quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eigenlijk houdt ze van je, maar omdat ze met haar gevoelens in de knoop zit uit ze zich op de verkeerde manier.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:52 schreef Samzz het volgende:
Cupcake laat zich niet dissen. Daar is het kereltje veel te stoer voor
.
In Servië hebben ze goed vleesch.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:55 schreef Redbaron het volgende:
Zo maar eens een Schnitzeltje halen.. of ander vleesch
In Duitsland ook..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
In Servië hebben ze goed vleesch.
ohquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
's ochtends niet zo dacht ik de laatste tijd....
Zo hoort datquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
oh
ondanks dat het pokke vroeg is maak ik er het beste van
Zeker, mooi beetje anknooienquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:06 schreef Redbaron het volgende:
![]()
[..]
Zo hoort dat
Nog steeds in Apeldoorn dus..
met deze man is het primaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoe is het hier met de vrouwen en mannen?
Mooi manquote:
Joa gaat mooi. Morgenavond personeelsuitje. BBQ en moonlightgolf. En natuurlijk paar drinken. Hebt ik wel zin in.quote:
klinkt goedquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Joa gaat mooi. Morgenavond personeelsuitje. BBQ en moonlightgolf. En natuurlijk paar drinken. Hebt ik wel zin in.
Joa idd.quote:
Hopen dat het gesmeerd gaat.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:04 schreef rulerofdeath het volgende:
zoo, nu maar weer eens brood smeren
vast welquote:
Kijk hier eens?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:18 schreef Cue_ het volgende:
Ik luisterde vorig jaar veel naar Carla Bruni en wat andere artiesten in zo'n stijl.. maar weet niet meer wie![]()
En m'n ipod, waar het op stond, die is kapot![]()
ow en hi
Das puur carla bruni.. ik wil m'n andere artiesten terug hebbenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Kijk hier eens?
Carla Bruni - Fluisterpop en poëzie
tnxquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:34 schreef Daywalk3r het volgende:
![]()
http://www.tastekid.com/like/carla+bruni/music
Heb je al op je laptop gekeken?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:51 schreef Cue_ het volgende:
anders bedenk ik mij even dat het best nog eens op m'n laptop zou kunnen staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |