Bami met kip en pindasaus.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
zin in bami gekregen door dit topic
hoe leg je de connectie met bami?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
zin in bami gekregen door dit topic
met mijn random gedachtes kan datquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:44 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
hoe leg je de connectie met bami?
ik wil foe yong hai :$quote:
Zoiets?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:50 schreef Tamashii het volgende:
Lieve KT, zou jij de bovenste datum uit de OP willen halen?
Daarom zou ik daar nooit kunnen werken, ik zou of pislink worden of gaan zitten huilen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:45 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm..
Wat ik zielig vind voor telefoon juffies...
Zij krijgen al die boze mensen aan de lijn terwijl zij eigenlijk niks fout doen, ze helpen alleen.
Ik zou rustig meekankeren op het bedrijfquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom zou ik daar nooit kunnen werken, ik zou of pislink worden of gaan zitten huilen.
of beide.. snikkend en dreigend zou ik de mensen te woord staan :$quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom zou ik daar nooit kunnen werken, ik zou of pislink worden of gaan zitten huilen.
haha vraag me af of jullie mijn werk zouden kunnen doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou rustig meekankeren op het bedrijf
Ook dat ja, maar je hebt ook onredelijke klanten of klanten die heel persoonlijk worden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou rustig meekankeren op het bedrijf
Jij zit in een situatie waarin je geen reet weet eigenlijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:56 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
haha vraag me af of jullie mijn werk zouden kunnen doen.
Neuh, kan niet echt, ze kennen je niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook dat ja, maar je hebt ook onredelijke klanten of klanten die heel persoonlijk worden.
mij gedwongen laten opnemen :$quote:
Te ver reizen...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mij gedwongen laten opnemen :$
niks voor me over ook eh.. tssssssk :Squote:
Zal ik straks ff langskomenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niks voor me over ook eh.. tssssssk :S
Vastbinden en dan een camera op je richten?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mij gedwongen laten opnemen :$
dan moet je naar m'n werk komenquote:
geen camera.. wel een dwangbuis :$quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:07 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Vastbinden en dan een camera op je richten?
Hmm, is je werk wel eerder klaarquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dan moet je naar m'n werk komen![]()
[..]
geen camera.. wel een dwangbuis :$
Die heb ik wel!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
geen camera.. wel een dwangbuis :$
dat wel ja.. dat is wel chillquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, is je werk wel eerder klaar
heb jij een dwangbuis? waaromquote:
Van hoe tot hoe laat moet je werken danquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat wel ja.. dat is wel chill
Omdat het soms leuk kan zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
heb jij een dwangbuis? waarom
vandaag niet zo lang.. rond 3 uur weg denk ik, rond 8 uur thuisquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van hoe tot hoe laat moet je werken dan.
ahh okquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:11 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Omdat het soms leuk kan zijn.
Wel een van latex.
Zo veel verschil is met een echte is er niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ahh ok
nja voor de ervaring zou ik wel eens een keer een echte aan willen.. ben benieuwd hoe dat zit.. maar dan wel een eckte eckte
Precies goeie timing als ik eerst nog even eetquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vandaag niet zo lang.. rond 3 uur weg denk ik, rond 8 uur thuis
mja dat wil ik dan weer niet.. ik heb daar issues meequote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:13 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Zo veel verschil is met een echte is er niet.
Ik kan je op andere manieren nog strakker vastzetten indien gewenst.
https://www.google.nl/sea(...)t+jacket+&gs_l=img.3..0i19l10.5316.5316.0.5608.1.1.0.0.0.0.92.92.1.1.0...0.0...1c.1.y9qGXRSCvHU&q=straight%20jacketquote:
hahahaha.. nee joh.. mafketelquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies goeie timing als ik eerst nog even eet
Ik doel niet op je werk btw, wanneer je weer thuis bentquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mja dat wil ik dan weer niet.. ik heb daar issues meemaar die ga ik niet delen verder
t is echt om t eens meegemaakt te hebben
[..]
https://www.google.nl/sea(...)t+jacket+&gs_l=img.3..0i19l10.5316.5316.0.5608.1.1.0.0.0.0.92.92.1.1.0...0.0...1c.1.y9qGXRSCvHU&q=straight%20jacket
[..]
hahahaha.. nee joh.. mafketel![]()
nou doordeweeks doe ik eigenlijk vrij weinig aan bezoekjes.. ik ben dan best lam en verrot als ik thuis kom enzoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik doel niet op je werk btw, wanneer je weer thuis bent.
Ben je gek, ik ga niet slaanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou doordeweeks doe ik eigenlijk vrij weinig aan bezoekjes.. ik ben dan best lam en verrot als ik thuis kom enzoniet slaan
maar wel lief van je
Geen mogelijkheid om thuis in te loggen op de server?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:21 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm, ik wou het een en ander maken..... Voor de studie...
Staat het alleen op school opgeslagen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Dat doe ik graag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe zou dat moeten?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen mogelijkheid om thuis in te loggen op de server?
ik doe graag de snoopy dancequote:
Bij mijn vorige school kon je inloggen op homedir.aventus.nl, misschien hebben jullie ook zoiets?quote:
Ook leuk om te zien!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik doe graag de snoopy dance
[ afbeelding ]
nobody spanks me and gets away with it like *snap* thatquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:27 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ook leuk om te zien!
en dan dat andere?
haha subtiel....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:27 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ook leuk om te zien!
en dan dat andere?
Persoonlijk als in op de man spelen, in plaats van het bedrijf.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, kan niet echt, ze kennen je niet.
Dat zeg ik. Ze kennen je niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Persoonlijk als in op de man spelen, in plaats van het bedrijf.
Oh, ik wel!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nobody spanks me and gets away with it like *snap* that
Je snapt wat?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mannen al helemaal niet.. echt nietquote:
* TheClown1 rent langs rokje en spankt haar fluitendquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Als ze zeggen dat je n stinkende vetzak bent spelen ze al op de man.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Ze kennen je niet.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:31 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
* TheClown1 rent langs rokje en spankt haar fluitend
What the....de nachtmerrie van alle allochtonen....noooooooooooquote:
* Vinniiee ziet Rokje met een bijl achter TheClown1 aanrennenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:31 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
* TheClown1 rent langs rokje en spankt haar fluitend
Via cam ben je toch knapper.quote:
irl werk ik die rimpels ook wel weg hoorquote:
nu niet hoor, dan barst het beeldquote:
Het werkt alleen niet zo, dus ze kunnen het wel doen... Maar achquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ze zeggen dat je n stinkende vetzak bent spelen ze al op de man.
zo te zien missen we iets. niemand heeft mij geinformeerd hierover.quote:
Volgens mij ben jij best wel knap.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nu niet hoor, dan barst het beeld
trust me, ook mensen die jou als persoon helemaal niet kennen hebben soms nog de gave om het flink op de man te spelen hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het werkt alleen niet zo, dus ze kunnen het wel doen... Maar ach
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
ik vind mezelf ook niet lelijk hoorquote:
Of t werkt of niet was niet mijn punt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het werkt alleen niet zo, dus ze kunnen het wel doen... Maar ach
IK WELquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik vind mezelf ook niet lelijk hoor
Dat zal heus wel meevallenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nu niet hoor, dan barst het beeld
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
trust me, ook mensen die jou als persoon helemaal niet kennen hebben soms nog de gave om het flink op de man te spelen hoorIk denk dat je er een bepaald type persoon voor moet zijn wil tdat werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
jij mag er anders ook best zijn hoorquote:
Gaaf!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik vind mezelf ook niet lelijk hoor
maar atm zit m'n make up tot aan m'n knieen en m'n haar staat super saiyan style
OK.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Of t werkt of niet was niet mijn punt.
perhaps.. k weet t niet.. maar t is iig wel mogelijkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat je er een bepaald type persoon voor moet zijn wil tdat werken.
Kamehamehaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Haha mooi omgedraaid.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jij mag er anders ook best zijn hoor
vind je dit ook niet enorm opwindend of .......quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha mooi omgedraaid.
En mag er best zijn.Ik ben fucking prachtig.
no pics no proofquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha mooi omgedraaid.
En mag er best zijn.Ik ben fucking prachtig.
wat is er NIET opwindend aan een super saiyanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:41 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
vind je dit ook niet enorm opwindend of .......
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mja daarom zeg ik er verder niks over, jij hebt zelfvertrouwen genoeg
* Nixx- beweegt uit de straal van de kamehamehaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
perhaps.. k weet t niet.. maar t is iig wel mogelijk
[..]
Kamehamehaaaaaaaaaaaaaaaa
nou ja voorlopig moet ik het doen met de beelden in mijn hoofd...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wat is er NIET opwindend aan een super saiyan
+1quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Alles is opwindend aan een super saiyan. Mooie haartjes, mooie ogen, mooie spieren.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hoi rokkeltje.quote:
He Vin. Is het jouw hand die ik zojuist in KPD zag?quote:
Lieve clown,quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:43 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
nou ja voorlopig moet ik het doen met de beelden in mijn hoofd...
de enige staart waar ik wel aan zou willen trekkenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, die is iets te harig voor mij.
kom maar even hier, ik zit er vol mee :$quote:
waww wat ben je schattig. nee de factuur mag zeker niet gewijzigd worden. google ff wet incassokosten want ik las veel adminkosten en dergelijke in jouw eerdere posts. dat mogen ze doorvoeren.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lieve clown,
Mag een bedrijf zomaar de specificaties van een bepaalde factuur aanpassen?
Ook al heb je hem afbetaald zogezegd?
Maja ze mogen wel een nieuwe factuur opsturen lijkt me....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:48 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
waww wat ben je schattig. nee de factuur mag zeker niet gewijzigd worden. google ff wet incassokosten want ik las veel adminkosten en dergelijke in jouw eerdere posts. dat mogen ze doorvoeren.
En de staart van je kat dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
de enige staart waar ik wel aan zou willen trekken
Ja zeker wel. Ik heb keilief gedaan.quote:
Mijn hand?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles is opwindend aan een super saiyan. Mooie haartjes, mooie ogen, mooie spieren.
[..]
Hoi rokkeltje.
[..]
He Vin. Is het jouw hand die ik zojuist in KPD zag?
heel zacht en teder dan, want ik doe mijn slettekatje geen pijnquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En de staart van je kat dan?
[..]
Ja zeker wel. Ik heb keilief gedaan.
hoef je niet mee akkoord te gaan natuurlijk of wel. daar heb je niet voor getekendquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maja ze mogen wel een nieuwe factuur opsturen lijkt me....
Beetje spelen kunnen ze wel.
Jaaaaa! Met de marsepein?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kom maar even hier, ik zit er vol mee :$
Dat lees ik dan als een nee.quote:
Is je katje zo'n sletje?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
heel zacht en teder dan, want ik doe mijn slettekatje geen pijn
ik zal jou eens volproppen met marsepeinquote:
sinds ze "geholpen" is valt het wel mee, maar daarvoor..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat lees ik dan als een nee.
[..]
Is je katje zo'n sletje?
daarna eet ik t zo weer op vanuit je mondquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zal jou eens volproppen met marsepein
uhmm staat marsepein voor iets anders of bedoel je gewoon marsepein.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zal jou eens volproppen met marsepein
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:53 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
uhmm staat marsepein voor iets anders of bedoel je gewoon marsepein.
Tenzij je kaneel heet, dat is een hebbedingetje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja zeker wel. Ik heb keilief gedaan.
Werksequote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hehehehehe
clowntje toch
maar ok ik ga vast afsluiten, tot vanavond ofzo![]()
aww dank je wel. maakt de dag wel meteen goedquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hehehehehe
clowntje toch
Sja, je hebt het of je hebt het niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tenzij je kaneel heet, dat is een hebbedingetje.
Werk zequote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hehehehehe
clowntje toch
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, je hebt het of je hebt het niet.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
daarna eet ik t zo weer op vanuit je mond
Filmpje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]niceh. Dit voeren we uit hoor. Geen excuus, ik weet dat je dit vanavond leest.
werkze.
Na elke dag komt toch een nieuwe dag?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:11 schreef vanillaforlife het volgende:
Goeiemiddag mensen.....na gisteren...nieuwe dag,nieuwe kans..?
Neequote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Na elke dag komt toch een nieuwe dag?
Ja,ok...gisteren was niet mijn dag he?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
gelukkig wel....anders...nou ja na 23 dec toch niet meer of wanneer is de volgende 'end of days' geplandquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Je mag vandaag van me hebben, dan kan ik gewoon mn nest in.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:12 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Ja,ok...gisteren was niet mijn dag he?
quote:
Niet? Vanwegen Avril?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:12 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Ja,ok...gisteren was niet mijn dag he?
Daarom, je moet toch iets houden om naar toe te levenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:12 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
gelukkig wel....anders...nou ja na 23 dec toch niet meer of wanneer is de volgende 'end of days' gepland
lucky devil. ik nies al sinds vanochtend. ben bang dat het mij te pakken heeft..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, helaas wel![]()
De frisse lucht doet hier gewoon wonderen
Hm, herkenbaar... zal wel aan gisteren gelegen hebbenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:16 schreef vanillaforlife het volgende:
Cry: nee,vanwege een opmerking die niet zo overkwam als hij bedoeld was en de bijbehorende ,mislukte poging van mij om het wel goed uit te leggen....
Wil er maar niet meer aan terugdenken....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hm, herkenbaar... zal wel aan gisteren gelegen hebben(hoop ik)
Ik ben ook benieuwdquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:20 schreef TheClown1 het volgende:
nu moet ik ff nieuwsgierig aagje spelen.....
DevilDriver is altijd terechtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:21 schreef Cryothic het volgende:
Dit... dit is zo lekker... heerlijk gewoon
Ja, al staat t me vaak tegen dat Dezz zo'n klootzak is... maar goed... dat hoor je op de cd nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
DevilDriver is altijd terecht
Als je niks kunt doen en het is duidelijk dat dat de rest van de dag aanhoudt, waarom moet je blijven dan?quote:
Meer energie verbruiken dan er binnenkomt?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:31 schreef Vinniiee het volgende:
Hoe kan mijn telefoon nu leger raken als de opladen eraan zit?
Weet ik veel. Ik moet nu wat anders doen dat nog kutter is dan mijn werkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als je niks kunt doen en het is duidelijk dat dat de rest van de dag aanhoudt, waarom moet je blijven dan?
Ja hoe kan datquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Meer energie verbruiken dan er binnenkomt?
Rotte kabel? Stopcontact naar de klote? Stekker niet goed in de telefoon?quote:
Ander stopcontact gedaan en vannacht deed ie het gewoon goed.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Rotte kabel? Stopcontact naar de klote? Stekker niet goed in de telefoon?
Wifi, GPS, MP3Speler tegelijk aan?
Rotte accu?
ouch hoe krijg je dat voor elkaar? ik kan echt niet in slaap vallen met al die geluidenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:37 schreef Fera het volgende:
Wel lief dat iemand je even wakker maakt als je in de trein hebt liggen pitten.![]()
Ik vind de trein nog best stil eigenlijk, vooral een Intercity. Maar ik slaap heel makkelijk in rijdende voertuigen. Eigenlijk zelfs onvrijwillig, ik heb er ooit n topic over gemaakt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:39 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ouch hoe krijg je dat voor elkaar? ik kan echt niet in slaap vallen met al die geluiden
ik moet echt liggen om in slaap te komen. lukt anders echt niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind de trein nog best stil eigenlijk, vooral een Intercity. Maar ik slaap heel makkelijk in rijdende voertuigen. Eigenlijk zelfs onvrijwillig, ik heb er ooit n topic over gemaakt.Ik was bij lange na niet de enige.
Dat is mij dus een aantal keer overkomen. Zo moe na een hele week intensief werken voor de baas, dat ik in de trein gewoon neercrash en in slaap val. Nu heb ik standaart een papiertje bij me, en daar schrijf ik dan op "maak me wakker in ....... " werkt idere keer weerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:37 schreef Fera het volgende:
Wel lief dat iemand je even wakker maakt als je in de trein hebt liggen pitten.![]()
Dat ze je beroven?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan echt niet slapen in de trein. Veel te paranoia voor.
Oordopjes in, ogen dicht, paar seconden nergens over na denken, en dan dood neervallenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:39 schreef TheClown1 het volgende:
ouch hoe krijg je dat voor elkaar? ik kan echt niet in slaap vallen met al die geluiden
Het stomme is, ik val gewoon in slaap, hoe wakker ik ook ben en hoe goed mijn nacht daarvoor ook was. Dan ga ik zitten studeren en dan vallen de oogjes na een paar bladzijde al half dicht.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:41 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dat is mij dus een aantal keer overkomen. Zo moe na een hele week intensief werken voor de baas, dat ik in de trein gewoon neercrash en in slaap val. Nu heb ik standaart een papiertje bij me, en daar schrijf ik dan op "maak me wakker in ....... " werkt idere keer weer
Afhankelijk van wat je aan het doen bent, en hoe lang je iets aan het doen bent, kan iets dermate saai zijn dat je vanzelf je ogen dicht doet. Of je nu zit, ligt of staat, true story!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:41 schreef TheClown1 het volgende:
ik moet echt liggen om in slaap te komen. lukt anders echt niet.
Komt dat dan niet ook doordat de studie zo saai is? Of mischien omdat het een gewoonte ding geworden is?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:43 schreef Fera het volgende:
Het stomme is, ik val gewoon in slaap, hoe wakker ik ook ben en hoe goed mijn nacht daarvoor ook was. Dan ga ik zitten studeren en dan vallen de oogjes na een paar bladzijde al half dicht.Het gebeurt in de trein, in de auto en vaak ook in de bus, ondanks mijn wagenziekte.
Gek genoeg ben ik nooit bang dat ze iets van me jatten. Ik slaap namelijk heel licht en vaak stop ik mijn arm door het hengsel van mijn tas/rugzak. Ik voel het gelijk als ze er aan zitten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
En dat ik mijn halte mis.
Nee, het maakt niet uit. Het komt door het rijdende voortuig.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:44 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Komt dat dan niet ook doordat de studie zo saai is? Of mischien omdat het een gewoonte ding geworden is?
Keer bijna gehad van Utrecht naar Apeldoorn. Moest overstappen in Amersfoort en schrok wakker en ik keek naar buiten. Ik herkende het station niet en zag natuurlijk nergens naamplaatsbordje. Ik naar buiten, godver daar staat mijn treinquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
En dat ik mijn halte mis.
Maar was je dan uiteindelijk? Ik volg het niet helemaal.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Keer bijna gehad van Utrecht naar Apeldoorn. Moest overstappen in Amersfoort en schrok wakker en ik keek naar buiten. Ik herkende het station niet en zag natuurlijk nergens naamplaatsbordje. Ik naar buiten, godver daar staat mijn treinEn gezien je daar maar 2 minuten hebt als een gek lopen rennen
![]()
Maar dat was hopelijk niet de reden dat het nou je ex is toch? Anders was hij wel heel kortzichtigquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:45 schreef Fera het volgende:
Nee, het maakt niet uit. Het komt door het rijdende voortuig.Het gebeurde ook vaak bij ex in de auto. Dat vond hij niet leuk, dus dan vocht ik er vaak tegen. Was altijd wel moeilijk.
Ik denk in Amersfoort, want daar moest hij overstappenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:47 schreef Fera het volgende:
Maar was je dan uiteindelijk? Ik volg het niet helemaal.
Whut, nee joh. Hij raakte wel eens geïrriteerd, maar het was geen issue verder.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:47 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Maar dat was hopelijk niet de reden dat het nou je ex is toch? Anders was hij wel heel kortzichtig
Ik was even in de war omdat hij de plek niet kende.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:48 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik denk in Amersfoort, want daar moest hij overstappen
Ik stond dus al in Amersfoort stil waar ik moest overstappen. En daar heb je 2 minuten en dan is het soms een karwei om het te halenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar was je dan uiteindelijk? Ik volg het niet helemaal.
Duidelijk verhaalquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:48 schreef Fera het volgende:
Whut, nee joh. Hij raakte wel eens geïrriteerd, maar het was geen issue verder.
Had ik laatst ook in Utrecht. De trein vanuit Leiden en die naar Heerlen/Maastricht (dus ook DB) sluiten bijna exact op elkaar aan. Gelukkig liggen de perrons niet ver uit elkaar, want het was al moeilijk rennen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik stond dus al in Amersfoort stil waar ik moest overstappen. En daar heb je 2 minuten en dan is het soms een karwei om het te halen
Maar! Ik had het gehaald
Fastes Vinniiee on the planet yo !quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
Ik stond dus al in Amersfoort stil waar ik moest overstappen. En daar heb je 2 minuten en dan is het soms een karwei om het te halen
Maar! Ik had het gehaald
Regulier pak ik een aansluiting met slechts 2 minuten overstaptijd. Maar heel soms is die aansluiting vertraagt en denk ik "goddank, snel een broodje halen"quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:50 schreef Fera het volgende:
Had ik laatst ook in Utrecht. De trein vanuit Leiden en die naar Heerlen/Maastricht (dus ook DB) sluiten bijna exact op elkaar aan. Gelukkig liggen de perrons niet ver uit elkaar, want het was al moeilijk rennen.
Waarom was het moeilijk rennen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Had ik laatst ook in Utrecht. De trein vanuit Leiden en die naar Heerlen/Maastricht (dus ook DB) sluiten bijna exact op elkaar aan. Gelukkig liggen de perrons niet ver uit elkaar, want het was al moeilijk rennen.
Hoop spullen, jwz.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom was het moeilijk rennen?
Dit.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:51 schreef Fera het volgende:
Ik voel me wel altijd een baas als ik zo'n sprint maak en de daarmee de trein haal.Maar daarna ben ik ook kapot.
Omdat Utrecht één van de, zoniet het drukste station van Nederland is en er echt niemand voor je opzij gaatquote:
Ik vind het altijd wel sneu. Soms wil die persoon wel aanmoedigen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit.
Al moet ik stiekem ook altijd hard lachen als iemand het niet haalt terwijl ik weet hoe vervelend dat is.
Wat ben je toch een bitch.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit.
Al moet ik stiekem ook altijd hard lachen als iemand het niet haalt terwijl ik weet hoe vervelend dat is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Owja, dat was lastig rennen.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik hoefde niet via de stationshal gelukkig.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:53 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Omdat Utrecht één van de, zoniet het drukste station van Nederland is en er echt niemand voor je opzij gaat
Hilarisch ja.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:52 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ben je toch een bitch.Maar niet onmogelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Owja, dat was lastig rennen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Je zou ook weddenschapjes kunnen plaatsen. Haalt die persoon het wel of niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel sneu. Soms wil die persoon wel aanmoedigen.
Ik herkende het niet omdat het helemaal aan het eind van het perron was en ik zat achterstevorenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was even in de war omdat hij de plek niet kende.
Vind het altijd rot als ik zo hard sprint, m'n trein haal, en daarna de rest van m'n energie niet kwijt kan...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:51 schreef Fera het volgende:
Ik voel me wel altijd een baas als ik zo'n sprint maak en de daarmee de trein haal.Maar daarna ben ik ook kapot.
Vind het altijd het mooiste als het fluitje is geblazen, de deuren zijn gesloten, en de trein al aan het rijden begint, en dat ze dan nog op die knop staan te rammen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je zou ook weddenschapjes kunnen plaatsen. Haalt die persoon het wel of niet.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je zou ook weddenschapjes kunnen plaatsen. Haalt die persoon het wel of niet.
Ik ben dan wel even op eigenlijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:54 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Vind het altijd rot als ik zo hard sprint, m'n trein haal, en daarna de rest van m'n energie niet kwijt kan...
Hehe ja das best kut. Dit was aan de andere kant van het perron, maar de trein naar Groningen/Leeuwarden is altijd gigantisch lang en dan naar Enschede soms maar 3 of 6 wagonsquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Oud oma'tje dat niet doorheeft dat we bijna plaats bestemming aankomen... Zij opstaan en langzaam naar buiten lopen, ik er geïriteerd achteraan lopen, niet er voorbij kunnen komen. Mensen stappen in, blokeren de weg, er nogsteeds niet door kunnen komen. Trein rijdt weg, ik mis mijn haltequote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:53 schreef Fera het volgende:
Ik vind het altijd wel sneu. Soms wil die persoon wel aanmoedigen.
Ik ooit met mn tas.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens meegemaakt, in Oss, dat iemand net de trein insprong toen de deuren dichtgingen, bleef hij met z'n drinkflesje vastzitten. De hele weg zo gezeten tot het volgende station.
Ik had het laatst één keer. Ik kwam net van de trap af, had geen fluitje gehoord maar de trein zag er dicht uit. Toch even proberen voor de zekerheid. Je zal stom kijken als het iemand anders wel lukt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind het altijd het mooiste als het fluitje is geblazen, de deuren zijn gesloten, en de trein al aan het rijden begint, en dat ze dan nog op die knop staan te rammen.
Ben je nou echt zo dom?
Haha ja precies ditquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit.
Dat snap ik nou ook niet neequote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind het altijd het mooiste als het fluitje is geblazen, de deuren zijn gesloten, en de trein al aan het rijden begint, en dat ze dan nog op die knop staan te rammen.
Ben je nou echt zo dom?
Jups ik weet, gisteren stond ik in Den Bosch... 55 kilo verdeeld over 1 koffer, 1 rugtas, en 1 handtas. En die koffer had geen wieltjesquote:
Idd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat snap ik nou ook niet neeTerwijl de meeste mensen het toch altijd proberen. Ze geloven waarschijnlijk niet dat echt, ja echt, die trein gemist hebben.
Helden idd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ooit met mn tas.
Zat met alles binnen behalve mijn tas, en kon geen kant op.
Stonden 2 enorme negers even te lachen, en toen braken ze die deur half voor me open.
Bazen.
Ach guttie.quote:
Dat lijkt mij erg onaangenaam.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens meegemaakt, in Oss, dat iemand net de trein insprong toen de deuren dichtgingen, bleef hij met z'n drinkflesje vastzitten. De hele weg zo gezeten tot het volgende station.
Of met man en macht een deur openhouden zodat de twee collega's die achter jou aan rende ook nog naar binnen kunnen komen. Zo'n deur is sterk johquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:55 schreef Fera het volgende:
Het was wel grappig. Die trein was altijd stampvol, dus staan moest je toch wel.quote:
Woah, idd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:58 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Of met man en macht een deur openhouden zodat de twee collega's die achter jou aan rende ook nog naar binnen kunnen komen. Zo'n deur is sterk joh
Ik ben geen hardloper ... sowieso geen sprinter.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:59 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Mhua, ik schud alles tot de 5 km zo uit m'n mouw, daarna ga ik pas zweten
Hoop doet leven zeggen ze danquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:57 schreef Flippiee het volgende:
Dat snap ik nou ook niet neeTerwijl de meeste mensen het toch altijd proberen. Ze geloven waarschijnlijk niet dat echt, ja echt, die trein gemist hebben.
En nu heb je er al meer dan gisteren?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:00 schreef Fera het volgende:
Ik had het voornemen om vandaag minder te posten toen ik de stats van gisteren zag.
Sprintenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben geen hardloper ... sowieso geen sprinter.
Hoeveel posts had je?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:00 schreef Fera het volgende:
Ik had het voornemen om vandaag minder te posten toen ik de stats van gisteren zag.
Nog niet, maar ben aardig op weg geloof ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En nu heb je er al meer dan gisteren?
Je had meer dan ikquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:00 schreef Fera het volgende:
321 geloof ik, ik stond op 1.quote:
Wat waren de stats van gisteren dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:00 schreef Fera het volgende:
Dat was wel een slap in the face, ja.quote:
Moet je even twee delen terug kijken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:01 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Wat waren de stats van gisteren dan?
Ik kan mijn werk niet doen, en ja dat doe ik tussen al mijn posts normaal door jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat zullen jouw dagen lang duren als je zo vaak op de klok kijkt
Als jij je werk niet kan doen, waarom moet je dan nog steeds komen? Hebben ze geen vervangende taken voor je?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan mijn werk niet doen, en ja dat doe ik tussen al mijn posts normaal door ja
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was wel een slap in the face, ja.![]()
Jawel, maar dat is nog kutter dan niks doenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Als jij je werk niet kan doen, waarom moet je dan nog steeds komen? Hebben ze geen vervangende taken voor je?
Kutquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Komt omdat ik vanaf mobiel post omdat die lijers het internet niet kunnen fixen. Vandaag zal je ook wel meer hebben
Thats what I was gonne say, zelfde hier trouwens. Alleen omdat ik zover van huis werk krijg ik dan altijd een plaatsvervangend onderkomen aangeboden. Zelden relaxquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:03 schreef Fera het volgende:
Als jij je werk niet kan doen, waarom moet je dan nog steeds komen? Hebben ze geen vervangende taken voor je?
Goed zo, wel je shit blijven doen. Doe ik dat ook.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is nog kutter dan niks doen. Maar toch heb ik dat vanmorgen ff gedaan
Asjeblieft schat.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, en ik heb het nodig. Niet eens voor FOK
Niet zo negatief over jezelf.quote:
Ik had drie dagen geleden de 8k gehaald, we zijn weer 1000 posts verder.quote:
O toe maar, ik heb de top 30 nog gehaaldquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:05 schreef MeneerLogica het volgende:
Asjeblieft schat.
http://www.thuisserver.ne(...)-2012&c_reeks=SEX+SC
Meh dat was ander werk dan wat ik normaal doe. 46 kabeltjes knippen, 96 keer strippen, 96 hulsjes eraan doen, en later moest ik nog 23 kabeltjes overnieuwdoen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed zo, wel je shit blijven doen. Doe ik dat ook.
Bedank me is, ben door weer en wind voor je gegaan net.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh dat was ander werk dan wat ik normaal doe. 46 kabeltjes knippen, 96 keer strippen, 96 hulsjes eraan doen, en later moest ik nog 23 kabeltjes overnieuwdoen.
96 keer strippen? Blijf dan gewoon naakt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh dat was ander werk dan wat ik normaal doe. 46 kabeltjes knippen, 96 keer strippen, 96 hulsjes eraan doen, en later moest ik nog 23 kabeltjes overnieuwdoen.
Auto gekocht?quote:
Jah, naakte mannen...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:07 schreef Fera het volgende:
96 keer strippen? Blijf dan gewoon naakt.
Misschien stiekem wel, in je onderbewuste.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah, naakte mannen...ownee wacht, dat was niet mijn ding...
Keuken + aannemerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het maar zo'n feest.quote:
Jezus.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had drie dagen geleden de 8k gehaald, we zijn weer 1000 posts verder.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet klagen.ik denk dat ik op bijna 60k zit
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:09 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Keuken + aannemerAls je je maar goed erin thuis voelt prinsesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nah..echt niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:09 schreef Fera het volgende:
Misschien stiekem wel, in je onderbewuste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:10 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nah..echt niet.Niemand weet wat er in zijn onderbewuste zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht maar totdat ik een date heb, die zal ik eens als princesje verwennenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:10 schreef MeneerLogica het volgende:
Als je je maar goed erin thuis voelt prinses
[..]
Keuken + aannemerPics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dankje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:07 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Bedank me is, ben door weer en wind voor je gegaan net.
Ik studeer, slaap, zie vrienden en werk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
[..]
Jezus.
[..]
Ik dacht dat je een leven had?
Zou jij wel willen hequote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:07 schreef Fera het volgende:
[..]
96 keer strippen? Blijf dan gewoon naakt.
Je lijkt echt bizar erg op miley cyrus trouwens.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik studeer, slaap, zie vrienden en werk.En eet, kijk tv etc etc
[..]
Keuken + aannemerJe bent toch een vent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar keukens.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik zie het al. Je gaat niet naar genoeg meetings.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik studeer, slaap, zie vrienden en werk.En eet, kijk tv etc etc
Ja, ik heb issues.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
[..]
Jezus.
[..]
Ik dacht dat je een leven had?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:10 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nah..echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Hehehe.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie het al. Je gaat niet naar genoeg meetings.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |