.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat mijn koosnaampje was.
Ja, wat gaan we doen dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doee dannn.
En die vetjes gaan wel gauw wev hopelijk. Als ik weer gebalanceerd eet en drink en sport.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ff naar het park met de honden en de ene duikt gewoon zo de sloot in!
net eerst maar even in bad gedaan want hij stonk maar had wel de grootste lol
Lolquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ff naar het park met de honden en de ene duikt gewoon zo de sloot in!
net eerst maar even in bad gedaan want hij stonk maar had wel de grootste lol
Dit keer gaan we soberso Leiden in. Die langste winkelstraat moet ik van dichtbij hebben bekeken, we doen een drankje, ik krijg sowieso een knuffel van je en dan moeten we nog iets doen wat jij supertof vindt. Drukke programma ja.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, wat gaan we doen dan?
Je zei al dat je af ging vallen toen ik je had gemeet. Daarna ben je alleen maar aangekomen.
Allemaal kledingwinkels, jeweet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit keer gaan we soberso Leiden in. Die langste winkelstraat moet ik van dichtbij hebben bekeken, we doen een drankje, ik krijg sowieso een knuffel van je en dan moeten we nog iets doen wat jij supertof vindt. Drukke programma ja.
die geur is heerlijk of niet...mits de juiste wasverzachter hehequote:
En ik ben super chill met winkelen hoor want als ik met andere mensen winkel ben ik onrustig en snel de winkel uit.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Allemaal kledingwinkels, jeweet.
Deal.
Niet alle bikini's passen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En ik ben super chill met winkelen hoor want als ik met andere mensen winkel ben ik onrustig en snel de winkel uit.
Kan je niet betalen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou wel handig zijn ja.
En waarom streven voor 5 dagen Mur als je ook kan streven naar veel meer dagen
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:41 schreef Flippiee het volgende:
en dan moeten we nog iets doen wat jij supertof vindt.
Alle?! Dus ook alle te kleine en veel te grote maten?quote:
Zeker wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:43 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
die geur is heerlijk of niet...mits de juiste wasverzachter hehe
Ik ga mee.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alle?! Dus ook alle te kleine en veel te grote maten?
Dan liever lingerie. Heb ik eerder nodig.
tijd om af te sluiten. tot morgen allemaalquote:
quote:
Juist de te grote en te kleine maten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alle?! Dus ook alle te kleine en veel te grote maten?
BAH.quote:
GMTAquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:52 schreef Fera het volgende:
[..]
BAH.
Doe maar boerenkool of zuurkool.
Loefje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:56 schreef heloef het volgende:
Heerlijk zo'n leraar die je lekker in slaap sust.
Begrijpelijk, m'n beste.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:58 schreef kingtoppie het volgende:
Hallow, ik moet even kwijt dat ik jullie allen zeer waarder.
Groetjes, uw compagnon.
Feraquote:
KT, mien jong.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:58 schreef kingtoppie het volgende:
Groetjes, uw compagnon.
Goed, goed, goed. En met jou?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ferahoe gaat het met jou vandaag?
Prima.quote:
Kaneeltje is bij C_M aan het gamen. Die zie je voorlopig niet terug.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:01 schreef heloef het volgende:
Kaneel ik heb een topverhaal. Maar dat is natuurlijk een van mijn specialiteiten.
Mijn nichtje is verloofd. Dit is niet zo vreemd maar wat is het opvallende hier aan?
A. Ze is jonger dan mij
B. De familie zit nu op mijn verloofde te wachten.
C. Al het bovenstaande is correct.
Wat spelen ze.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Kaneeltje is bij C_M aan het gamen. Die zie je voorlopig niet terug.
Spytool jwz.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Kaneeltje is bij C_M aan het gamen. Die zie je voorlopig niet terug.
Geen idee. Ik ben geen gamer.quote:
Maar dat duurt dus nog even, vandaar mijn post.quote:
De slet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:01 schreef heloef het volgende:
Kaneel ik heb een topverhaal. Maar dat is natuurlijk een van mijn specialiteiten.
Mijn nichtje is verloofd. Dit is niet zo vreemd maar wat is het opvallende hier aan?
A. Ze is jonger dan mij
B. De familie zit nu op mijn verloofde te wachten.
C. Al het bovenstaande is correct.
Ik weet zeker dat er genoeg mannen en vrouwen op Fok, zijn die dan graag mee willen kijken :pquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:47 schreef Flippiee het volgende:
Dank u zeer !quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:58 schreef kingtoppie het volgende:
Groetjes, uw compagnon.
WAT ZEI JE OVER MIJN NICHT?quote:
Ah zo, thanks brah.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat duurt dus nog even, vandaar mijn post.
Geen probleem.quote:
Was het nog gelukt met Iddink?quote:
boerenkoolquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:52 schreef Fera het volgende:
[..]
BAH.
Doe maar boerenkool of zuurkool.
Ze vernoemen 2 verschillende facturen naar hetzelfde factuur nummer...quote:
Box, we kunnen altijd nog trouwen wij 2, puur vanuit etensoverwegingen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
boerenkool
ik ben als puber ooit ziek geworden terwijl we s'avonds boerenkool hadden gegeten! alles was groen sindsdien krijg ik het niet meer weg
Dat heb ik ook met dingen waar ik misselijk van wordt als ik het heb gegeten. Gewoon pure conditionering, prachtig vind ik dat. Alleen jammer dat ik van zoveel dingen al misselijk ben geworden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
boerenkool
ik ben als puber ooit ziek geworden terwijl we s'avonds boerenkool hadden gegeten! alles was groen sindsdien krijg ik het niet meer weg
Faalhazen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze vernoemen 2 verschillende facturen naar hetzelfde factuur nummer...
Dus nee, ze falen hard en ik heb de indruk dat ze illegaal bezig zijn door zo te falen.
Sowieso, een lekkere, vette, worst.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:40 schreef Watertornado het volgende:
BoerenkoolZeker als er een lekkere worst bijzit. Die máákt die shit gewoon
Waarschijnlijk 40-50 euro, dus dat betaal ik van ons etentje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Faalhazen.Ik hoop dat je niks hoeft te betalen.
ik heb t alleen met boerenkool, en dat terwijl ik genoeg dingen ontdekt heb die behoorlijk kut zijn om achterstevoren te eten tijdens de laatste buikgriep!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met dingen waar ik misselijk van wordt als ik het heb gegeten. Gewoon pure conditionering, prachtig vind ik dat. Alleen jammer dat ik van zoveel dingen al misselijk ben geworden.
Verdomme. Ik keek er zo naar uit. Nu wordt het waarschijnlijk de McDonald's.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 40-50 euro, dus dat betaal ik van ons etentje.
Het hoeft ook niet altijd en met kotsen. Maar laatst at ik wraps met kip, die ik echt super lekker vindt normaal, maar ik werd misselijk en hoefde het niet meer. En de drie keren erna kreeg ik er met moeite één weg, hoewel ik er soms met smaak twee of drie kon eten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik heb t alleen met boerenkool, en dat terwijl ik genoeg dingen ontdekt heb die behoorlijk kut zijn om achterstevoren te eten tijdens de laatste buikgriep!
stip op nummer 1: cruesli :p
Amen !quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:40 schreef Watertornado het volgende:
BoerenkoolZeker als er een lekkere worst bijzit. Die máákt die shit gewoon
Lucky you.quote:
Twee jaar geleden vond ik Flips leukquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:54 schreef Fera het volgende:
Twee jaar terug had ik nog nooit van jullie gehoord.
nou niet meerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Twee jaar geleden vond ik Flips leuk
Dat meen je niet?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toen spraken wij elkaar ook wel via msn enzo he.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat meen je niet?Goede eerste indruk wel.
Lief.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toen spraken wij elkaar ook wel via msn enzo he.
Wie is dat?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:56 schreef Braamyo het volgende:
2 jaar terug ontmoete ik mijn huidige crush
Hehe zo herkenbaarquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:01 schreef Fera het volgende:
MSN heb ik al heel lang niet meer gebruikt. Was op zich wel een fijn programma.
Dan ga je het toch weer gebruiken?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:01 schreef Fera het volgende:
MSN heb ik al heel lang niet meer gebruikt. Was op zich wel een fijn programma.
Ik had altijd groepsgesprekken met een vaste groep, dat was altijd lachen.quote:
Nah, bijna niemand meer online die ik regelmatig spreek.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan ga je het toch weer gebruiken?
Ergens wel vervelend idee hoe contact dan kan lopen. Van regelmatig tot nooit.quote:
Hihihihihihihihihih *stiekeme voeg mij maar toe post*quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, bijna niemand meer online die ik regelmatig spreek.
Dat klopt, maar dat ging nergens meer overquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ergens wel vervelend idee hoe contact dan kan lopen. Van regelmatig tot nooit.
En mijn msn is kaduuk. Of nou ja ik weiger om die nieuwe versie te downloaden en sinds bijna niemand meer op msn zit, weet ik ook niet of ik dat ook echt nodig heb.
Volgens mij hadden we nog niet zo heel lang terug wel een gesprek.
Ik weet niet eens of MSN nog wel werkt bij mij. Sowieso een nieuw account aanmaken denk ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hihihihihihihihihih *stiekeme voeg mij maar toe post*
Tsss, laat dan maar.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:03 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah ik kan wel namen noemen, maar je kent dr toch niet
Nou valt dat bij mij wel mee gelukkigquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat als zolderautisten zijnde
Vandaar de knipoog was ook niet serieus.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou valt dat bij mij wel mee gelukkig
Bij mij gaat het standaard aan maar ik doe er nooit wat meequote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of MSN nog wel werkt bij mij. Sowieso een nieuw account aanmaken denk ik.
Ahh okéquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vandaar de knipoog was ook niet serieus.
Moet je nagaan dat ik een godsgruwelijk hekel heb aan de knipoogsmiley. Hem helemaal speciaal gebruik voor deze situatie. En dan komt het niet goed over ook nog eensquote:
Ja, dat was vroeger idd ook zo.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij mij gaat het standaard aan maar ik doe er nooit wat mee
Meid, het is watquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat ik een godsgruwelijk hekel heb aan de knipoogsmiley. Hem helemaal speciaal gebruik voor deze situatie. En dan komt het niet goed over ook nog eens
Smakelijkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het kan allemaal gebeuren, lief dagboek.
Eten, xoxoxo
nou vooruit dan, speciaal voor jou...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Tsss, laat dan maar.![]()
Ik was gewoon nieuwsgierig.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:13 schreef Braamyo het volgende:
[..]
nou vooruit dan, speciaal voor jou...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Verliefdheid is zo leuk.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Vast wel, maar het word toch nooit wat, dus negeer ik het en ga verder. Dat gaat mij prima af, en daarom, gewoon een crushquote:
Whut, waarom niet?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:15 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Vast wel, maar het word toch nooit wat, dus negeer ik het en ga verder. Dat gaat mij prima af, en daarom, gewoon een crush
Iets met leeftijd, afstand, intresses.. En ik heb het echt wel geprobeert, maar dit gaat hem gewoon niet worden.quote:
Meh, jammer.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:17 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Iets met leeftijd, afstand, intresses.. En ik heb het echt wel geprobeert, maar dit gaat hem gewoon niet worden.
Met dat laatste ben ik eensquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:23 schreef Tamashii het volgende:
Gmail vind ik vreselijk. Gewoon liever FOK!ken, jwz.
Dit.quote:
Als je gmail hebt kun je daar een account aanmaken bij hotmail en dan kun je met je gmailadres MSNenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit.
Maar eigenlijk heb ik met chatten liever een groot scherm, zoals TC of MSN. Facebookchat is echt kut, maar ik gebruik het wel veel.
No problems, zoiets moet je van je af kunnen zetten, het tijd gunnen en dan verder gaan. Sinds haar, en via haar, ben ik andere leuke, lieve en spontane meisjes, dames en jonge vrouwen tegengekomen. En alhoewel dat alles tot op heden nooit lang stand heeft kunnen houden, ben ik gelukkig, heb ik er vrede mee, en komt de rest vanzelf wel...quote:
Kun je ook groot scherm maken..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit.
Maar eigenlijk heb ik met chatten liever een groot scherm, zoals TC of MSN. Facebookchat is echt kut, maar ik gebruik het wel veel.
Weet ik, dat is al jaren zo.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je gmail hebt kun je daar een account aanmaken bij hotmail en dan kun je met je gmailadres MSNen. Mail ontvang je gewoon in je gmail.
Oké, if you say so ...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:25 schreef Braamyo het volgende:
[..]
No problems, zoiets moet je van je af kunnen zetten, het tijd gunnen en dan verder gaan. Sinds haar, en via haar, ben ik andere leuke, lieve en spontane meisjes, dames en jonge vrouwen tegengekomen. En alhoewel dat alles tot op heden nooit lang stand heeft kunnen houden, ben ik gelukkig, heb ik er vrede mee, en komt de rest vanzelf wel...
... true story.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:24 schreef Fera het volgende:
Maar eigenlijk heb ik met chatten liever een groot scherm, zoals TC of MSN. Facebook is echt kut
Je bedoelt in dat berichten ding? Dan kun je niet op enter drukken om te verzenden, dan moet je per se klikken. Dat is nog vervelender.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kun je ook groot scherm maken..
Euw, ja dat kon ik niet ruikenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik, dat is al jaren zo.Maar mijn gmail is niet voor iedereen.
Geen probleem, je mag mij altijd leuk vinden.quote:
Meestal niet haten is het mooiste wat ik voor anderen kan opbrengen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen probleem, je mag mij altijd leuk vinden.
I know.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jammer dat je zo'n pokke end weg woont.
Moet je eens op het vakje klikken met het enter tekentje..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bedoelt in dat berichten ding? Dan kun je niet op enter drukken om te verzenden, dan moet je per se klikken. Dat is nog vervelender.
mehquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:31 schreef heloef het volgende:
http://www.radaronline.co(...)nd-irish-make-artist
Ik ga acteren.
Ik zal eens kijken de volgende keer dat iemand me aanspreekt op FB. Thanks.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet je eens op het vakje klikken met het enter tekentje..
Altijd leuk, zo'n harde buitenkant.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Meestal niet haten is het mooiste wat ik voor anderen kan opbrengen.
Anders had ik mijn laatste 3 ex'en ook niet ontmoet, en daar heb ik ook leuke herinneringen aanquote:
quote:
Die zag ik ook al.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:33 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Deed me aan gisteren denken, somehow.
Allemaal via dat meisje?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:33 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Anders had ik mijn laatste 3 ex'en ook niet ontmoet, en daar heb ik ook leuke herinneringen aan
Wat was er gisteren?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:33 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Hehe inderdaadquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:33 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
I would do the same.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:33 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, jij poste laatst ook n plaatje van een vent met drie afgezakte broeken. Toen ik die zag moest ik al aan jou denken, om de een of andere reden.quote:
Ik ook.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook.Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Klein akkefietje hier.quote:
Nah, slechts eentje, maar ik bedoel. Als ik haar was blijven achtervolgen, als ik mezelf niet openstel voor andere, dan had ik hun drie nooit ontmoet, maar bleef ik wel flieft op haar. Snap je nu een beetje wat ik bedoel?quote:
Waarom, man met man kan toch ook.quote:
Ik ook, zelfs als hetero zijnde. Gewoon een vriendin even gepassioneerd op d'r bek pakken.quote:
Ja, nu snap ik het.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:35 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nah, slechts eentje, maar ik bedoel. Als ik haar was blijven achtervolgen, als ik mezelf niet openstel voor andere, dan had ik hun drie nooit ontmoet, maar bleef ik wel flieft op haar. Snap je nu een beetje wat ik bedoel?
Maar ik roep je naam elke dag wel een paar keer.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
GODVERREDOMME
Als er 1 ding is waar ik van hou...
Niemand heeft me geroepen
En waarom ook niet, mensen die zo denken sorry, maar dan heb je echt een bord voor je kop.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook, zelfs als hetero zijnde. Gewoon een vriendin even gepassioneerd op d'r bek pakken.
Maar niet gisteravond tijdens dat akkefietje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik roep je naam elke dag wel een paar keer.
Wat ben jij een klootzak, zeg.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:36 schreef heloef het volgende:
Echt mensen ik heb een klacht hier.
Op mijn opleiding is er nogal een vervelende gozer, hij is heel aardig maar vooral bloedirritant. Continu zoekt hij me op. Ik probeer meestal weg te vluchten. Dus om half 5 staat hij alweer bij me. "Ik zeg Tim wat nu weer godverdomme" "ja eh ik moet even iets vragen" "nee ga weg Tim, ga nou eens zitten"
En wie is er dan de klootzak? Ik
Tot zover mijn klacht.
Letterlijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En waarom ook niet, mensen die zo denken sorry, maar dan heb je echt een bord voor je kop.
Ja je hebt zo'n zwaar leven.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:37 schreef Vinniiee het volgende:
Great, me zusje moet op de pc, want huiswerk. Nog langer FOK!en via telefoon
Inb4 pics van je zusje.
Kan Tim zelf waarschijnlijk ook niets aan doen. Helaas herken ik dit gedrag ook bij mijzelf.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:36 schreef heloef het volgende:
Op mijn opleiding is er nogal een vervelende gozer, hij is heel aardig maar vooral bloedirritant. Continu zoekt hij me op. Ik probeer meestal weg te vluchten. Dus om half 5 staat hij alweer bij me. "Ik zeg Tim wat nu weer godverdomme" "ja eh ik moet even iets vragen" "nee ga weg Tim, ga nou eens zitten"
Tot zover mijn klacht.
pics van jou aan het fokkenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:37 schreef Vinniiee het volgende:
Inb4 pics van je zusje.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:36 schreef heloef het volgende:
Dus om half 5 staat hij alweer bij me. " Tim wat nu weer godverdomme"
Maar wel in de late uurtjes die erop volgden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar niet gisteravond tijdens dat akkefietje.
LEUGENS!quote:
Eerst maar hoe oud je zusje is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:37 schreef Vinniiee het volgende:
Inb4 pics van je zusje.
Jou kan ik geen enkele schuld toewijzen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wel in de late uurtjes die erop volgden.
Je hebt gelijk. Ik ben hier heel slecht in.quote:
Altijd vervelend, zulke lui...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:36 schreef heloef het volgende:
Tot zover mijn klacht.
Aldooooo. We gaan elkaar niet treffen vrijdag, denk ik. Vriendin heeft n ander feest, ze heeft me meegevraagd, maar ik weet nog niet of ik ga.quote:
Ik vermoed inderdaad dat hij iets van autisme heeft. Ik ben nu een klootzak en hij is zielig.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan Tim zelf waarschijnlijk ook niets aan doen. Helaas herken ik dit gedrag ook bij mijzelf.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Aldooooo. We gaan elkaar niet treffen vrijdag, denk ik. Vriendin heeft n ander feest, ze heeft me meegevraagd, maar ik weet nog niet of ik ga.
Ik heb altijd gelijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik ben hier heel slecht in.
Ik had er bijna in getrapt.quote:
Oh shit nu denk je dat ik je stalk wat ik ook eigenlijk doe maar niet hardop kan zeggen en dus daarom zeg ik maar dat ik hier zit uit verveling.quote:
Leugens je postte hier al eerder dan ik.quote:
Hmm jammerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had er bijna in getrapt.
[..]
Oh shit nu denk je dat ik je stalk wat ik ook eigenlijk doe maar niet hardop kan zeggen en dus daarom zeg ik maar dat ik hier zit uit verveling.
Ben jij de enige die er last van heeft? Zo duidelijk mogelijk zijn. Maar dat is lastig. Dat is geen klootzak zijn maar grenzen stellen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vermoed inderdaad dat hij iets van autisme heeft. Ik ben nu een klootzak en hij is zielig.
Ja ik kan er niks aan doen dat hij me blijkbaar zo aardig vindt dat hij mij steeds lastig valt.
Maar wat ik ook doe, hij kan het niet begrijpen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:42 schreef Flippiee het volgende:
Leugens je postte hier al eerder dan ik.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had er bijna in getrapt.
[..]
Oh shit nu denk je dat ik je stalk wat ik ook eigenlijk doe maar niet hardop kan zeggen en dus daarom zeg ik maar dat ik hier zit uit verveling.
[..]
Leugens je postte hier al eerder dan ik.
Nee, je kan je eerder afvragen wie er geen last van heeft.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben jij de enige die er last van heeft? Zo duidelijk mogelijk zijn. Maar dat is lastig. Dat is geen klootzak zijn maar grenzen stellen.
Dus je hebt al wel het één en ander gezegd in de richting van "je hoeft niet 24/7 met me op te trekken" of "heb je al eens geprobeert meer vrienden te maken hier op werk, dan alleen mij?".quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:40 schreef heloef het volgende:
Ik vermoed inderdaad dat hij iets van autisme heeft. Ik ben nu een klootzak en hij is zielig.
Ja ik kan er niks aan doen dat hij me blijkbaar zo aardig vindt dat hij mij steeds lastig valt.
Maar wat ik ook doe, hij kan het niet begrijpen.
Stiekem wel ja.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]Goed he. Ik voelde al aan dat je hier zou komen.
En ook dat je in dit topic zou gaan posten.
quote:
stel jezelf even voor Flipsquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stiekem wel ja.Nu weet ik nooit hoe je er uit ziet terwijl je aan het FOK!ken bent.
[..]![]()
Goed gevoel wel.
[..]
Ik heb zo'n beetje alles gezegd wat er te zeggen valt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:45 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dus je hebt al wel het één en ander gezegd in de richting van "je hoeft niet 24/7 met me op te trekken" of "heb je al eens geprobeert meer vrienden te maken hier op werk, dan alleen mij?".
Niet dat het mij echt veel uitmaakt, ik weet hoe irritant dat soort collega's kunnen zijn, trust me I've been their often!
Toch maar wel WA dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stiekem wel ja.Nu weet ik nooit hoe je er uit ziet terwijl je aan het FOK!ken bent.
[..]![]()
Goed gevoel wel.
[..]
Dan kun je er niks aan doen toch, just saying.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:45 schreef heloef het volgende:
Ik heb zo'n beetje alles gezegd wat er te zeggen valt.
Het is ook lastig zoiets. Probeer samen met andere klasgenoten een oplossing te vinden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, je kan je eerder afvragen wie er geen last van heeft.
Degene die hem zielig vinden zijn vooral meisjes uit een andere klas die bij ons zijn gegooid en hem dus nog maar 4 weken kennen.
hometrainer?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:49 schreef AldoTheApache het volgende:
hoe krijg ik een hometrainer in een kamer van 17m2?
Afhankelijk van hoe groot de home trainer is, ik heb een fitness ruimt gebouwt in een kamer van 11,5 m2quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:49 schreef AldoTheApache het volgende:
Misschien n ander keertje.quote:
Heel goed, 17m2 kunnen meerdere hometrainers staan zo groot is zo'n ding nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:49 schreef AldoTheApache het volgende:
jupquote:
Buhhh voorstelrondjes. 1e klas all over againquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
stel jezelf even voor Flips
Hier zal ik nog eens even snel over nadenken.quote:
je favo FOK!kerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Buhhh voorstelrondjes. 1e klas all over again
Flippiee: Flips, Flipsjebips, Flipsels, Flipsje
Doe een economische studie in Amsterdam, kom uit omgeving Amsterdam, hardlopen + fitness, series kijken, zon, koken en bakken, thuiswonend, winkelen, reizen, chaoot. Nog iets vergeten?
[..]
Hier zal ik nog eens even snel over nadenken.
oké is goedquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe een economische studie in Amsterdam, kom uit omgeving Amsterdam, hardlopen + fitness, series kijken, zon, koken en bakken, thuiswonend, winkelen, reizen, chaoot. Nog iets vergeten?
[..]
Ik geloof eigenlijk dat iedereen wel thuis woontquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:51 schreef Flippiee het volgende:
Heb je al een hometrainer? Want ik heb er nog een. Wel een klein oudje, maar als het alleen voor je blessure is, is het genoeg.quote:
Dat is lastiger.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:51 schreef AldoTheApache het volgende:
maar die kamer is tevens mijn woon en slaapkamer
Tenzij iemand zich niet thuis voelt in zijn eigen huisquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:52 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik geloof eigenlijk dat iedereen wel thuis woont
ja ik heb er wel 1, maar ik moet die vanuit nijmegen naar rotterdam zien te krijgen in mijn puntoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb je al een hometrainer? Want ik heb er nog een. Wel een klein oudje, maar als het alleen voor je blessure is, is het genoeg.
Allemaal broekies hier.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:52 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Moet lukken in een Punt. Done it before.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja ik heb er wel 1, maar ik moet die vanuit nijmegen naar rotterdam zien te krijgen in mijn punto
en is wel een redelijk apparaat volgens mij, dus ik zit te kijken hoe en wat
Dat is een strik vraag.quote:
Dacht ik alquote:
Wie is iedereen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:52 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nee dat had Crack_ alquote:
Heb je een fiets daar? Voor racefietsen heb je een speciale standaard waar je binnen mee kan trainen. Het achterwiel wordt dan van de grond gelift zodat je kan trappenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja ik heb er wel 1, maar ik moet die vanuit nijmegen naar rotterdam zien te krijgen in mijn punto
en is wel een redelijk apparaat volgens mij, dus ik zit te kijken hoe en wat
ja, ik heb ook al een koelkast erin vervoerdquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet lukken in een Punt. Done it before.
Ow, dat wist ik niet, hoe jong bent je dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:55 schreef Flippiee het volgende:
Wie is iedereen?En ik ben ook jong he
je woonde nu toch weer bij je ouders?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:55 schreef Fera het volgende:
Ik woonde in een mooi, groot appartement met eigen badkamer, keuken, huge ass woon en slaapkamer. MAAR HET IS ALLEMAAL KAPOT.
En nu woon ik op een bank in een studentenhuis.
Wordt proberen dan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja, ik heb ook al een koelkast erin vervoerd
maarja ik weet niet of ik genoeg ruimte in mijn eigen kamer heb
had ik maar een racefietsquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je een fiets daar? Voor racefietsen heb je een speciale standaard waar je binnen mee kan trainen. Het achterwiel wordt dan van de grond gelift zodat je kan trappen
Loserquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:55 schreef Fera het volgende:
Ik woonde in een mooi, groot appartement met eigen badkamer, keuken, huge ass woon en slaapkamer. MAAR HET IS ALLEMAAL KAPOT.
En nu woon ik op een bank in een studentenhuis.
Nee, ik ga straks wel bij mammie wonen. Maar eerst een paar weken bij een vriendin, ter overbrugging.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je woonde nu toch weer bij je ouders?
Hoezo dacht je dat al?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is een strik vraag.![]()
Ik heb niet echt een favo FOK!ker en als ik hier op reageer verlies ik populariteit. Nee grapje, ik heb echt geen idee wie mijn favo FOK!ker kan zijn.
[..]
Dacht ik al
[..]
Wie is iedereen?En ik ben ook jong he
[..]
Nee dat had Crack_ al
20 zomers.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:56 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik niet, hoe jong bent je dan?
En ik mocht van Crack_ een man hebben omdat zij Tchock heeft.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Crack wil wel delen want Crack_ =
I'm such a bum.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik ga straks wel bij mammie wonen. Maar eerst een paar weken bij een vriendin, ter overbrugging.
Fck yeah.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:57 schreef Flippiee het volgende:
En ik mocht van Crack_ een man hebben omdat zij Tchock heeft.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
20 zomers.
[..]
En ik mocht van Crack_ een man hebben omdat zij Tchock heeft.
Dat klopt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
had ik maar een racefietsdie krengen zijn veel te duur helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |