En dan dacht ik dat Safari al erg was met memleaksquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:20 schreef no1uknow het volgende:
Chrome WTF
[ afbeelding ]
Ongeveer 1.5 GB
Retina > AMOLEDquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:17 schreef J.Appleseed het volgende:
Hmm, net even met de iPhone 5 van een vriend van m'n broer mogen spelen.
Wat is dat ding lang, zeg, jezus! Wel erg snel
Het scherm is niet echt helderder / scherper / beter dan dat van mijn Galaxy Note, maar die laatste is dan ook AMOLED.
Over het algemeen toch wel een leuke evolutie van de 4S i.m.o.
Wat me overigens wel nog opviel dat er qua dikte wel echt een merkbaar verschil is t.o.v. de 4(S). Hij doet nu alleen een beetje fragiel aan.
Je beseft toch wel dat retina enkel staat voor een hoge ppi? Heeft niks met schermkwaliteit te maken.quote:
Ja klopt, maar het is een heel ander paneel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:08 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Je beseft toch wel dat retina enkel staat voor een hoge ppi? Heeft niks met schermkwaliteit te maken.
AMOLED daarentegen wel. En bovendien komt het scherm van mijn Note wat ppi betreft aardig in de buurt van retina aangezien het dezelfde resolutie van de MacBook heeft (1280x800).
Ik wilde zeggen dat het scherm niet echt helderder / scherper / beter was dan dat van de 4S, sorry. Ik heb de zinsconstructie een beetje verneukt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:15 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Ja klopt, maar het is een heel ander paneel.
E zegt zelf wel dat hij niet heel veel beter was, dus jij vindt dat hij beter is?
Ht scherm van de note is mooier, maar de pixeldichtheid van de iphone is beter.
Klopt, ik snap het verband retina-AMOLED van AppleOcean ook niet. AMOLED houdt in dat er een betere kleurweergave is terwijl retina aangeeft dat het scherm een hoge ppi heeft en dus scherper is dan een normaal beeldscherm.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:18 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Pixeldichtheid heeft niets met amoled te maken.
Dat is de wondere wereld van Windows. Niet direct 10.4.11 (bij wijze van spreken) kunnen installeren maar fijn alle updates en Service Packs aflopen. Geweldig, toch?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Windows 7 clean install, eerste wat ik tegenkom is 130 updates/fixes/patches. DaFuQ...
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:19 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat het scherm niet echt helderder / scherper / beter was dan dat van de 4S, sorry. Ik heb de zinsconstructie een beetje verneukt.
Ik ben van mening dat het scherm van de Note toch wel een stuk beter is, wat dat betreft.
Ik zie het al.quote:
Vind ik ook, kan niet lang genoeg duren.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:24 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dat is de wondere wereld van Windows. Niet direct 10.4.11 (bij wijze van spreken) kunnen installeren maar fijn alle updates en Service Packs aflopen. Geweldig, toch?
Dat er updates uitkomen vind ik op zich niet erg. Maar dat het allemaal kleine updates zijn die vervolgens ook nog op m'n harde schijf blijven plakken ipv weg te gooien na het bijwerken of in een SP2 te gooien. Dat snap ik niet. Het is allemaal overbodige meuk die achterblijft waar je niks mee doet.. En de relatief weinige ruimte op de SSD onnodige vol propt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:24 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dat is de wondere wereld van Windows. Niet direct 10.4.11 (bij wijze van spreken) kunnen installeren maar fijn alle updates en Service Packs aflopen. Geweldig, toch?
Dat bedoel ik. Updates zijn opzich alleen maar positief want ze verbeteren (als het goed is) de stabiliteit, performance en veiligheid van het systeem.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat er updates uitkomen vind ik op zich niet erg. Maar dat het allemaal kleine updates zijn die vervolgens ook nog op m'n harde schijf blijven plakken ipv weg te gooien na het bijwerken of in een SP2 te gooien. Dat snap ik niet. Het is allemaal overbodige meuk die achterblijft waar je niks mee doet.. En de relatief weinige ruimte op de SSD onnodige vol propt.
een virusscanner is nog steeds niet nodig. Let wel op met bestanden die om je wachtwoord vragen als je ze aanklinkt. Eb verder moet je ook gewoon voor exploits in browsers enzo oppassen. Dus voorzichtig met funny websitesquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:46 schreef Knuck-les het volgende:
Paar dagen terug een macbook pro gekocht. Bevalt prima![]()
Nu vraag ik mij alleen af of het nodig is om een virusscanner te installeren, aangezien Mac OS toch over het algemeen wat minder vatbaar is voor virussen. (toch?)
Virusscanner is meuk op een mac. Niet doen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:46 schreef Knuck-les het volgende:
Paar dagen terug een macbook pro gekocht. Bevalt prima![]()
Nu vraag ik mij alleen af of het nodig is om een virusscanner te installeren, aangezien Mac OS toch over het algemeen wat minder vatbaar is voor virussen. (toch?)
Ik heb hem erop staan omdat mijn ouders anders weten dat hij veilig is. En hij staat mooi te wezen in het dockquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:37 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik gebruik toch Virusbarrier Express, gewoon voor de zekerheid.
Laat 'm wel niet zo vaak draaien. Eens in het halfjaar ofzo
Mijn serienummer (is gekoppeld aan Apple-ID tegenwoordig, geloof ik) even weghalen..quote:
Elke device heeft een eigen serial.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Mijn serienummer (is gekoppeld aan Apple-ID tegenwoordig, geloof ik) even weghalen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |