__________________________________________________________________quote:Eerst zal je flink wat bronzen pakjes moeten kopen tot je trade vol zit.
download dan dit:
http://www.cheatengine.org/downloads.php
open het daarna, zorg dat je de webapp ook aan hebt staan.
Ik raad aan om Firefox te gebruiken.
klik dan linksboven op het computericoontje en zoek de plugincontainer.exe op.
Vervolgens pak je de webapp erbij, pak je een bronze ding uit je tradepile, en zet je de BIN op 200. Nog niet op de markt zetten. Dan ga je naar Cheat Engine en voer je bij value 200 in. Klik op First Scan.
Maak daarna de BIN 250, zet hem nog steeds niet op de markt. Voer dan in de Cheat Engine 250 in en klik op next scan.
Als het goed is blijft er een line over, dubbelklik daarop.
Hij verschijnt dan onderin. Dubbelklik op value en maak er 150 van. Vink dan ook het blokje active aan zodat ie blijft gelden. Vervolgens kan je alle spelers erop gooien voor 150.
© Dudeweiser
PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Precies ja, defensief spelen is voor homo's.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mijn buitenspelers staan gewoon linksbuiten ipv LB in een 352.
Alsof kunnen verdedigen er nog toe doet, degene met de meeste pace zijn op de vleugels gewoon het beste.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen verdedigers en vleugelspelers hé? Er zijn een paar vleugelspelers die een beetje kunnen verdedigen, de rest is poep.
En de CF dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
4-2-3-1 heeft eigenlijk 9 verdedigers. 4 echte verdedigers, 2 CDMs en de CF en 2 CAMs die ook meeverdedigen. Alleen de ST verdedigt niet mee.
Dat staat er toch?quote:
Troe.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alsof kunnen verdedigen er nog toe doet, degene met de meeste pace zijn op de vleugels gewoon het beste.
Op ultra defquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Lees de editWat als je een team maakt met alleen maar high/low of high/medium spelers?
Ik heb een 3-5-2 met Nzogbia op links (high/low) en Pepe op rechts (high/high), ik merk weinig tot geen verschil in het meeverdedigen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Lees de editWat als je een team maakt met alleen maar high/low of high/medium spelers?
En counter aanquote:
Inb4 Chelseaquote:
Andere CB's en backs nemen? Anders sta je met 0 achterinquote:
je lb en rb zullen meer aan het aanvallen dan verdedigen zijn.quote:
Gewoon 4 CAMsquote:
jammer dat het 2 minuten duurt voordat ze bij de 16 meter zijn met de gemiddelde pace van je middenveldquote:
Marcelo en Alves hebben low/high geloof ikquote:
Ja ach, gewoon Song en Khedira als backs laten spelen en Marcelo en Alves als aanvallers. Positie wisselingen alleszquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Marcelo en Alves hebben low/high geloof ik
We moeten naar Divisie 1quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ach, gewoon Song en Khedira als backs laten spelen en Marcelo en Alves als aanvallers. Positie wisselingen allesz
Ik speel ook 5-2-1-2, maar ik geef tenminste toe dat ik het doe omdat ik te slecht ben om op een andere manier te winnen in FUT. En ik kan niet tegen mijn verlies.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:10 schreef Jongentje. het volgende:
Counteren is voor mensen die het spel niet echt kunnen. Daarom ben ik nu 5-2-2-1 gaan spelen, want in de meeste gevallen maak ik het spel maar wordt het afgestraft door snelle aanvallers uit een counter. Nu komen ze er veel minder snel doorheen
Spelers in 4-1-2-1-2 en 4-4-2 zijn helaas (nog) niet zoveel meer waard dan in slechte formaties (vooral bij golds zit er echt heel weinig verschil tussen)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:11 schreef DutchSL het volgende:
Ik snap echt niks van deze Fifa, waarom verkopen mijn Gerrard en Lampard en Dembele en Oscar niet in 41212 voor maar 2k meer dan hun gemiddelde prijs (en ik ben al een paar keer omlaag gegaan).. straks moet ik ze nog met verlies gaan verkopen
Ik ga denk ook voor 5221. Wilde eerst voor 451 gaan maar ik erger me helemaal kapot aan al dat klote gecounter en vooral aan dat mn CB's zo gigantisch vaak instappen. Enige goeie aan Fifa13 is dat de aanvallende AI beter is geworden en niet meer als debielen buitenspel gaan rennen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:10 schreef Jongentje. het volgende:
Counteren is voor mensen die het spel niet echt kunnen. Daarom ben ik nu 5-2-2-1 gaan spelen, want in de meeste gevallen maak ik het spel maar wordt het afgestraft door snelle aanvallers uit een counter. Nu komen ze er veel minder snel doorheen
Hangt van de speler af. Sommige welquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Spelers in 4-1-2-1-2 en 4-4-2 zijn helaas (nog) niet zoveel meer waard dan in slechte formaties (vooral bij golds zit er echt heel weinig verschil tussen)
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik speel ook 5-2-1-2, maar ik geef tenminste toe dat ik het doe omdat ik te slecht ben om op een andere manier te winnen in FUT. En ik kan niet tegen mijn verlies.
Goede toevoeging. Nu kan ik de Rangers kits en spelers in ieder geval makkelijk opzoeken. Ik verkocht laatst een Rangers kit voor 3.5k, dat was echt fantastisch.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:12 schreef Ajacied7 het volgende:
Ze hebben eindelijk de scotland league toegevoegd op de web-app
jawel, beter worden.quote:
Nah, ik win alsnog veel meer dan ik verlies met een 4 verdedigers formatie, alleen heb ik er een hekel aan als ik er vrij weinig aan kan doen dat een tegenstander scoort. Vandaar dat 'k het nu zo probeer.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik speel ook 5-2-1-2, maar ik geef tenminste toe dat ik het doe omdat ik te slecht ben om op een andere manier te winnen in FUT. En ik kan niet tegen mijn verlies.
Zo grappig is het niet toch? Gewoon op QWERTY toetsenbord getypt en dan ipv de r de t die er naast zit..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/7562/
By borjaa603 27 | Posted 24 September
I sweat to god, IF THIS GUY WILL COST OVER 10K AGAIN, I´M GONNA SHOOT THESE EA MOTHERF*****S!!
By EonLeader 274 | Posted September 29, 08:14PM
Compare this guy's picture and the Not Bad meme
Nice ik kocht net Templeton en Wallace, de beste spelers van Rangersquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Goede toevoeging. Nu kan ik de Rangers kits en spelers in ieder geval makkelijk opzoeken. Ik verkocht laatst een Rangers kit voor 3.5k, dat was echt fantastisch.
Ik had een 4222 met spelers met goede work rates en ik heb nog nooit zo'n gatenkaas meegemaakt, elke steekpass van de tegenstander en het lag volledig open.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:15 schreef over_hedge het volgende:
4222 vind ik ook erg goed werken. Door die 2 cdms
Nu staat er sweatquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:16 schreef leoon. het volgende:
[..]
Zo grappig is het niet toch? Gewoon op QWERTY toetsenbord getypt en dan ipv de r de t die er naast zit..
Ik vind het in dit geval wel grappigquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:16 schreef leoon. het volgende:
[..]
Zo grappig is het niet toch? Gewoon op QWERTY toetsenbord getypt en dan ipv de r de t die er naast zit..
hahaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:21 schreef GuRBuH het volgende:
Geniale aanval opgebouwd over het hele veld de tegenstander weggetikt, maar wat je uiteindelijk alleen ziet in de replay is een cross van Nolito op Cardozo
godverdomme garpig godverdommequote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij vindt dat godverdomme grappig?
Nocerinoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:24 schreef leoon. het volgende:
Kan ik beter nocerino vervangen door vidal of een cdm kaartje geven?
Hij is nu namelijk wel goed, alleen hij is de enige die (rode) kaarten pakt![]()
[ afbeelding ]
Is dat high high zo erg? Heb hem nog weinig in de aanval gezien.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nocerinoik zou De Rossi er eerder uitdoen, lage pace en high high workrates.
Dat duurt misschien 2 weken.quote:
Is hij snel kapot en heeft minder stamina over. Vidal is veel sneller, die kan het beter belopen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:27 schreef leoon. het volgende:
[..]
Is dat high high zo erg? Heb hem nog weinig in de aanval gezien.
Op de Xbox 35k ofzo, dat vind ik nog te veel want zo duur was Vela vorig jaar ook niet en die had (denk ik) betere stats.quote:
Hopen, er staan er 2 op voor 70k en de rest rond de 150kquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat duurt misschien 2 weken.
Ja, rent steeds op en neerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:27 schreef leoon. het volgende:
[..]
Is dat high high zo erg? Heb hem nog weinig in de aanval gezien.
Heb even gekeken maar de rossi heeft med/high en vidal idd 80 pace tegenover 69 heeft juist high high!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is hij snel kapot en heeft minder stamina over. Vidal is veel sneller, die kan het beter belopen.
Nocerino vind ikzelf heel erg goed
Dan maakt het niet zoveel uitquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:29 schreef leoon. het volgende:
[..]
Heb even gekeken maar de rossi heeft med/high en vidal idd 80 pace tegenover 69 heeft juist high high!
Hij is een van de betere spitsen met 4* skills.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op de Xbox 35k ofzo, dat vind ik nog te veel want zo duur was Vela vorig jaar ook niet en die had (denk ik) betere stats.
Moet je maar een goeie console kopen hè.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:33 schreef knux het volgende:
Cool, XBOX heeft een gigantische kras in mijn disc gemaakt. Iedere keer als ik een game wil starten is de disc unreadable
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:33 schreef knux het volgende:
Cool, XBOX heeft een gigantische kras in mijn disc gemaakt. Iedere keer als ik een game wil starten is de disc unreadable
Dan heb je m per ongeluk bewogen, je xbox dan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:33 schreef knux het volgende:
Xdoosquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:33 schreef knux het volgende:
Het geluk keert tegen jequote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:33 schreef knux het volgende:
LOLquote:
Is Mvuemba niet 0 weight? Volgens futhead zit hij bij Lyon. Die Duitse CBs zijn best wel duur volgens mij.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij is een van de betere spitsen met 4* skills.
Ik had hem in mijn nieuwe silver team gepland
[ afbeelding ]
maar met deze prijzen gaat dat mooi niet door.
Jij luistert bijna alleen maar naar Aziaten hèquote:
Soort zoekt soort, daarom luister ik guus meeuwisquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij luistert bijna alleen maar naar Aziaten hè
Nee en dan nog. Wat maakt het uit? Muziek is universeelquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij luistert bijna alleen maar naar Aziaten hè
Ik had Kirchhoff in een pack en verkocht voor 14k.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is Mvuemba niet 0 weight? Volgens futhead zit hij bij Lyon. Die Duitse CBs zijn best wel duur volgens mij.
Diep van binnen ben ik een dikke, rijke negerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Soort zoekt soort, daarom luister ik guus meeuwis
Je moet hem ook niet 6x bellen met onbekendquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:36 schreef Kamikazie het volgende:
Geen idee wat te doen met mijn poen, jochie die het wou kopen reageert maar niet.
Koop messiquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:36 schreef Kamikazie het volgende:
Geen idee wat te doen met mijn poen, jochie die het wou kopen reageert maar niet.
En van buiten een dikke, kleine blankequote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Diep van binnen ben ik een dikke, rijke neger
Je hebt je xbox toch wel plat liggen hequote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:33 schreef knux het volgende:
Ondergewicht allesquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En van buiten een dikke, kleine blanke
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En van buiten een dikke, kleine blanke
Je bent gewoon zon hongerafrikaantjequote:
Uiteraardquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt je xbox toch wel plat liggen he
Ik niet. Dat is voor homo's.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben het broertje van GSquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je bent gewoon zon hongerafrikaantje
Die hebben ook een dikke buik !quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je bent gewoon zon hongerafrikaantje
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die hebben ook een dikke buik !
On ondergewicht tesamenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die hebben ook een dikke buik !
Karmaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:33 schreef knux het volgende:
Ik heb hem een keer staand gehad, gelijk spel kapotquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geojen consolequote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb hem een keer staand gehad, gelijk spel kapot
Een vriend van mij was eens aan het gamen, tilt zijn moeder z'n Xbox op.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een vriend van mij was eens aan het gamen, tilt zijn moeder z'n Xbox op.
Die van mij staat altijd rechtop. Heb er nooit problemen mee gehad.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijne staat ook, maar dan vast tussen mijn bureau en mijn stereoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omarion, die speelde ook in de film Honey dacht ik met Jessica Albaquote:
En 40K aan bonussen verdienen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:45 schreef Toefjes het volgende:
eerste 2 wedstrijden met mn kutteams, 2-2 en 0-5 verlies. Ik denk dat ik weer terug ga zakken naar divisie 5 en daar een bazenteam ga maken en noobs ga rapen
Fixed.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Diep in mij zit een dikke, rijke neger
Juist, degradatie levert trouwens ook een bonus opquote:
Hier ook geen problemen in het penile gebied.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die van mij staat altijd rechtop. Heb er nooit problemen mee gehad.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is dit beeldspraak of bedoel je letterlijk dat GJE het doet met dikke rijke negers?
Huh wat?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe werkt die 'vermenigvuldiger' trouwens?
duurde lang!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hier ook geen problemen in het penile gebied.
Als ik een potje gespeeld heb staat die op 0,78 ofzo, heb maar 500c per potjequote:
Nee, die is 1,25 gewoonquote:
Dan ben je geleaved of heb je disconnects gehad !quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ik een potje gespeeld heb staat die op 0,78 ofzo, heb maar 500c per potje
Of een tweede account maken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Juist, degradatie levert trouwens ook een bonus opMijn 2 teams zijn 40K bij elkaar, dus als ik voor 40K aan matchcoins en bonus heb verkoop ik ze weer. Pure nettowinst
Wilde het net editten, doe toch niks met die coins anders, ik jaag alles erdoorheenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Packs vanavond.Ik wel denk ik.
Is dat een premium pack? Ben te lui geweest om die dingen te doenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:49 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Of een tweede account maken.Daarmee een team overzetten en spelen tot je in divisie 1 komt. Vervolgens de spelers terug naar main account. Club verwijderen en opnieuw beginnen.
Ook elke keer de manager tasks doen levert je een gold pack op.
Wel alles puushen he!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wilde het net editten, doe toch niks met die coins anders, ik jaag alles erdoorheen
koop Torres en fapquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wilde het net editten, doe toch niks met die coins anders, ik jaag alles erdoorheen
Livestream allesquote:
ook nog steeds niet gedaan. 5k pack is het.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is dat een premium pack? Ben te lui geweest om die dingen te doen
Kan, maar met een beetje geluk heb ik vanavond een Messi in een packquote:
Bronze MLSquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:51 schreef Lindgren. het volgende:
Alles staat op de TP. Als hij leeg is, heb ik dik 400k voor een nieuw team. Daarnaast heb ik nog een 5-2-1-2 met Emenike en Martins. (![]()
![]()
![]()
) en een 3-5-2 Brazilianenteam.
Eens kijken wat voor leuks ik kan knutselen om het plezier een beetje terug te krijgen, want dit is niks.
quote:
Kijk zijn PoHi en dan zijn topicsquote:
Had ik met fifa 12 al aangeboden, maar wilde hij nietquote:
Haha lol, stuk of 10 verhalen doorelkaarquote:
Ik ook, maar dat gaat van dat limiet afquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik kan mezelf bijna niet inhouden om nu al packs te kopen
Zou je nu nog eens moeten doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had ik met fifa 12 al aangeboden, maar wilde hij niet
Als jij iets van mij wilt verbeterenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:55 schreef detennismaster het volgende:
Zouden jullie dit misschien even willen invullen voor mijn profielwerkstuk.
http://www.surveymonkey.com/s/CB7ZQNC
Als je even uitlegt waar het over gaat etc ....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:55 schreef detennismaster het volgende:
Fiscaal recht zekerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als jij iets van mij wilt verbeteren
Het is echt 1 minuut werk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als jij iets van mij wilt verbeteren
Neequote:
Olympische spelen 2028 in Nederlandquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als je even uitlegt waar het over gaat etc ....
Donequote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het is echt 1 minuut werk.
Ja dat snap ik, maar gewoon wat je stelling of wat wil je onderzoeken etc?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Olympische spelen 2028 in Nederland
Dat zou ik wel klote vinden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Done
Er zitten denk ik wel grappenmakers bij die overal nee, weet niet op antwoorden
Donequote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat zou ik wel klote vinden.
Op de PS3 een keer opgepikt voor 200 coins.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kost Toprak echt 9k op de Xbox of is hij gepricefixed? Want anders is hij de duurste non-shiny silver
Of het haalbaar is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar gewoon wat je stelling of wat wil je onderzoeken etc?
donequote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:55 schreef detennismaster het volgende:
En 21-30 ook.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
done16-20 lijkt me niet ideaal tho. toch een aardig verschil tussen 16 en 20
Is nog duurder inmiddels.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:59 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Op de PS3 een keer opgepikt voor 200 coins.En toen voor 1K BIN gezet. Was blij met de winst, maar zag later dat die voor 5K ging.
Ja ach dat is ook maar een beetje een indicatie.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
done16-20 lijkt me niet ideaal tho. toch een aardig verschil tussen 16 en 20
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En 21-30 ook.Ik hoor nu officieel bij die groep en dat doet me pijn.
samequote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En 21-30 ook.Ik hoor nu officieel bij die groep en dat doet me pijn.
Ah oke, leuk onderwerp.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Of het haalbaar is.
-economisch
-draagvlak
-kosten baten analyse
-infrastructuur
-kanttekeningen
Benzia. http://www.futhead.com/fifa/players/10469/#.UHVxhC4xrvYquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:59 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft iemand een leuk team met die Franse bronzen 4* skiller van 15k?Even zijn naam opzoeken.
Ingevuld.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:55 schreef detennismaster het volgende:
Omdat dat Duitsland is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:01 schreef byah het volgende:
Hoezo mag ik Enschede niet kiezen in die enquete?
Ingevuld.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:55 schreef detennismaster het volgende:
?quote:
Ik dacht dat het nep was dus vond het wel grappig maar toen dacht ik ohnee kut deze mensen bestaan echt. en vond ik het zielig dus haalde ik het maar weg.quote:
Siems ledjitquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nep was dus vond het wel grappig maar toen dacht ik ohnee kut deze mensen bestaan echt. en vond ik het zielig dus haalde ik het maar weg.
ik had ee ngoed ligue 1 bronze team maar kan de pic niet meer vindenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Benzia. http://www.futhead.com/fifa/players/10469/#.UHVxhC4xrvY
Iemand een leuk idee?
Progeria toch.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nep was dus vond het wel grappig maar toen dacht ik ohnee kut deze mensen bestaan echt. en vond ik het zielig dus haalde ik het maar weg.
150c gebodenquote:
http://www.futhead.com/fifa/squads/4953/quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik had ee ngoed ligue 1 bronze team maar kan de pic niet meer vindenVolgens mij had de LM ook 4*.
Tik 'm aanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:51 schreef Lindgren. het volgende:
Alles staat op de TP. Als hij leeg is, heb ik dik 400k voor een nieuw team. Daarnaast heb ik nog een 5-2-1-2 met Emenike en Martins. (![]()
![]()
![]()
Eens kijken wat voor leuks ik kan knutselen om het plezier een beetje terug te krijgen, want dit is niks.
Dat lijkt er wel op ja. Je hebt ook een ziekte met tegenovergestelde effect en dat ziet er wel grappig uitquote:
Grappig hoor, mensen die die ziekte hebben zullen je mening vast waarderenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat lijkt er wel op ja. Je hebt ook een ziekte met tegenovergestelde effect en dat ziet er wel grappig uit
http://www.ea.com/soccer/(...)ff#e8vsirWvnHEId:ps3quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/4953/
Die bedoel je.Alleen is de rechter CAM een zero-weight.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:51 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
![]()
quote:
wtf...quote:
Nee, ik ben gewoon slechter geworden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
FIFA 13 heeft jullie allemaal veranderd in kansloze 5 at the backers![]()
![]()
Moraalridder.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Grappig hoor, mensen die die ziekte hebben zullen je mening vast waarderen
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Omdat ik voorin met Pato-Wellinton en Lucas speel.quote:
Maar wel huilen als iemand kanker zegt!quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, ik maak ook een drievijftweetje denk ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/(...)ff#e8vsirWvnHEId:ps3
die nog over, verkopen was te veel moeite tegenover wat ze waard waren
Je kan die spits naast die 4* doen of DembeleIk had ook een goede RM maar weet de naam niet meer
was wel paceee volgens mij.
Kwets ik soms iemand? Ik zeg alleen dat het er grappig uit ziet. Ik lach niemand uit, ik spot er niet mee. Wat is je probleem?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar wel huilen als iemand kanker zegt!
Oh nee, je spot er niet mee maar je vind het wel grappigquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kwets ik soms iemand? Ik zeg alleen dat het er grappig uit ziet. Ik lach niemand uit, ik spot er niet mee. Wat is je probleem?
jiquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Rijst, hoe heet die Koreaan in de BPL, silver.
Ki. Van swanseaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Rijst, hoe heet die Koreaan in de BPL, silver.
Hyporciet zijn sommige joden hoor. (eigenlijk allemaal maar ik mag niet generaliseren)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar wel huilen als iemand kanker zegt!
Ji Dong won ofzoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:10 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nu moet ik m alsnog via land enzo zoeken. 2 letters is te weinig
Ik mag dat toch wel zeggen? Tis niet dat ik zeg dat die mensen lelijk of raar zijn. Hou maar op. Je snapt er weer niks van.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oh nee, je spot er niet mee maar je vind het wel grappig
Hou zelf lekker op, je bent zelf gewoon zo hypocriet als de pestquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik mag dat toch wel zeggen? Tis niet dat ik zeg dat die mensen lelijk of raar zijn. Hou maar op. Je snapt er weer niks van.
De pest is een ziekte die nog meer levens heeft gekost dan kanker. Niet leuk dit hoor!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hou zelf lekker op, je bent zelf gewoon zo hypocriet als de pest
WAT EEN BAAS.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:12 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
of stop jij gewoon met onzin twitteren
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kwets ik soms iemand? Ik zeg alleen dat het er grappig uit ziet. Ik lach niemand uit, ik spot er niet mee. Wat is je probleem?
Heeft hij echt zon dikke bakkes?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:12 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk. Voel je je beter nu?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hou zelf lekker op, je bent zelf gewoon zo hypocriet als de pest
Het lijkt mij sterk dat die blanke gozers sneller zijn dan die negeroide mensen.quote:
Ik was het deze keer ook met GJE eensquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Voel je je beter nu?
EA he. weer bewijs dat ze niet serieus te nemen zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het lijkt mij sterk dat die blanke gozers sneller zijn dan die negeroide mensen.
Beter ga je dat aan hem vragen ipv aan mij. Like i carequote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heeft hij echt zon dikke bakkes?
^10quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Voel je je beter nu?
Amerikaans dopingwonder op rechts en die spits is semi-Afrikaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het lijkt mij sterk dat die blanke gozers sneller zijn dan die negeroide mensen.
Even bellenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:12 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Grappige foto. Onee sorry dat mag ik niet meer zeggen straks kwets ik hem nogquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:12 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Je snapt er weer niks vanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Grappige foto. Onee sorry dat mag ik niet meer zeggen straks kwets ik hem nog
Dit is toch iets heel anders dan mensen die er 'leuk' uitzien door kanker uit te lachen ....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nu zeg je het weer.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
lekker boeiend dat je hem kwetst, is toch grappigquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Sorryquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
Niet bellen Rich, ik ben bezig met ''Nederlands''
Dat heb ik nooit gezegd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit is toch iets heel anders dan mensen die er 'leuk' uitzien door kanker uit te lachen ....
Wat moet ik dan zeggen, zwartjoekel?quote:
Vroeger wel, jep. Nu ben ik 17 kilo afgevallen(bloedarmoede--->Crohn), maar zie ik er slechter uit.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heeft hij echt zon dikke bakkes?
7000 maar.quote:
Excuus dan , wist niet dat je een ziekte (?) had. Loop ik hier lekker hypocriet te doen over die opmerking van Rijst doe ik zelf precies hetzelfdequote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Vroeger wel, jep. Nu ben ik 17 kilo afgevallen(bloedarmoede--->Crohn), maar zie ik er slechter uit.
Je bent gewoon mooiboy hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Vroeger wel, jep. Nu ben ik 17 kilo afgevallen(bloedarmoede--->Crohn), maar zie ik er slechter uit.
Onmogelijkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:17 schreef vandermar het volgende:
HIj was best wel een mongooltje en nog subjectiever dan mijecht een droeftoeter was hij
door hem ging ik het leuk vinden om te trollen over ajax. Hij ging het retweeten en kreeg ik al die stoere pubers op mijn dak
Oh joh, ik heb als een van de weinigen totaal geen last ervan zowat, dus mij maakt het niet zo uit, ik was vroeger gewoon een dikke vetklep.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Excuus dan , wist niet dat je een ziekte (?) had. Loop ik hier lekker hypocriet te doen over die opmerking van Rijst doe ik zelf precies hetzelfde
Gatt is echt pure pace. Kan verder echt helemaal niks.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Amerikaans dopingwonder op rechts en die spits is semi-Afrikaan.
Rapeface bij de linksback trouwens.
Nee want dan zou ik over je moeder beginnen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Het moet weer persoonlijk worden he!
Ja inderdaad, maar jij bewijst het anders ook.quote:
OHHH SNAP!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee want dan zou ik over je moeder beginnen.
Die zijn ook allemaal wegquote:
Mijn niveau t.o.v. 2/3e van de mensen die ik volg is eigenlijk nog verschrikkelijk hoog, als het gaat om tweets dan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter ga je dat aan hem vragen ipv aan mij. Like i care
Hij kraamt echt veel onzin uit
Nee hoor. Ik reageer gewoon terug op hetzelfde niveau.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar jij bewijst het anders ook.
Of je kan gewoon niet beter.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik reageer gewoon terug op hetzelfde niveau.
Die ene met die zwartwit foto in d'r fobo? Die was al ontmaskerd, na een paar uur was 'ze' weer weggegaan hierquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die ene meid van laatst is heul geen meid. Die is online dan ik. Hele dag Fifa spelen.
Negroïde.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen, zwartjoekel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |