Er niet zijn als iemand je nodig heeft natuurlijkquote:
En waarom zit jouw PM-box dicht?quote:
Vrouwen als CL trekken nogal wat cyberstalkers aan hè.quote:
Ik werd geroepen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vrouwen als CL trekken nogal wat cyberstalkers aan hè.
Je hebt 2 keer een persoon gesproken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:21 schreef rhubarbje het volgende:
Aaargh ik ben echt pissed off!!!!
ik heb vorige week weer een stapel mails gestuurd en ik heb natuurlijk geen reactie gekregen
mens 1: ow ja dan moet je gewoon langer wachten doei
mens 2: stuur het nog maar een keer doei
waarom kan ik niet gewoon even een persoon spreken?![]()
![]()
![]()
nee robotsecretaresses die niets door latenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:31 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je hebt 2 keer een persoon gesproken.
Hmm sterkte danquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee robotsecretaresses die niets door laten
ik dus braaf mijn mail opnieuw gestuurd krijg ik een automatisch antwoord dat die persoon pas na 25 oktober terug gaat mailen
doe maar rustig hoor, ik heb alle tijd... ik probeer jullie niet al sinds 18 september te bereiken of zo
quote:
quote:De inbox "cherrylips" is niet beschikbaar
Dan merk jij niet dat ik met een telescoop naar je staat te kijken als je de douche uit komt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus jij hebt die panfluiters onder m'n toekomstige balkon gepoot
Blijven bellen! Stalken die handel! Vraag stalkadvies aan Q!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee robotsecretaresses die niets door laten
ik dus braaf mijn mail opnieuw gestuurd krijg ik een automatisch antwoord dat die persoon pas na 25 oktober terug gaat mailen
doe maar rustig hoor, ik heb alle tijd... ik probeer jullie niet al sinds 18 september te bereiken of zo
Waarom heb jij als usernaam miss en als profiel man? Zo laat je mij veel onnodig klikken hequote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Blijven bellen! Stalken die handel! Vraag stalkadvies aan Q!
Hehequote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waarom heb jij als usernaam miss en als profiel man? Zo laat je mij veel onnodig klikken he
It's a trap!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waarom heb jij als usernaam miss en als profiel man? Zo laat je mij veel onnodig klikken he
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |