Nee, nog nooit op betrapt... ga er ook vanuit dat het niet het geval is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar wat ik me afvraag he; heeft een van jullie je bedpartner wel eens betrapt op faken? Hoe merk je dat verschil?
Nee, en ik voel als ze komtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar wat ik me afvraag he; heeft een van jullie je bedpartner wel eens betrapt op faken? Hoe merk je dat verschil?
Zelfs op je mobiel kan je een tt aanpassen. Gewoon niet lui doen..quote:
Hij heeft m zelfs aangepast, pt. 2 erachter.gezet..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zelfs op je mobiel kan je een tt aanpassen. Gewoon niet lui doen..
+1quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zelfs op je mobiel kan je een tt aanpassen. Gewoon niet lui doen..
Nee, nog nooit betrapt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja wel eens betrapt en ben zelf ook wel eens betraptquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kom maar langsquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Potdomme, nu zit ik geil te zijn in de trein naar werk.
nope gewoon een kwestie van communicatie. je hebt dagen dat het ff niet meezit en dan lukt het niet altijd. kun je gewoon aangeven vind ik in plaats van...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nicequote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Je faked niet, maar kom je meestal? Of niet?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat idee heb ik ook ja, dat je het niet hoeft te merken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja wel eens betrapt en ben zelf ook wel eens betrapt
Beiden bij/door een vrouw.. mannen merken het niet
Ik heb een erg gevoelige g-spotquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:38 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je faked niet, maar kom je meestal? Of niet?
leuk! mijn vrouw komt wel intens en lang maar niet vaak. ze kan amper een tweede aan. voelt meer pijnlijk aan zegt zequote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb een erg gevoelige g-spot
Ik kom heel snel, heel intens/lang en vaak
Lucky girlquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt ook aan de man lijkt me? Hij moet toch geraakt worden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik word geil wakker.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gaat met de penis erg gemakkelijk bij mij. Met de vingers is het gewoon een kwestie van even zoeken, maar die wordt over het algemeen ook wel snel gevonden. Ik kan ook vrij makkelijk squirtenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:42 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ligt ook aan de man lijkt me? Hij moet toch geraakt worden.
Hoe vaak kom je bij een gemiddelde sessie dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaat met de penis erg gemakkelijk bij mij. Met de vingers is het gewoon een kwestie van even zoeken, maar die wordt over het algemeen ook wel snel gevonden. Ik kan ook vrij makkelijk squirten
quote:
ik niet, ben inmiddels al 1,5 uur op kantoor en nog steeds niet helemaal wakker.quote:
Wel geil?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]mogguh
[..]
ik niet, ben inmiddels al 1,5 uur op kantoor en nog steeds niet helemaal wakker.
Gemiddeld 5/6 keer, record is 13x, maar daarna was ik ook echt helemaal kapot en heb ik de klok rond geslapenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:45 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hoe vaak kom je bij een gemiddelde sessie dan?
Misschien na je kusje?quote:
Haha jezus christus.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gemiddeld 5/6 keer, record is 13x, maar daarna was ik ook echt helemaal kapot en heb ik de klok rond geslapen
Hahaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Misschien na je kusje?
Maar eh... als ik gewoon uit mezelf wakker wordt vaak wel![]()
Alleen als ik wat abrubt opeens van de wekker wakker wordt, dan niet echt nee
The fuck.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gemiddeld 5/6 keer, record is 13x, maar daarna was ik ook echt helemaal kapot en heb ik de klok rond geslapen
geen woorden voor. echt wowquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kan er ook niets aan doen
Wil ik ook niet overigens. Veelste lekker
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kan er ook niets aan doen
Wil ik ook niet overigens. Veelste lekker
Ik ben keihard aan het soppen op de gedacht van jou die zo vaak komtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, topickill? Of is iedereen nou aan het fappen?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben keihard aan het soppen op de gedacht van jou die zo vaak komt
Good to knowquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Daarentegen is mijn clitoris niet zo van het klaarkomen overigensAlleen door mezelf en door combinatie van likken en vingers op g-spot
Haha, ik had afgelopen weekend mijn vriendin 5 keer laten komen. Vond dat al onwijs veel. Het leuke is wel dat wij altijd samen komen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Op het werk???quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
kan prima, mobieltje mee en ff naar het toiletquote:
Samen komen is wel onmeunig geil ja!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:59 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha, ik had afgelopen weekend mijn vriendin 5 keer laten komen. Vond dat al onwijs veel. Het leuke is wel dat wij altijd samen komen.
Klopt hahaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Samen komen is wel onmeunig geil ja!
Jij denkt!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan prima, mobieltje mee en ff naar het toilet
+1quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Samen komen is wel onmeunig geil ja!
ja soms doe ik een poging tot denken jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:00 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Jij denkt!
Heb ik nu echt geen tijd voor.
LOLquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en nu denk ik aan nixx op het toilet met zijn hand....![]()
Nou, ikke niet!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en iedereen die het las denkt er ongewild ook aan muhahahaha
onze tijden lopen te ver uit elkaarquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil wel een losse zijn
nee hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:05 schreef Nixx- het volgende:
[..]
LOL
Dat zou je wel willen zien natuurlijk
Grapjas aan vandaag?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:06 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Als je iemand aan een bed vastbind heb je dat toch wel?
Aan seks heb ik niets tekort hoor. Het zijn alleen allemaal loslopende scharrels enzo. Ik wil wel weer eens iemand speciaal voor mij alleenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:09 schreef Nixx- het volgende:
[..]![]()
Er zijn vast wel mannen die dat willen!
Wat weerhoudt je er van?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Aan seks heb ik niets tekort hoor. Het zijn alleen allemaal loslopende scharrels enzo. Ik wil wel weer eens iemand speciaal voor mij alleen
Vanmorgen een poging gedaan, scheelde niet veel tot klasgenoten begonnen te WA'en.quote:
het begint met de eisen. het is wat je wilt en dan dat vinden....natuurlijk ook niet te hoge eisen stellen hahaquote:
het begint met genieten van je leven en zien wat je tegenkomt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:16 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
het begint met de eisen. het is wat je wilt en dan dat vinden....natuurlijk ook niet te hoge eisen stellen haha
Ik heb helemaal geen eisen..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:16 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
het begint met de eisen. het is wat je wilt en dan dat vinden....natuurlijk ook niet te hoge eisen stellen haha
uhmm klinkt goed maar wat weerhoudt je dan om relatie te starten?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen eisen..
Als ik iemand ontmoet is er een klik of die is er niet. Daar stel ik geen eisen aan.
Ik zoek niet. Ik geniet van mn leven, maar dat betekent niet dat ik er niet van baal dat ik elke avond weer alleen ga slapen en er niemand is die op die speciale manier van me houdquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het begint met genieten van je leven en zien wat je tegenkomt.
zoeken werkt sowieso niet
dat kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zoek niet. Ik geniet van mn leven, maar dat betekent niet dat ik er niet van baal dat ik elke avond weer alleen ga slapen en er niemand is die op die speciale manier van me houd
De persoon vinden om mee in een relatie te stappen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:21 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
uhmm klinkt goed maar wat weerhoudt je dan om relatie te starten?
ik begreep dat er een motormuis uit de sc hier nog vrij is. just saying...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De persoon vinden om mee in een relatie te stappen.
Liefde is overrated.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zoek niet. Ik geniet van mn leven, maar dat betekent niet dat ik er niet van baal dat ik elke avond weer alleen ga slapen en er niemand is die op die speciale manier van me houd
Die klik is inderdaad wel heel erg belangrijk!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen eisen..
Als ik iemand ontmoet is er een klik of die is er niet. Daar stel ik geen eisen aan.
Ik hoor een van mijn bijnamen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:23 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik begreep dat er een motormuis uit de sc hier nog vrij is. just saying...
fijne werkdag! geniet ervanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways, lieve mensen, ik ga werken
Werksequote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways, lieve mensen, ik ga werken
Laatste dag van de week? Het is woensdag.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:25 schreef heloef het volgende:
Echte Surinamer ben ik ook laatste dag van de week en ook nu kom ik weer te laat.
Mijn week duurt tot woensdag.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Laatste dag van de week? Het is woensdag.
Bij mij andersom, mijn weekend is tot vandaag, vanaf morgen weer 6 dagen werkenquote:
Mijne tot en met donderdag, daarna vakantie.quote:
nicequote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijne tot en met donderdag, daarna vakantie.
met tegenzin de taxi in?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:52 schreef JJH het volgende:
Mijn werkweek begint vandaag, en ik zie liever dat ie gister afliep.
Sterkte.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij mij andersom, mijn weekend is tot vandaag, vanaf morgen weer 6 dagen werken.
Rockjonquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
fwoaaaaaaaaaaaaahhhh *rekt uit*
gitaartjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rockjon![]()
Vind het een beetje een saai nummer![]()
goeiemorgen van ong 40 km verderopquote:
Hoi vanaf 35 kmquote:
Hoe is het met je?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
gitaartje![]()
PFUH![]()
Repo!!!!!!!!!
[..]
goeiemorgen van ong 40 km verderop
alles goed 40 km verderop?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
gitaartje![]()
PFUH![]()
Repo!!!!!!!!!
[..]
goeiemorgen van ong 40 km verderop
mwah.. met jou?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoi vanaf 35 km
[..]
Hoe is het met je?
Lekkere muziek om wakker te worden:
CoBquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoi vanaf 35 km
[..]
Hoe is het met je?
wel goed lekker geslapen in ieder gevalquote:
ik heb altijd aparte dromenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik heb ook wel lekker geslapen.. leuke dromen.. of nou ja.. ja, best leuk.. wel heel apart
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoi vanaf 35 km
[..]
Hoe is het met je?
druk met andere dingen, en zo waarschijnlijk kids van school halenquote:
Moet ook gebeuren. Gelukkig heb ik jou nogquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
druk met andere dingen, en zo waarschijnlijk kids van school halen
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
druk met andere dingen, en zo waarschijnlijk kids van school halen
quote:
same here hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb altijd aparte dromensoms vraag ik me af of ik wel normaal ben
mogguhquote:
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
same here hoor
deze was nog vrij normaal vergeleken met mijn andere dromen
[..]
mogguh
WOEHOE ER WORDT GEBASHT WOEHOEquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:24 schreef kingtoppie het volgende:
Ff weer zitten bashen op Opa bakkebaart hoor
Gewoon lamlendig blijven liggen.... Dan komen ze.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:25 schreef TheClown1 het volgende:
kan meestal niets herinneren van mijn dromen. jammer
hahaha nee, niet nu iigquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig
Do tell
Je bent gewoon fan van jezelf.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ja, sorry, verkeerde knoppie denk ik
nou ja mijn afgelopen droom heeft me herinnert aan het feit dat ik nog geld van iemand krijg en dat ik daar haast achter ga zettenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
same here hoor
deze was nog vrij normaal vergeleken met mijn andere dromen
[..]
mogguh
DM en PM staan openquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hahaha nee, niet nu iig
maar laten we zeggen dat ze hele goeie films zouden maken (beter dan menig uitgebrachte film imo)
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:26 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je bent gewoon fan van jezelf.
oh doe mij ook dat soort dromen, ik vergeet die shit altijdquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja mijn afgelopen droom heeft me herinnert aan het feit dat ik nog geld van iemand krijg en dat ik daar haast achter ga zetten
komt vast nog wel een keer.. nu even te moe en verrot voor lange stukken tekstquote:
als het op geld aankomt heb ik een ijzersterk geheugenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh doe mij ook dat soort dromen, ik vergeet die shit altijd![]()
[..]
komt vast nog wel een keer.. nu even te moe en verrot voor lange stukken tekst
en wellicht zet ik ze dan wel gewoon hier neer
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:28 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik ben jou fan?Geef me een c
geef me een r
geef me een y
Nee niet op die manier
![]()
nja ik leen meestal ook niet uit.. en wat ik uitleen geef ik (vaak, niet altijd) cadeauquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
als het op geld aankomt heb ik een ijzersterk geheugen
Dat lijkt me geweldigquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
Ik zal eens kijken of ik binnenkort ergens een fanpage kan beginnen.
Mag je m'n gastenboek (zooooooo 1998) vol spammen
Kan ik 9000 euro lenen Rockjon?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja ik leen meestal ook niet uit.. en wat ik uitleen geef ik (vaak, niet altijd) cadeau
nou ja aangezien ik zuinig moet leven let ik er wel wat meer opquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja ik leen meestal ook niet uit.. en wat ik uitleen geef ik (vaak, niet altijd) cadeau
tuurlijk, maak het gelijk overquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan ik 9000 euro lenen Rockjon?
Thanksquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
tuurlijk, maak het gelijk overhad ik dat maar
nja daarom geef ik dus ook niet zo gauwquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja aangezien ik zuinig moet leven let ik er wel wat meer op
maar in het verleden heb ik ook wel eens geld gegeven niet echt grote bedragen ofzo hoor
Ik kon mijn droom van zondag nog herinneren, alleen nu begin ik te dromen over mensen die ik ken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon lamlendig blijven liggen.... Dan komen ze.
ik heb laatst wel een vriend van me dik 400 geleend 2 weken later had ik het alweer terugquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja daarom geef ik dus ook niet zo gauw.. alleen als iemand t ECHT verdient of wanneer diegene echt heel erg in de shit zit bijv en dan moet ik idd ook kijken of ik t wel kan missen
kijk da's netjesquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb laatst wel een vriend van me dik 400 geleend 2 weken later had ik het alweer terug
dat doe ik dan ook alleen maar bij erg goeie vrienden hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kijk da's netjes
zelf ook wel eens rond de 300 geleend van iemand omdat m'n werk laat was met m'n loon.. maar volgende dag idd al weer teruggestort
moet ook.. je moet weten wat je aan iemand hebtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat doe ik dan ook alleen maar bij erg goeie vrienden hoor
dat zonder meer en ik ben al moeilijk in mensen vertrouwenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
moet ook.. je moet weten wat je aan iemand hebt
niet? oh.. anticlimax dit gitaarquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Één keer geld geleend van m'n moeder
Verder nog nooit nodig gehad gelukkig.
En nee, ik verdien geen 2 miljoen per jaar, neuk geen fotomodel en heb geen lul van minimaal 30 cm
niet? uhmm dat hebben we toch allemaal op fok!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Één keer geld geleend van m'n moeder
Verder nog nooit nodig gehad gelukkig.
En nee, ik verdien geen 2 miljoen per jaar, neuk geen fotomodel en heb geen lul van minimaal 30 cm
van wie is dat?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Have I tried to draw the veil
If I have - how could I fail?
Did I fear the consequence
... dazed by carelss words
Cosy in my mind
bazennummer u_uquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Blijft een grappig nummer om te spelen
All Shall Hail The Rockjonquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik verdien total world domination.. maar hey.. vergt wat werk :$
ooow die heb ik lang niet gehoordquote:
mijn aarsmaden en pinguinleger is bijna compleetquote:
HOPPAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:47 schreef kingtoppie het volgende:
Noord koreaanse praktijken ditw eer hoor rokje.
Mag ik dan wel bij jou horen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mijn aarsmaden en pinguinleger is bijna compleet
jawel hoor, jij mag wel blijvenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mag ik dan wel bij jou horen?
Pyongyang Stylequote:
Jeejquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jawel hoor, jij mag wel blijven
Sinds ik met haar in de trein zat geloof ik 200% in Rockjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:50 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heil alleen rokje als ik haar gezien heb hoor.
Ben geen gelovige
Pics ditdatquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
en nu ga ik even badkamertegeltjes bewonderen gr gr :$
only in our wildest dreamsquote:
geloof me, dat wil je niet eens zienquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:56 schreef Vinniiee het volgende:
Pfff nog steeds geen internetverbinding. Deze dag gaat lang duren.
Vinnie fokt gewoon zonder internet verbinding... Ook wel knap.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:56 schreef Vinniiee het volgende:
Pfff nog steeds geen internetverbinding. Deze dag gaat lang duren.
ik gok op 3gquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vinnie fokt gewoon zonder internet verbinding... Ook wel knap.
Wat doe je dan op Fok? Je hoort hier duidelijk niet thuis...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
hoiquote:
Hmm ik heb ook honger...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoi
maar nu ga ik ook weer even, want eten maken.. ik heb hongahhhh
tot straks wsl drolletjons![]()
Dikke lul, ze stikken er maar in.quote:Aankondiging overdracht incassobureau
Geachte heer / mevrouw,
Hieronder vindt u een overzicht van alle openstaande facturen waarvan wij ondanks twee eerdere herinneringen nog geen volledige betaling ontvangen hebben.
Factuur Toelichting Datum Uiterste betaaldatum Over- schreden Bedrag Betaald / verrekend Openstaand Herinnering
14123443 31-07-2012 14-08-2012 Ja ¤ 865,44 ¤ 822,19 ¤ 43,25 3
Aanmaningkosten ¤ 6,75
Totaal ¤ 50,00
Waarvan nu te betalen ¤ 50,00
Zoals we reeds eerder gemeld hebben, wordt bij het uitblijven van de betaling de vordering aan het incassobureau overgedragen. Wij hebben onderstaande facturen dan ook vandaag aangemeld bij Intrum Justitia te Den Haag. Zij zullen dit nu verder oppakken.
Mocht u ervan overtuigd zijn dat een of meerdere van de bovenstaand vermelde posten toch door u voldaan is dan verzoeken wij u dringend contact met ons op te nemen om te voorkomen dat u onterecht door Intrum Justitia benaderd wordt.
Voor de volledigheid wijzen wij u erop dat de buitengerechtelijke incassokosten, welke 15% van de hoofdsom met een minimum van ¤ 40,00 bedragen, verhoogd met een bedrag aan rente voor uw rekening komen.
Kloppen uw adresgegevens nog?
Mochten uw adresgegevens onjuist zijn, wilt u dan een adreswijziging doorgeven via onze site. Een juist adres is belangrijk voor ons. Ga hiervoor naar www.iddink.nl. Kies voor de optie Klantenservice. Na het inloggen vindt u rechtsbovenin de optie Gegevens wijzigen.
Facturen bekijken
Voor de volledigheid wijzen wij u erop dat er van de meeste facturen een PDF in uw persoonlijke klantenservicepagina op onze website staat. Mocht u niet helemaal zeker meer weten waar de factuur betrekking op heeft dan kunt u inloggen op www.iddink.nl. Kies voor de optie Klantenservice en daarna in het menu aan de linkerzijde voor Factuur. Als er een PDF van deze factuur beschikbaar is, vindt u deze in de kolom Download.
Wij versturen deze betalingsherinnering zowel per mail als per post. U zult dus ook een exemplaar via de post thuis ontvangen.
Deze email is automatisch gegenereerd. Reageren op dit emailadres heeft daarom geen zin.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dikke lul, ze stikken er maar in.
Dan word ik toch onterecht benaderd, kost iddink geld... Mij hebben ze er niet mee.quote:
misschien kome we elkaar binnenkort dan tegen....hoop niet eigenlijk nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dikke lul, ze stikken er maar in.
Dus als ik me rekeningen niet betaal kom jij langs voor 'werk' en gaan we gezellig een biertje doen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:12 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
misschien kome we elkaar binnenkort dan tegen....hoop niet eigenlijk niet
oh man dat zou echt vet zijn haha. ben gelukkig nog geen bekenden tegen gekomen maar goed weet ook niet of ik jou zou herkennen hahaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:12 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dus als ik me rekeningen niet betaal kom jij langs voor 'werk' en gaan we gezellig een biertje doen?
Ik snap er geen bal van. Maar, okequote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan word ik toch onterecht benaderd, kost iddink geld... Mij hebben ze er niet mee.
Moet je even de foto uit me fobo in je geheugen opslaanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:13 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
oh man dat zou echt vet zijn haha. ben gelukkig nog geen bekenden tegen gekomen maar goed weet ook niet of ik jou zou herkennen haha
net ff bekeken inderdaad. hoop dat we elkaar nooit voor werk tegenkomen tenzij je klant wordt hahaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:14 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Moet je even de foto uit me fobo in je geheugen opslaan
Haha hoop het ook niet, we drinken dat biertje wel zonder openstaande rekeningenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:15 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
net ff bekeken inderdaad. hoop dat we elkaar nooit voor werk tegenkomen tenzij je klant wordt haha
gevolgd door een whiskey....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha hoop het ook niet, we drinken dat biertje wel zonder openstaande rekeningen
Dat kan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:17 schreef kingtoppie het volgende:
Ok, even voor de duidelijkheid, 1 oktober heb ik het geld overgemaakt.
19 september was de dagtekening...
Bestaat het dat het 3 oktober nog niet op hun rekening stond?
ik ga alvast oefenen om zo sexy mogelijk te klinken. vinnie boy.....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:18 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Gevolgd door wat intieme telefoongesprekken met vinniiee...
Haha, dat vind hij wel prettig denk ikquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:19 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik ga alvast oefenen om zo sexy mogelijk te klinken. vinnie boy.....
Dat moet je sowieso doen, jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Okidoki, toch maar even bellen dan.
betaalbewijs mailen is ook een optie....vermijd wachttijd hahaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Okidoki, toch maar even bellen dan.
Waar ik dus 860.49 euro voor betaald had.quote:Bedrag: ¤ 865,44
Betaald / verrekend ¤ 822,19
Openstaand bedrag: ¤ 43,25
Aanmaningkosten ¤ 6,75
Totaal ¤ 50,00
Waarvan nu te betalen ¤ 50,00
ik ben aanwezig...dat wordt spankalicious....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:23 schreef Vinniiee het volgende:
Komen jullie ook naar de meet? Want dan moet ik uitkijken
is er nou al eens een definitieve datum?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:23 schreef Vinniiee het volgende:
Komen jullie ook naar de meet? Want dan moet ik uitkijken
hoop niet komende vrijdag want dan kan ik niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
is er nou al eens een definitieve datum?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:20 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
betaalbewijs mailen is ook een optie....vermijd wachttijd haha
De hoofdsom?quote:Voor de volledigheid wijzen wij u erop dat de buitengerechtelijke incassokosten, welke 15% van de hoofdsom met een minimum van ¤ 40,00 bedragen, verhoogd met een bedrag aan rente voor uw rekening komen.
ik heb het liefst gewoon datum nummer 3quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:26 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
hoop niet komende vrijdag want dan kan ik niet.
die aanmaning klopt niet. is niet conform wet incassokosten. mocht het richting incassobureau dan wel deurwaarder gaan, kun je bezwaar maken wat de kosten betreft en hoef je die tenminste niet te betalen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
De hoofdsom?
Niet het openstaande bedrag?
aah oke mooi ben benieuwd naar iedereenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:27 schreef Vinniiee het volgende:
Maandag gaat Tamashii datum prikken, maar waarschijnlijk de 26e
Beter kom jij even biertje doenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:27 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
die aanmaning klopt niet. is niet conform wet incassokosten. mocht het richting incassobureau dan wel deurwaarder gaan, kun je bezwaar maken wat de kosten betreft en hoef je die tenminste niet te betalen.
waar woon je ?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beter kom jij even biertje doen
Ik ookquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke mooi ben benieuwd naar iedereen
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:33 schreef Vinniiee het volgende:
Net 46 kabeltjes gemaakt met elk een oogje en doorverbinder/schuifje. Blijkt dat ipv elk kabeltje een oogje moet hebben, elk kabeltje een schuifje moet hebben. Kan ik er 23 over doen
echt ik heb bijna medelijden met jequote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klote tang waarmee dat moet, zou bijna RSI krijgen
Googlen naar alternatief nummer.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:39 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe kan ik in contact komen met dat bedrijf zonder 10 cent per minuut te dokken?
Dankjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
echt ik heb bijna medelijden met je
et is ook koudquote:
nee maar ik heb het altijd koudquote:
Kan niet vinden, ook geen mail adres.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Googlen naar alternatief nummer.
Dm dat nummer eens als je wil?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan niet vinden, ook geen mail adres.
quote:
Oja sorry jij kon niet DM'en, hold on.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een gratis nummer / emailadres van het bedrijf ''iddink''
8e hit bij Google en dan zoek ik op Iddinkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een gratis nummer / emailadres van het bedrijf ''iddink''
Nooo, niet doenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
burrrrp ik knal uit elkander
wat heb je gegeten?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
burrrrp ik knal uit elkander
tosti EN hamburger.. had hongerquote:
Ohm nohm nohmzquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
tosti EN hamburger.. had honger
hey tam, babeh![]()
ik ben stokbrood met kruidenboter aan et etenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
tosti EN hamburger.. had honger
hey tam, babeh![]()
Hoe werkt dat met die alternatieven eigenlijk, cheat je dan niet gewoon?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
8e hit bij Google en dan zoek ik op Iddink
http://www.0900alternatieven.nl/Iddink
Aan elk 0900 nummer zit een normaal telefoonnummer. Je hebt alleen wel kans dat ze zeggen dat je toch dat 0900 nummer moet bellen, heb ik ook al eens gehadquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met die alternatieven eigenlijk, cheat je dan niet gewoon?
Maar ehm, waar kan je vinden bij welke bank iddink zit?
dude waar laat je dat?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:58 schreef Vinniiee het volgende:
4 boterhammen met pindakaas en 2 met chocopasta en een mandarijn
dat is echt veelquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:58 schreef Vinniiee het volgende:
4 boterhammen met pindakaas en 2 met chocopasta en een mandarijn
totally.. zo vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
dat is niet veel. ik ben 1m95 en weeg 105quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In mijn maag
En dan weeg ik maar 63kg @ 1,82m
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:03 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
dat is niet veel. ik ben 1m95 en weeg 105
I knowquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:03 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
dat is niet veel. ik ben 1m95 en weeg 105
hey hey....wil je worstelen of geef je nu al op ofzo?quote:
jezus wat een kut zooi daar bij dat iddink.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:05 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
hey hey....wil je worstelen of geef je nu al op ofzo?
sorry :$quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:16 schreef kingtoppie het volgende:
Jezus makkelijk geld verdienen hoor
10 cent per minuut vragen en dan iemand 10 minuten op de wacht zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |