Misschien moet je gewoon eens stoppen met je topic diarree.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:43 schreef AppleOcean het volgende:
ooh ik snap hem.
NEE IK KOOP GEEN DAGBOEK.
het loont trouwens best om bij die vliegtuigjes te kijken, het geld vliegt je letterlijk om de oren
sorryquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon eens stoppen met je topic diarree.
Indien er dan ook fatsoenlijke synchronisatie met Android is... zekerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:41 schreef FredVleespet het volgende:
[..]![]()
Overigens, van mij mogen er wel meer iOS games geport worden
ios syncen met android? nee dank jequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:47 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Indien er dan ook fatsoenlijke synchronisatie met Android is... zeker
Nee, laten we dan maar twee volledig gesloten ecosystemen voor apps houdenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:49 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
ios syncen met android? nee dank je
mac syncen met iOS, oke, mac syncen met android, oke, maar ios met android is een heel ander systeemquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:50 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nee, laten we dan maar twee volledig gesloten ecosystemen voor apps houden
Het gaat hier ook over Mac en Android.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:51 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
mac syncen met iOS, oke, mac syncen met android, oke, maar ios met android is een heel ander systeem
ik dacht dat je android naar ios en andersom bedoelde. sorry ;')quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:52 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Het gaat hier ook over Mac en Android.
iOS (of Android, for that matter) games worden geport naar de Mac en ik zeg: oké, maar dan alleen als je die data ook naar Android kunt syncen. Dus niet zoals Pocket Planes.
Nee, dat bedoelde ik nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:53 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
ik dacht dat je android naar ios en andersom bedoelde. sorry ;')
Edit:quote:
Waar gaat het om?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:03 schreef TwyLight het volgende:
Meer mensen die zich hier enorm aan storen:
[ afbeelding ]
Bureablad selecteren, Finder>Weergave>Toon Weergaveopties>Sorteer op rasterquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:02 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Edit:
Ik ga het toch maar vragen
Ik wil dat op mijn bureaublad, alle pictogrammen netjes onder elkaar staan.
Als ik er nu een iets versleep dan blijft hij daar staan, en dat vind ik niet fijn en niet mooi.
Hoe zorg ik dat alles, ook na het verslepen netjes onder en naast elkaar blijft ( zoals in windows standaard is)
EDIT: godver, heb ik toch de quote knop aangeklikt![]()
Sluit bij mij gewoon aanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:11 schreef TwyLight het volgende:
Meerder dingen eigenlijk.
Dat de scrollbar altijd zichtbaar is maar vooral dat de app headers niet helemaal aansluiten aan de zijkant van het scherm maar tegen de scollbar.
Nice. Dankzij jouw post kwam ik er achter dat je dat in de instellingen aan kan passenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sluit bij mij gewoon aan
[ afbeelding ]
bij mij ook.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sluit bij mij gewoon aan
[ afbeelding ]
waarom?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pleur op man, ga buiten spelen ofzo.
bedanktquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:11 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Bureablad selecteren, Finder>Weergave>Toon Weergaveopties>Sorteer op raster
En daarna ff rechtermuisknop, Ruim op klikken
Favicon (icoontje naast de url) naar je bureaublad slepen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:20 schreef AppleOcean het volgende:
hoe maak ik een snelkoppeling van fok op mijn bureaublad?
thanxquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:28 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Favicon (icoontje naast de url) naar je bureaublad slepen.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Is dit iets voor jullie?
http://www.spitsnieuws.nl(...)an-met-kleine-piemel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |