__________________________________________________________________quote:Eerst zal je flink wat bronzen pakjes moeten kopen tot je trade vol zit.
download dan dit:
http://www.cheatengine.org/downloads.php
open het daarna, zorg dat je de webapp ook aan hebt staan.
Ik raad aan om Firefox te gebruiken.
klik dan linksboven op het computericoontje en zoek de plugincontainer.exe op.
Vervolgens pak je de webapp erbij, pak je een bronze ding uit je tradepile, en zet je de BIN op 200. Nog niet op de markt zetten. Dan ga je naar Cheat Engine en voer je bij value 200 in. Klik op First Scan.
Maak daarna de BIN 250, zet hem nog steeds niet op de markt. Voer dan in de Cheat Engine 250 in en klik op next scan.
Als het goed is blijft er een line over, dubbelklik daarop.
Hij verschijnt dan onderin. Dubbelklik op value en maak er 150 van. Vink dan ook het blokje active aan zodat ie blijft gelden. Vervolgens kan je alle spelers erop gooien voor 150.
© Dudeweiser
PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Dat zeg ik toch, negeroidequote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:22 schreef GuRBuH het volgende:
Dit gemaakt in Futwiz:
[ afbeelding ]
klik ik op webapp-versie:
[ afbeelding ]
Spitsen gewoon omgewisseld
En links met de keeper was ik vergeten, maar werkt dus ook niet goed in futwiz.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:24 schreef GuRBuH het volgende:
Dit gemaakt in Futwiz:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Popov, 99 longshots en 1 finishingquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:24 schreef GuRBuH het volgende:
Dit gemaakt in Futwiz:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allangquote:
Zat nog te denken om die hele markt op te kopen en te pricefixenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:27 schreef Dudeweiser het volgende:
zouden die formatiekaartjes ooit nog gaan stijgen?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zat nog te denken om die hele markt op te kopen en te pricefixen
Ik heb het niet eens geprobeerd, het is toch leuker om zelf te traden en daardoor rijk te worden?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat je er zelf niet voor geband bent.
Je kunt hier niet betalen met de euro's van je vader he.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zat nog te denken om die hele markt op te kopen en te pricefixen
Ik bedoel, je wordt er niet rijk van, je wordt er namelijk voor geband.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:28 schreef ertdop het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens geprobeerd, het is toch leuker om zelf te traden en daardoor rijk te worden?
Mensen die echt denken dat ik maar 180k hebquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je kunt hier niet betalen met de euro's van je vader he.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:27 schreef Dudeweiser het volgende:
zouden die formatiekaartjes ooit nog gaan stijgen?
Erg onnodig weer dit hé!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je kunt hier niet betalen met de euro's van je vader he.
Ik weet wie het zegtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Grapje moet kunnen, kan GJE'tje wel tegen.
http://futhead.com/fifa/squads/104774/#.UHV4WxVmKSoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:28 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand een gaaf zilver team wat ik kan bouwen voor pak hem beet 600K?
Koop Maikon Leite, die is 600K. Of niet Gurbuh?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:28 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand een gaaf zilver team wat ik kan bouwen voor pak hem beet 600K?
quote:
quote:
Heb m gekocht voor 550k, leek me wel een koopje maar ik raak m niet kwijt voor 590kquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Koop Maikon Leite, die is 600K. Of niet Gurbuh?
Naah, ik ga livestream packs doen vanavondquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:32 schreef Dudeweiser het volgende:
heb je van der wiel al gepricefixt GJE?
quote:
Dat is onmogelijk, er zitten altijd 12 kaarten inquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik kocht net een silver pack.... en daar zat niets in
ah, wil jij mijn eitjes zien?!quote:
Wat ik dacht.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk, er zitten altijd 12 kaarten in
Denk ik ook.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:34 schreef kostertim het volgende:
Speel net tegen een gast met als teamnaam Naz XI.. Ik las het vast verkeerd.
Jhon.quote:
Bij Nec en Graafschap speelde hij goedquote:
Stop je handquote:
Sjonnie van Burgerkingquote:
In mijn reet.quote:
quote:
kan je het even kort samenvatten geen zin om alles te kijkenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:38 schreef Rijst het volgende:
Gister Compliance gekeken. Ik vond het allemaal onrealistisch totdat ik er achterkwam dat bijna alles echt gebeurd was
*mijn.quote:
Dennis de Nooijerquote:
Hoop hetquote:
Doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:40 schreef Kamikazie het volgende:
Ga denk ik gewoon vanavond voor 600K pakjes openen, en van de spelers die ik krijg een team bouwen.
quote:
20 * 7,5quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:40 schreef Kamikazie het volgende:
Ga denk ik gewoon vanavond voor 600K pakjes openen, en van de spelers die ik krijg een team bouwen.
Nee kijk gewoon.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
kan je het even kort samenvatten geen zin om alles te kijken
Hebben ze een limiet erop gedaan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
20 * 7,5
20 * 5
250k kan je max aan gold packs doen
Beide De Nooijers hier ook nog gespeeld jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dennis de NooijerGerard
nog bij Feyenoord gespeeld zelfs
Arco Jochemsen, Henk Vos
Max 20 packs geloof ik jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hebben ze een limiet erop gedaan?
Verkoop gewoon je 600k en koop dan van 1/2 van dat geld MSP en van 1/2 bier.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:40 schreef Kamikazie het volgende:
Jeffrey Talanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Beide De Nooijers hier ook nog gespeeld ja
Raar. ik kon er gewoon 66 openen hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
20 * 7,5
20 * 5
250k kan je max aan gold packs doen
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Raar. ik kon er gewoon 66 openen hoor.
Limit eraf dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Raar. ik kon er gewoon 66 openen hoor.
quote:
Doe de helft om half 12 en de rest na 12quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:42 schreef Kamikazie het volgende:
Wat een kutspel, kan niet eens mijn coins verneuken als ik wil
Peter Houtmanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jeffrey Talan
Marc van Eijck, ken je hem ook?
quote:
Wat is daar het voordeel van dan?quote:
Ohquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:45 schreef Dudeweiser het volgende:
er zit sinds FIFA13 geen limiet meer op hoor
Dat was ik wel van plan maar de da gerna heb ik gewoon een zilver team gebouwd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:44 schreef KrAlex het volgende:
Lijkt me ook tof, gewoon 600K verpatsen aan gold premium packsEn dan nooit meer omkijken naar FUT als je geen Messi of Ronaldo eruit haalt.
okequote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oh![]()
Kan je ook normaal zeggen hoor
quote:
Dat nummer is tof.quote:
Als je er op kon rekenen dat je er zo een uithaalt had ik het ook gedaan. Zijn het dubbele waard. Kans zal nog steeds miniem zijn...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:44 schreef KrAlex het volgende:
Lijkt me ook tof, gewoon 600K verpatsen aan gold premium packsEn dan nooit meer omkijken naar FUT als je geen Messi of Ronaldo eruit haalt.
Vanavond bewijs ik het tegendeelquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je er op kon rekenen dat je er zo een uithaalt had ik het ook gedaan. Zijn het dubbele waard. Kans zal nog steeds miniem zijn...
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vanavond bewijs ik het tegendeel
Doe gewoon 200k anders.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:47 schreef Rijst het volgende:
Mathijs ga je echt 600k aan packs uitgeven?
Ik hoor Messi gewoon al roepenquote:
Ander tijdstip. Gewoon toevallig veel zoekende mensen nu.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:48 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moet nog 8 3-5-2 kaartjes. Kan ze gewoon niet goedkoop vinden.
Xbox? Want ik heb er nog wel genoegquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:48 schreef Lindgren. het volgende:
Is toch atlijd 7:00?quote:
PStrois.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Xbox? Want ik heb er nog wel genoeg
Had hem gekocht omdat hij in de toekomst gaat stijgen maar heb geen geduldquote:
Want als je de miljoen hebt heb je wat?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:51 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Had hem gekocht omdat hij in de toekomst gaat stijgen maar heb geen geduld![]()
Moet naar de miljoen
Gast.. jij zit hier al bijna een jaar 24/7 lang en je weet nog steeds niet wanneer een TOTW uitkomt.quote:
Zeg dan gewoon aub we zijn hier niet in frankrijkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:52 schreef Dudeweiser het volgende:
Litmanen doe mij zo'n 352 kaartje svp
Hierquote:
Dan staan er 7 getalletjes op mijn schermquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Want als je de miljoen hebt heb je wat?
Een grotere penis of ?
Wtf.. Gewoon in je club gooien zo'n IF. Heb ik ook met Altidore gedaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:51 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Had hem gekocht omdat hij in de toekomst gaat stijgen maar heb geen geduld![]()
Moet naar de miljoen
200 per stuk gisteren stuk of 13 opgepiktquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:48 schreef Lindgren. het volgende:
Nu ook 1.000.000quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:52 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dan staan er 7 getalletjes op mijn scherm
Komt omdat ik daar normaal gezien niet om carequote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Gast.. jij zit hier al bijna een jaar 24/7 lang en je weet nog steeds niet wanneer een TOTW uitkomt.
Je bent Nederlands, praat Nederlands.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Komt omdat ik daar normaal gezien niet om care
Zegt die jongen die Sil vous plet zegt !!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Je bent Nederlands, praat Nederlands.
Friesland, Frankrijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon aub we zijn hier niet in frankrijk
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zegt die jongen die Sil vous plet zegt !!!
Natuurlijk wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:54 schreef IAMCOMINGHOME het volgende:
Als er geen IF Ronaldinho is ga ik huilen
svp is gewoon een legit nederlandse afkortingquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zegt die jongen die Sil vous plet zegt !!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Napraterquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Rot op met je Friesisme. Het is spreek en niet praat.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Like i give a fuckquote:
rot zelf op steefiequote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Rot op met je Friesisme. Het is spreek en niet praat.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
svp is gewoon een legit nederlandse afkortingHoorde ik daar FC Legit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als die er niet is koop ik Agbonlawhore voor Rijstquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:54 schreef IAMCOMINGHOME het volgende:
Als er geen IF Ronaldinho is ga ik huilen
Ik heb vernomen dat het erg sympathieke jongens zijn die er spelenquote:
Schavuiten, allemaal.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat het erg sympathieke jongens zijn die er spelen
Ik hoorde iets anders ... maar dat ga ik hier niet herhalen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat het erg sympathieke jongens zijn die er spelen
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als die er niet is koop ik Agbonlawhore voor Rijst
Heb ik jou in mijn lijst?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:52 schreef Dudeweiser het volgende:
Litmanen doe mij zo'n 352 kaartje svp
Dat vind ik de grootste FUT ergernis sinds ik het speel. Knutsel een elftal in elkaar, dat lukt wel, maar dan die kut kaartjesquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:48 schreef Lindgren. het volgende:
op F5 drukkenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:56 schreef DutchSL het volgende:
Een keer op F5 drukken en er is alweer een pagina of wat bijspamlords.
RW>RF kaartjes boeit niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat vind ik de grootste FUT ergernis sinds ik het speel. Knutsel een elftal in elkaar, dat lukt wel, maar dan die kut kaartjesEn dan moet je daarna nog op zoek maar een LW-->LM of een RW-->RF kaartje
Of nog erger. LM > LW > LF.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat vind ik de grootste FUT ergernis sinds ik het speel. Knutsel een elftal in elkaar, dat lukt wel, maar dan die kut kaartjesEn dan moet je daarna nog op zoek maar een LW-->LM of een RW-->RF kaartje
Jij speelt ook amper hèquote:
StefAFCAquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik denk het niet, wat is je GT?
Ik heb geprobeerd zelfmoord te plegen na mijn matige prestaties maar zelfs dat lukte niet.quote:
Ik heb nog iets grappigs meegemaakt met Ali B laatst.quote:
Roze.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
Weet iemand een leuk thema voor een silver team?
pacequote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
Burkina Faso! pacepacepacequote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:58 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd zelfmoord te plegen na mijn matige prestaties maar zelfs dat lukte niet.
Heeft weldegelijk invloed op je chemistry. Net zelf gezien met IF Mertens in mijn team.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
RW>RF kaartjes boeit niet.
haha XPquote:
Haha xDquote:
in de webapp ja, op de console niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heeft weldegelijk invloed op je chemistry. Net zelf gezien met IF Mertens in mijn team.
dan wordt alles gesimuleerd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:59 schreef BDIL het volgende:
Wat gebeurt er bij career als je heel seizoen simulate ? Bij Grashoppers is het crisis om te spelen
Alleen op de webappquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heeft weldegelijk invloed op je chemistry. Net zelf gezien met IF Mertens in mijn team.
Tuurlijkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jeffrey Talan
Marc van Eijck, ken je hem ook?
Bonyquote:
Niet op de console!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voetbaltrainer van mij vorig jaarquote:
Is cool stuur dan maar een tradeoffer ofzoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan heb ik je nog niet, voeg je vanmiddag wel even toe
Wij zijn allemaal zwartquote:
quote:
Elk schot gaat erin ongeacht de hoek, plaats en krachtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:02 schreef DannyDeko het volgende:
WeidefellerMijn keeper in mn bundesliga team, die man pakt niets.
Elk afstandschot gaat er in bij deze man..... oh wacht, dit is fifa13![]()
![]()
hence the "oh wacht, dit is fifa13 "quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Elk schot gaat erin ongeacht de hoek, plaats en kracht
Ik koop er 30quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:02 schreef KrAlex het volgende:
NIF Ribery kopen, want die gaat stijgen.
zelfdequote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:03 schreef StijnDa het volgende:
SORRY!
Our servers are temporarily down while we work on making things better.
Please come back later.
Link doet het niet bij mij?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:03 schreef DutchSL het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)-off#kxbnMtaVkBh:360
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:03 schreef UltimateTeam het volgende:
Volgensmij zit er een bug in mijn spel met seizoenen zit ik in divisie 1 en nu staat er bij resterende wedstrijden -4. Ik heb er ook al veel te veel gespeeld waarom begint hij niet opnieuw met een nieuw seizoen?
Iedereen behalve middenveldquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die IF Gingac wordt discard, 4 sho
Goed opgemerkt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die IF Gingac wordt discard, 4 sho
Idd, maar een kut Totwquote:
Lekker omdat je in die formatie ook een CF hebtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:05 schreef KrAlex het volgende:
Ronaldinho word een geweldige CF in 3-5-2
IF Lovrenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:05 schreef DutchSL het volgende:
Zit niks bij wat ik wil.
Servische backs met 72 en 70 pacegeen Joegoslaven team voor mij dit jaar met alleen Subotic achterin die iets van pace heeft.
Ik hoop het want sommige spelers zijn in 1 week tijd best wel erg in prijs gedaald.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:04 schreef Toefjes het volgende:
Okee, geen mega dure bronzen IF's. Dat zal de bronzen pack methode wat aantrekkelijker maken hoop ik
Tomovic heeft toch best goede stats of is hij geen Servier?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:05 schreef DutchSL het volgende:
Zit niks bij wat ik wil.
Servische backs met 72 en 70 pacegeen Joegoslaven team voor mij dit jaar met alleen Subotic achterin die iets van pace heeft.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heeft iemand de stats van de silvers? Ik kan de link namelijk niet openen![]()
Waarom nou weer een IF Ribery, zeker om een 90+ rated IF te hebben
Daar heb ik ook niks aan want puu.sh is geblokkeerd (omdat ze denken dat er spyware in zit)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en een bronze
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:07 schreef Dudeweiser het volgende:
Wiz [ afbeelding ] heeft wel goede stats op zich
Kan iemand even uitleggen zal wel een domme vraag zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:03 schreef UltimateTeam het volgende:
Volgensmij zit er een bug in mijn spel met seizoenen zit ik in divisie 1 en nu staat er bij resterende wedstrijden -4. Ik heb er ook al veel te veel gespeeld waarom begint hij niet opnieuw met een nieuw seizoen?
Waarom niet wachten tot 7u...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:07 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ga nu wat pakjes openen alvast ... ben benieuwd.
Baasjequote:
Nee zal echt een bug zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:07 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Kan iemand even uitleggen zal wel een domme vraag zijn.
Bony NIF is beter dan Altidore IFquote:
Jawel, maar dan is ook nog Basta.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoop het want sommige spelers zijn in 1 week tijd best wel erg in prijs gedaald.
[..]
Tomovic heeft toch best goede stats of is hij geen Servier?
Ik heb liever een IF van deze week dan van komende weekquote:
Sorry dan geef ik het opquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook niks aan want puu.sh is geblokkeerd (omdat ze denken dat er spyware in zit)
Die van komende week zijn dadelijk op hun duurste moment. Ik nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb liever een IF van deze week dan van komende week
Totaal niet merkwaardige statsquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Net deze in mijn pack, 4k waard blijkt dus. Niet verwacht.
Geen idee, ik moest er gewoon om lachen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:05 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Wat snap ik er niet aan kun je ff uitleggen? zal wel heel dom van mijn zijn.
Basta is een halve middenvelder. Hence ook zn RM TOTY vorig jaar. Wel een toffe speler though. Wat Servië voor mij echt mist is een echte ST.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jawel, maar dan is ook nog Basta.
Vorig jaar kon ik 3atb spelen met Subotic-Vidic (toen nog redelijke pace)-Ivanovic(toen nog CB)
Idd, heb toch liever een Bale, Mata, Suarez, Pepe dan een Ribery wat van waarde kan zijn. En als je al een Ribery eruit haalt hoef je niet te klagen dat het geen IF is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb liever een IF van deze week dan van komende week
owoke maar je snapt het ook niet?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen idee, ik moest er gewoon om lachen.
Wie is dit dan? Ik zie alleen een Xquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Net deze in mijn pack, 4k waard blijkt dus. Niet verwacht.
Dat is niet erg, dan wacht ik wel totdat ik thuis benquote:
Liever een Mata, Bale, Pepe, Suarez op zijn goedkoopst, dan iemand van dit team op zijn duurst behalve Ribery en misschien Hamsik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die van komende week zijn dadelijk op hun duurste moment. Ik niet
Een neger.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie is dit dan? Ik zie alleen een X
[..]
Dat is niet erg, dan wacht ik wel totdat ik thuis ben
Aleksic is weer 0 weight (maar deze keer ook echt niet uitgegeven)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Basta is een halve middenvelder. Hence ook zn RM TOTY vorig jaar. Wel een toffe speler though. Wat Servië voor mij echt mist is een echte ST.
Okuonghae van Colchester.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie is dit dan? Ik zie alleen een X
[..]
Dat is niet erg, dan wacht ik wel totdat ik thuis ben
:p :pquote:
Ik zit op 42 nuquote:
Wijnaldum max 1K.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:12 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel gaat die voor?
Ik maakte vorig jaar en het jaar daarvoor een Joegoslaven team, dus een mix van Serven, Kroaten en andere voormalig Joegoslavië staten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Basta is een halve middenvelder. Hence ook zn RM TOTY vorig jaar. Wel een toffe speler though. Wat Servië voor mij echt mist is een echte ST.
Kaya? 400c ofzo.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:12 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel gaat die voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |