Ik heb zijn foto's gezien.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik zou het moeten zien.
Ja, wanneer kun je meeten dan?quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb zijn foto's gezien.
[..]
Ja, wanneer kun je meeten dan?
Ik ook niet eigenlijk.quote:
Worth it?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het bijzonder komisch dat ik het iedere keer presteer om een meet met jullie te voorkomen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder komisch dat ik het iedere keer presteer om een meet met jullie te voorkomen.Het genoegen is geheel aan mijn kant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jah maar ik mag toch wel van koken houden, in het bijzonder voor andere... heeft nog geen enkele vriendin van mij ooit erg gevondenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent toch een vent?
Maar keukens.
Ik heb 2 weken vrij na deze week. Alleen volgende week maandag sportdag en vrijdag workshop in managen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:16 schreef Fera het volgende:
[..]!!!
Wie weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Canei drinken?![]()
Nee, maar je zei 'soppen'. Dat doen mannen doorgaans niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:17 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah maar ik mag toch wel van koken houden, in het bijzonder voor andere... heeft nog geen enkele vriendin van mij ooit erg gevonden
Caneiquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het genoegen is geheel aan mijn kant.Als we dat nou eens oplossen in samen huilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd?quote:
Niet mijn type.quote:
Ok. Ik stel morgen een datum voor dan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken vrij na deze week. Alleen volgende week maandag sportdag en vrijdag workshop in managen.
Sportdag !quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:17 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb 2 weken vrij na deze week. Alleen volgende week maandag sportdag en vrijdag workshop in managen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als we dat nou eens oplossen in samen huilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende week zondag is ook geen strak plan. Ik vier 3 dagen lang ADE.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet mijn type.
[..]
Ok. Ik stel morgen een datum voor dan.
Wat is ADE?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgende week zondag is ook geen strak plan. Ik vier 3 dagen lang ADE.
Stuk of vier, voor mij alleen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
U is welkom
Hoeveel flessen moet ik halen?
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is best een felicitatie waardig.
Ik moet er ook een.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:20 schreef Murdera het volgende:
Dat is best een felicitatie waardig.
Ik moet er ook een.
Vooral op het hbo om te vieren dat we halverwege het semester zitten en we moeten teambuilden.quote:
Dealquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Stuk of vier, voor mij alleen.
[..]
Gefeliciteerd.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:19 schreef Murdera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat je om een felicitatie vroeg.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik moet geen felicitatie, ik moet een woning.
Ik deed altijd mee bij het onderdeel marathon tijdens sportdagen, rawr ! Altijd weer een waar feescht als ik na een uurtje of 4 weer als eerste over de streep kwamquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:23 schreef Flippiee het volgende:
Vooral op het hbo om te vieren dat we halverwege het semester zitten en we moeten teambuilden.
Al krijg ik wel zo een clinic enzo in bep. sporten das wel tof.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die geen woning voor mij kopen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je om een felicitatie vroeg.
Ik wil je best n woning aanbieden, maar ik heb er zelf ook geen.
Marathon. Dat hoop ik ook ooit in mijn leven uit te kunnen rennen. En dat geeft wel een kick als je de eerste bent.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:24 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik deed altijd mee bij het onderdeel marathon tijdens sportdagen, rawr ! Altijd weer een waar feescht als ik na een uurtje of 4 weer als eerste over de streep kwam
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Amsterdam Dance Event. 5 dagen lang alle grote (mainstream ja) artiesten in Amsterdam
Dan moeten we je uithoudingsvermogen maar eens gaan trainen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Marathon. Dat hoop ik ook ooit in mijn leven uit te kunnen rennen. En dat geeft wel een kick als je de eerste bent.
Mensen die niet liever 5 dagen met Mur.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Amsterdam Dance Event. 5 dagen lang alle grote (mainstream ja) artiesten in Amsterdam
In welke omgeving wil je een woning dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:25 schreef Murdera het volgende:
Mensen die geen woning voor mij kopen.
Is wel een goede manier om je vetjes kwijt te raken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Marathon. Dat hoop ik ook ooit in mijn leven uit te kunnen rennen. En dat geeft wel een kick als je de eerste bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |