Ik vind het ook nogal grof en juist nu Gert een beetje moet worden ontzienquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Vergelijk je de penis van Gert nu met een frikadel?
Wij zijn gewoon tevreden met de piemel van Gert zoals hij is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind het ook nogal grof en juist nu Gert een beetje moet worden ontzien
Zelf heb ik 'm niet geprobeerd, maar ik neem het onmiddellijk van je aanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon tevreden met de piemel van Gert zoals hij is.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Zelf heb ik 'm niet geprobeerd, maar ik neem het onmiddellijk van je aan
Ik geloof je ..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:52 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:52 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:00 schreef mootie het volgende:
Jian en ik zijn gewoon tevreden met de piemel van Gert zoals hij is.![]()
Zo beter?
Zeker weten, vooral dat vrolijke krulletje erin, echtquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:00 schreef mootie het volgende:
Jian en ik zijn gewoon tevreden met de piemel van Gert zoals hij is.![]()
Schattig is dat he?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker weten, vooral dat vrolijke krulletje erin, echt
De gemiddelde penislengte van een varkensbeer is lang geen 37cm, de ballen zijn echter ... w8quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]Wij, wil je mij er ff buiten laten, straks heeft gert een leuter van 37 cm dat is toch iets aan de grote kant.
Overigens heb ik op mijn hijfs nog wat leuke filmpjes staan over onze varkentjes en de voorbereidingen voor ons kerstdinerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:09 schreef ZOA het volgende:
[..]
De gemiddelde penislengte van een varkensbeer is lang geen 37cm, de ballen zijn echter ... w8
https://www.google.nl/sea(...)sAQ&biw=1647&bih=871
Nou zeg je zo wat... Sinds WH in de media verschijnt heeft Oop Heineken afgezworen en is overgegaan op Cara Pils...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:46 schreef ZOA het volgende:
[..]
Opa is het brein achter Willem .... vooral de verklaring van de verbrande miljoenen op het strand in Den Helder was ongekend!
Cara Pils wordt gebrouwen voor de Aldi. Zou er binnenkort een ontvoering op handen zijn van de 92 jarige (goed voor een kleine 17 miljard euri's) Karl Albrecht?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 03:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou zeg je zo wat... Sinds WH in de media verschijnt heeft Oop Heineken afgezworen en is overgegaan op Cara Pils...
Zo, hier zit wel weer voor anderehalve Oop-topic verhaallijn in zou ik zo denken....
Oop is zich aan het voorbereiden voor de Za-Mi-Sessie HaringHappen.. tsss dat je dát nog niet door hebt na al die tijd!quote:
...en z'n paarse shirt, van gisterenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma had gister geen zin om z'n Ajax-bord af te wassen?
Wees blij dat je 'm niet kan ruiken, hij heeft soms bijna een week hetzelfde shirt aan. Natuurlijk beweegt hij niet zoveel, maar toch...quote:
Zolang Opa zijn haringhanden niet aan zijn shirt afveegt is er niets aan de handquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wees blij dat je 'm niet kan ruiken, hij heeft soms bijna een week hetzelfde shirt aan. Natuurlijk beweegt hij niet zoveel, maar toch...
Hij gaat zo eerst even pissen en dan wast hij z'n handen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:24 schreef pos het volgende:
[..]
Zolang Opa zijn haringhanden niet aan zijn shirt afveegt is er niets aan de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |