Ja logisch. Dat huis staat wel naast dat krot,als ik het goed zie? Vind je dat niet erg?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die vond ik juist wel grappig. Niet praktisch, wel leuk.
Maar ben allang blij dat ik er 1 heb gevonden met de badkamer boven en een wc beneden.
Neuh. Hij staat ook in de schaduw van de Alphatoren.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja logisch. Dat huis staat wel naast dat krot,als ik het goed zie? Vind je dat niet erg?
Kunnen we mooi een hennepplantage opzetten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja logisch. Dat huis staat wel naast dat krot,als ik het goed zie? Vind je dat niet erg?
Ah, oke. Ben benieuwd of het huis bevaltquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Neuh. Hij staat ook in de schaduw van de Alphatoren.
Je kan je werk ook gewoon achter het station blijven doen Krea.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:19 schreef Kreator het volgende:
Op de zolder zit nog een extra kamertje. Dat is xoberso wel een mooie kamer om wat bij te verdienen en de verbouwingen te betalen.
Hoe moet ik dit lezenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:19 schreef Kreator het volgende:
Op de zolder zit nog een extra kamertje. Dat is xoberso wel een mooie kamer om wat bij te verdienen en de verbouwingen te betalen.
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:21 schreef Samzz het volgende:
Hoe moet ik dit lezen? Je gaat een bordeel beginnen
?
Ik zou er een SM-zolder van makenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:27 schreef Kreator het volgende:
Het ging over wiet..
Kan pas volgende week omdat ik na werktijd wil en dat wil iedereen.
#Nijverdal unite, 'cause we're movin' right out of Babylon...#quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je kan je werk ook gewoon achter het station blijven doen Krea.
Blegh, die airco kan het dak opquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:33 schreef Kreator het volgende:
Nee, alleen doordeweeks. En idd baggerweer. De mannen hier kunnen het dak niet op om de airco af te monteren.
#Ya man. Into Zion!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
#Nijverdal unite, 'cause we're movin' right out of Babylon...#
Succesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zometeen weer naar Terneuzen voor ergotherapie
Oldschoolquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:23 schreef 100% Tukker het volgende:
* 100% Tukker is Hyperterminal expert...
[ afbeelding ]
Als ik die monitor bij Applicatiebeheer zie, is het sowieso nog 1993. Wat een bak..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Communicatie via seriële poort.Wij doen het hier nog.
Ik zal de stad opdoekenquote:
Kan soms nog wel eens makkelijk zijn om spul te programmeren.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Communicatie via seriële poort.Wij doen het hier nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |