Dat wist ik niet. Maar vreemd dat ze dan aangeeft 6 maanden rust te nemen na haar optreden woensdagavond.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:32 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Ja maar die staat wel op T in the Park, en dat is een paar weekjes na Pinkpop. Dus zou wel kunnen denk ik.
Kan zijn dat T in the Park exclusief is, omdat zij er zowat naast woont.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:32 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Ja maar die staat wel op T in the Park, en dat is een paar weekjes na Pinkpop. Dus zou wel kunnen denk ik.
Het is wel echt een presentatie ja. Alsof je op school bent.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:34 schreef Breekfast het volgende:
Presentatie loopt niet echt vlekkeloos
Geen verassing.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:31 schreef searchanddestroy het volgende:
CHRISTOPHER GREEN, ANDY BURROWS, KODALINE, HANDSOME POETS, NETSKY LIVE, JIMMY EAT WORLD, PARAMORE, QUEENS OF THE STONE AGE, THE SCRIPT, THE KILLERS.
Tof.
Ja, maar komt jouw voorspelling niet gewoon van dat uitgelekte lijstjequote:
Misschien is dat lijstje van hem?quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:42 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ja, maar komt jouw voorspelling niet gewoon van dat uitgelekte lijstje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |