SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vier laatste haaksels uit het vorige topic:![]()
Ja is blijkbaar een zomerkleurquote:B.ertha: Is gele saskia zo moeilijk te vinden dan?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:26 schreef Angelof9 het volgende:
Een roze zebra met zilveren manen? Dan word het een soort My Little Pony!
Ooh die is leuk!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:13 schreef CREADO het volgende:
Beloofde foto:
Inmiddels afgeknuffeld door mijn zoontje, maar hier heb ik ook vilt op gebruikt
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:52 schreef x__duck het volgende:
Helaas, ik heb mijn rug geblesseerd door teveel haken... Echt niet tof!!
Nu maar op zoek naar een andere hobby...
Huh? Wat rot joh!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:52 schreef x__duck het volgende:
Helaas, ik heb mijn rug geblesseerd door teveel haken... Echt niet tof!!
Nu maar op zoek naar een andere hobby...
Ik heb hier nog een bol gele saskia liggen...?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:19 schreef CREADO het volgende:
zal eens kijken bij de wibra. ik zoek nog steeds gele saskia
edit...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:06 schreef x__duck het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een bol gele saskia liggen...?
Eh, ik denk dat ik niet mijn schouders omhoog moet trekken, de dokter kon niet vertellen dat het alleen door haken kwam, ze wist wel dat het er nu niet zo goed uitziet. (Maar inderdaad mijn houding dus.)
ik wil morgen wel ff bij mijn wibra kijken?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:02 schreef CREADO het volgende:
Is er toevallig gele saskia wol in de regio zoetermeer? Of wonen jullie ergens in het land.
hogehakken aantrekkenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:19 schreef Mirjam het volgende:
fuckerdefuck. Kennelijk verkeerd gemeten, de poncho die ik aan het haken was blijkt veeeel te lang, hij komt tot aan m'n enkelsZitten al 12 bollen wol in, uithalen is geen optie dus. Wat nu
quote:
aantrekken, film in de dvd speler, kaarsjes aan, kop thee of wijntjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]Nee het is echt geen gezicht. Jammer, want het is een leuk model. Maar dit lijkt wel een omgehangen tapijt.
Hij is nog niet eens af, te smal om lekker aan te trekken. Hoe kon ik die fout maken zegquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:28 schreef Dottey het volgende:
[..]
aantrekken, film in de dvd speler, kaarsjes aan, kop thee of wijntje
en heerlijk op de bank WARM chillen van de herfst en winter
Waarom is uithalen geen optie? Omdat je er al zoveel tijd in hebt gestoken of omdat je het garen niet opnieuw kunt gebruiken om een bepaalde reden?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:19 schreef Mirjam het volgende:
fuckerdefuck. Kennelijk verkeerd gemeten, de poncho die ik aan het haken was blijkt veeeel te lang, hij komt tot aan m'n enkelsZitten al 12 bollen wol in, uithalen is geen optie dus. Wat nu
de bollen zijn allemaal aan elkaar geknoopt. maar misschien moet ik dat maar gaan doen en de knoopjes ontwarren. of niet en weer opnieuw beginnen met wat meer aandacht voor de maat.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom is uithalen geen optie? Omdat je er al zoveel tijd in hebt gestoken of omdat je het garen niet opnieuw kunt gebruiken om een bepaalde reden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |