SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topicvoorwerp
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 1% gewijzigd door Ame_thyst op 10-10-2012 10:44:36 ]Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
laat me raden, vagina ?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
IK HAD ZO'N GOEDE TT
Het spel is wel leuk, maar eigenlijk alleen als je in een vast groepje speeld/t.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Het spel is wel leuk, maar eigenlijk alleen als je in een vast groepje speeld/t.
De community is niet extreem leuk, heel veel kinders.
En er gaat zo belachelijk veel geld in zitten
En kan vliegen; wat een baas is het eigenlijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
May
De enige van de drie die auto's kan repareren
Sorryquote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het opbouwen van middellange tot lange zinnen is an sich geen bijzonder zeldzame vaardigheid, aangezien je er eigenlijk alleen een vrij grote woordenschat en kennis van synoniemen en uitdrukkingen voor nodig hebt. Het lijkt misschien erg lastig en ingewikkeld als je onder tijdsdruk werkt, maar als je je geest even vrij maakt, tot rust komt (hihi) en er fatsoenlijk de tijd voor neemt zal het ineens een aanzienlijk stuk makkelijker zijn.
Een geniepige valkuil waar verschillende (voor de rest hooggewaardeerde) users van dit forum met enige regelmaat intrappen is dat ze onnodig ingewikkelde en langdradige woorden gaan gebruiken, waar simpele omschrijvingen nochtans prima volstaan voor de lezer.
Verder moet ik ff en toe huilen van het simpele volk, dat verhoudingsgewijs lange zinnen denkt te kunnen construeren door er lukraak tientallen komma’s in te proppen en te stouwen, terwijl dit toch echt onprettiger wegleest en onprofessioneel oogt vergeleken met zinnen waar bindwoorden ten opzichte van leestekens de boventoon voeren.
De groeten.
Lol ja, dat was bobber en wel hier:quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:23 schreef SosuaCafe het volgende:
Lol kalende zuupruim mschol. Wie had dat er in gezet?
Weten Berend of gogo je IP? Zo ja; DDoSquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:23 schreef bobbernaut het volgende:
Hey, ik had eerst een servertje voor 4/5 mensen, gewoon thuis gehost op mijn laptop.
Het ging prima, maar de laatste 2 weken heb ik en anderen ontzettende lag op mijn server![]()
Weet iemand waar het aan ligt?
Klopt!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Lol ja, dat was bobber en wel hier:
[Minecraft SC #129] Maurisioo Bieber!
2 weken lang? D;quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Weten Berend of gogo je IP? Zo ja; DDoS
gogo zou dat denk k niet doen, maar k vind bnerd wel zo type die dat zou doenquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Har har har, wat denk je wat mijn pc doet terwijl ik werk? Als ik niet kan gamen mag niemand dat
Ijsmeis niet genoeg voor je?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:47 schreef drumstickNL het volgende:
paas mij die pics man heb ik ook wat te kijken
Vind ik ook ja, ik speel alleen met mensen die ik ken (het liefst)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Het spel is wel leuk, maar eigenlijk alleen als je in een vast groepje speeld/t.
De community is niet extreem leuk, heel veel kinders.
En er gaat zo belachelijk veel geld in zitten
Ik weet het niet zeker, maar ze lijkt wel redelijke borsten te hebben voor een veertien- tot vijftienjarigequote:
Ijsjes die lust ik wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ijsmeis niet genoeg voor je?
Ah kijk, een echte netwerkbeheerder in spéquote:
volgens mij doet iemand dit in dit topic, noem geen namenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ah kijk, een echte netwerkbeheerder in spé
lekker computers toevoegen aan het schoolnetwerk of muizen en toetsenborden verwisselen
Ik trok wel een keer in de 3e klas een stekkertje van een muis uit de computer van een (stomme) docentquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:02 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
volgens mij doet iemand dit in dit topic, noem geen namen
Datdus dacht ik, die werkt op een schoolquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Even nadenken, dat zal mschol wel zijn?
Maar serieus, als je HBO hebt is dat zonde.
Wij gingen gewoon vol de stroomkabel eruit trekkenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:06 schreef Ame_thyst het volgende:
muizen omwisselen in computer lokaal
middelbareschool humor
dat mis ik wel
ik heb een MC server op school lolquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik was boss want ik had een USB-stickje van maar liefst acht gig met daarop de MOH:AA-, de Quake Arena en de Unreal Tournament-demo. Oh en trackmania.
Jij zit sowieso nog steeds in die fase sukkelquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:07 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Wij gingen gewoon vol de stroomkabel eruit trekken
We gingen ook een keer toetsenborden veranderen, stond er opeens KUT, PENIS, TERING etc
Die doet toch nog steeds zijn opleiding?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:07 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Datdus dacht ik, die werkt op een school
Ik herinner mij nog dat wij een keer heel veel met stekkers klooiden. We stopten er op een gegeven moment vier precies tegelijk in, viel ineens in de hele school even het licht uitquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:06 schreef Ame_thyst het volgende:
muizen omwisselen in computer lokaal
middelbareschool humor
dat mis ik wel
Iemand heeft bij ons een bel op 230 volt aangesloten ipv 12 voltquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik herinner mij nog dat wij een keer heel veel met stekkers klooiden. We stopten er op een gegeven moment vier precies tegelijk in, viel ineens in de hele school even het licht uit
Geen idee of het wel of geen toeval was (was per slot van rekening wel een enorm kleine school), maar we vonden ons wel boss
Schepje + kwastje héquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:21 schreef Ame_thyst het volgende:
wel handig met opgravingen, 2 schepjes in elke hand één
Raar dat ik daar niet aan dachtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Schepje + kwastje hé
Of natuurlijk schepje + masturberen als hij vruchtbaarheidsbeeldjes mag opgraven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee dat komt omdat ik alles wat met kleding te maken heeft doorgaans als kleren bestempel. Een kleding winkel is dan ook een klerenwinkel, dit omdat ik een hekel heb aan het kopen van kleding.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kledingmaten. De kwaliteit van WO gaat zienderogen achteruit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Net send!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:10 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik dacht ooit met een studiegenoot een soort msg proggie te hebben gevonden op de server tijdens mijn studie. Wij een beetje kloten met ascii tieten e.d. Bleek letterlijk elke computer die op het collegenetwerk aangesloten was dat in popups op het scherm te krijgen.waren ze niet zo blij mee.
Werkt alleen als je admin bent zeker? EN niet op win 7?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:21 schreef Mender het volgende:
Ga naar commandline. Type net send. lol gegarandeerd!
Werkt ook op win 7 voor zover ik weet. Maar of je admin rechten nodig hebt, geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:31 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Werkt alleen als je admin bent zeker? EN niet op win 7?
Volgensmij niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:32 schreef Mender het volgende:
[..]
Werkt ook op win 7 voor zover ik weet. Maar of je admin rechten nodig hebt, geen idee eigenlijk.
Niet op school PCquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:32 schreef Ame_thyst het volgende:
bob heeft geen admin rechten op zijn pc
[ afbeelding ]
hoax:quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:38 schreef Ame_thyst het volgende:
ik heb em wel op windows 7, prutsers hier
msg.exe werkt wel kennelijkquote:How to send Net Send message in Windows 7
In order to send Net Send messages on Windows versions that don't support Net Send command (Windows 7, Vista, ME, 95, 98) you can use third party software products. We suggest using the following programs: WinSent Messenger and Sent utility. WinSent Messenger is a messenger for LAN, compatible with net send. Sent utility is intended for sending messages from command line. For more details click the links below.
WinSent - NET SEND compatible LAN messenger
Sent - an utility to send NET SEND message from command line of Windows 7
haha hommo ga je me pakken xdquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
anabolenboi pak die nerdjes
hij draait nog in de bioscopenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Brave nog niet te downloaden
holy shit een positieve post van mscholquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:46 schreef mschol het volgende:
[..]
hij draait nog in de bioscopen
en hijs best leuk, lekker niet standaard
ksst, ga jij maar wegquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:46 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
holy shit een positieve post van mschol
even een lijstje pakken
Daar houd jij wel van he?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:46 schreef mschol het volgende:
[..]
vanaf donderdag weer engels gesproken in 070...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Alleen nederlands gesproken in 0320 en helemaal niet in 0321
KOM OP SKYPE KOM ROMEquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
MENDER LORRE MORDE KOMEN NU
quote voor het nageslachtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:46 schreef mschol het volgende:
[..]
0320 is een stuk opgespoten strandquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zelfs 0320 is beter dan 070
IK EET ALLEEN HALLAH OK.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:59 schreef drumstickNL het volgende:
misschien krijgt dat schaap van je ouders ooit nog kinderen van je
JE WEET HET NIET
dat is niet mijn schaap, jij mist er 1, maar dat wist je niet...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:59 schreef drumstickNL het volgende:
misschien krijgt dat schaap van je ouders ooit nog kinderen van je
JE WEET HET NIET
daarmee slepen ze jou naar hun kelder....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:07 schreef MineraalWater het volgende:
Hey iemand die hier een beetje verstand van gothic/metal heeft?
Ik zie best wat van die tering groten broeken op school met allemaal van die kettingen en ritsen en rotzooi erop, Waarvoor dient dat?
daar denken ze nieuwe Nederlanders mee af te schrikkenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:07 schreef MineraalWater het volgende:
Hey iemand die hier een beetje verstand van gothic/metal heeft?
Ik zie best wat van die tering groten broeken op school met allemaal van die kettingen en ritsen en rotzooi erop, Waarvoor dient dat?
Ah kleine kindjes eronder verstoppen om ze vervolgens mee te nemen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:08 schreef mschol het volgende:
[..]
daarmee slepen ze jou naar hun kelder....
schrijven? wat is dat?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:52 schreef -Datdus- het volgende:
Ik moet dus een verslag schrijven met de hand op een wit a4tje.
De eerste drie afleveringen had Abed het ook de hele tijd over Breakfast Club.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:18 schreef -Datdus- het volgende:
Ik realiseer me dus he. Community is letterlijk The breakfast club.
Jeff = the beauty
Annie = the brains
Troy = the jock
Britta = the rebel
Abed = the recluse (kluizenaar in zijn hoofd)
Pierce = Hoort er eigenlijk niet bij
Shitley = hoort er ook niet bij
Bewijsstuk 1:
Bewijsstuk 2:
http://gawker.com/5470509(...)nking--dance-montage
Ja, ik ben mijn werk voorruit aan het schuiven.
Had ik ook, het komt een beetje moeizaam opgang. De rest isquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:26 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat leek me zo'n flauwe serie. Na 10 min al afgezet. Maar scrubs kon mij ook niet boeien.
Dat lijkt mij dan weer echt een poepfilm.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Trouwens brave staat volgens mij al een 1080p bdrip van op torrentday. Ik wacht nog even op de betere versie. Meestal rond de 8-12gb
Hoop eerder dat dit seizoen wel de juiste kwaliteit nog haalt nu er zoveel schrijvers/makers weg zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:26 schreef tuut-chips het volgende:
God één liefde voor CommunityHoop dat 'ie na dit seizoen wel weer verlengd wordt. Six seasons and a movie!
ben nu de 1e afl aan het kijkenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:30 schreef MineraalWater het volgende:
Revolution![]()
Maar niemand kijkt dat hier volgensmij.
ik kijk revolution.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:30 schreef MineraalWater het volgende:
Revolution![]()
Maar niemand kijkt dat hier volgensmij.
Da's wel zo inderdaad. 19 oktober begon het nieuwe seizoen dacht ik? Heb de afgelopen twee weken seizoen 1 t/m 3 gemarathond. A Fistful of Paintballs was echt een geweldige afleveringquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:30 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hoop eerder dat dit seizoen wel de juiste kwaliteit nog haalt nu er zoveel schrijvers/makers weg zijnDaarna maak ik me wel druk over verlenging.
Annie in die aflevering.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:32 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Da's wel zo inderdaad. 19 oktober begon het nieuwe seizoen dacht ik? Heb de afgelopen twee weken seizoen 1 t/m 3 gemarathond. A Fistful of Paintballs was echt een geweldige aflevering
Ja die paintball episodes staan wel met top boven aanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:32 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Da's wel zo inderdaad. 19 oktober begon het nieuwe seizoen dacht ik? Heb de afgelopen twee weken seizoen 1 t/m 3 gemarathond. A Fistful of Paintballs was echt een geweldige aflevering
Minecraft gaat echt heel snel downhill.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:41 schreef maurisioo het volgende:
Moeten ze hiervoor echt een nieuwe block (waarschijnlijk) toevoegen
[ afbeelding ]
Wat ik eigenlijk het slechtste vind aan Minecraft zijn de biomes.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Minecraft gaat echt heel snel downhill.
Hmmm, is dat een besloten tracker?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Trouwens brave staat volgens mij al een 1080p bdrip van op torrentday. Ik wacht nog even op de betere versie. Meestal rond de 8-12gb
een 'bdrip' van de TS zeker?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Bij Eve denk ik altijd aan:quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:12 schreef drumstickNL het volgende:
'k Speel weer EVE Online broeders
Daar gaat seizoen 4 voor onbepaalde tijdquote:Cancel your plans to cancel your plans for Friday, Oct. 19: NBC has decided to delay the season 4 premiere of Community. The season 2 debut of Whitney, which is also scheduled for that Friday night, will be postponed as well. The network has not indicated new return dates for the two comedies.
Network insiders say that the delay will allow it to put more marketing muscle behind the shows, as resources have been focused on promoting new series that air elsewhere in the week. And depending on the performance of its other comedies in coming weeks, NBC could very well decide to move Community and/or Whitney to a different (and more desirable) night.
Here is NBC’s statement: “Given the success we’ve had for the past four weeks – including winning the first week of the season in A18-49 — we’ve decided to continue to concentrate our promotional strength on our new NBC shows that are scheduled Monday through Wednesday and have therefore decided to hold Community and Whitney from their previously announced premieres of October 19th. Without having to launch these comedies on Friday at this time, we can keep our promotion focused on earlier in the week — plus we will have both comedies in our back pocket if we need to make any schedule changes on those nights. When we have a better idea of viewing patterns in the next few weeks, we will announce new season premieres of Whitney and Community.”
Inderdaad, toen tom een mushroom biome had gevonde en hij plaatste daar grass. Damnn dat was de kleur hoe ik hem kendequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:03 schreef Mender het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk het slechtste vind aan Minecraft zijn de biomes.
In Minecraft kan je heel je omgeving naar je hand zetten. Waarom moeten biomes daar een uitzondering op zijn?! Sinds de komst van biomes heb je verschillende kleuren gras, wat je dus niet kunt aanpassen. Echt lelijk.
Volgens mij was dit wel een aardige versie.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Da's waar ook ja, al die FULL HD 1080P cam RIP's
quote:Robin Van Persie has failed a medical at Manchester United. He has a severely damaged back after carrying a full squad last season.
quote:Greetings!
It has come to our attention that you are trying to sell your personal Diablo III account(s).
As you may not be aware of, this conflicts with the EULA and Terms of Agreement.
If this proves to be true, your account can and will be disabled.
It will be ongoing for further investigation by Blizzard Entertainm?ent 's employees.
If you wish to not get your account suspended you should immediately verify your account ownership.
You can confirm that you are the original owner of the account to this secure website with:
https://www.battle.net/account/support/password-verify.html
Login to your account, In accordance following template to verify your account.
If you ignore this mail your account can and will be closed permanently.
Once we verify your account, we will reply to your e-mail informing you that we have dropped the investigation.
Regards,
Account Administration Team
Blizzard Entertainment 2012
Wauw dat moet wel legit zijn..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Krijg ik dit binnen, dit zuigt![]()
Daar gaat mijn account voor ik het spel ooit heb mogen spelen.
[..]
Meh, in de mail is het een hotlink naar een nigeriaanse site.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:43 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Wauw dat moet wel legit zijn..
http://www.ip-adress.com/ip_tracer/www.battle.net
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Meh, in de mail is het een hotlink naar een nigeriaanse site.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ze getraceerd! Kom we sturen een knokploeg er opaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
ik zag gister een mailtje van iing.nl voorbijkomen..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik krijg hem 1x per dag per e-mailadres.
Wel leuk om te zien hoe ze telkens op de actualiteiten inspringen en in ieder geval aan hun engels werken.
Het staat leuk?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:50 schreef Timwonnacott het volgende:
Over de klacht dat MC hard achteruitging naar aanleiding van dat blok. Hier is hij, kan toch een hoop met een anvil hoor![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:12 schreef Lorrelies het volgende:
StarBucks is trouwens echt ongelofelijk en belachelijk duur. Wist dat al wel, maar ging er nooit heen. Vandaag wilden vriendinnetjes een koffie halen, en ik ging mee voor de gezelligheid. Koffie lust ik al niet zo, dus ik kijken naar een warme chocolademelk... voor de kleinste was het 4.50Welke idioot betaalt er nou bijna 5 euro voor een bekertje chocolademelk?
"Oh maar het is er allemaal zó lekker!" Nou nee, als je de prijs weet niet meer vind ik
Dus.
Inderdaadquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:19 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]de fuck
Kan je beter pakje choco poeder halen bij super en dan met melk, beter wordt het niet
met 100euro gefixedquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik was echt geschrokken, net twee kloons achter elkaar op slot gezet, kan ik fok niet meer benaderen via pc en mobiel
En jij maar elke keer zeggen dat je geen kloons hebtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik was echt geschrokken, net twee kloons achter elkaar op slot gezet, kan ik fok niet meer benaderen via pc en mobiel
Pff 1 keer gebruiktquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die waren trouwens van Plex
starbucks: de rioolkoffie van amerika..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:12 schreef Lorrelies het volgende:
StarBucks is trouwens echt ongelofelijk en belachelijk duur. Wist dat al wel, maar ging er nooit heen. Vandaag wilden vriendinnetjes een koffie halen, en ik ging mee voor de gezelligheid. Koffie lust ik al niet zo, dus ik kijken naar een warme chocolademelk... voor de kleinste was het 4.50Welke idioot betaalt er nou bijna 5 euro voor een bekertje chocolademelk?
"Oh maar het is er allemaal zó lekker!" Nou nee, als je de prijs weet niet meer vind ik
Dus.
Jij bent zo gierig he.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:12 schreef Lorrelies het volgende:
Dus.
Dat is wel t eerste waar ik aan dacht, het staat ook zo lullig als je dan de enige bent die niks heeft en er een beetje bij zitquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:36 schreef drumstickNL het volgende:
Zelfde gaat op voor als je op een terras zit en een niemand besteld nooit drinken. (maurisioo)
Jij besteld zeker een Proteine shake met extra eiwitten?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:36 schreef drumstickNL het volgende:
Zelfde gaat op voor als je op een terras zit en een niemand besteld nooit drinken. (maurisioo)
Zie mijn bovenstaande post; als een drankje op het terras 1,nogwat kost sla jij ook over?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:35 schreef Lorrelies het volgende:
Ik ben niet gierig, ik ben gewoon niet zo gek om 5 euro voor wat drinken te betalen
iddquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:39 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Zie mijn bovenstaande post; als een drankje op het terras 1,nogwat kost sla jij ook over?
@bob; maar dan bestel je toch een cola ofzo.
ik wilde een foute grap maken; maar ik ga naar huis heen dus laterrrquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:37 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Jij besteld zeker een Proteine shake met extra eiwitten?
Nee tuurlijk niet, maar had daarvoor ook al een broodje gekocht en had niet eens trek in wat drinken, ging gewoon mee met mijn vriendinnenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:39 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Zie mijn bovenstaande post; als een drankje op het terras 1,nogwat kost sla jij ook over?
@bob; maar dan bestel je toch een cola ofzo.
Abdijbierquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:37 schreef bobbernaut het volgende:
maar mau-mau is gristen dus mag geen alcohol
Ik wou net zeggen, die mensen in de kerk zuipen zig helemaal lam aan al dat wijn enzo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Abdijbier
Kloosterbier
Kerkjenever
Abdijbittertjes
nog meer Abdijbier
flikker
en daarom wordt er dus godsdienst gegeven op scholenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:37 schreef bobbernaut het volgende:
maar mau-mau is gristen dus mag geen alcohol
Scheinheiligquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het hardste drinken de gereformeerden. Ben er vrij regelmatig in die dorpen, vrijdag- en zaterdagavond gaan alle jongeren van het dorp daar naar de soos in de kerk (!) en drinken ze kats hard in voor ze naar de kroeg/het café gaan.
Dat was altijd kut.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:42 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
en daarom wordt er dus godsdienst gegeven op scholen
Echt?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:44 schreef drumstickNL het volgende:
in de disco waar maurisioo komt steken ze mekaar ook regelmatig neer #truestory
Ik ben zo iemand die dan per ongeluk heel hard BUUUULLLSHIIITTT zegtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:44 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dat was altijd kut.
Ik had op een gegeven moment een docent die zo erg overtuigd was van zijn geloof, dat hij het een belediging vond toen ik zei dat ik geloof nergens op vond slaan en dat ik dus ook niet geloofde. Elke les was het een strijd tussen hem en mij omdat ik het nooit eens was met wat hij zeiHet leek wel meer alsof we in de kerk zaten dan dat we godsdienst hadden overigens, want hij had het echt alleen maar over Jezus en God en dat het o zo goed was en bla bla bla.
quote:
Ik werd elke les altijd zo boos, maar hij ook op mijquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:45 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die dan per ongeluk heel hard BUUUULLLSHIIITTT zegt
Ik zou dan ook sws dat uur afwezig zijn, tussenuuuur heujquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:46 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik werd elke les altijd zo boos, maar hij ook op mijEn er was maar één jongen die nog erger was dan ik en er nog erger tegenin ging
Ik zat er om wat te leren, niet om uitgescholden te worden omdat ik niet geloofde en daar voor uit kwam, of om overgehaald worden om in God te gaan geloven en de Bijbel na te streven en zoTe erg.
Nieuwe hype wssquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:52 schreef MineraalWater het volgende:
Zeg waarom gaat iedereen voortaan on-stage kotsen?
Lady gaga heeft het nu ook opeens gedaan
Oh, dat slaat dan ook weer nergens opquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Andere kant van de medaille trouwens; werd een poos geleden in het dorp door flyerende atheisten aangesproken
Rot toch op, debieltjes. Ga je moeder lastig vallen ofzo, je bent net zo idioot bezig als die Jehova'sMaar zij claimen niet namens alles wat wijs en redelijk is te spreken
Agnosten
Bijna, dat zijn die mensen die de rede laten zegevieren en geen concrete uitspraken doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:55 schreef Ame_thyst het volgende:
agnosten zijn toch mensen die te mietig zijn om zich atheïst te verklaren?
WANT MISSCHIEN HEB IK TOCH NIET GELIJK EN IK WIL NIET NAAR DE HEL
Ja, fuck een instituut dat je iets probeert te leren en je zo boven het niveau van uitkeringstrekker probeert te liften. Fuck hun hard zeg, hoe durven ze.quote:
Wat dacht je van alle feestdagen en vrije dagenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Alleen... religie heeft ons veel bier geschonken, vandaar dat dankbaarheid wel op zijn plaats is
edge lit. Ik wil full led.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:58 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.dell.com/nl/grote-bedrijven/p/dell-u2312h/pd
Ik heb het over kutvakken als Levo aka godsdienst. Wtf heb je daar aanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, fuck een instituut dat je iets probeert te leren en je zo boven het niveau van uitkeringstrekker probeert te liften. Fuck hun hard zeg, hoe durven ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |