quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:12 schreef Beaudelaire het volgende:
Vreemd, The Prodigy toch niet op Pinkpop.
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)p-beste-line-up.html
Zijn oogkleppen zijn vastgeroestquote:"Wij hebben met afstand de beste line-up."
Ik denk dat je dat pas kunt stellen als de line-up bekend is.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:08 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
[..]
Zijn oogkleppen zijn vastgeroest
De tering, is dat al vier jaar geleden?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:26 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik denk dat als je bands die de afgelopen 4 jaar op Pinkpop hebben gestaan gaat wegstrepen, dat je dan weinig bands overhoudt
Na 4 jaar terug laten komen lijkt me prima
Sorry, foutjequote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
De tering, is dat al vier jaar geleden?da`s wel erg.
Nou ja, ik ga ze volgende maand in Keulen zien dus van mij hoeven ze niet zo nodig op PP te staan
Ja ben ook benieuwd.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:35 schreef Operc het volgende:
[..]
Sorry, foutje2010. Dus 3 jaar later, 4e editie sindsdien als je 2010 meetelt.
In dat jaar stond Greenday er ook. Maar zoals vermeld in het interview met Smeets hoef je Prodigy niet te verwachten op Pinkpop. (Wat er dan nog wel gaat komen aan headliners is wel een raadsel.)
Ik hoop Kraftwerkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:19 schreef Bol_Wan het volgende:
Wat zijn nou de belangrijkste kandidaten voor de laatste headline-plek? de spoeling lijkt dun geworden. De enige namen die ik me nog kan bedenken zijn de Editors of Franz Ferdinand, maar verder..
Ik zou zeggen Best Kept Secretquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Joy Formidable was briljant vanavond, en kondigden aan aankomend jaar op festivals te staan hier in het land. Welke dan
Supersaaie headliner. Maar ze staan al op een paar festivals.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:03 schreef Operc het volgende:
Kings of Leon zou ik wel snel vinden, aangezien die er in 2011 ook stonden, maar het zou kunnen.
Zo raar is het niet dat DM nog eens op Pinkpop komt toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:51 schreef searchanddestroy het volgende:
Ik hoop dat Depeche Mode ooit nog een keer op Pinkpop speelt, had ze een aantal jaar geleden graag willen zien. En aangezien ze nu weer een nieuw album hebben enzo.Maar zal vast niet.
Vraag me wel af wat de beste man dan verder nog in petto heeft, want als hij echt "de beste line up van Nederland" heeft dan moet het wel echt spectaculair zijn.
![]()
Nee, zeker niet, maar las ergens dat zij er dit jaar sowieso niet zouden staan. Wel zonde, want dit is wel een goede tijd.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:20 schreef Operc het volgende:
[..]
Zo raar is het niet dat DM nog eens op Pinkpop komt toch?
Laat hem samen met Glastonbury de Stones hebben geboektquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:12 schreef Mike009000 het volgende:
Toch wel leuk dat speculeren. Ik ben benieuwd morgen.
Een aantal namen die ik verwacht/hoop: Limp Bizkit, Train, Rizzle Kicks, Jake Bugg, 30stm, Biffy Clyro, FUN, Papa Roach, Korn.
Ik zeg niet dat ik op allen hoop, maar ik denk dat er wel een aantal uit dit rijtje bekend zullen worden gemaakt. Verder maken The Killers denk ik een goede kans om te headlinen, maar dit hoeft van mij niet zo heel nodig..
Ik krijg verder het gevoel dat Jantje toch nog een aantal verrassingen in petto heeft. Wellicht dat hij toch nog op de proppen komt met bijvoorbeeld Metallica.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |