Een headliner brengt naast het goed brengen van de songs, vaak ook nog een show. Waar sommige bands dan in doorslaan ten goede (Rammstein) of kwade (?)quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:42 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Voor zo ver ik kon beoordelen op de schermen vooraan bij de prodigy was het ook dat en niet meer...
Ik vind die muziek dan ook vrijwel niets
[..]
Ligt er natuurlijk aan wat je een spetterende band noemt...
Maar ok, het is geen pinkpop headliner, het is namelijk echt geen Bruce Springsteen of Green DayProdigy vond ik ook maar een rare headliner voor pinkpop destijds, al vond ik het totaal niet erg
Ga ik mee akkoordquote:
Jup, en doen vooralsnog alleen een Amerikaanse tour. Al sluit ik dit jaar een clubshow nog niet uit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:46 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ga ik mee akkoord![]()
Maar vond jantje 2 jaar geleden toch ook te duur ?
Hoop het zo erg dat Dave meegaat op tourquote:Dave Grohl opnieuw achter de drums bij QOTSA
De Foo Fighters lassen een rustpauze in, maar dat betekent niet dat Dave Grohl op zijn lauweren gaat rusten. Vandaag liet Josh Homme op BBC Radio 1 immers verstaan dat Grohl opnieuw achter de drums kruipt voor het nieuwe album van Queens Of The Stone Age.
Grohl was eerder ook al drummer van dienst op het album 'Songs For The Deaf' uit 2002. Homme en Grohl maakten ook samen deel uit van Them Crooked Vultures. Het nieuwe album van QOTSA zou in juni in de winkels moeten liggen. Of Grohl nadien ook mee op tournee gaat, is nog niet duidelijk.
http://www.demorgen.be/dm(...)rums-bij-QOTSA.dhtml
Een Arctic Monkeys zou ook headliner kunnen zijn en die staan ook niet bekend om hun showmanship...quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:13 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Een headliner brengt naast het goed brengen van de songs, vaak ook nog een show. Waar sommige bands dan in doorslaan ten goede (Rammstein) of kwade (?)
Het showelement vind ik bij Qotsa niet echt van toepassing
Lowlands zou het ook moeilijk krijgen als het alleen acts was, die moeten het ook hebben van de sfeer/aankleding/reputatie. Als ze al moeite hebben met uitverkopen met de grote namen, moeten ze zeker niet kleinere namen gaan boekenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:23 schreef Moody het volgende:
Waarom al die dure bagger?
Pak opkomende artiesten van de afgelopen jaren zoals ALT-J, Alabama Shakes, Balthazar, Asaf Avidan, Miike Snow. Combineer dat met 1 flinke headliner per dag en je hebt een top-festival.
Beetje Lowlands-gevoel creëren op Pinkpop zal het geen kwaad doen. Vind Pinkpop de laatste jaren behoorlijk doorgeslagen naar de "commerciële" kant. Meer een opsomming van een aantal sta-concerten dan een echt festival. Daarbij, als je de echt grote jongens wil zien ga je naar Glastonbury of - om de hoek - naar Rock Werchter. Vooral bij die laatste is de sfeer (ondanks dat het 3x zo groot is) een stuk relaxter.
tjah ik kan zo snel geen alternatief bedenken waar het dan wel gehouden zou kunnen wordenquote:Op woensdag 7 november 2012 11:33 schreef meowingtons het volgende:
Pinkpop heeft inderdaad een kutlocatie... Ze zouden er echt weg moeten, veel te klein en totaal geen ruimte voor uitbreiding, mochten ze dat ooit willen
Vast. En dan is het binnen een minuut uitverkocht en staan de kaartjes binnen 10 minuten op MP, net als de vorige keer.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:33 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik wil QOTSA in een zaal zien, niet op Pinkpop!!!Denken jullie dat er kans is, dat ze nog een showtje erbij zullen doen?
Nieuw album komt volgend jaar uit, dus reken er maar op dat ze wel een aantal shows gaan geven!quote:Op woensdag 7 november 2012 11:33 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik wil QOTSA in een zaal zien, niet op Pinkpop!!!Denken jullie dat er kans is, dat ze nog een showtje erbij zullen doen?
haha ik verheug me er al opquote:Op woensdag 7 november 2012 12:48 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vast. En dan is het binnen een minuut uitverkocht en staan de kaartjes binnen 10 minuten op MP, net als de vorige keer.
goedzoquote:Op woensdag 7 november 2012 12:57 schreef Belabor het volgende:
[..]
Nieuw album komt volgend jaar uit, dus reken er maar op dat ze wel een aantal shows gaan geven!
Vorige keer was het in kleine zaaltjes, qotsa zal bij een gewone album tour wel in de HMH/Ziggo Dome/Ahoy staan ofzo, dat verkoopt iets langzamer uitquote:Op woensdag 7 november 2012 12:48 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vast. En dan is het binnen een minuut uitverkocht en staan de kaartjes binnen 10 minuten op MP, net als de vorige keer.
Ik hoop het. Die zaaltjes waren inderdaad Paradiso en de Effenaar.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:12 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Vorige keer was het in kleine zaaltjes, qotsa zal bij een gewone album tour wel in de HMH/Ziggo Dome/Ahoy staan ofzo, dat verkoopt iets langzamer uit
Ziggo dome = HMHquote:Op woensdag 7 november 2012 14:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ziggo zie ik ze niet direct doen, HMH dan.
Of gewoon 2 avonden Paradiso.
17.000 tegen 5500 man, ik zie enig verschilquote:
ik denk dat je dan moet kiezen tussen HMH of 3/4 gevulde Ziggo Dome. Komst van Dave Grohl zal wel flink mee gaan spelenquote:Op woensdag 7 november 2012 17:47 schreef meowingtons het volgende:
2 avonden Paradiso zou te snel uitverkopen, ik denk dat het tijd is dat ze bewijzen dat ze de Ziggo Dome plat kunnen spelenDie kunnen ze best uitverkopen
Zeker met Dave Grohl erbij op drums
Veel diehard Dave Grohl fans jaquote:Op donderdag 8 november 2012 11:17 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik denk dat je dan moet kiezen tussen HMH of 3/4 gevulde Ziggo Dome. Komst van Dave Grohl zal wel flink mee gaan spelen
Emo muchquote:Op donderdag 8 november 2012 14:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Rock AM Ring heeft zijn eerste namen bekend gemaakt:
Airbourne, Amon Amarth, Bad Religion, Boys Noize, Bring Me The Horizon, Broilers, Bullet For My Valentine, Casper, Cro, Fettes Brot, Five Finger Death Punch, Fritz Kalkbrenner, FUN., Green Day, Korn, Kraftklub, Paramore, Royal Republic, Seeed, Selig, Simple Plan, Sportfreunde Stiller, Stone Sour, The Prodigy, The Wombats, Thirty Seconds To Mars en Tocotronic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |