Je kunt dan ook onmogelijk een uitsmijter met alleen een vork of lepel naar binnen werken. Dat lukt zelfs Opaatje niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:22 schreef Pearlbitch het volgende:
BREAKING NEWS!
Wijziging in het weekmenu: vandaag eet Oop uitsmijter met augurk.
Dat doet hij overigens met mes en vork, zodat hij zijn bord op een tafeltje heeft staan en wij niet kunnen meekijken...
[ afbeelding ]
Als Oma 'm voorsnijdt kan Oop gewoon met een vork eten hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kunt dan ook onmogelijk een uitsmijter met alleen een vork of lepel naar binnen werken. Dat lukt zelfs Opaatje niet.
Maar wel een vooruitgang hoor, mes en vork
Zeg me dat ze dat niet doetquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als Oma 'm voorsnijdt kan Oop gewoon met een vork eten hoor
quote:
Vandaag heeft ze het niet gedaan.quote:
Had je die nog niet eerder gezien?quote:
Met mes en vork ....... als dat maar goed gaatquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:22 schreef Pearlbitch het volgende:
BREAKING NEWS!
Wijziging in het weekmenu: vandaag eet Oop uitsmijter met augurk.
Dat doet hij overigens met mes en vork, zodat hij zijn bord op een tafeltje heeft staan en wij niet kunnen meekijken...
[ afbeelding ]
Normaliter zou ik zeggen dat Oop die boterham gewoon dubbel vouwt en hem dan zo naar binnen schrokt, maar ik ben verrast, blij verrast.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kunt dan ook onmogelijk een uitsmijter met alleen een vork of lepel naar binnen werken. Dat lukt zelfs Opaatje niet.
Maar wel een vooruitgang hoor, mes en vork
Een flesje Cara ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat is er lekkerder tijdens een goeie pot voetbal op tv dan een overheerlijk blokje kaas (van Leo) snaaien?
[ afbeelding ]
De levering van de flesjes Cara zal volgende week pas plaatsvinden. Oop heeft een proefpakketje gehad, goed bevonden, en is nu bezig om het restant van de voorraad Heineken te nuttigenquote:
Hij gaat waarschijnlijk alleen op zondag het goede bier drinken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De levering van de flesjes Cara zal volgende week pas plaatsvinden. Oop heeft een proefpakketje gehad, goed bevonden, en is nu bezig om het restant van de voorraad Heineken te nuttigen
Vertel....quote:
Altijd legendarisch die voetbal avondjesquote:
Veel indrukkenquote:
Ehhh minuut of 10...enne kijk nu weerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Altijd legendarisch die voetbal avondjes![]()
Hoe lang heb je het uitgehouden ?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:03 schreef pos het volgende:
[..]
Veel indrukken...kan het verslavend zijn?
Heb je al geprobeerd te chatten dat schijnt af en toe moeilijk te wezen.quote:
Dat ken wel wezen maar daar ben ik nog niet aan toenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd te chatten dat schijnt af en toe moeilijk te wezen.
Je zal waarschijnlijk de eerste zijn wier nick hij goed kan onthoudenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:09 schreef pos het volgende:
[..]
Dat ken wel wezen maar daar ben ik nog niet aan toen
Je mag inloggen hoor, zegt Oopquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:09 schreef pos het volgende:
[..]
Dat ken wel wezen maar daar ben ik nog niet aan toen
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:01 schreef Gert het volgende:
Oranje en Holleeder gekeken, en dan ben je 2,5 uur verder en heb je eigenlijk niets gezien.
Had ik nou maar gewoon een avond ditisopaatje.tk gevolgd
Achteraf kijk je een koe in de kont, maar eigenlijk heb je helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:01 schreef Gert het volgende:
Oranje en Holleeder gekeken, en dan ben je 2,5 uur verder en heb je eigenlijk niets gezien.
Had ik nou maar gewoon een avond ditisopaatje.tk gevolgd
Dan moet je hem maar eens volgen als ie darten zit te kijken, Dan kan je ook lachen. Zeker als die onsportieve naaidoos van een Hankey staat te gooien.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:12 schreef Jian het volgende:
Eigenlijk vind ik het, het leukst als Oop Ajax kijkt en ze verliezen, want dan gaat ie zo lekker tekeer, ma ja, als rechtgeaarde Amsterdammer zit je natuurlijk weer niet te wachten op verlies van Ajax. Het leven van een Opa-volger is niet makkelijk ...
Ja die kende ik al. Scary shit. Zorg dat je daar nóóit terecht komt! Dan is die bajes waar opa in heeft gezeten echt een hotel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
elke week weer een prachtige docu, vind hem helemaal top, dat verongelijkte gezicht dat hij af en toe kan trekken, wenkbrauw omhoog, goede vragen stelt, ben helemaal Fan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |