iddquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:27 schreef Kreator het volgende:
Idd. Wij hadden vroeger een jaren 60 model thuis staan, moesten kwartjes in. Helemaal analoog. Zo zonde dat die weg moest.
Is dat het? vroeg het me al af.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:37 schreef Kreator het volgende:
Er staat ook nog een jukebox in de woonkamert.
Ik gok een extra vriezer/koelkast dingachtig iets. Want in de keuken zit zo'n inbouw natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:54 schreef 100% Tukker het volgende:
De koelkast staat in de bergruimte?
Dit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik gok een extra vriezer/koelkast dingachtig iets. Want in de keuken zit zo'n inbouw natuurlijk.
Zul je altijd zien dat er volgend jaar wat misgaat en je 720 (quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:02 schreef 100% Tukker het volgende:
Zo ook maar even een nieuwe zorgverzekering checken. ¤720,- eigen risico. Dat scheelt een bom duiten.
Ik zou die gok niet wagenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zul je altijd zien dat er volgend jaar wat misgaat en je 720 () extra moet dokken.
In het ergste geval moet ik dan ¤212,- bijlappen, volgens calc.exe. Maar ik verwacht dat ik wederom ongeschonden het jaar doorkom.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zul je altijd zien dat er volgend jaar wat misgaat en je 720 () extra moet dokken.
Whehequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vorige pagina denk ik.
[ afbeelding ]
Lekker muziekje wel! rainymood.com er bij aan en je hebt zo'n heerlijk herfst/openhaard/chill gevoel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zat te kijken op m'n werklaptop in de prullenbak. Scheen ik de muziekmap van m'n telefoon weggegooid te hebben en stond ze gewoon daar![]()
Kari Bremnes![]()
Die vond ik juist wel grappig. Niet praktisch, wel leuk.quote:
Ja jij doet het opeens niet en dan moet iemand anders het doenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zeur toch niet zozo.Die trap is hartstikke leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |