Zonet al gedownloadquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:58 schreef AppleOcean het volgende:
voor de photosoepers en developers onder ons, LiquidColor is free for a limited time.
thanxquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:10 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik heb gisteren trouwens een enorm leuk (en verslavend) spelletje voor gevonden, Pocket Planes.
Verkrijgbaar voor zowel de Mac als iDingetjes als Androids, alleen jammer dat ik niet mijn savegame tussen mijn Mac en Android kan syncen (wat wel het geval is bij Mac en iDingetjes).
Maar desalniettemin is het een erg leuk spel
[ afbeelding ]
Tussen de Mac en iDingetjes gaat het wel, ja.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:12 schreef AppleOcean het volgende:
hij doet het al.
kan ik wel syncen met ipad en mac of ook niet?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:13 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Tussen de Mac en iDingetjes gaat het wel, ja.
battery leeg?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:20 schreef J.Appleseed het volgende:
Mijn Magic Mouse is wel enorm vervelend en traag met momenten
Ben benieuwd of dat normaal is of dat hij er binnenkort mee ophoudt.
Nee, hij's nog op 51%.quote:
Geen flauw idee, ik ben gewoon in Europa begonnen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:23 schreef AppleOcean het volgende:
wel vliegvel heb jij gekozen?
ik duitsland...
ik ook.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:23 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nee, hij's nog op 51%.
[..]
Geen flauw idee, ik ben gewoon in Europa begonnen.
Dan klik je Safari weg en besluit je het niet op FOK! te posten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:25 schreef AppleOcean het volgende:
ik irriteer me wel aan die blokje zeg
blokjes bedoel ik haha,quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:28 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Dan klik je Safari weg en besluit je het niet op FOK! te posten.
sorry, het leven is kut als autistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |