Valt dat niet onder algemene flexwet dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:03 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ligt aan je CAO en die hebben wij niet.
Jawel. Bij mij staat het in mijn contract ook, maar ik werk echt via een uitzendbureau. Jullie volgens mij gewoon op 0 uren contracten ofniet?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:56 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Valt dat niet onder algemene flexwet dan?
Dat ga ik nu ik 23 ben ook doen hopelijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:41 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Meer dan 100 euro verdiend in 1 dag. Achteraf gezien zijn die files en vertragingen nog niet zo vervelend.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Als hij net zo rijdt als op de baan is hij snel ontslagen
Ik heb per 1 januari geen OV-kaart meer, dus ik zal wel moeten. Overigens heb ik vorige maand maar liefst twee dagen gewerkt, deze maand nog niksquote:
Je krijgt pas betaald vanaf het treinstation in je stad. Ook tot daar als je daar eindigt aan het einde van de dag. Als je auto moet ophalen in je woonplaats krijg je pas betaald vanaf het moment dat je bij het ophaaladres bent. Bij Easy Way in ieder geval.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:46 schreef Peter1612 het volgende:
Iemand die hier misschien weet hoe het precies zit met de uren en de uitbetaling ervan? Na een korte berekening kom ik erachter dat ik bijna een uur te weinig wordt betaald per rit, is een deel van de OV-tijd dan voor eigen tijd ofzo?
Ja ik ben PC'er, sorry had ik ff moeten vermelden, maar het principe zal gelijk zijn denk ik. Ik schrijf op de rittenbon altijd gewoon de tijden op wanneer ik in- en uitcheck (n.a.v. het online OV-overzicht). Maar misschien is het inderdaad zo dat ik dan pas betaald krijg wanneer ik bij de klant ben, hadden ze best even mogen meldenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:49 schreef Mallet het volgende:
[..]
Je krijgt pas betaald vanaf het treinstation in je stad. Ook tot daar als je daar eindigt aan het einde van de dag. Als je auto moet ophalen in je woonplaats krijg je pas betaald vanaf het moment dat je bij het ophaaladres bent. Bij Easy Way in ieder geval.
Altijd gewoon begin- en eindstation, tenzij ik met de eigen auto ben, maar dat komt niet zo vaak voor!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:51 schreef Panthera. het volgende:
Hoe vul je begin en eindpunt in? Dat mag niet huisadres zijn, maar moet dichtsbijzijnde station zijn of bij begin/eindadres ophaal/afleveradres.
Hoe het bij mij zit weet ik niet, ik bereken mijn uren eigenlijk nooit.
Daar is wel iets mee met PC's.. Qua wat je maximaal aan OV krijgt. Misschien dat er een het hier kan toelichten of check anders ff die handleiding. Ik kan daar niet meer bij.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:52 schreef Peter1612 het volgende:
[..]
Ja ik ben PC'er, sorry had ik ff moeten vermelden, maar het principe zal in gelijk zijn denk ik. Ik schrijf op de rittenbon altijd gewoon de tijden op wanneer ik in- en uitcheck (n.a.v. het online OV-overzicht). Maar misschien is het inderdaad zo dat ik dan pas betaald krijg wanneer ik bij de klant ben, hadden ze best even mogen melden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |