O, jij hebt de controller.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar hij is het wel hoor......let maar op zo direct stuur ik hem naar de koelkast om een biertje te halen
Den Haag, daar stikt het van de veiligheidsdiensten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:14 schreef Jian het volgende:
Het oortje, de ontvanger in z'n kies, waar ie steeds aan zit te prutsen, .... zou ie ex-KGB zijn ofzo?
De joystick gebruik ik in ieder geval voor ander doeleinden.quote:
Kun je hem ook een salto achterover laten maken of gaan de batterijen dan te gauw leeg?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:16 schreef pullup het volgende:
[..]
De joystick gebruik ik in ieder geval voor ander doeleinden.
Hij loopt al op reserve hè, hij is al 2 x helemaal naar de koelkast gelopen vanavond!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kun je hem ook een salto achterover laten maken of gaan de batterijen dan te gauw leeg?
Als ik die optie had gevonden was ie nog niet jarig. Zo te zien is de actieradius van opa ook maar 5 meter.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kun je hem ook een salto achterover laten maken of gaan de batterijen dan te gauw leeg?
Volgens mij Servo Kroatisch.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:22 schreef Jian het volgende:
Soms versta ik m niet, zou dat Russisch zijn
Mwoah, die zijn altijd dronken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Omg, ook dat nog, hebben we straks de Balkan Mafia op ons dak
Ik ben niet bang, ik woon in de veiligste straat van Amsterdam. Er is hier zowel een politiebureau als een ziekenhuis in de straat.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:33 schreef Jian het volgende:
Jessus, hij zit te grijzen en te typen en ik dacht dat ik net in de weerschijn van het aquarium satellietbeelden van jouw buurt zag, Scrut!
ogen dicht en geniet van deze wonderschone soundcheck, opa is eigenlijk een broer van, maar dat mag niemand weten, gevlucht uit Sicilie maar opa nam het verkeerde vliegtuig en kwam in ons koude kikkerlandje terecht en hapte op schilhol zijn 1e haring en zag toen het licht en riep...........uit dit land vertrek ik nooit meer, zins dien zit Opa in een beschermings projekt , waarom denken jullie dat opa kaal is en geen baard meer heeft 1+1=2............zo wordt ie niet herkend,quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:22 schreef Jian het volgende:
Soms versta ik m niet, zou dat Russisch zijn
Dank je wel pullup. Kwam er gisteren niet meer aan toequote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:07 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk hem smikkelen en smullen
De gebruikelijke etenstijd cappers laten het afweten de laatste tijd dus ik doe het maar even om pos een idee te geven wat ze direct gaat zien.
Gadver lijkt al of het al een keer gegeten isquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:57 schreef Gert het volgende:
Zou oma al druk bezig zijn met de voorbereiding, of heeft traiteur Leo verse kant-en-klare in het assortiment?
[ afbeelding ]
Wel door een lompe hork dan, om zulke stukken worst zonder te kauwen door te slikken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:27 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Gadver lijkt al of het al een keer gegeten is
Wat moet dat voedsel eigenlijk voorstellen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel door een lompe hork dan, om zulke stukken worst zonder te kauwen door te slikken.
Herken je dat echt niet?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:47 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wat moet dat voedsel eigenlijk voorstellen?
Dat is ook wel gelijk hardcore, pos.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:23 schreef pos het volgende:
[..]
Dank je wel pullup. Kwam er gisteren niet meer aan toeHad me voor genomen om het
vandaag weer te proberen....tot ik dit zag en best wel schrok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |