__________________________________________________________________quote:Eerst zal je flink wat bronzen pakjes moeten kopen tot je trade vol zit.
download dan dit:
http://www.cheatengine.org/downloads.php
open het daarna, zorg dat je de webapp ook aan hebt staan.
Ik raad aan om Firefox te gebruiken.
klik dan linksboven op het computericoontje en zoek de plugincontainer.exe op.
Vervolgens pak je de webapp erbij, pak je een bronze ding uit je tradepile, en zet je de BIN op 200. Nog niet op de markt zetten. Dan ga je naar Cheat Engine en voer je bij value 200 in. Klik op First Scan.
Maak daarna de BIN 250, zet hem nog steeds niet op de markt. Voer dan in de Cheat Engine 250 in en klik op next scan.
Als het goed is blijft er een line over, dubbelklik daarop.
Hij verschijnt dan onderin. Dubbelklik op value en maak er 150 van. Vink dan ook het blokje active aan zodat ie blijft gelden. Vervolgens kan je alle spelers erop gooien voor 150.
© Dudeweiser
PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Discarwaarde denk ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:12 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel gaat die voor?
Bosssssquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:14 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
OPEN 4 PACKS HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA 2X BENZEMA DIT JAAR HAHAHAHAHA
Ongelofelijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:14 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker Iwiquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:14 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:14 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de basis zit nog Douglao van Braga, die is silver.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:15 schreef Dudeweiser het volgende:
DS2 http://www.futwiz.com/squad/188109
http://www.futwiz.com/player-data/11648quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Bij de basis zit nog Douglao van Braga, die is silver.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:14 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is IF nu, dus uit packs.quote:
Ik zou verhuurd worden maar ja in de MLS ander transferdatums, dus ben ik nu de sterspeler.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:17 schreef BDIL het volgende:
Ze willen mij 2e seizoen weer verhurenKut Koeman
Oh zo.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:17 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hij is IF nu, dus uit packs.
Welke spieler?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
Heb nu al 2x mijn pack terugverdiend.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb trouwens 250k oid, best veel.
Bronze packs ?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
2 fitness coaches ofzo, voor 200 per stuk, toen nog 2 spelers voor 200, samen dus 800 ahaah
Is jouw W misschien kapot?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is jou caps lock misschien kapot?
Nee, maar heb Benzema weer gekregen en voel me best goedquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is jou caps lock misschien kapot?
Behalve ikquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]We zijn allemaal rijke tatta's.
Eigen schuld dikke bultquote:
Maar jij bent gewoon cool, rijst. En je hebt voor een Aziaat best een grote pen0r.quote:
Ik mag niet van de leenlijst af maar speel de sterren van de hemel bij de Sounders. Ahahaha.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik accepteerde die verhuur aanboden op mij niet en nu zit ik dus elke wedstrijd op de bank bij Feyenoord.
Nee RMquote:
Vidic zegt neequote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik moet echt geen gold [ afbeelding ] jes meer openen.
Téveel rommel altijd.
Nu ben ik om jaquote:
Houd gewoon jequote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik moet echt geen gold [ afbeelding ] jes meer openen.
Téveel rommel altijd.
Dat doe je sowieso nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nu ben ik om ja
Ook omdat ik geen neuk geef of ik die 180k terugverdien
Eerste seizoen? Mooi clubjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:22 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Denken ze dat ik Messi / Ronaldo ben
20 pakjes, 20 keer kans op Messiquote:
2equote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eerste seizoen? Mooi clubjeik zit bij Exeter
Is die Mendy eigenlijk wat waard? Heb hem nog in mijn clubquote:
Behalve bij bronzes dan. Die geven ze opeens +20 shootingquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:24 schreef Confetti het volgende:
Wat een gare ´upgrades´ weer. Ze zijn echt heel zuinig dit jaar.
Moet je even onder m'n bureau kruipenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
Geef men de liefde GJE. Je geeft altijd geld uit, je bent de lieve Dagobert Duck.
68 rated nog maar?quote:
ik had hem voor 1.5k geloof ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:24 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Is die Mendy eigenlijk wat waard? Heb hem nog in mijn club.
Helaas nog nergens gelezen dat er een HH komt,quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:25 schreef BDIL het volgende:
Bij HH is de kans 2x zo groot om een IF / high rated speler te krijgenMaar 2 x 0,00 = 0
Nou dan ga ik die maar even verkopenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ik had hem voor 1.5k geloof ik.
Hij schijnt ook zijn eigen bestek te hebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:26 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nee dank je GJE.
Messi komt met zijn kledinglijn, zijn beste ontwerp is de messi-jas.
HAHAAHAHAHA SNAP JE HEM. KAMGHAIN COME AGAINquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:26 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me best hinderlijk, zo'n achternaam. Dat zo'n Engelsman aan je vraagt hoe je van je achternaam heet en dat je dan antwoord geeft en hij continu de vraag blijft herhalen. [ afbeelding ]
Beetje vergezochtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
HAHAAHAHAHA SNAP JE HEM. KAMGHAIN COME AGAIN![]()
![]()
HILARIES
En hij schijnt ook juwelier te zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij schijnt ook zijn eigen bestek te hebben.
Lepel, vork en messi
Hij schijnt ook zijn eigen brandstof voor voortuigen te hebbenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:28 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
En hij schijnt ook juwelier te zijn.
Messieraden!
Hoe zie je dat?quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:30 schreef vandermar het volgende:
Messi heeft ook zijn eigen metaalsoort
Messing
mensen die niet weten wat messing isquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:30 schreef vandermar het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Messing_%28metaallegering%29
voor de noebs
Messing is geen metaalsoort, maar een legeringquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:30 schreef vandermar het volgende:
Messi heeft ook zijn eigen metaalsoort
Messing
Ow sorry meneertje ik weet alles.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Messing is geen metaalsoort, maar een legering
Nee Sonquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Messing is geen metaalsoort, maar een legering
quote:
quote:
Als je aan 1 lid van Legit zit, zit je aan alle leden..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:32 schreef GuRBuH het volgende:
Vandermar is messing wif teh wrong DutsjEsEl
Huh, heb je hem nu al??!?!??#?!?#@??@#@!quote:
Dat hij nog niet verkocht is voor 5k. Heb je mazzel mee man.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:34 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Vergeet m steeds terug naar club te sturen![]()
I see what you did therequote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Huh, heb je hem nu al??!?!??#?!?#@??@#@!
Niemand?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
Haha ik weet een leuke woordspeling.
Wellicht
Nietzwaar![]()
Vind die van 'Heading for the open doors' en die van Flo Rida ook wel vetquote:
Een van de kewlste iddquote:
Ik pak die VI serieus echt net van tafelquote:
Nietzwaar was dat slimmer geweestquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:37 schreef Geluidssysteem het volgende:
Godverdomme Hamsik is nu al 15k waard.
Had ik nou maar even gewacht dan kon ik hem voor 3x zoveel verkopen als 45 minuten geleden.
¤50.000?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:38 schreef vandermar het volgende:
http://zoeken.rechtspraak(...)geheimhoudingsbeding
Lol, kijk die schadevergoeding die betaalt moet worden
Ja grapje, had het einde nog niet gelezenquote:
11 miljoen, ff handelen of goede packs openen dan gr gr.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:38 schreef vandermar het volgende:
Het is maar goed dat jij geen rechten doet. Dat is de boete slimmequote:
ik scrollde direct door naar de conclusie.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij geen rechten doet. Dat is de boete slimme
11.170.000 + 4.928.484,00 + 9.637.000,00
Oh laat maar gr grquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij geen rechten doet. Dat is de boete slimme
11.170.000 + 4.928.484,00 + 9.637.000,00
handelen gr.gr messie kopen gr.grquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
11 miljoen, ff handelen of goede packs openen dan gr gr.
wtfquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:41 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(+450 blessure kaartjes
)
Die en Madeon luisterde ik al voor Fifaquote:
Nee klopt, want ik zie nergens dat ze dit ook moeten betalen ... ach ja rechten doet me zus en niet ikquote:
Stoer.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die en Madeon luisterde ik al voor Fifa
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:45 schreef DutchSL het volgende:
Als een keeper een triple link heeft met een CB en een dode link met de andere CB in 4atb, heeft hij dan toch 9 chemistry als hij een oranje formatie heeft?
betaald lol_hbo dit datquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:38 schreef vandermar het volgende:
ja.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:45 schreef DutchSL het volgende:
Als een keeper een triple link heeft met een CB en een dode link met de andere CB in 4atb, heeft hij dan toch 9 chemistry als hij een oranje formatie heeft?
dat is wat hbo met je doet. Dit soort foutenquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:49 schreef Dudeweiser het volgende:
ik krijg die gold penalty challenge maar niet voor elkaar
Misschien ligt 4222 je beter.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:48 schreef Fuszy het volgende:
Dit speelt echt 100x beter
[ afbeelding ]
dan
[ afbeelding ]
maar waarom? Als je naar de spelers kijkt, dan is het tweede team een stuk sterker. Heeft het een redelijk defensief middenveld.
Ik heb alleen veel problemen voorin. Spelers die overal en nergens lopen. Passes die niet aankomen, terwijl ik dat bij dat eerste team niet heb.
Omdat 433 en 4321 gewoon kut zijn in deze fifaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:48 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
dan
[ afbeelding ]
maar waarom? Als je naar de spelers kijkt, dan is het tweede team een stuk sterker. Heeft het een redelijk defensief middenveld.
Ik heb alleen veel problemen voorin. Spelers die overal en nergens lopen. Passes die niet aankomen, terwijl ik dat bij dat eerste team niet heb.
Ik ook niet, volgens mij zelfs de silver niet (is dat die stutter penalty?)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:49 schreef Dudeweiser het volgende:
ik krijg die gold penalty challenge maar niet voor elkaar
Ja? Licht eens toequote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Omdat 433 en 4321 gewoon kut zijn in deze fifa
Zou kunnen ja, maar volgens mij is 4-2-2-2 veel aanvallender. 4 aanvallers ipv 3.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Misschien ligt 4222 je beter.
Ik heb daar ook last van met Reus. Probeer Lewandowski eensquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:48 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
dan
[ afbeelding ]
Dan ga je binnen zitten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Huiswerk in de kou is echt niet cool
Naja is natuurlijk persoonlijk. Maar 433 was mijn favo in 12. Maar in deze fifa verlies ik er alles door. Mis denk ik gewoon mijn cdmsquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja? Licht eens toe
[..]
Zou kunnen ja, maar volgens mij is 4-2-2-2 veel aanvallender. 4 aanvallers ipv 3.
4222 heeft 6 verdedigers.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja? Licht eens toe
[..]
Zou kunnen ja, maar volgens mij is 4-2-2-2 veel aanvallender. 4 aanvallers ipv 3.
stutter penalty is goldquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ook niet, volgens mij zelfs de silver niet (is dat die stutter penalty?)
Zelfs Mathijs lukt hequote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja watik kom net niet in die verre hoeken
Ja, maar in mijn 4-3-2-1 heb ik 7 spelers met verdedigende kwaliteiten. Kan ook goed aan de workrates liggen.quote:
Ik merk dat Young en Reus heel vaak van positie wisselen en dat Blasz geen fatsoenlijke pass kan gevenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik heb daar ook last van met Reus. Probeer Lewandowski eensIk vind Farfan ook heel erg goed, maar dat lukt je niet met chemistry.
Als niet maar dan wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:53 schreef ertdop het volgende:
Wordt Hamsik nog meer waard als 12/13k ?
Farfan is je man.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, maar in mijn 4-3-2-1 heb ik 7 spelers met verdedigende kwaliteiten. Kan ook goed aan de workrates liggen.
[..]
Ik merk dat Young en Reus heel vaak van positie wisselen en dat Blasz geen fatsoenlijke pass kan geven
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:53 schreef ertdop het volgende:
Wordt Hamsik nog meer waard als 12/13k ?
Koud == cool. Skkltje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Huiswerk in de kou is echt niet cool
Ik denk dat ik het team maar met wat verlies ga verkopen dan. Denk niet dat ik er hetzelfde voor terug ga krijgenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Farfan is je man. [ afbeelding ]
Gotze kan ook ipv Gundogan als je aanvallender wil, maar ben ook wel erg tevreden over Gundogan.
Wel IF Ribery deze weekquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:55 schreef dion_v_k het volgende:
Ik vind de TOTW nog tegenvallen, had wel een Messi of Ronaldo verwacht
Die Russiesche van je kan ik toppen!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:48 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
dan
[ afbeelding ]
Trekt ten minste zijn bek open.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:56 schreef vandermar het volgende:
Strootman de derde aanvoerder van oranje
wtfquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:56 schreef vandermar het volgende:
Hij is nu aanvoerder tegen andorraquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:56 schreef vandermar het volgende:
IF Buttner in dat team?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:57 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Die Russiesche van je kan ik toppen!
[ afbeelding ]
Kan hij beter dicht houden, yellow card magnet.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan hij beter dicht houden, yellow card magnet.
Als aanvoerder mag dat dan weer.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan hij beter dicht houden, yellow card magnet.
Als je houdt van saai, geen flikker aan en piemels dan wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is game of thrones een leuke serie?
Hoezo?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
IF Buttner in dat team?
Wat zonde
Haha ja, kijk naar van Bommel. Ook al krijgt hij ze niet voor praten.quote:
Leuk bedacht maar ik vind het niks.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:57 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Die Russiesche van je kan ik toppen!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je houdt van saai, geen flikker aan en piemels dan wel.
Heitinga valt me niks tegen moet ik zeggen hoor!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Leuk bedacht maar ik vind het niks.
Buttner op LB al. Heitinga als cb in een 2 mans centrale verdediging is voor mij ook not done. Daarnaast vind ik Diarra echt slecht en Witsel veel beter.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is game of thrones een leuke serie?
Je bedoelt dat het leuk is als je van politieke spelletjes houdt en van tettenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je houdt van saai, geen flikker aan en piemels dan wel.
Je hebt wel een Turks iets grgrquote:
Tering, zoveel moeite doenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:01 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WTF.. Sommige mensen zijn echt dom.. 250k in eens bieden terwijl er een Bin van 175k is.. Zal wel een cijfertypefout van de koper zijn.. Die verkoper zal zijn ogen niet geloven
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:01 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WTF.. Sommige mensen zijn echt dom.. 250k in eens bieden terwijl er een Bin van 175k is.. Zal wel een cijfertypefout van de koper zijn.. Die verkoper zal zijn ogen niet geloven
Een jood in een pakjequote:
Een silver team. Hij is erg duur, maar vergeleken met golds is hij niet goed.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:59 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hoezo?
Had jij een ander team om hem heen gebouwd dan?
Please tell
Ach boeie. post hier toch niet elk uur 20 berichtenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tering, zoveel moeite doen
Het geeft soms al een goed gevoel als je de bieding wintquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:01 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, maar ik vind het gewoon leuk om mee te spelen!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een silver team. Hij is erg duur, maar vergeleken met golds is hij niet goed.
Zo had ik in Fifa 11 een keer een speler van 9k voor 90k gekochtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:01 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Puffin gebruik je trouwens?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:03 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Ach boeie. post hier toch niet elk uur 20 berichten
Ik wilde Hazard en Kompany nog in mijn team verwerken, maar in plaats van te sparen verkoop ik mijn team gewoonquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:04 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe Belgische team, moet alleen nog wat positie en formatiekaarten kopen.
Nee maar er was 154k geboden op die aguero, gaat ineens één of andere bosmongool raisen met 101kquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het geeft soms al een goed gevoel als je de bieding wint
Klopt. Ook al kost dat ongeveer 80k.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het geeft soms al een goed gevoel als je de bieding wint
Ja daarom, grote e-pen0rquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt. Ook al kost dat ongeveer 80k.
Ja die app werkt bij mij niet meerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Puffin gebruik je trouwens?
Kutapp jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:06 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Ja die app werkt bij mij niet meer
Altijd leukquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zo had ik in Fifa 11 een keer een speler van 9k voor 90k gekocht
Ik heb er nog 10quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:07 schreef ertdop het volgende:
al mijn 5 hamsik verkocht voor 15k:P 9k winst per speler
waarom koop je Witsel als cdmquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:04 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Fellaini in het middenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:04 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hij is normaal CM en zo'n kaartje kost 2kquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat is volgens mij zijn standaard formatie
Gekke steefiequote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:12 schreef vandermar het volgende:
Lol, morgen moet het ingeleverd worden project.
Word ik nu gedwongen het op te sturen omdat ze vanavond plannen heeft
Had dat niet verteld, nu ga ik lopen trollen
Wtfquote:
Daarom, men legt mij geen dingen op. Als het morgen ingeleverd moet worden dan hoef ik het nu te sturen.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:14 schreef forztwente het volgende:
Iemand advies over wie ik of CF kan zetten? (reus kan ik nog niet betalen)
http://www.ea.com/uk/foot(...)off#gcFoDjfanHEPz:pc
quote:
Ik zou beginnen met de goeie formatiekaarten te kopenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:14 schreef forztwente het volgende:
Iemand advies over wie ik of CF kan zetten? (reus kan ik nog niet betalen)
http://www.ea.com/uk/foot(...)off#gcFoDjfanHEPz:pc
En jij maar lachenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom, men legt mij geen dingen op. Als het morgen ingeleverd moet worden dan hoef ik het nu te sturen.
Zegt ze, hoelang duurt het om te typen. Ik zeg hoezo. Zij: ik heb vanavond plannen, ik wil het nu hebben.
Ok, bitch please. Dan heb ik nu ineens plannen
En jijquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:13 schreef wieisboos het volgende:
vandermar is zeker geen [ afbeelding ]
Alleen maar omdat ze bruin zijn?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:15 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal aids in packs.
Ja, ik gniffel ziek hard, beetje lopen trollen en haar op de kast krijgenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met de goeie formatiekaarten te kopen
[..]
En jij maar lachen
1 - 0quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
En jij [ afbeelding ]t [ afbeelding ]
Jij bent echt kinderachtig hequote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom, men legt mij geen dingen op. Als het morgen ingeleverd moet worden dan hoef ik het nu te sturen.
Zegt ze, hoelang duurt het om te typen. Ik zeg hoezo. Zij: ik heb vanavond plannen, ik wil het nu hebben.
Ok, bitch please. Dan heb ik nu ineens plannen
Zeg dat je moet poepen haha xdquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, ik gniffel ziek hard, beetje lopen trollen en haar op de kast krijgen
Niet alle negers hebben aidsquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:15 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal aids in packs.
Aidsdebayorquote:
Suk spreek je uit als ''zoek'' dus dat zal beteken dat hij een hele kleine heeft?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
En jij [ afbeelding ]t [ afbeelding ]
Nee, ik laat mij de wil niet opleggen door vrouwquote:
Gewoon trollen totdat ze breektquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik laat mij de wil niet opleggen door vrouw
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:17 schreef ertdop het volgende:
[..]
Suk spreek je uit als ''zoek'' dus dat zal beteken dat hij een hele kleine heeft?
Ja, jij welquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:17 schreef ertdop het volgende:
[..]
Suk spreek je uit als ''zoek'' dus dat zal beteken dat hij een hele kleine heeft?
Daarom, hup achter het aanrecht zeg ik in de volgende post als ze niet stoptquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon trollen totdat ze breekt
Geen broek passen dus een denkbeeldige broek aan willen hebbenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik laat mij de wil niet opleggen door vrouw
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:19 schreef wieisboos het volgende:
Strootman aanvoerder NL elftal wat is dittttt![]()
Vanaf gestapt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:21 schreef Thorb het volgende:
Van der Vaart speelt dus niet en Strootman wel? Meeste caps is toch altijd aanvoerder of stappen ze daar vanaf?
ahaha, zulke spelers heb je ook nodig. Italie had ze ook vroegerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Iemand die onder begeleiding het veld op zou moeten, moet je geen aanvoerder maken.
quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:12 schreef Lindgren. het volgende:
Al die paceteams.Op deze manier is er echt geen
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:22 schreef Tim86 het volgende:
Zo, klaar met tentamen. Nu even fappen tot de blaren erop staan.
Neem mijn shift overquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:22 schreef Tim86 het volgende:
Zo, klaar met tentamen. Nu even fappen tot de blaren erop staan.
ow, ik deed met ''z'' sorry:Pquote:
Ik wil vanavond wel clubben als je niet in slaap valt of aan de vodka zit..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Neem mijn shift overNu moet ik een deel tentamen maken
De fapshiftquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Neem mijn shift overNu moet ik een deel tentamen maken
hahahahahaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:26 schreef Lindgren. het volgende:
"Gisteren voor het eerst seks gehad. Nu is m'n hele piemel bruin."
"Ja, jezus! Hij moet ook niet in de kakkert, [ afbeelding ] dat andere gat."
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:26 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, echt geenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:26 schreef Tim86 het volgende:
Die pauper ratings van die silver IF's iedere keer joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Doe die dan ook erbij
+quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:28 schreef Thorb het volgende:
[..]