Dat zou heel tof zijn!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:12 schreef Mike009000 het volgende:
Toch wel leuk dat speculeren. Ik ben benieuwd morgen.
Een aantal namen die ik verwacht/hoop: Limp Bizkit, Train, Rizzle Kicks, Jake Bugg, 30stm, Biffy Clyro, FUN, Papa Roach, Korn.
Ik zeg niet dat ik op allen hoop, maar ik denk dat er wel een aantal uit dit rijtje bekend zullen worden gemaakt. Verder maken The Killers denk ik een goede kans om te headlinen, maar dit hoeft van mij niet zo heel nodig..
Ik krijg verder het gevoel dat Jantje toch nog een aantal verrassingen in petto heeft. Wellicht dat hij toch nog op de proppen komt met bijvoorbeeld Metallica.
Stonden er vorig jaar en dat was slappe hap. Melkweg show was aardig.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:14 schreef searchanddestroy het volgende:
Als Enter Shikari op Pinkpop zou staan, gekkenhuis.Helaas is dat meer een Lowlands-band geloof ik.
Klopt, maar was ook wel echt warm toen he? Geloof ik.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Stonden er vorig jaar en dat was slappe hap. Melkweg show was aardig.
Als deze lijst komt wordt ik best 'n beetje verdrietig... Dan wordt het gewoon werken in Camping B 's avonds incl ticket ip.v. een kaartje kopenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:39 schreef searchanddestroy het volgende:
http://www.pinkpopcentral(...)-van-pinkpop-central
Vrijdag 14 juni 2013
Mainstage:
Kensington – Paramore – Queens of the Stone Age – The Killers
3FM-Stage
Christopher Green – Alice in Chains – The Script
Tent Stage
Michael Kiwanuka – Kodaline – Lan Del Rey
Zaterdag 15 juni 2013
Mainstage:
Blaudzun – Will and the People – Limp Bizkit – 30 Seconds to Mars – Kings of Leon
3FM-Stage
Kraftklub – Graveyard – Bring Me The Horizon – Bad Religion
Tent Stage
Fun. – Passenger – Emile Sandé – Basement Jaxx
Zondag 16 juni 2013
Mainstage:
La Pegatina – Triggerfinger – Ben Howard – Biffy Clyro – Green Day
3FM-Stage
Palma Violets – Royal Republic – Tim Christensen and the Damn Crystals – Caro Emerald – Bloc Party
Tent Stage
The Bots – Bastille – Jake Bugg – Die Antwoord – Pet Shop Boys
Zou tof zijn.
Zou echt fijn zijn, The Script en Kensington op 1 dagquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:39 schreef searchanddestroy het volgende:
http://www.pinkpopcentral(...)-van-pinkpop-central
Vrijdag 14 juni 2013
Mainstage:
Kensington – Paramore – Queens of the Stone Age – The Killers
3FM-Stage
Christopher Green – Alice in Chains – The Script
Tent Stage
Michael Kiwanuka – Kodaline – Lan Del Rey
Zaterdag 15 juni 2013
Mainstage:
Blaudzun – Will and the People – Limp Bizkit – 30 Seconds to Mars – Kings of Leon
3FM-Stage
Kraftklub – Graveyard – Bring Me The Horizon – Bad Religion
Tent Stage
Fun. – Passenger – Emile Sandé – Basement Jaxx
Zondag 16 juni 2013
Mainstage:
La Pegatina – Triggerfinger – Ben Howard – Biffy Clyro – Green Day
3FM-Stage
Palma Violets – Royal Republic – Tim Christensen and the Damn Crystals – Caro Emerald – Bloc Party
Tent Stage
The Bots – Bastille – Jake Bugg – Die Antwoord – Pet Shop Boys
Zou tof zijn.
quote:Het is Pinkpopbaas Jan Smeets weer niet gelukt om Pearl Jam en Muse naar Pinkpop te halen.
Daarnaast zullen ook Werchter-headliners Rammstein, Editors, Kings of Leon, Blur en Depêche Mode aankomend jaar schitteren door afwezigheid.
Dat zei Smeets in het radioprogramma 3VOOR12Radio.
Precies dit was mijn gedachte.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:56 schreef Bol_Wan het volgende:
Als dit het programma is zijn er echt opvallend weinig echt relevante acts te bespeuren. Veel hebben of hun beste tijd al gehad of zijn er nog niet/gaan er niet komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:52 schreef tdrone het volgende:
de lineup schijnt al gelekt te zijnKOL kwam toch niet? Verder wel erg treurig deze namenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:52 schreef tdrone het volgende:
de lineup schijnt al gelekt te zijnHet enige waar ik nog een beetje blij mee ben, is Netsky. Voor de rest 13 in een dozijn meuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar die staat wel op T in the Park, en dat is een paar weekjes na Pinkpop. Dus zou wel kunnen denk ik.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:17 schreef kvbeurden het volgende:
Emile Sande klopt ook niet trouwens, neemt 6 maanden rust staat op Nu.nl
Dat wist ik niet. Maar vreemd dat ze dan aangeeft 6 maanden rust te nemen na haar optreden woensdagavond.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:32 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Ja maar die staat wel op T in the Park, en dat is een paar weekjes na Pinkpop. Dus zou wel kunnen denk ik.
Kan zijn dat T in the Park exclusief is, omdat zij er zowat naast woont.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:32 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Ja maar die staat wel op T in the Park, en dat is een paar weekjes na Pinkpop. Dus zou wel kunnen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |