Opa is meer van Frans Duyts, Django Wagner en klassiekers als Een Leverworst in je Togus.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:51 schreef pos het volgende:
Komt Opa ook? Of is het niet zijn muziek...durf niet eens te vragen of oma komt
Oooh die ken ik allemaal niet...De naam Frans Duyts en Een leverworst in je togus zegt me wel wat.....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa is meer van Frans Duyts, Django Wagner en klassiekers als Een Leverworst in je Togus.
Maar ook van BB King, Gary Moore en Muddy Waters.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa is meer van Frans Duyts, Django Wagner en klassiekers als Een Leverworst in je Togus.
Die ken ik allemaal welquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar ook van BB King, Gary Moore en Muddy Waters.
Met zo'n lage broek?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa is eigenlijk een witte neger?
Geloof dat ik er na 2 wijntjes klaar voor ben, bring it on Opa!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Z'n onderlijf is gelukkig zelden in beeld.
Tis niet makkelijk hoor!quote:
Misschien vernemen we nooit meer iets van haar.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:42 schreef pullup het volgende:
Dit is wel geinig hoor, zo'n opa maagdjeIk ben benieuwd hoe het gaat bevallen.
Hoi pos, welkom in het topique van die ouwe. Vooralsnog doe je lekker mee.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:08 schreef pos het volgende:
Geloof dat ik er na 2 wijntjes klaar voor ben, bring it on Opa!
Wat formeelquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi pos, welkom in het topique van die ouwe. Vooralsnog doe je lekker mee.![]()
Doe ouwe begint rond etenstijd te streamen, zo 17.45 uur.![]()
Ik noem hem nooit opa, altijd ouwe. We hebben koosnaampjes voor elkaar. Ik ben huppelkut, aangenaam.![]()
Valt wel mee toch? Ik zeg geen u tegen pos hoor.quote:
Nou ja, het staat er keurig zo'n mooie voorstelpost.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Ik zeg geen u tegen pos hoor.
Leuke mensen zijn altijd welkom en vooral in het topique van die ouwe. Die blijven zeldzaam.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:35 schreef pullup het volgende:
Nou ja, het staat er keurig zo'n mooie voorstelpost.
Pos schijnt een oude bekende van Scrutz te zijn dus dat is vast goed volk.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Pos is ook een RLS-er, die postte al druk mee tijdens BB3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |