Bami met kip en pindasaus.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
zin in bami gekregen door dit topic
hoe leg je de connectie met bami?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
zin in bami gekregen door dit topic
met mijn random gedachtes kan datquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:44 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
hoe leg je de connectie met bami?
ik wil foe yong hai :$quote:
Zoiets?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:50 schreef Tamashii het volgende:
Lieve KT, zou jij de bovenste datum uit de OP willen halen?
Daarom zou ik daar nooit kunnen werken, ik zou of pislink worden of gaan zitten huilen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:45 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm..
Wat ik zielig vind voor telefoon juffies...
Zij krijgen al die boze mensen aan de lijn terwijl zij eigenlijk niks fout doen, ze helpen alleen.
Ik zou rustig meekankeren op het bedrijfquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom zou ik daar nooit kunnen werken, ik zou of pislink worden of gaan zitten huilen.
of beide.. snikkend en dreigend zou ik de mensen te woord staan :$quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom zou ik daar nooit kunnen werken, ik zou of pislink worden of gaan zitten huilen.
haha vraag me af of jullie mijn werk zouden kunnen doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou rustig meekankeren op het bedrijf
Ook dat ja, maar je hebt ook onredelijke klanten of klanten die heel persoonlijk worden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou rustig meekankeren op het bedrijf
Jij zit in een situatie waarin je geen reet weet eigenlijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:56 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
haha vraag me af of jullie mijn werk zouden kunnen doen.
Neuh, kan niet echt, ze kennen je niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook dat ja, maar je hebt ook onredelijke klanten of klanten die heel persoonlijk worden.
mij gedwongen laten opnemen :$quote:
Te ver reizen...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mij gedwongen laten opnemen :$
niks voor me over ook eh.. tssssssk :Squote:
Zal ik straks ff langskomenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niks voor me over ook eh.. tssssssk :S
Vastbinden en dan een camera op je richten?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mij gedwongen laten opnemen :$
dan moet je naar m'n werk komenquote:
geen camera.. wel een dwangbuis :$quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:07 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Vastbinden en dan een camera op je richten?
Hmm, is je werk wel eerder klaarquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dan moet je naar m'n werk komen![]()
[..]
geen camera.. wel een dwangbuis :$
Die heb ik wel!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
geen camera.. wel een dwangbuis :$
dat wel ja.. dat is wel chillquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, is je werk wel eerder klaar
heb jij een dwangbuis? waaromquote:
Van hoe tot hoe laat moet je werken danquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat wel ja.. dat is wel chill
Omdat het soms leuk kan zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
heb jij een dwangbuis? waarom
vandaag niet zo lang.. rond 3 uur weg denk ik, rond 8 uur thuisquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van hoe tot hoe laat moet je werken dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |