450 actually.quote:
Het valt op dat je altijd op- en/of aanmerkingen hebtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
450 actually.
Ik probeer slechts mee te denken. Volgens mij heeft Krea niet zo heel veel zin om de eerste maanden full-time de boel te (moeten) gaan verbouwen.![]()
De mijne was een brakke keet bij aankoop. Toch gekocht en er het beste van proberen te maken (en dat is redelijk gelukt). Dat was een bewuste keuze. Als ik daar van tevoren geen zin aan had, dan had ik het huis links laten liggen. Ook had ik haast om iets te vinden, iets wat Krea niet heeft. Het gaat toch om een behoorlijke smak geld dus als je niet helemaal zeker van je zaak bent, gewoon wachten...
Ach, ik ben soms ook wel een zeurzak.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het valt op dat je altijd op- en/of aanmerkingen hebt. Niet dat het erg is, maar alleen maar negatief commentaar gaat wel vervelen
. Hoe goedbedoeld het ook is.
Epischquote:In het aquariumwater zitten groeihormonen. Op het moment dat je het water niet ververst, wordt het aantal groeihormonen zo groot dat de vis stopt met groeien, omdat er geen ruimte is, totdat je een deel water ververst en er weer ruimte is voor die groeihormonen om uit te breiden, dan groeien de vissen ook weer. (Dit heb ik mij jaren geleden laten vertellen door een zeer ervaren aquariaan, dus of dit echt zo is weet ik niet 100%. Het verklaart wel dat in een redelijk korte tijd na het verversen de vissen ineens weer gaan groeien...)
Toevallig van 100%quote:
Daar passen wel wat kleine meisjes in.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:00 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Een kleine zeurzak is voor mij gewoon niet goed genoeg. Ik moet er minimaal 450kg in kwijt kunnen, maar dankzij de gemeente Enschede kan dat nu. Het is geweldig!
Je moet ook gewoon een normale naam nemen. Sowieso, wat moet jij op een paardenforum, behalve rellenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ga ook geen poging meer doen om me te registreren.
Ze zoeken het daar maar lekker uit.
Ja, rellen dus.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon een normale naam nemen. Sowieso, wat moet jij op een paardenforum, behalve rellen?
quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ga ook geen poging meer doen om me te registreren.
Ze zoeken het daar maar lekker uit.
Ja opBokken!quote:
Eigenlijk houdt ze van je, maar omdat ze met haar gevoelens in de knoop zit uit ze zich op de verkeerde manier.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:54 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik weet niet waarom Samzz mij vandaag zo haat.
Dat snijdt hout, Dr. J.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eigenlijk houdt ze van je, maar omdat ze met haar gevoelens in de knoop zit uit ze zich op de verkeerde manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |