Thanks voor je reactie, zoiets had ik al verwacht. Raar dat ze het dan wel zo op hun site zetten..quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:42 schreef RobinhoAjax het volgende:
[..]
Ik heb het pas nagevraagd. Ze hebben voor studenten geen PC-werk helaas. Ze boden mij wel aan om een keer valet parking te doen, maar daar hebben ze nooit meer voor gebeld verder.
Haha get used to it! ik moet regelmatig een auto om 8u ophalen, soms zelfs om half 8.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:49 schreef zazzel het volgende:
[..]
[.....] Auto's zijn niet bijzonder dus.. en eerste om 09:00 ophalen dus word een vroegertje
Ja die mazzel had ik helaas niet, dus ben helemaal naar heerbaan gelopen. Onder de A27 doorquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:40 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Baarschot. Daar moet je wel een beetje mazzel hebben, want de bus komt maar 1x per uur.
O ja, ik was in de war met een bepaalde straatnaam.quote:
Ik wil ook weer eens een lange rit.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:04 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Zo, na 3 maanden niet te hebben gereden kreeg ik een mailtje binnen voor een rit van 130km. Een lekkere VW Golf 6, mijn lesauto
Moet je in Groningen gaan wonen. Ik maak vandaag weer 12 uurquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:09 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ik wil ook weer eens een lange rit.![]()
Steeds dat gekut met 30 of 40 kilometer.
Uren maak ik opzich wel, alleen ik heb vaak 3 ritten per dag. Zou er liever 2 doen met wat meer uren rijden ipv OV.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:22 schreef S-RS het volgende:
[..]
Moet je in Groningen gaan wonen. Ik maak vandaag weer 12 uur
Volgens de wet wel volgens mij.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:32 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Hahaha, ik krijg net een spoedje: Utrecht Overvecht naar Utrecht Kanaleneiland, 8,5 km
Nog in een Twingo ook. Ook al ben ik in 45 minuten weer thuis, ze moeten toch minimaal 3 uur uitbetalen?
Dat zijn de mindere dagen, maar hee, zo zie je nog eens wat. Als ik jou was had ik trouwens in overleg met AR de taxi gepakt vanuit Oostvoorne, heb ik laatst ook gedaan vanaf de Maasvlakte..quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:35 schreef RobinhoAjax het volgende:
Dit was echt een bizar dagje autoreset....
Moest vanuit Den Haag eerst naar de Europoort met het OV. Ten eerste had de trein naar Schiedam vertraging, waardoor ik een metro later kwam en de bus miste. Bus nam zonder het te melden een omweg, waardoor ik dik drie kwartier extra kwijt was. Onderweg had een medepassagier koffie gemorst over mijn papiertjes, waardoor ik in een bieb in Oostvoorne opnieuw mijn innameformulier moest uitprinten. Na een half uur geklungel omdat de printer niet werkte en een behulpzame vrouw van het VVV later, kon ik beginnen aan mijn wandeling van een uur naar de raffinaderij.
Goed, toen ik eindelijk op het adres was aangekomen (gebouw stond nog niet in google maps, maar was gelukkig goed herkenbaar), wist de receptioniste nergens van. Flink gebeld en gedaan en drie kwartier later kwam de Britse berijder van de auto. Bleek er een miscommunicatie te zijn geweest en mocht ik zonder auto weer terug. De man was zo aardig om me een lift te geven, maar kreeg het in 6 km 3x voor elkaar om zowat naast de weg te belanden.....
Op de terugweg om het compleet te maken ook nog maar wat extra vertraging door een brandmelding in de Rotterdamse metro.... Leuk dagje van ruim 7u zonder 1 km rijden. Kolere he
Ik heb bij EW wel eens het inname formulier laten faxen naar het bedrijf. Misschien een tip voor volgende keer om niet te hoeven kloten met printersquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:35 schreef RobinhoAjax het volgende:
Dit was echt een bizar dagje autoreset....
Moest vanuit Den Haag eerst naar de Europoort met het OV. Ten eerste had de trein naar Schiedam vertraging, waardoor ik een metro later kwam en de bus miste. Bus nam zonder het te melden een omweg, waardoor ik dik drie kwartier extra kwijt was. Onderweg had een medepassagier koffie gemorst over mijn papiertjes, waardoor ik in een bieb in Oostvoorne opnieuw mijn innameformulier moest uitprinten. Na een half uur geklungel omdat de printer niet werkte en een behulpzame vrouw van het VVV later, kon ik beginnen aan mijn wandeling van een uur naar de raffinaderij.
Goed, toen ik eindelijk op het adres was aangekomen (gebouw stond nog niet in google maps, maar was gelukkig goed herkenbaar), wist de receptioniste nergens van. Flink gebeld en gedaan en drie kwartier later kwam de Britse berijder van de auto. Bleek er een miscommunicatie te zijn geweest en mocht ik zonder auto weer terug. De man was zo aardig om me een lift te geven, maar kreeg het in 6 km 3x voor elkaar om zowat naast de weg te belanden.....
Op de terugweg om het compleet te maken ook nog maar wat extra vertraging door een brandmelding in de Rotterdamse metro.... Leuk dagje van ruim 7u zonder 1 km rijden. Kolere he
Precies, dat heb ik al heel vaak laten doen. Zelfs een keer toen m'n inkt op was en ik te lui was om nieuwe te kopenquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:38 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ik heb bij EW wel eens het inname formulier laten faxen naar het bedrijf. Misschien een tip voor volgende keer om niet te hoeven kloten met printers
Haha doen ze indd niet moeilijk over. Een uur lopen vind ik overigens ook te veel van het goede, of het moet wel héél mooi weer zijn. Dan had ik ook mooi een taxi genomen. Maar wel een kutdagje zo....quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Precies, dat heb ik al heel vaak laten doen. Zelfs een keer toen m'n inkt op was en ik te lui was om nieuwe te kopen
Valt dat niet onder algemene flexwet dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:03 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ligt aan je CAO en die hebben wij niet.
Jawel. Bij mij staat het in mijn contract ook, maar ik werk echt via een uitzendbureau. Jullie volgens mij gewoon op 0 uren contracten ofniet?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:56 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Valt dat niet onder algemene flexwet dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |